Προώθηση ιστοσελίδων 2022. Εργαλεία
Πώς να ενισχύσετε τη διαδικτυακή σας παρουσία το 2022
( Το συγκεκριμένο άρθρο δεν έχει γραφεί από κάποιον άνθρωπο – συντάκτη μας αλλά με την χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Αποτελεί μια επίδειξη δυνατοτήτων της AI και γιατί όχι μια πηγή ενημέρωσης )
Αν διαβάζετε αυτό το κείμενο, οι πιθανότητες είναι ότι έχετε διαδικτυακή παρουσία. Ίσως πρόκειται για ένα προσωπικό ιστολόγιο, ή ίσως η επιχείρησή σας είναι καταχωρημένη σε τοπικούς καταλόγους όπως το Google My Business και το Yelp.
Ίσως, μάλιστα, να έχετε λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επιχείρησή σας. Αισθάνεστε όμως ότι η ψηφιακή σας παρουσία δεν είναι ακριβώς εκεί που πρέπει να είναι; Λοιπόν, ευτυχώς υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να την ενισχύσετε το 2022. Το διαδίκτυο αποτελεί βασικό κανάλι για τις επιχειρήσεις προκειμένου να προσεγγίσουν νέους πελάτες, να διαχειριστούν τη φήμη τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα της Oracle , το 92% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές όσο και τις προσωπικές συστάσεις όταν αναζητούν επιχειρήσεις. Επιπλέον, το 90% των καταναλωτών ελέγχουν τους ιστότοπους πριν επισκεφθούν μια επιχείρηση αυτοπροσώπως.
Ως εκ τούτου, αν θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι δυνητικοί πελάτες σας βρίσκουν στο διαδίκτυο – χωρίς να χρειάζεται να κυνηγήσετε αμέτρητα άσχετα αποτελέσματα – διαβάστε παρακάτω τις βασικές συμβουλές μας για το πώς να ενισχύσετε την online παρουσία σας το 2022 και μετά.
Προώθηση ιστοσελίδων 2022
Σχεδιασμός περιεχομένου με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης
Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ το 2022 θα πρέπει να ενσωματώνει ορισμένες πτυχές της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της μηχανικής μάθησης. Αυτό θα επιτρέψει στους υπεύθυνους μάρκετινγκ να αυτοματοποιήσουν ορισμένες διαδικασίες για να εξοικονομήσουν χρόνο και να μπορέσουν να επικεντρωθούν σε πιο δημιουργικές ή στρατηγικές εργασίες.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη συγγραφή ή την επεξεργασία ορισμένων μορφών περιεχομένου, όπως το κείμενο του ιστότοπου, τα ενημερωτικά δελτία ή τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει τη διαχείριση της διαχείρισης των πελατειακών σας σχέσεων (CRM) και άλλων εργαλείων αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.
Αυτό το άρθρο δεν έχει γραφεί από άνθρωπο – συντάκτη πέραν αυτής της γραμμής. Είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που αξίζει την προσοχή σας.
Να τονίσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να σας βοηθήσει τόσο στην σύνταξη κειμένων κατά την διάρκεια κατασκευής της ιστοσελίδας σας
και όχι μόνο στις διαδικασίες προώθησης της ιστοσελίδας σας όπως βλέπετε και κάνουμε στο συγκεκριμένο παράδειγμα – άρθρο.
Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση έχουν αυξανόμενη παρουσία στον κόσμο του μάρκετινγκ και σίγουρα θα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο μέχρι το 2022. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν την AI και τη μηχανική μάθηση για να δημιουργήσουν πιο αποτελεσματικές εκστρατείες μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας chatbots, της δημιουργίας πιο εξατομικευμένου περιεχομένου και της χρήσης ανάλυσης συναισθήματος.
Κλείνοντας να αναφέρουμε τις δυνατότητες που παρέχει η χρήση της AI κατά την διάρκεια κατασκευής ενός eshop αφού εκτός από τις προαναφερθείσες δυνατότητες μπορεί να σας βοηθήσει στην συγγραφή κειμένων για τα προϊόντα σας.
Ειδικά όταν αυτά είναι ευρέως γνωστά ήδη στο διαδίκτυο με τις εικόνες και τις περιγραφές τους να τις έχετε πάρει copy – paste από κάποιο άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα τόσο η μηχανή αναζήτησης της google θα το καταλάβει και θα σας εξαφανίσει από τα αποτελέσματα της , τουλάχιστον σίγουρα από την πρώτη σελίδα της google , όσο και ο καταναλωτής βλέποντας το ίδιο περιεχόμενο και τις ίδιες εικόνες θα προβληματιστεί εξίσου.
Προώθηση ιστοσελίδων 2022
Γίνετε πιο ευέλικτοι με τα Chatbots
Τα chatbots χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά γίνονται όλο και πιο εξελιγμένα. Είναι προγραμματισμένα να προσομοιώνουν την ανθρώπινη συνομιλία και να καθιστούν τις αλληλεπιδράσεις πιο εξατομικευμένες, προσβάσιμες και ευέλικτες – καθιστώντας τα ένα ισχυρό εργαλείο για την εξυπηρέτηση πελατών, το μάρκετινγκ και τη δημιουργία leads.
Τα chatbots μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους πελάτες όλες τις ώρες της ημέρας, συμπεριλαμβανομένων των περιόδων κατά τις οποίες η ομάδα σας διαφορετικά θα κοιμόταν ή δεν θα ήταν σε θέση να απαντήσει σε ερωτήματα.
Μπορούν επίσης να ενσωματωθούν με άλλα εργαλεία μάρκετινγκ, γεγονός που μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και να κάνει το περιεχόμενό σας πιο εξατομικευμένο. Για παράδειγμα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα chatbot για να στείλετε ένα εξατομικευμένο βίντεο κλιπ στους πελάτες που εγγράφονται στο περιεχόμενο βίντεο που διαθέτετε.
Προώθηση ιστοσελίδων 2022
Προσθήκη περιεχομένου βίντεο
Το βίντεο δεν είναι μια μόδα – ήρθε για να μείνει. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου το βίντεο γίνεται γρήγορα βασικό στοιχείο των στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα της Oracle, το 70% των καταναλωτών προτιμούν να παρακολουθούν περιεχόμενο βίντεο από την ανάγνωση κειμένου – γεγονός που το καθιστά τον πιο δημοφιλή τρόπο κατανάλωσης πληροφοριών στο διαδίκτυο.
Για την επωνυμία σας, αυτό σημαίνει ότι το βίντεο μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για το μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση πελατών. Μπορείτε να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε ελκυστικό περιεχόμενο βίντεο στον ιστότοπό σας, στους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και άλλα.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει επιδείξεις προϊόντων ή υπηρεσιών, συμβουλές και εκπαιδευτικά προγράμματα, συνεντεύξεις, ανθρώπινες στιγμές, ειδήσεις και πολλά άλλα.
Χρήση διαφημίσεων με χορηγία
Αν δεν χρησιμοποιείτε ήδη διαφημίσεις με χορηγία (ή πληρωμένες προωθητικές ενέργειες), ίσως θέλετε να σκεφτείτε να ξεκινήσετε τώρα. Οι χορηγούμενες διαφημίσεις είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται σε σχετικούς ιστότοπους στις ροές των ανθρώπων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ως αποτελέσματα αναζήτησης.
Πληρώνετε για να εμφανίζονται αυτές οι διαφημίσεις μπροστά σε ένα στοχευμένο κοινό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας.
Το τοπίο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να μοιάζει λίγο διαφορετικό το 2022, αλλά με τις διαφημίσεις υπό χορηγία, μπορείτε να στοχεύσετε ανθρώπους και στις δύο μεγάλες πλατφόρμες – Facebook και Google – καθώς και σε άλλους δημοφιλείς ιστότοπους όπως το Instagram, το Twitter, το YouTube και άλλα.
Μπορείτε επίσης να επιλέξετε τον τύπο στόχευσης που λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας, συμπεριλαμβανομένης της τοποθεσίας, της ηλικίας, του φύλου, των ενδιαφερόντων και άλλων.
Δείξτε και πείτε με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες
Ανάλογα με τον κλάδο σας, μπορεί να θέλετε να αρχίσετε να αξιοποιείτε τις κοινωνικές κοινότητες για να βρείτε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) για την επιχείρησή σας.
Πρόκειται για περιεχόμενο που δημιουργείται από άτομα εκτός από τους δικούς σας υπαλλήλους ή προσληφθέντες, όπως πελάτες, παράγοντες επιρροής και άλλα. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να ενθαρρύνετε το UGC.
Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα φόρουμ για να κάνουν οι άνθρωποι ερωτήσεις σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή να δημοσιεύσετε μια πρόσκληση για δράση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να υποβάλουν οι άνθρωποι φωτογραφίες ή βίντεο που σχετίζονται με την επωνυμία σας.
Το UGC μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της διαδικτυακής σας παρουσίας με διάφορους τρόπους. Διαφοροποιεί το περιεχόμενό σας, καθιστώντας το λιγότερο συγκεντρωμένο σε μία μόνο πηγή. Μπορεί επίσης να είναι πιο σχετικό, αυθεντικό και χρήσιμο για τους πελάτες.
Συμπέρασμα
Καθώς τα χρόνια προχωρούν, η τεχνολογία αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν πληροφορίες. Αυτό που λειτουργούσε πριν από πέντε ή 10 χρόνια μπορεί να μην λειτουργεί σήμερα, πόσο μάλλον στο μέλλον.
Αν θέλετε να διασφαλίσετε ότι η ψηφιακή σας παρουσία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, είναι σημαντικό να συμβαδίζετε με αυτές τις αλλαγές. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να ενισχύσετε την ψηφιακή σας παρουσία το 2022 και μετά.
Μπορείτε να σχεδιάσετε περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, να γίνετε πιο ευέλικτοι με chatbots, να προσθέσετε περιεχόμενο βίντεο, να δείξετε και να πείτε με περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες και πολλά άλλα. Με αυτές τις στρατηγικές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η μάρκα σας θα προσεγγίσει νέα κοινά και θα γίνει πιο εύκολα ανακαλύψιμη στο διαδίκτυο.