κατασκευή ιστοσελίδα | δυναμική ιστοσελίδα

κατασκευή ιστοσελίδα

Τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια δυναμική ιστοσελίδα

 

Κατασκευη ιστοσελιδα | Δυναμική ιστοσελίδα: Δεν είναι πλέον εφικτό να διευθύνετε μια επιχείρηση, ακόμη και μια επιχείρηση χωρίς παρουσία στο Διαδίκτυο. Οι καταναλωτές στρέφονται στο Διαδίκτυο για τα πάντα, από έρευνα προϊόντων έως την εύρεση της τοποθεσία  μια επιχείρησης και τις ώρες λειτουργίας της.

Μπορείτε να δείτε ομιλία στα πλαίσια του Money Show 2018 στο Hilton από τον υπεύθυνο παραγωγής της ομάδας μας , Θανάση Δαβαλά για τους παράγοντες επιτυχίας μιας ιστοσελίδας.

[yotuwp type=”videos” id=”tOBV-4LCkR0″ ]

Η πρόσφατη κρίση με τον κορωνοιό άλλαξε σημαντικά τα δεδομένα υπέρ του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Έχοντας ακόμη και έναν απλό ιστότοπο που είναι καλά σχεδιασμένος μπορεί να σας δώσει ένα πλεονέκτημα στον τομέα σας και αν έχετε προϊόντα για πώληση, ο ιστότοπός σας μπορεί να ανοίξει νέες αγορές και να επεκτείνει την επιχείρησή σας φθηνά και εύκολα.

Το λογισμικό για τον σχεδιασμό ιστοσελίδων έχει εξελιχθεί, οπότε είναι πιο εύκολο στη χρήση τώρα περισσότερο από ποτέ. Δεν χρειάζεται να γνωρίζετε την κωδικοποίηση για να αναπτύξετε έναν ελκυστικό και λειτουργικό ιστότοπο.

Ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε, υπάρχουν βασικοί κανόνες και συμβουλές που θα προσφέρουν στον ιστότοπό σας μια επαγγελματική εμφάνιση, θα σας διευκολύνει να βρείτε και να δείξετε την εταιρεία σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ακολουθεί ο αναλυτικός οδηγός μας για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης δυναμικής ιστοσελίδας.

1. Προσδιορίστε τον πρωταρχικό σκοπό του ιστότοπού σας

Ένας επιχειρησιακός ιστότοπος χρησιμεύει γενικά ως χώρος παροχής γενικών πληροφοριών σχετικά με την εταιρεία σας ή μια άμεση πλατφόρμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Ανεξάρτητα από το εάν δημιουργείτε έναν απλό ιστότοπο που λέει λίγα για την εταιρεία σας ή έναν πιο περίπλοκο ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου / eshop , το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να πείτε, στην αρχική σελίδα με απλούς όρους, τι κάνει η εταιρεία σας.

Μην κάνετε τους πελάτες να ξεκινούν να ανακαλύπτουν εάν η εταιρεία σας μπορεί να κάνει ό, τι χρειάζονται, προειδοποίησε ο Erin Pheil από την εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων, Followbright.

“Σκεφτείτε τη συγκεκριμένη εμπειρία χρήστη και το ταξίδι που θα περάσει ο χρήστης καθώς περιηγείται στον ιστότοπό σας”, πρόσθεσε ο Gabriel Shaoolian, Διευθύνων Σύμβουλος του σχεδιασμού ιστοσελίδων και του γραφείου ψηφιακού μάρκετινγκ Blue Fountain Media.

“Όποιος και αν είναι ο θεμελιώδης στόχος του ιστότοπού σας ή όποια και αν είναι η εστίαση, οι χρήστες πρέπει να είναι εύκολα σε θέση να τον επιτύχουν και ο ίδιος ο στόχος πρέπει να ενισχυθεί καθώς οι χρήστες περιηγούνται σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.”

Εάν δεν σκοπεύετε να δεχτείτε πληρωμές μέσω του ιστότοπού σας, δεν θα έχετε τόση δουλειά να κάνετε στη ρύθμιση.

Εάν είστε λιανοπωλητής ή πάροχος υπηρεσιών και θέλετε να προσφέρετε στους πελάτες την επιλογή να πληρώνουν στο διαδίκτυο, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε μια εξωτερική υπηρεσία για να λάβετε τις πληρωμές σας, η οποία θα συζητηθεί αργότερα σε αυτό το άρθρο.

2. Αποφασίστε το όνομα τομέα σας

Το όνομα τομέα σας είναι μια από τις πιο σημαντικές δυνατότητες του ιστότοπού σας. Είναι η διεύθυνση URL που θα μοιράζεστε με τους τρέχοντες και πιθανούς πελάτες σας και θα προωθείτε σε κοινωνικά μέσα. Επομένως, θέλετε να είναι περιγραφικό και να θυμάστε εύκολα και να πληκτρολογείτε.

Προσπαθήστε να το διατηρήσετε σύντομο και αποφύγετε τις συντομογραφίες, τα ακρωνύμια και τους αριθμούς, εάν είναι δυνατόν, για να αποφύγετε τη σύγχυση των πελατών.

Πρέπει επίσης να αποφασίσετε τον τομέα ανώτατου επιπέδου ή το TLD. Αυτό είναι το επίθεμα στο τέλος του ονόματος τομέα σας, όπως .gr .eu  .com, .net ή .biz. Ωστόσο, τα μη παραδοσιακά ονόματα TLD έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Αν και αυτά μπορεί να είναι περιγραφικά, το .gr εξακολουθεί να είναι η προεπιλογή

Αφού επιλέξετε το όνομα τομέα σας, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε τη διαθεσιμότητά του και να το αγοράσετε μέσω ενός καταχωρητή τομέα όπως GoDaddy, Squarespace, Wix ή Web.com.

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε τα πνευματικά δικαιώματα για να βεβαιωθείτε ότι δεν παραβιάζετε το προστατευμένο όνομα κάποιου άλλου στον ιστότοπό σας.

Εάν η προτιμώμενη διεύθυνση URL έχει ήδη ληφθεί, μπορείτε να καλέσετε την εταιρεία και να ζητήσετε να την αγοράσετε από αυτήν.

3. Επιλέξτε έναν πάροχο φιλοξενίας

Κάθε ιστότοπος χρειάζεται έναν “κεντρικό υπολογιστή”, έναν διακομιστή όπου όλα τα δεδομένα αποθηκεύονται για πρόσβαση στο κοινό ανά πάσα στιγμή. Ως μια μικρή επιχείρηση, η φιλοξενία του δικού σας ιστότοπου σε mini datacenter εντός της επιχείρησης σας είναι απλά πολύ μεγάλο κόστος, οπότε θα πρέπει να επιλέξετε έναν πάροχο φιλοξενίας ιστοσελίδων.

Ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε να ακολουθήσετε δύο διαφορετικές διαδρομές. Ένας κοινόχρηστος server, η φθηνότερη επιλογή, σημαίνει ότι θα μοιραστείτε έναν διακομιστή με άλλους ιστότοπους.

Η αποκλειστική φιλοξενία κοστίζει πολύ περισσότερο, αλλά αυτό σημαίνει ότι έχετε τον δικό σας ιδιωτικό διακομιστή και δεν θα χρειαστεί να ανταγωνιστείτε με άλλους ιστότοπους που θα μπορούσαν να μειώσουν την ταχύτητά σας.

Κατά την επιλογή ενός παρόχου, σκεφτείτε πόσο καλά μπορεί να απαντήσει  σε ερωτήσεις σχετικά με τις τοποθεσίες και την αξιοπιστία των server του, δήλωσε ο Jim Cowie, επικεφαλής επιστήμονας της εταιρείας επιδόσεων Διαδικτύου Dyn.

«Είναι καλό να ρωτάς,« Μπορείς να μου δείξεις πόσο κοντά είσαι στις μεγάλες αγορές που θα έρθουν οι πελάτες μου; », είπε η Cowie. “Κάθε καλός πάροχος φιλοξενίας θα πρέπει να έχει τα εργαλεία για να σας δείξει … μετρήσεις της απόδοσής τους”, πρόσθεσε.

Καθώς μεγαλώνετε επιχειρηματικά, μπορεί να διαπιστώσετε ότι πρέπει να κάνετε αναβάθμιση σε διαφορετικό server ή ακόμα και να συνεργαστείτε με πολλούς παρόχους για να χειριστείτε την κυκλοφορία και τις λειτουργίες του ιστότοπού σας.

Η Cowie συμβούλεψε να παρακολουθεί στενά την απόδοση του ιστότοπού σας και την εμπειρία που έχουν οι πελάτες σας στη χρήση του ιστότοπού σας, ώστε να μπορείτε να προσδιορίσετε τις ανάγκες φιλοξενίας σας.

4. Δημιουργήστε τις ιστοσελίδες σας.

Ένας καλός ιστότοπος είναι κάτι περισσότερο από μια στατική αρχική σελίδα. Θα θελήσετε να δημιουργήσετε πολλές σελίδες αφιερωμένες σε διαφορετικές πτυχές της επιχείρησής σας, όπως έναν λεπτομερή κατάλογο των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας ή μια ενότητα ιστολογίου για ενημερώσεις εταιρείας.

Όσο για τον συνολικό ιστότοπό σας, θέλετε να είστε σίγουροι ότι κάθε σελίδα υποστηρίζει τον πρωταρχικό στόχο του ιστότοπου, έχει σαφή σκοπό και περιλαμβάνει μια παρότρυνση για δράση (π.χ. μάθετε περισσότερα, εγγραφείτε, επικοινωνήστε μαζί μας ή αγοράστε αυτήν).

Μια σελίδα επαφής, ο άμεσος σύνδεσμος των πελατών σας προς εσάς, είναι μια από τις πιο σημαντικές ενότητες ενός ιστότοπου, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες (αριθμός τηλεφώνου, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και φυσική τοποθεσία, εάν ισχύει).

Είναι επίσης καλή ιδέα να συμπεριλάβετε πληροφορίες σχετικά με την ιδρυτική ομάδα ή το προσωπικό σε μια σελίδα “Πληροφορίες” για να βοηθήσετε τους πελάτες να βάλουν πραγματικά ονόματα και πρόσωπα στην επωνυμία σας.

Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει ήδη λογότυπο, νοικιάστε έναν σχεδιαστή γραφικών ή δημιουργήστε ένα λογότυπο μόνοι σας για χρήση στον ιστότοπό σας, στις επαγγελματικές κάρτες και στα προφίλ κοινωνικών μέσων. Αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες σας να αναγνωρίσουν την εταιρεία σας γρήγορα και εύκολα στον Ιστό.

Ο Justin Zalewski, επικεφαλής σχεδιασμού στη συμβουλευτική σχεδιασμού και καινοτομίας Studio Science, προσέφερε μερικές βασικές συμβουλές για να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αποτελεσματικές, πλούσιες σε περιεχόμενο σελίδες για τον ιστότοπό σας:

Να είστε ξεκάθαροι για το τι κάνει η επιχείρησή σας. Συνοψίστε αυτό που κάνει η επιχείρησή σας σε μια σαφή, συνοπτική δήλωση και προχωρήστε βάσει αυτής. Οι επισκέπτες θα πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν τι κάνετε μέσα σε δευτερόλεπτα από το άνοιγμα της αρχικής σας σελίδας. Μερικές καλογραμμένες σελίδες είναι πιο αποτελεσματικές από δεκάδες κακογραμμένες.

Πραγματοποιήστε στρατηγικές παροτρύνσεις για δράση. Τα κουμπιά παρότρυνσης για δράση τείνουν να αποδίδουν καλύτερα όταν ταιριάζουν με τις πληροφορίες στη σελίδα.

Για παράδειγμα, ένα κουμπί “Αγορά τώρα” έχει νόημα σε μια σελίδα προϊόντος, αλλά όχι στη σελίδα Σχετικά. Μάλλον ένα “Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα” μπορεί να είναι πιο κατάλληλο.

Ομοίως, μια σελίδα με τις κριτικές πελατών μπορεί να έχει ένα κουμπί που οδηγεί τον αναγνώστη στα διαθέσιμα σχέδια και τις τιμές.

Αυτοματοποιήστε βελτιώσεις ταχύτητας. Ρυθμίστε όσες περισσότερες αυτόματες βελτιώσεις ταχύτητας μπορείτε. Εάν χρησιμοποιείτε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), η εγκατάσταση των σωστών προσθέτων θα βοηθήσει στην αποθήκευση προσωρινών τμημάτων του ιστότοπού σας, οπότε οι επισκέπτες δεν χρειάζεται να κατεβάσουν τίποτα περισσότερο από μία φορά.

Για τους χρήστες του WordPress, το Zalewski πρότεινε το WP Super Cache ή το W3 Total Cache, το οποίο συμπιέζει αρχεία και επιτρέπει στους επισκέπτες να περιηγούνται πιο γρήγορα στον ιστότοπό σας. Μπορείτε να διαβάσετε για το πως σε σχετικό μας άρθρο εδώ

Μερικές από τις πιο τεχνικές πτυχές της προσωρινής αποθήκευσης και της συμπίεσης αρχείων ενδέχεται να απαιτούν έναν συνεργάτη ανάπτυξης Ιστού εάν δεν είστε ιδιαίτερα έμπειροι στην τεχνολογία.

Να ξέρετε μόνο μια βασική αρχή στην βιομηχανία της κατασκευής ιστοσελίδων. Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα και το επιτυχημένο πάντρεμα μαστόρων διαφορετικών ειδικοτήτων που κάνουν ένα αξιομνημόνευτο website. Κανείς όσο ταλαντούχος web designer και αν είναι δεν μπορεί να τα αντικαταστήσει. Ούτε καν μερικώς γιατί διαβάζουμε την σκέψη σας.

Αποφύγετε φωτογραφίες από “αποθήκες” φωτογραφιών. Μια παρωχημένη φωτογραφία είναι ο γρηγορότερος τρόπος για να μετατρέψετε έναν υπέροχο ιστότοπο σε μέτριο. Εάν ψάχνετε φωτογραφίες για χρήση στη σελίδα σας, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια εικόνα της πραγματικής ομάδας ή του γραφείου σας.

Η Pheil πρόσθεσε ότι οι εικόνες υψηλής ποιότητας των προϊόντων αυξάνουν τις πωλήσεις, οπότε επενδύστε σε καλές φωτογραφίες των προϊόντων ή των υπηρεσιών που πουλάτε.

5. Ρυθμίστε το σύστημα πληρωμών σας (εάν υπάρχει)

Παρόλο που αυτό το βήμα δεν θα ισχύει για όλους τους ιστότοπους των επιχειρήσεων, οι εταιρείες που θέλουν να προσφέρουν τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Διαδικτύου θα πρέπει να ενσωματώσουν συστήματα ηλεκτρονικών πληρωμών στους ιστότοπούς τους.

Ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι μέσω λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου ή επεξεργαστών πληρωμών τρίτων.

Πολλοί πάροιχοι φιλοξενίας προσφέρουν ένα εσωτερικό καλάθι αγορών ή ενοποίηση με προγράμματα ηλεκτρονικού εμπορίου. Κάντε κάποια έρευνα για να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια λύση που να είναι εύκολη στην εργασία και αρκετά ευέλικτη για να καλύψει τις ανάγκες σας τώρα και στο μέλλον.

Ειδικά αν σχεδιάζετε να δημιουργήσετε ένα e-shop / ηλεκτρονικό κατάστημα το καλάθι αγορών και η διαδικασία παραγγελίας , (συνήθως one page checkout) είναι πολύ σημαντικά.

Η διαφορά ενός e-shop από μια απλή δυναμική ιστοσελίδα έγκειται στο ότι το πρώτο είναι προιοντοκεντρικό , αφού στοχεύει στην προβολή των προϊόντων σε εύπεπτη και εύχρηστη μορφή μέσω μιας δενδροειδούς δομή ενώ μια δυναμική ιστοσελίδα παρουσίασης είναι πελατοκεντρική γιατί στοχεύει στο να κερδίσει τις πρώτες εντυπώσεις.

Καταλαβαίνουμε ότι θα θέλατε είτε η ιστοσελίδα σας είτε το e-shop σας να έχουν και τα δυο στοιχεία. Μέχρι ενός βαθμού αυτό είναι εφικτό. Κάποια πλευρά όμως θα υπερισχύει στο τελικό ζύγι και έτσι πρέπει.

6. Δοκιμάστε και δημοσιεύστε τον ιστότοπό σας

Πριν ανακοινώσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι “στον αέρα”, βεβαιωθείτε ότι λειτουργεί σε όλα τα μεγάλα προγράμματα περιήγησης, όπως ο Internet Explorer, το Microsoft Edge, το Firefox, το Safari και το Chrome.

Κάντε κλικ σε κάθε σελίδα και λειτουργία σε κάθε πρόγραμμα περιήγησης για να βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες εμφανίζονται, οι σύνδεσμοι είναι σωστοί και η μορφή φαίνεται ομαλή. Αυτό θα πάρει λίγο χρόνο, αλλά η προσπάθεια που καταβάλλετε τώρα θα σώσει μελλοντικά παράπονα από επισκέπτες που δεν έχουν πρόσβαση σε συγκεκριμένες λειτουργίες.

Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να ενσωματώσετε στον ιστότοπό σας από την αρχή είναι ένα πρόγραμμα ανάλυσης. Ρυθμίζοντας αυτό πριν από την προβολή του ιστότοπου, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα και να συντονίσετε μια σωστή εγκατάσταση, δήλωσε ο Shaoolian.

Μόλις ο ιστότοπος είναι έτοιμος και ανοιχτός στην πρόσβαση, μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση της σελίδας και να προσδιορίζετε γιατί μια σελίδα είναι επιτυχής ή ανεπιτυχής βάσει των αναλυτικών στοιχείων σας.

“Μπορείτε να δείτε ποιες από τις καμπάνιες μάρκετινγκ εμφανίζουν τις περισσότερες μετατροπές και να εξετάσετε τυχόν μετρήσεις όπως πόλη, πρόγραμμα περιήγησης κ.λπ., για να ρίξετε μια ματιά στο πώς αλληλεπιδρά το κοινό σας με τον ιστότοπό σας”, δήλωσε ο ίδιος

“Εάν … εφαρμόσετε αυτό [μετά] ο ιστότοπος θα δημοσιευτεί, θα χάσετε πολύτιμα δεδομένα και δεν έχετε κανένα τρόπο να δείτε ποια στοιχεία του ιστότοπού σας είναι επιτυχημένα ή ανεπιτυχή από την αρχή.”

7. Προωθήστε τον ιστότοπό σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης / μηχανές αναζήτησης

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το Facebook, το Twitter, το LinkedIn είτε το Pinterest, είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την προσέγγιση του κοινού σας και να ειδοποιήσετε τους πελάτες και τους πελάτες για το τι συμβαίνει με την εταιρεία σας.

Κάθε φορά που ενημερώνετε τον ιστότοπό σας, δημοσιεύστε τον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αλλά ισορροπήστε τον με πραγματική, μη προωθητική αφοσίωση. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι πρέπει να αγνοήσετε την διαφήμιση στο facebook , στο instagram και σε άλλα social media.

Συμπεριλάβετε επίσης συνδέσμους προς τα κοινωνικά σας μέσα στον ιστότοπό σας. Τα πιο συνηθισμένα μέρη είναι το υποσέλιδο ή η βοηθητική γραμμή (το επιπλέον μενού στην επάνω δεξιά γωνία που περιέχει συχνά συνδέσμους σύνδεσης ή επαφών).

Μάθετε περισσότερα σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για επιχειρήσεις στον οδηγό του εμπόρου.

Δεν υπάρχουν όμως μόνο τα social media. Υπάρχουν και οι μηχανές αναζήτησης που για να είμαστε ειλικρινείς συνοψίζεται στην προώθηση στα οργανικά αποτελέσματα της Google

Η υποβολή του ιστότοπού σας σε μεγάλες μηχανές αναζήτησης θα βοηθήσει επίσης να κατευθύνει δυνητικούς δυνητικούς πελάτες στη σελίδα σας, καθώς και την ανάπτυξη μιας ισχυρής στρατηγικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας.

Η προώθηση μιας ιστοσελίδας εκεί είναι κρίσιμης σημασίας για την επισκεψιμότητα του e-shop ή της ιστοσελίδας σας άρα και για την επιτυχία ή αποτυχία τους.

Ο Shaoolian είπε ότι ο καθορισμός ετικετών τίτλου, μετα-περιγραφών και ομοιόμορφων αναγνωριστικών πόρων (URI) που σχετίζονται με την εταιρεία σας και πτυχές του κλάδου σας θα σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι κατατάσσεστε σωστά στις μηχανές αναζήτησης για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσπαθείτε να διαθέσετε στην αγορά .

“Η ενσωμάτωση σχετικών λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενό σας από τις πρώτες φάσεις του ιστότοπού σας και η εστίαση στο SEO από την κυκλοφορία του ιστότοπου θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα από νωρίς”, είπε.

8. Συντηρήστε την ιστοσελίδα σας

Η ενημέρωση μιας ιστοσελίδας είναι σημαντική, επομένως ενημερώστε τον ιστότοπό σας συχνά με αναρτήσεις ιστολογίου σχετικά με τις τρέχουσες εκδηλώσεις, νέα προϊόντα και προσφορές και εταιρικές ειδήσεις, ώστε οι επισκέπτες να επιστρέφουν στον ιστότοπο.

Θα πρέπει επίσης να ελέγχετε τουλάχιστον μηνιαία για να βεβαιωθείτε ότι το λογισμικό σας και όλα τα πρόσθετα είναι ενημερωμένα. Ο Pheil είπε ότι εάν το λογισμικό σας δεν είναι ενημερωμένο, κινδυνεύει να παραβιαστεί, ακόμα κι αν η ασφάλεια του κεντρικού υπολογιστή του ιστότοπου είναι ισχυρή.

Εάν δεν έχετε χρόνο να το κάνετε μόνοι σας, αναθέστε την εργασία σε έναν αξιόπιστο υπάλληλο ή προσλάβετε έναν ανεξάρτητο διαχειριστή ιστότοπου.

Η εκκίνηση ενός ιστότοπου για την επιχείρησή σας είναι μια επένδυση χαμηλού κόστους που θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε αξιοπιστία και να φτάσετε σε μια ευρύτερη πελατειακή βάση από ό, τι θα μπορούσατε ποτέ μέσω παραδοσιακών τεχνικών μάρκετινγκ.

Εάν διατηρείτε τον ιστότοπό σας ενημερωμένο με φρέσκο, τρέχον περιεχόμενο και αντιμετωπίζετε γρήγορα τεχνικά ζητήματα, δεν θα χρειαστεί ποτέ να ανησυχείτε για το “δεν υπάρχει” στους τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες σας.

Θα χαρούμε να μας καλέσετε στα 210 74 84 84 5 ή να μας στείλετε email στο s at dreamweaver dot gr για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να ανακαλύψουμε μαζί τις βέλτιστες λύσεις για μια επιτυχημένη παρουσία σας στο διαδίκτυο.

 

Rate this post
Close Popup