Χορηγούμενη διαφήμιση instagram. Οδηγός 2022
Ο πιο εύκολος οδηγός για χορηγούμενες διαφημίσεις στο Instagram το 2022: Πρότυπα, επαγγελματικές συμβουλές και ιδέες
Συντάκτης: Δαβαλάς Αθανάσιος
Περίληψη
Οι διαφημίσεις στο Instagram μπορούν να βοηθήσουν στον εντοπισμό χρηστών προκειμένου να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα κάποιας επωνυμίας, ενώ παράλληλα οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με επώνυμο περιεχόμενο στο Instagram σε σύγκριση με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Ωστόσο, η δημιουργία μιας διαφήμισης στο Instagram δεν είναι εύκολη υπόθεση και περιλαμβάνει την τοποθέτηση της μορφής διαφήμισης, τον προϋπολογισμό, τις επιλογές- στόχους καθώς και πολλές άλλες παραμέτρους.
-
Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Κόστος διαφημίσεων στο Instagram
Οι χορηγούμενες διαφημίσεις στο Instagram κοστίζουν μεταξύ 0,50-3,5 $ ανά κλικ, επομένως κάποιος χρήστης χρειάζεται μεταξύ 50 και 350 $ για να λάβει 100 κλικ για τις διαφημίσεις του. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία μέθοδος για την πρόβλεψη του κόστους διαφήμισης, καθώς αυτό εξαρτάται από διάφορους παράγοντες όπως η ανταγωνιστικότητα και η εποχή του χρόνου.
Στη συνέχεια, ακολουθεί αναφορά στους παράγοντες που βοηθούν στον καλύτερο υπολογισμό του κόστους για μια χορηγούμενη διαφήμιση instagram
1.1 Επιλογή στόχου διαφήμισης
Στην περίπτωση που κάποιος χρήστης στοχεύει σε ένα περιορισμένο κοινό, η προσέγγιση χρηστών της διαφήμισής του θα είναι μικρότερη και επομένως το κόστος ανά κλικ (CPC) θα είναι επίσης υψηλότερο. Ωστόσο, εάν ο στόχος του χρήστη είναι ένα ευρύτερο κοινό, το CPC θα είναι χαμηλότερο, επειδή υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός.
1.2 Εποχή του χρόνου
Η εποχή του χρόνου επηρεάζει επίσης το κόστος μιας διαφήμισης. Για παράδειγμα, κατά τη διάρκεια των εορταστικών περιόδων, οι διαφημιστές τείνουν να πληρώνουν περισσότερο για διαφημιστικό χώρο συγκριτικά με το υπόλοιπο χρονικό διάστημα.
1.3 Ανταγωνιστικότητα του κλάδου
Όσο πιο ανταγωνιστικός είναι ο κλάδος, τόσο υψηλότερο θα είναι το κόστος των διαφημίσεων που εμφανίζονται σε αυτό το κοινό. Για παράδειγμα, εάν ο χρήστης πουλάει βρεφικά ρούχα και επιλέγει να στοχεύσει σε γυναίκες που ακολουθούν λογαριασμούς που σχετίζονται με τα μωρά, η τιμολόγηση για τις διαφημίσεις του χρήστη θα είναι πολύ υψηλότερη από ό,τι αν χρησιμοποιούσε λιγότερο συγκεκριμένη στόχευση και ήταν λιγότερο ανταγωνιστικός ο κλάδος.
1.4 Τοποθέτηση διαφήμισης
Τέλος, η τοποθέτηση έχει σημασία. Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Instagram έχουν υψηλότερο κόστος από τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebook.
1.5 Μορφές διαφήμισης
Το Instagram έχει διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων που μπορούν να βοηθήσουν τους χρήστες στην επίτευξη διαφορετικών επιχειρηματικών στόχων. Παρόλα αυτά, δεν υπάρχει οριστικός οδηγός για το κόστος διαφήμισης, αλλά οι ιστορίες διαφημίσεων Instagram τείνουν να είναι λιγότερο ακριβές από άλλες μορφές διαφήμισης.
1.6 Στόχοι της διαφημιστικής καμπάνιας
Οι στόχοι της καμπάνιας αυξάνουν ή μειώνουν το κόστος διαφήμισης ανάλογα με το πού βρίσκεται το κοινό-στόχος του χρήση κατά τη διοχέτευση.
1.7 Συνάφεια διαφήμισης
Το Instagram χρησιμοποιεί ένα σύστημα υποβολής προσφορών για να εμφανίζει τις πιο σχετικές διαφημίσεις στους χρήστες του. Αποδίδει βαθμολογία μεταξύ 1 και 10 στις διαφημίσεις και η βαθμολογία μεταξύ 1-3 υποδηλώνει ότι η διαφήμιση δεν είναι πολύ σχετική με το κοινό, ενώ η βαθμολογία πάνω από 6 υποδηλώνει ότι οι διαφημίσεις είναι σχετικές και χρήσιμες για το κοινό-στόχο.
Στη συνέχεια, ακολουθούν διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων του Instagram με τους οποίους μπορείτε να εργαστεί κάποιος χρήστης για την επωνυμία του.
-
Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Τύποι διαφημίσεων Instagram
Το Instagram υποστηρίζει πολλές διαφορετικές μορφές περιεχομένου, προκειμένου ο χρήστης να μπορεί να μεγιστοποιήσει την απόδοση της επένδυσής του και να προσεγγίσει το κοινό- στόχο του.
2.1 Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Διαφημίσεις ιστοριών
Οι διαφημίσεις ιστορίας Instagram εμφανίζονται στην ενότητα ‘’Ιστορίες Instagram’’ των ροών των ακολούθων του κάθε χρήστη. Ο χρήστης μπορεί να τις εκτελεί για όσο χρονικό διάστημα εκείνος θέλει, αφού ορίσει πρώτα τη διάρκεια της καμπάνιας και τη συχνότητα των διαφημίσεων στον διαχειριστή διαφημίσεων του Facebook.
Αυτές οι διαφημίσεις είναι αποτελεσματικές επειδή ενσωματώνονται απρόσκοπτα στην εμπειρία προβολής ιστορίας ενός χρήστη. Επιπλέον, δίνουν την ευκαιρία στο χρήση να προσθέτει έναν σύνδεσμο ολίσθησης προς τα πάνω που οδηγεί σε μια σελίδα εκτός Instagram. Ακολουθεί παρακάτω ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα με μία διαφήμιση της Bolt Foods (Εικόνα 1):
Εικόνα 1 Διαφήμιση της Bolt Foods (Παράδειγμα διαφήμιση ιστορίας)
2.2 Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Διαφημίσεις Reels
Οι διαφημίσεις Reels εμφανίζονται στην ενότητα Εξερεύνηση και διαρκούν μόνο 30 δευτερόλεπτα. Παρόλα αυτά, με την πάροδο του χρόνου μετατρέπεται στην πιο χρησιμοποιούμενη μορφή περιεχομένου στο Instagram. Οι διαφημίσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσέγγιση ενός παγκόσμιου κοινού, την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, την προώθηση της αφοσίωσης στην ίδια την πλατφόρμα, καθώς και για την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία του κοινού.
2.3 Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Διαφημίσεις με εικόνα
Οι διαφημίσεις με εικόνα επιτρέπουν στον χρήση να διαφημίζει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του χρησιμοποιώντας μία φωτογραφία, διεγείροντας έτσι το ενδιαφέρον για την επωνυμία ή τις υπηρεσίες του και αυξάνοντας παράλληλα την ευαισθητοποίηση του κοινού για το προβαλλόμενο προϊόν ή υπηρεσία.
Αυτές οι διαφημίσεις συνήθως λειτουργούν καλά και για επιχειρήσεις που βασίζονται σε προϊόντα που μπορούν να επιδείξουν τις προσφορές τους με μια απλή εικόνα. Για παράδειγμα, δείτε αυτή τη διαφήμιση ποδηλάτου του Veloretti παρακάτω (Εικόνα 2):
Εικόνα 2 Διαφήμιση ποδηλάτου του Veloretti
Το καλύτερο πράγμα για τις διαφημίσεις που βασίζονται σε εικόνα είναι ότι δημιουργούνται εξαιρετικά εύκολα, προσαρμόζονται εύκολα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές τοποθετήσεις στο Facebook, το Instagram, το Audience Network και το Messenger, χωρίς να αλλάξουν ή να επεξεργαστούν. Οι διαφημίσεις με εικόνα μπορούν επίσης να τροποποιηθούν ώστε να ταιριάζουν σε μια ποικιλία αναλογιών διαστάσεων μέσα από τη διαχείριση διαφημίσεων, καθιστώντας ευκολότερη την προσαρμογή τους σε μια απαιτούμενη τοποθέτηση.
2.4 Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Διαφημίσεις ‘’καρουζέλ’’
Οι διαφημίσεις ‘’καρουζέλ’’ του Instagram αποτελούνται από πολλές εικόνες στις οποίες οι χρήστες μπορούν να περάσουν με το δάχτυλό τους, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στο χρήστη να προβάλλει πολλά προϊόντα ή υπηρεσίες ταυτόχρονα, αναδεικνύοντας με τον τρόπο αυτό την ιστορία της επωνυμίας (Εικόνα 3).
Εικόνα 3 Παράδειγμα διαφήμισης ‘’καρουζέλ’’
2.5 Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Διαφημίσεις συλλογής
Οι διαφημίσεις της συλλογής Instagram είναι παρόμοιες με τις διαφημίσεις καρουζέλ, αλλά εμφανίζουν τα προϊόντα του εκάστοτε χρήστη απευθείας από τον κατάλογο προϊόντων του σε μία διάταξη, αντί για ένα καρουζέλ, με δυνατότητα ολίσθησης.
Με τον τρόπο αυτό η διαφήμιση γίνεται περισσότερο διαδραστική και καθηλωτική για τους χρήστες, ενώ παράλληλα οι θεατές μπορούν να συμπληρώσουν μια φόρμα και να δουν γρήγορα τα προϊόντα που διαφημίζονται (Εικόνα 4).
Εικόνα 4 Παράδειγμα διαφήμισης συλλογής
2.6 Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Διαφημίσεις αγορών
Οι διαφημίσεις αυτές επιτρέπουν στους χρήστες να ψωνίζουν προϊόντα εντός της ίδιας της εφαρμογής Instagram, πατώντας σε μια ετικέτα προϊόντος για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ένα προϊόν και τον τρόπο αγοράς του. Επίσης, οι διαφημίσεις αγορών Instagram ενισχύουν την προσέγγιση χρηστών του διαφημιζόμενου προϊόντος και προσελκύουν εκ νέου τους αγοραστές. Είναι πολύ σημαντικό όταν προχωράτε στην κατασκευή ενός eshop να έχετε προβλέψει την συνδεσιμότητα του eshop σας με την σελίδα σας στο instagram
-
Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Επιλογή τύπου διαφήμισης
Η επιλογή του τύπου διαφήμισης αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στάδια που θα πρέπει να δώσει βαρύτητα ο χρήστης, διότι δεν είναι κάθε τύπος διαφήμισης κατάλληλος για την προβολή της υπηρεσίας ή του προϊόντος που θέλει να προβάλλει. Ο ίδιος θα πρέπει να αναζητήσει την βέλτιστη τοποθέτηση και μορφή για την επωνυμία του, προκειμένου να έχει την καλύτερη απόδοση επένδυσης.
Η δημιουργία επιτυχημένων διαφημίσεων στο Instagram προϋποθέτει την συνύπαρξη τριών σημαντικών παραγόντων που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά την επιλογή του τύπου διαφήμισης που ο χρήστης θέλει να προβάλλει. Αυτοί οι τρεις παράγοντες περιγράφονται στη συνέχεια.
3.1 Ο στόχος
Με απλά λόγια, αυτό είναι το αποτέλεσμα που θα ήθελε ο χρήστης να επιτύχει με τις διαφημίσεις του σας και μπορεί να είναι οτιδήποτε από την αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό του έως τη λήψη περισσότερων εγκαταστάσεων για την εφαρμογή του.
3,2. Προϋπολογισμός
Προτού ο χρήστης αποφασίσει ποιος τύπος διαφήμισης θα λειτουργήσει καλύτερα, θα πρέπει να γνωρίζει τον προϋπολογισμό του. Αν κάποιος θέλει να εργαστεί με περιορισμένο προϋπολογισμό και να στοχεύσει μόνο τους οπαδούς του, οι διαφημίσεις ιστορίας Instagram θα λειτουργούσαν καλύτερα, αλλά αν είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα για να θέσετε τον εαυτό τους μπροστά σε ένα νεότερο κοινό, οι διαφημίσεις Instagram Explore είναι μια εξαιρετική επιλογή.
-
Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Προβολή διαφημίσεων με τη χρήση του Instagram
Το Instagram δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να ενισχύσει απευθείας τις αναρτήσεις και να τις προβάλλει ως διαφημίσεις από τη σελίδα του στο Instagram. Στη συνέχεια, ακολουθούν τα βασικά βήματα για τη δημιουργία μιας διαφήμισης Instagram χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Instagram:
Βήμα 1: Επιλογή μιας ανάρτησης που θέλει ο χρήστης να ενισχύσει και κλικ στο κουμπί Boost Post. Επιλογή του στόχου και του κοινού.
Βήμα 2: Επιλογή του προϋπολογισμού για τη διαφήμιση και τη διάρκεια για την οποία θέλει ο χρήστης να την προβάλει.
Βήμα 3: Μετά τον έλεγχο, προστίθεται η τοποθεσία και το νόμισμα καθώς και ένας τρόπος πληρωμής.
- Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Εκτός από την ίδια την εφαρμογή, μπορεί κανείς να κάνει μια περισσότερη λεπτομερή στόχευση και να προβάλλει διαφημίσεις Instagram χρησιμοποιώντας τη διαχείριση διαφημίσεων Facebook, η οποία του επιτρέπει να προβάλλει την ίδια διαφήμιση σε πολλές πλατφόρμες μαζί όπως το Facebook Messenger μαζί με το Instagram.
Στη συνέχεια, ακολουθούν τα βήματα που πρέπει κάποιος να ακολουθήσει προκειμένου να μπορεί να δημιουργήσει μια διαφημιστική καμπάνια για τη σελίδα του:
Βήμα 1: Μετάβαση στο business.instagram.com και κλικ στο κουμπί δημιουργίας διαφήμισης. Στη συνέχεια, επιλέξτε τον στόχο της διαφήμισης για να ξεκινήσετε (Εικόνα 5).
Εικόνα 5 Βήμα 1ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Βήμα 2: Απόδοση ονόματος στην διαφήμιση και επιλογή μιας κατηγορίας εφόσον υπάρχει και μετά κλικ στο Επόμενο (Εικόνα 6).
Εικόνα 6 Βήμα 2ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Βήμα 3: Επιλογές για την αύξηση της επισκεψιμότητας, του προϋπολογισμού και του χρονοδιαγράμματος για τη διαφήμιση (Εικόνα 7).
Εικόνα 7 Βήμα 3ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Βήμα 4: Επιλογή του κοινού- στόχου και κλικ στο Επόμενο για τη μετάβαση στο επόμενο στάδιο (Εικόνα 8).
Εικόνα 8 Βήμα 4ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Βήμα 5: Προσθήκη των μέσων που ο χρήστης θέλει να ανεβάσει ως διαφήμιση (φωτογραφία ή βίντεο ή πολλές φωτογραφίες και βίντεο) καθώς και επιλογή του τρόπου παρουσίασής της (Εικόνα 9).
Εικόνα 9 Βήμα 5ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Βήμα 6: Συμπλήρωση των λεπτομερειών του βασικού κειμένου καθώς και άλλων σημαντικών λεπτομερειών και στη συνέχεια κλικ στο Δημοσίευση για να ξεκινήσει η διαφήμισή (Εικόνα 10).
Εικόνα 10 Βήμα 6ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
Βήμα 7: Αποθήκευση μιας τοποθεσίας, ζώνης ώρας και νομίσματος για την πληρωμή των διαφημίσεων.
Εικόνα 11 Βήμα 7ο για την προβολή διαφημίσεων Instagram χρησιμοποιώντας το Facebook Ads Manager
-
Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Κορυφαίες συμβουλές για την προβολή διαφημίσεων στο Instagram
Ενώ η προβολή διαφημίσεων Instagram μπορεί να κάνει θαύματα για την επωνυμία ενός χρήστη, εκείνος θα πρέπει να γνωρίζει τον σωστό τρόπο δημιουργίας τους. Στη συνέχεια, ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν το χρήστη να βελτιώσει την απόδοση επένδυσης (ROI) στις διαφημίσεις στο Instagram:
Αρχικά, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι διαφημίσεις βίντεο Instagram έχουν υψηλότερη αφοσίωση και αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε σύγκριση με άλλες μορφές διαφήμισης στην πλατφόρμα. Επίσης, δεδομένου ότι η διαφήμιση βίντεο είναι πιο ελκυστική και διαδραστική, προσελκύει καλύτερα την προσοχή και είναι πιο πιθανό να αποφέρει αποτελέσματα σε σύγκριση με τη διαφήμιση που βασίζεται σε εικόνα που δεν δίνει μεγάλη σαφήνεια.
Δεύτερον, όταν κάποιος χρήστης ξεκινάει το μάρκετινγκ της επωνυμίας του, προσεγγίζει μια ευρεία ομάδα δυνητικών πελατών που θα περάσουν από διάφορα στάδια συνειδητοποίησης και εξέτασης προτού καταλήξουν τελικά σε μια απόφαση αγοράς της προσφοράς του. Αυτά τα βήματα αποτελούν μέρος μιας διοχέτευσης πωλήσεων και για να αξιοποιήσει ο χρήστης στο έπακρο τις διαφημίσεις του στο Instagram, πρέπει να σχεδιάσει διαφημίσεις για κάθε στάδιο της διοχέτευσης με στόχο να τις μετακινήσει ένα βήμα παραπέρα στη διοχέτευση.
Τρίτον, είναι γεγονός πως το υποψήφιο κοινό βομβαρδίζεται σε καθημερινή βάση με διαφημίσεις, ειδοποιήσεις και μηνύματα. Έτσι, δεν πρόκειται να δώσει προσοχή στη διαφήμισή κάποιου χρήστη απευθείας, ακόμα κι αν παρουσιάζεται το καλύτερο προϊόν. Για το λόγο αυτό, κρίνεται αναγκαίο ο χρήστης να μπορεί να προσελκύσει στα πρώτα 3-5 δευτερόλεπτα της διαφήμισης το κοινό και να τους αναγκάσει να παρακολουθήσουν ολόκληρη τη διαφήμιση.
Τέταρτον, προκειμένου ο χρήστης να μπορεί να σχεδιάζει μια διαφήμιση που να έχει πραγματικά απήχηση στο κοινό του, πρέπει να γνωρίζει τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του. Ακόμη, θα πρέπει να μελετήσει περιεχόμενο που τους αρέσει και που καταναλώνουν για να δημιουργήσει κάτι παρόμοιο.
Τέλος, ανεξάρτητα από το πόσο καλές είναι οι διαφημίσεις ενός χρήστη ή πόσο μεγάλη είναι η απήχησή τους, δεν μπορεί να τις κάνει να λειτουργήσουν εάν δεν έχει μια σαφή παρότρυνση για δράση σε αυτήν. Μια παρότρυνση για δράση δίνει στο χρήστη σαφή επόμενα βήματα σχετικά με το τι πρέπει να κάνει και αφαιρεί τυχόν τριβές στη διαδικασία.
Αυτό είναι κάτι που πρέπει να προβλεφθεί κατά την διάρκεια κατασκευής μιας ιστοσελίδας έαν ο στόχος είναι οι χορηγούμενες διαφημίσεις στο instagram να οδηγούν σε αυτή.
-
Χορηγούμενη διαφήμιση instagram – Ιδέες για διαφημίσεις Instagram
Στο σημείο αυτό ακολουθούν ορισμένες προτάσεις και ιδέες σχετικά με την δημιουργία διαφημίσεων στο Instagram.
- Συλλογή μαρτυριών πελατών
Μια μελέτη από την BrightLocal ισχυρίστηκε ότι το 91% των ανθρώπων που ψωνίζουν στο διαδίκτυο διαβάζουν μαρτυρίες πελατών πριν κάνουν μια αγορά. Το γεγονός αυτό μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο χρήστης προς όφελός του δημιουργώντας διαφημίσεις μαρτυρίας πελατών. Αυτό όχι μόνο μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία κοινωνικής απόδειξης, αλλά και στην ενίσχυση του κλίματος εμπιστοσύνης και εξουσίας στην αγορά.
Αυτή η τακτική λειτουργεί τα μέγιστα όσο αφορά και την προώθηση της ιστοσελίδας σας τόσο σε επίπεδο seo όσο και στο χτίσιμο φήμης
- Ενδυνάμωση της κοινωνίας μέσω της επωνυμίας του χρήστη
Η κοινωνική ευθύνη είναι ένας τεράστιος παράγοντας στις μέρες μας και μπορεί βοηθήσει τις επωνυμίες να εμπορεύονται και να πωλούν καλύτερα. Και αν η επωνυμία ενός χρήστη συμμετέχει στην ενδυνάμωση της κοινωνίας με οποιονδήποτε τρόπο, είναι κάτι που θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί στη στρατηγική μάρκετινγκ.
- Παροχή εκπτώσεων στους πελάτες
Η δημιουργία μιας προσφοράς ή εκπτώσεων περιορισμένου χρόνου δημιουργεί σπανιότητα και αυξάνει την αντιληπτή αξία του προϊόντος επειδή είναι περιορισμένη. Επίσης, οι πελάτες συχνά δεν θέλουν να χάνουν την ευκαιρία να εξοικονομήσουν χρήματα και πιθανότατα θα αγοράζουν από επωνυμίες όταν έχουν μια προσφορά. Το καλύτερο μέρος αυτών των διαφημίσεων είναι ότι δεν χρειάζεται να επενδύσει κανείς πολλά στη δημιουργία ιδεών και στη λήψη.
- Προσέλκυση προσοχής κοινού με μια ιστορία
Σύμφωνα με την Jennifer Aaker, καθηγήτρια μάρκετινγκ στο Stanford, οι άνθρωποι θυμούνται τις ιστορίες 22 φορές καλύτερα από τα γεγονότα. Έτσι λοιπόν, για να δημιουργήσει κανείς μια διαφήμιση με ιστορία, πρέπει πρώτα να γράψει μια συναρπαστική ιστορία — μπορεί να αφορά το ταξίδι της επωνυμίας, τον τρόπο κατασκευής ενός προϊόντος ή την ιστορία ενός πελάτη που πέτυχε αποτελέσματα χρησιμοποιώντας το προϊόν ή τις υπηρεσίες του χρήστη. Από τη στιγμή που υπάρχουν τα βασικά χαρακτηριστικά στοιχεία, ο χρήστης μπορεί είτε να επιλέξει να το μοιραστεί σε μορφή κειμένου, με εικόνες ή δημιουργώντας ένα βίντεο γύρω από αυτήν την ιστορία.
- Δημιουργία καλής φήμης του διαφημιζόμενου προϊόντος
Το 81% των ανθρώπων που αγοράζουν στο διαδίκτυο ερευνούν σχετικά με τα προϊόντα και τους παράγοντες που πρέπει να λάβουν υπόψη πριν αγοράσουν ένα προϊόν. Έτσι, εάν ο χρήστης προσεγγίσει αγοραστές και τους εκπαιδεύσει σχετικά με τα προβλήματα και τις λύσεις τους με τις διαφημίσεις του, τότε οι πελάτες είναι πιθανό να σκεφτούν να αγοράσουν από εκείνον.
Βιβλιογραφική πηγή: Mrignayni (2022) The Easiest Guide to Instagram Ads in 2022: Templates, Pro Tips & Ideas. Ανακτήθηκε στις 21/09/2022 από την ιστοσελίδα: https://invideo.io/blog/instagram-ads-guide/?fbclid=IwAR2L__y9hWNymya17HoSGc9w3dEbdmJLexRXafuQjmBeKNgGVqcDdcoFX9Q