Διαφήμιση Instagram

Διαφήμιση στο instagram κόστος

Διαφήμιση στο instagram

Διαφήμιση στο instagram

Διαφήμιση στο Instagram. Πολλαπλασιαστής ισχύος

Διαφήμιση Instagram

διαφήμιση στο instagram μπορεί να λειτουργήσει συνδυαστικά με την διαφήμιση στο facebook και να δημιουργήσει πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα διαφημιστικής  ισχύος.

Γιατί το καθένα κυριαρχεί σε ένα συγκεκριμένο ηλικιακό κοινό. Οι 25–34 ετών αποτελούν την ηλικιακή ομάδα με τους περισσότερους χρήστες του Instagram με 31,2%.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι 18-24 ετών είναι η δεύτερη πιο πολυπληθής ομάδα στον κόσμο χρήσης του Instagram.

Οι 65+ ετών αποτελούν τον λιγότερο αριθμό χρηστών Instagram με μόλις 2,2%.(Statista 2022)

Ένας κόσμος επιχειρηματικών ευκαιριών αρκεί να ξέρεις να το δουλέψεις.

Χορηγούμενη διαφήμιση instagram

Αρχικά ότι η χρέωση μας είναι εφάπαξ (και όχι με ποσοστά επί του διαφημιστικού σας budget)  για την δημιουργία δικού σας διαφημιστικού λογαριασμού στο instagram για να τρέχετε τις χορηγούμενες διαφημίσεις σας στο instagram με αποτέλεσμα να λαμβάνετε εσείς τα τιμολόγιο γνωρίζοντας τι ακριβώς πληρώνετε.

Η δική μας αμοιβή είναι εφάπαξ ( 100 ευρώ) και σας βοηθούμε και καθοδηγούμε στην δημιουργία του διαφημιστικού σας λογαριασμού και της δημιουργίας της καμπάνιας σας. Αν και εφόσον χρειαστείτε μετά την βοήθεια μας έχουμε χρέωση με την ώρα (20 ευρώ) 

Εκπαίδευση. Η λέξη κλειδί

Διαφήμιση instagram

   Ο υπεύθυνος παραγωγής μας Θανάσης Δαβαλάς είναι ο ακαδημαϊκά υπεύθυνος του προγράμματος Digital Marketing Expert του Πανεπιστημίου Αιγαίου και εκπαιδεύει επί σειρά ετών συναδέλφους στην χώρα. 

   Αυτό λοιπόν που έχουμε κάνει ,επί σειρά ετών, για εκατοντάδες σπουδαστές  μας θα το κάνουμε και για εσάς. Δεν θέλετε να έχετε τον έλεγχο και να ξέρετε τι πληρώνεται επακριβώς  μέσω μιας τιμολόγησης απευθείας από το instagram ( που δεν χρεώνει ΦΠΑ όπως οι διαφημιστικοί πάροχοι) και τα χρήματα που εξοικονομείτε να τα επενδύετε σε διαφήμιση στο instagram ;
   Εκτός αν πιστεύετε ότι υπάρχουν θαυματοποιοί που θα μπορέσουν με μικρότερο  κόστος (σε σχέση με εσάς)  να πετύχουν μεγάλα πωλησιακά αποτελέσματα (από τα δικά σας) . Μαγικά ραβδιά υπάρχουν όμως μόνο στα παραμύθια και όχι στο διαδίκτυο όπως και στον φυσικό κόσμο. Βελτιώσεις μπορούν να γίνουν. Εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο. Πάντα όμως υπάρχουν και όρια.

   Το πλαίσιο όμως της συνεργασίας μας (εφάπαξ ποσό για διαμόρφωση διαφημιστικού λογαριασμού και δημιουργία πρώτης διαφήμισης ) αφαιρεί πλήρως από τα κίνητρα μας να σας εξυφάνουμε μια ωραιοποιημένη εικόνα

Instagram & eshops

Η διαφήμιση στο instagram είναι το κλειδί για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Όλοι γνωρίζουμε πόσο υπέροχο είναι το Instagram για την κοινή χρήση φωτογραφιών και βίντεο με τους φίλους και την οικογένειά μας, αλλά είναι επίσης ένα απίστευτο κανάλι για το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Μα γιατί;

Λοιπόν, ένας προφανής λόγος είναι η μορφή του Instagram.

Λόγω αυτής της οπτικής φύσης, το Instagram διαθέτει τεράστιες ευκαιρίες για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που θέλουν να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους.

Είτε μέσω κανονικών φωτογραφιών, βίντεο ή Instagram Stories, εκατομμύρια επιχειρήσεις έχουν μάθει ότι η δημιουργία μιας οπτικής παρουσίας στο Instagram μπορεί να συμβάλλει  εξαιρετικά στο μάρκετινγκ του eshop σας

Ο αλγόριθμος του Instagram

Όταν το Instagram ανακοίνωσε για πρώτη φορά το 2016 ότι αντικαθιστούσε τη χρονολογική ροή με έναν αλγόριθμο, οι περισσότεροι απάντησαν με μια λιγότερο χαρούμενη αντίδραση… Και από τότε δεν έχουν αλλάξει πολλά.

Γιατί λοιπόν το Instagram έκανε τη μετάβαση από το χρονολογικό στον αλγόριθμο;

Λοιπόν, είχε να κάνει με το μέγεθος. Καθώς το Instagram αυξανόταν σε δημοτικότητα, έγινε πιο δύσκολο να παρακολουθείς όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο που μοιράζονται οι άνθρωποι.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το Instagram, οι άνθρωποι έχασαν κατά μέσο όρο το 70% των ροών τους όταν ήταν χρονολογικά.

Υπό αυτό το πρίσμα, το Instagram δημιούργησε έναν αλγόριθμο που αναδιοργάνωσε τις ροές δεδομένων των ανθρώπων, ώστε θεωρητικά να βλέπουν περισσότερο περιεχόμενο που τους αφορούσε.

  1. Ενδιαφέρον: Αυτό είναι η πρόβλεψη του instagram πόσο θα σας ενδιαφέρει μια ανάρτηση.
  2. Επικαιρότητα : Πριν από πόσο καιρό δημοσιεύτηκε μια φωτογραφία ή ένα βίντεο; Ο νέος αλγόριθμος Instagram θα δώσει προτεραιότητα στις πρόσφατες αναρτήσεις, οπότε ελπίζουμε ότι θα δείτε λιγότερες αναρτήσεις από πριν από μια εβδομάδα.

  3. Σχέση : Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να γνωρίζουν καλύτερα πότε το κοινό τους είναι πιο ενεργό στο Instagram, ώστε να μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις αναρτήσεις τους ώστε να εμφανίζονται εκείνη τη στιγμή.

  4. Συχνότητα : Πόσο συχνά ανοίγετε την εφαρμογή Instagram; Εάν κάνετε συχνή κύλιση, η ροή σας θα φαίνεται πιο «χρονολογική» αφού το Instagram προσπαθεί να σας δείξει τις καλύτερες αναρτήσεις από την τελευταία σας επίσκεψη

  5. Ακόλουθοι: Πόσα άτομα ακολουθείτε στο Instagram; Εάν ακολουθείτε πολλά άτομα, τότε το Instagram έχει περισσότερες επιλογές για να διαλέξετε, επομένως πιθανότατα δεν θα βλέπετε όλες τις αναρτήσεις από κάθε λογαριασμό.

  6. Χρήση : Εάν ξοδεύετε πολύ χρόνο στο Instagram, θα δείτε περισσότερες αναρτήσεις καθώς το Instagram «σκάβει βαθύτερα στον κατάλογό του». Εάν αφιερώνετε μόνο λίγα λεπτά στην εφαρμογή κάθε μέρα, τότε θα λάβετε απλώς τα κυριότερα σημεία από τον αλγόριθμο.

#1: Ενδιαφέρον
86%
2. Επικαιρότητα
75%
3.Σχέση
56%
4. Συχνότητα
85%
5.Ακόλουθοι
83%
6. Χρήση
92%

Πλάνα διαφήμισης

Η αρχή και

€ 100 Εφάπαξ
  • Δημιουργία δικού σας διαφημιστικού λογαριασμού στο facebook
  • Έρευνα ανταγωνισμού και επιλογή στοχευμένου κοινού
  • Δημιουργία πρώτων διαφημίσεων

το μετά.

€ 25 Ανα ώρα
  • Μας καλείτε όποτε και αν χρειαστείτε την βοήθεια μας με ωριαία χρέωση
  • Έρευνα ανταγωνισμού και επιλογή στοχευμένου κοινού
  • Βελτίωση διαφημίσεων

Πόσο κοστίζει η διαφήμιση στο Facebook, Instagram;

Η διαφήμιση στο facebook και στο instagram που γίνεται και στα δυο και μέσα από ενοποιημένο διαφημιστικό λογαριασμού αφού αμφότερα ανήκουν στην ίδια εταιρεία και το κόστος της εξαρτάται από τον αριθμό των ατόμων που είτε θα προβληθεί , είτε θα κάνουν κλικ για να μεταφερθούν μέσω της διαφήμισης σας εκεί στην σελίδα προορισμού

Είναι το Facebook και το Instagram για εταιρείες B2B;

Αν και πάνω από το 1/4 του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί πλέον το Facebook και το Instagram κάθε μήνα δεν ενδείκνυται για επιχειρήσεις B2B. Αυτό οφείλεται στο ότι η πλειονότητα των χρηστών είναι καταναλωτές γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τους B2C marketers αλλά όχι για όσους στοχεύουν σε κοινό B2B

Τι είναι η διαφήμιση στα social media;

Η διαφήμιση στα social media είναι ένας τύπος ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram για την παροχή πληρωμένων διαφημίσεων στο κοινό-στόχο σας. Οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να συνδεθείτε με τους καταναλωτές σας και να ενισχύσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ.

Γιατί είναι σημαντική η διαφήμιση στα social media;

Τα social media μέσω της διαφήμισης σε αυτά επιτρέπουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ,μέσα σε λίγες ώρες , να συνδέονται και να προσελκύουν πιθανούς πελάτες όπου αυτοί βρίσκονται. Με μια αποτελεσματική διαφημιστική στρατηγική στα social media και την ικανότητα δημιουργίας ελκυστικού περιεχομένου, οι έμποροι μπορούν να προσελκύσουν το κοινό τους άμεσα,

5/5 - (32 votes)