Web Designer | Σχεδιαστής Ιστοσελίδων

Web Designer | Σχεδιαστής ιστοσελίδων

Τι είναι ένας web designer | σχεδιαστής ιστοσελίδων και οι συνήθειες που θα μεταμορφώσουν το επάγγελμα σας

web designer | σχεδιαστής ιστοσελίδων: Κάθε άνθρωπος που επιλέγει τώρα να γίνει web designer ή είναι ήδη ουσιαστικά επιθυμεί, όπως και κάθε επαγγελματίας εξάλλου, να   διευθύνει μια κερδοφόρα επιχείρηση.

Σαν Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων του οποίου επιχειρησιακός βραχίονας είναι η dreamweaver.gr στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις το μοναδικό ετήσιο πρόγραμμα σεμινάριο web designer – developer το οποίο διεξάγει το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Για πολλά χρόνια συνειδητοποιώ ότι οι  web designers – σχεδιαστές ιστοσελίδων που δημιουργούν μια κερδοφόρα και διασκεδαστική επιχείρηση σχεδιασμού ιστοσελίδων έχουν πολύ συγκεκριμένες συνήθειες που τείνουν να ακολουθούν.

Ένα πρόγραμμα που καλύπτει όλες τις πτυχές που απαιτούνται προκειμένου κάποιος να γίνει συνάδελφος. Τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το web design είναι μια τέχνη που στηρίζεται στις αρχές της επιστήμης της πληροφορικής.

Παρόλο που κάποιοι ενδεχομένως σκέφτεστε ότι ενδεχομένως στάθηκαν τυχεροί με κάποιους μεγάλους πελάτες, όπως εμείς σαν dreamweaver.gr σας διαβεβαιώνουμε ότι είναι κάποιες  συνήθειες που μας οδήγησαν στην επιτυχία.

Είτε λοιπόν ενδιαφέρεσαι να γίνεις web designer / σχεδιαστής ιστοσελίδων , είτε τώρα κάνεις τα πρώτα σου βήματα οι επόμενες συμβουλές / συνήθειες που σε καλούμε να υιοθετήσεις πιστεύουμε θα σου είναι ιδιαίτερα χρήσιμες.

Έτσι, εάν έχετε αντιμετωπίσει κάποιο από τα ακόλουθα:

  • Δεν ξέρεις πού να βρεις τον επόμενο πελάτη σου
  • Έχεις πελάτες που δεν πληρώνουν αυτό που αξίζεις
  • Είσαι ενοχλημένος από τη δουλειά αυτή γιατί δεν την  απολαμβάνεις
  • Νοιώθει ότι δουλεύεις πολλές ώρες και η αμοιβή σου σχετικά είναι χαμηλή
  • Έχεις πελάτες που καθυστερούν τα έργα σας

Τότε αυτές οι συνήθειες είναι για εσάς. Εάν δεν θέλετε μόνο να δημιουργήσετε μια επιχείρηση που σας αρέσει, αλλά και να μπορείτε να απολαύσετε τη ζωή σας ταυτόχρονα, ξεκινήστε να ενσωματώνετε αυτές τις στρατηγικές και θα παρατηρήσετε μια διαφορά στη διάθεσή σας, το κίνητρο και φυσικά τα κέρδη.

Ας μεταμορφώσουμε λοιπόν την επιχείρησή σας και ας αρχίσουμε να διασκεδάζουμε ξανά με αυτές τις 43 συνήθειες που προκύπτουν τόσο από την εμπειρία μας αλλά και από τις συμβουλές – παρατηρήσεις της διεθνώς καταξιωμένης στον χώρο του business coaching Κατερίνας Σαλακά

# 43 Σχεδιάστε την επιχείρησή σας από την αρχή με συγκεκριμένο ορίζοντα.

Κλείστε τα μάτια σας και φανταστείτε ότι είστε ήδη επιτυχημένοι στην επιχείρησή σας.

Πώς θα μοιάζει;

Πόσα χρήματα θα βγάζατε;

Πόσες ώρες θα εργαζόσασταν;

Τι είδους πελάτες θα εξυπηρετούσατε;

Ποιες εργασίες θα κάνατε (και δεν θα κάνετε) στην επιχείρησή σας;

Οι περισσότεροι από εμάς καθορίζουν την η επιτυχία βάσει κερδών. Την ορίζουν με ένα ποσό σε ευρώ και μόνο.

Αυτό είναι ένα επικίνδυνο μονοπάτι καθώς δεν λαμβάνει καθόλου υπόψη τον τρόπο ζωής μας. Είναι εύκολο να δημιουργήσετε ακούσια μια επιχείρηση που πραγματικά δεν σας αρέσει, οπότε ενώ η επιχείρησή σας μπορεί να είναι οικονομικά επιτυχής  εσείς βρίσκεστε σε μια επιχείρηση που μισείτε.

# 42 Δημιουργήστε ένα εύρος στόχων.

Είναι εύκολο να πείτε ότι θέλετε να κερδίσετε 1.000 ευρώ  ή  3.000 ευρώ  ή  και περισσότερα το μήνα. Και ξέρετε τι, δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα με αυτόν τον στόχο. Μπορείτε να το κάνετε.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν κάθεστε στη δουλειά χωρίς να έχετε το εισόδημα που αναμένατε  αυτός ο στόχος μπορεί να γίνει τροχοπέδη για εσάς ψυχολογικό

Εάν η πρόοδος δεν επιτευχθεί γρήγορα,  πολλές φορές νιώθουμε ότι η συντριβή είναι προ των πυλών και το καύσιμο της ελπίδας τείνει να εξασθενεί γρήγορα.

Ας το καταπολεμήσουμε δημιουργώντας μια σειρά στόχων. Όταν κοιτάζω στόχους εισοδήματος, θέλω να δημιουργήσω 3 διαφορετικούς στόχους:

Ελάχιστος στόχος επιτυχίας

Αυτό είναι το ελάχιστο χρηματικό ποσό που χρειάζεστε για να είναι επιτυχημένη η επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να είναι το χρηματικό ποσό που χρειάζεστε για να καλύψετε τα βασικά σας έξοδα.

Στόχος στο μέσο της διαδρομής

Αυτό είναι ακριβώς όπως ακούγεται. Δεν είναι αυτό που θέλετε αλλά σας δίνει ελπίδα να ονειρεύεστε ότι ο επόμενος στόχος σας είναι εφικτός

Crazy-scary-good στόχος

Αυτός είναι ο στόχος που θα σας βάλει στην κορυφή του κόσμου όταν το πετύχετε, παρόλο που μπορεί να μην είστε σίγουροι για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να το φτάσετε ακόμα.

Τώρα στοχεύστε στον Crazy-scary-good στόχο σας και αν δεν επιτευχθεί δεν πειράζει. Να σκέφτεστε τα μεγάλα, ώστε να μπορέσετε να είστε συνεχώς στην αναζήτηση τους.

Αν θέλετε να κάνετε ένα συμβόλαιο κατασκευής e-shop  10.000 ευρώ, αλλά πιστεύετε ότι στην αγορά της δημιουργίας και κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων μόνο μια προσφορά σας της τάξεως των  1.000 ευρώ μπορεί να έχει επιτυχία θα οδηγήσετε το μυαλό σας και την επιχείρηση σας να μείνετε σε αυτό το επίπεδο.

Σε μια περίοδο που το e-commerce αναπτύσσεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς πρέπει να καταλάβετε ότι η διακύμανση στις τιμές έχει να κάνει με πολυσύνθετους παράγοντες και όχι μόνο με το brand name σας και την δημόσια εικόνα σας.

Αν μείνετε μόνο στα οικονομικά πακέτα κατασκευής eshop το μυαλό σας  θα αποδεχθεί αυτό ως πραγματικότητα και δεν θα καταλάβετε ποια βήματα δράσης πρέπει να κάνετε προκειμένου να σας φέρουν αυτόν τον πελάτη των 10.000 ευρώ.

# 41 Εκτελέστε μεγάλες επιχειρηματικές αποφάσεις με βάση την πρόθεση και τους στόχους σας.

Όταν γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι σας και είστε διαθέσιμοι στο σχεδιασμό της επιχείρησής σας, όποτε έχετε μια απόφαση σχετικά με την επιχείρησή σας, αξιολογήστε την πρόθεση και τους στόχους σας.

Αυτό κάνει κάθε απόφαση που θα χρειαστεί να λάβετε για την επιχείρησή σας πολύ πιο εύκολη. Σας βοηθά επίσης να αποφύγετε το σύνδρομο “κάτι να γυαλίζει” που μπορεί να σας οδηγήσει σε χίλιες διαφορετικές κατευθύνσεις.

# 40 Επιβεβαιώνετε καθημερινά την πρόθεση και τους στόχους σας.

Όταν αρχίζετε να μπλοκάρετε στο έργο του πελάτη, στις καθημερινές εργασίες όπως να διευθύνετε μια επιχείρηση ή να αντιμετωπίζετε μια δύσκολη κατάσταση, είναι εξαιρετικά εύκολο να ξεχάσετε ποιο ήταν το κίνητρό σας. Θα παραμείνετε πιο κινητοποιημένοι όταν θυμάστε καθημερινά γιατί κάνετε αυτό που κάνετε.

Χρειάζονται μόνο 2 λεπτά και θα αυξήσουν μαζικά το κίνητρο και την παραγωγικότητά σας.

# 39 Προσέξτε πολύ τον εαυτό σας.

Υπάρχουν μόνο τόσες πολλές ώρες την ημέρα, οπότε είναι δελεαστικό να ξυπνήσετε και να πάτε κατευθείαν στη δουλειά. Όταν παίρνετε λίγο περισσότερο χρόνο για να φροντίζετε τον εαυτό σας κάθε μέρα (ναι, κάθε μία ημέρα), κερδίζετε πραγματικά χρόνο, παρόλο που αισθάνεστε ότι χάνετε χρόνο.

Για παράδειγμα, ξυπνάω νωρίς καθημερινά για να περπατήσω. Είμαι συνήθως έξω από την πόρτα μεταξύ 6 και 6:15 π.μ. (περίπου 7 λεπτά αφού σηκωθώ!) Και περπατώ για τουλάχιστον 3 χλμ. (4 – 5 χλμ., αν έρθει και ο φίλος μου).

Στη συνέχεια, επιστρέφω και τρώω ένα υγιεινό πρωινό. Όταν το κάνω αυτό, η παραγωγικότητά μου πιάνει κόκκινο. Έχω πολλά περισσότερα κίνητρα, κάνω πολύ περισσότερη δουλειά και έχω ακόμα ενέργεια για την προσωπική μου ζωή, όταν τελειώσω.

Όταν το κάνετε αυτό, παρατηρείτε αμέσως πόσο διαφορετικά νιώθετε τις μέρες που δεν αφιερώνετε χρόνο σ\’ εσάς . Γι \’αυτό, κάντε το ως προτεραιότητα και θα κάνετε περισσότερη δουλειά σε λιγότερο χρόνο, το υπόσχομαι.

# 38 Όσο ανόητο ακούγεται, να είσαι ευγνώμων.

Όταν αισθανόμαστε ότι δεν έχουμε αυτό που θέλουμε ακόμα, δεν έχουμε τους πελάτες, δεν έχουμε τα αποτελέσματα, η προσοχή μας είναι συνεχώς σε αυτό που δεν έχουμε αλλά επιθυμούμε. Αυτό είναι πραγματικά αντιπαραγωγικό και κάνει τα αποτελέσματα που θέλουμε πιο δύσκολα.

Επομένως, καθημερινά υπενθυμίστε στον εαυτό σας όσα είστε ευγνώμονες που έχετε. Να είστε ευγνώμονες για το  χρόνο, την ενέργεια και ίσως ακόμη και την υποστήριξη και τα χρήματα που έχετε για να συνεχίσετε το ταξίδι στο οποίο βρίσκεστε τώρα.

# 37 Γιορτάστε τις νίκες σας εβδομαδιαίως.

Θυμηθείτε ότι πρόκειται για διασκέδαση. Κοιτάξτε πίσω στο τέλος κάθε εβδομάδας σε αυτό που επιτύχατε, ανεξάρτητα από το πόσο μικρό μπορεί να φαίνεται. Κάθε μικρό βήμα σας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά στο τελικό αποτέλεσμα που επιδιώκετε.

Γιορτάστε λοιπόν αυτά τα μικρά βήματα για να το απολαύσετε. Σε τελική ανάλυση, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς πόσο διασκεδαστικό θα είναι αυτό το ταξίδι.

# 36 Εστίαση στη βελτίωση.

Στο τέλος κάθε εβδομάδας, μην εστιάζετε σε αυτό που δεν καταφέρατε ότι νομίζατε ότι θα έπρεπε να έχετε. Αντ \’αυτού, αναρωτηθείτε τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα την επόμενη εβδομάδα.

Έτσι, αντί να χτυπήσετε τον εαυτό σας που δεν προσελκύσατε νέους πελάτες, αναρωτηθείτε ποια συγκεκριμένα βήματα θα μπορούσατε να κάνετε την επόμενη εβδομάδα για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα και στη συνέχεια προγραμματίστε αυτές τις εργασίες στο ημερολόγιό σας.

Θέστε ως στόχο σας, να βελτιώνεστε πάντα.

# 35 Μιλήστε στον εαυτό σας, όπως θα κάνατε στο φίλο σας.

Πολλοί επιχειρηματίες σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι πολύ σκληροί για τους εαυτούς τους. Έχετε πει ποτέ στον εαυτό σας ότι δεν είστε αρκετά καλοί, δεν γνωρίζετε αρκετά, δεν έχετε αρκετή εμπειρία, δεν αξίζετε περισσότερα χρήματα κ.λπ.;

Εάν ναι, πρέπει να το σταματήσετε τώρα. Αν ήθελα να σας δώσω το κλειδί της επιτυχίας και την ίδια στιγμή λέγατε στον εαυτό σας αυτά τα πράγματα, δεν θα είστε επιτυχημένοι. Το εγγυώμαστε

Δώστε προσοχή σε αυτά που λέτε στον εαυτό σας. Μετράει.

Όταν πιάσετε τον εαυτό σας σε μια από αυτές τις σκέψεις, αναρωτηθείτε εάν ο καλύτερος φίλος σας ήταν επιχειρηματίας, θα του λέγατε ότι δεν αξίζει περισσότερα χρήματα;

Θα του λέγατε ότι δεν είναι αρκετά καλός;

Εάν η απάντηση είναι όχι, τότε μην πείτε αυτά τα πράγματα στον εαυτό σας. Αντικαταστήστε το με αυτό που θα λέγατε σε έναν φίλο που αγαπάτε.

# 34 Προγραμματίστε την εβδομάδα σας εκ των προτέρων.

Μην καθίσετε τη Δευτέρα το πρωί ή κανένα πρωί για να προγραμματίσετε, χωρίς ιδέα τι πρέπει να κάνετε μέσα στην ημέρα.

Τις Παρασκευές ή σε μια συγκεκριμένη ώρα το σαββατοκύριακο, ορίστε τις προθέσεις σας  για όσα θέλετε να κάνετε μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας. Αναλύστε τις σε εργασίες και προγραμματίστε την εβδομάδα σας με πρόθεση.

# 33 Ξεκινήστε τη μέρα σας με το πιο σημαντικό έργο.

Κάντε το καλύτερο δυνατό για να ξεκινήσετε να εργάζεστε στο πιο σημαντικό έργο της επιχείρησής σας, όταν καθίσετε στη θέση σας. Αυτό πρέπει να είναι ο πρώτος σας στόχος και ακόμα και αν δεν γίνει τίποτα άλλο, θα αισθάνεστε ακόμα παραγωγικοί.

Διαφορετικά, όλες οι άλλες μικρές εργασίες θα γεμίσουν την ημέρα σας και οι πιο σημαντικές εργασίες θα παραμείνουν σε εκκρεμότητα. Έτσι, ενώ κάνατε πολλά, θα νιώθετε μη παραγωγικοί.

# 32 Πάντα, πάντα, πάντα να εργάζεστε για την επιχείρησή σας.

Η επιχείρησή σας είναι μια συνεχής εργασία σε εξέλιξη, που σημαίνει ότι πρέπει πάντα να εργάζεστε σε αυτήν. Εάν δεν έχετε την πρόθεση, η εργασία των πελατών σας θα κυριαρχήσει απολύτως σε ολόκληρη την εβδομάδα.

Έτσι, παρότι εργάζεστε στα έργα των πελατών και πληρώνεστε και αισθάνεστε καλά, όταν τα projects ολοκληρωθούν  η επιχείρησή σας δεν θα έχει αναπτυχθεί. Δεν θα ξέρετε τι επιφυλάσσει ο επόμενος καιρός και θα ξεκινάτε κάθε φορά τη διαδικασία από την αρχή.

Προγραμματίστε συγκεκριμένη ώρα στο ημερολόγιό σας κάθε εβδομάδα για να εργαστείτε στην επιχείρησή σας. Εάν το μόνο που μπορείτε να βρείτε είναι 30 ή 60 λεπτά την εβδομάδα, αυτό είναι εντάξει. Προγραμματίστε το!

Προγραμματίζω την ώρα μου για τις Παρασκευές μετά το μεσημεριανό γεύμα. Αυτό μου επιτρέπει να απενεργοποιήσω το τηλέφωνό μου, να κλείσω το email μου και να εξαλείψω όλες τις περισπασμούς και να μην ανησυχώ για τους πελάτες, ώστε να μπορώ να επικεντρωθώ.

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν οι περισσότεροι πελάτες έχουν ψυχικά κάνει check out για το σαββατοκύριακο ούτως ή άλλως.

# 31 Να είστε αποφασισμένοι με τον χρόνο ανάπτυξης της επιχείρησής σας.

Όταν κάθεστε για να εργαστείτε στην επιχείρησή σας, θα πρέπει να γνωρίζετε ήδη πάνω σε τι πρόκειται να εργαστείτε. Δεν θέλετε να χάσετε 30 λεπτά από τα 60 προγραμματισμένα λεπτά  στο να αναρωτιέστε τι πρέπει να κάνετε.

# 30 Νιώστε άνετα στο να ακούτε “όχι”.

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν σημειώνουν πρόοδο απλώς λόγω φόβου. Εάν μείνει μόνος του, αυτός ο φόβος θα πάρει τα ηνία και θα αποτρέψει από τη δράση.

Είχατε ποτέ πεταλούδες στο στομάχι σας μόνο με τη σκέψη να μιλήσετε με έναν πελάτη και το τι θα μπορούσαν να πουν;

Τι γίνεται αν δεν σας προσλάβουν; Εννοώ, πως είναι απαίσιο. Σωστά;

Το να ακούσουμε ” όχι ” δεν είναι κάτι για να πάρουμε προσωπικά. Υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι για να σχεδιάσετε αυτές τις συνομιλίες, ώστε να έχετε το «ναι».

Γι \’αυτό σταματήστε να κρύβετε πίσω από το φόβο του τι θα ακούσετε.Δεν υπάρχει τρόπος να πάρετε ναι, εκτός αν έχετε ακούσει όχι.

# 29 Θυμηθείτε ότι είστε επιλυτής προβλημάτων.

Μπορεί να πιστεύετε ότι είστε σχεδιαστής ιστοσελίδων, αλλά στην πραγματικότητα είστε επιλυτής προβλημάτων. Οι επιχειρήσεις δεν προσλαμβάνουν σχεδιαστές ιστοσελίδων μόνο και μόνο επειδή θέλουν έναν όμορφο ιστότοπο.

Υπάρχει ένα συγκεκριμένο πρόβλημα που προσπαθούν να λύσουν ακόμα κι αν δεν είναι αυτό που λένε όταν επικοινωνούν μαζί σας. Στο τέλος της ημέρας, αυτές οι επιχειρήσεις αναζητούν περισσότερους δυνητικούς πελάτες, περισσότερους πελάτες και περισσότερες πωλήσεις, όπως εσείς.

Επομένως, θυμηθείτε να σχεδιάζετε τις συνομιλίες των πελατών σας γύρω από αυτό και τα χρήματα θα ακολουθήσουν.

# 28 Μην ντραπείτε να ζητήσετε από τους πελάτες να πληρώσουν.

Όταν υπάρχει αλλαγή σχεδίων ή ένας πελάτης αρχίζει να ζητά όλο και περισσότερες χάρες, μην αισθάνεστε ένοχοι να τους χρεώνετε ανάλογα. Είστε επαγγελματίας και ο χρόνος είναι χρήμα.

Θα καλούσατε μια επιχείρηση και θα τους ζητούσατε να εργάζονται δωρεάν; Φυσικά και όχι. Επομένως, μην επιτρέπετε στους πελάτες σας να περιμένουν αυτό από εσάς.

# 27 Να θυμάστε πάντα ποιος διευθύνει την επιχείρησή σας.

Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε… είστε εσείς και όχι οι πελάτες σας! Όταν ένας πελάτης ζητά μια εξαίρεση, μια προσθήκη, μια αλλαγή ή κάτι άλλο, σχεδιάστε εκ των προτέρων πώς θα χειριστείτε αυτές τις καταστάσεις. Είναι πάντα ευκολότερο να το καταλάβεις, όταν δεν βρίσκεσαι στην κατάσταση.

Με αυτόν τον τρόπο, όταν ένας πελάτης ζητά κάτι, γνωρίζετε ακριβώς πώς να απαντήσετε και τι να ακολουθήσετε. Μην αφήνετε τους πελάτες να αλλάξουν τις διαδικασίες ή τους κανόνες σας για την επιχείρησή σας.

Αυτό δημιουργεί πάντα έναν δυσαρεστημένο πελάτη και έναν δυσαρεστημένο σχεδιαστή.

# 26 Διώξτε τους κακούς πελάτες.

Εάν ένας πελάτης δεν λειτουργεί όπως περιμένατε, αφήστε τον να φύγει. Εμπιστευτείτε πλήρως ότι θα έρθει ο σωστός πελάτης. Σε τελική ανάλυση, εάν δεν αφήσετε τους κακούς πελάτες, δεν μπορείτε να κάνετε χώρο για τους καλούς.

# 25 Ακούστε το ένστικτο σας

Εμπιστευτείτε πλήρως το ένστικτο σας. Έχετε συνεργαστεί ποτέ με έναν πελάτη που κατέληξε να είναι φρικτός, αλλά ξέρατε ήδη όταν τον αναλάβατε πως δεν ήταν σοβαρός;

Όταν δεν ακούτε το ένστικτο σας, μπορεί να μην δείτε την καλή ευκαιρία που είναι δίπλα σας.

# 24 Ξοδέψτε χρήματα σε σωστά εργαλεία δημιουργίας εσόδων.

Σπαταλήστε χρήματα σε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έσοδα

Όλα τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να είστε αποτελεσματικοί και να ολοκληρώσετε τη διαδικασία κατασκευής και προώθησης μιας ιστοσελίδας θα είναι πάντα χρήσιμα.

Συνδρομές σε διάφορα sites που θα σας δίνουν πρόσβαση σε σχεδιαστικό υλικό (π.χ. elements envato ) , πληροφορίες και ευκαιρίες για την διαδικασία προώθησης μιας ιστοσελίδας (π.χ. neilpatel.com ) και πολλά άλλα εργαλεία θα σας είναι ιδιαίτερα χρήσιμα στην πορεία.

Δεν πρέπει να διστάσετε να ξοδέψετε χρήματα για εργαλεία, ειδικά καθώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας. Θα σας κάνουν πιο επικερδείς.

# 23 Δημιουργήστε διαδικασίες και συστήματα στην επιχείρησή σας.

Αυτό θα κρατήσει την επιχείρησή σας σε καλό δρόμο, θα ολοκληρώσετε το έργο σας πιο γρήγορα και θα είστε πιο κερδοφόροι. Αυτό σας βοηθά επίσης να προσφέρετε στα συνεργαζόμενα μέλη της ομάδας σας την δυνατότητα να παράγουν συνεπή αποτελέσματα όταν έχετε εφαρμόσει ξεκάθαρες, απλές και αποτελεσματικές διαδικασίες και συστήματα επικοινωνίας.

Μην προσπαθήσετε να τα δημιουργήσετε προτού ξεκινήσετε την εξυπηρέτηση πελατών, αντί να τα δημιουργήσετε καθώς εξυπηρετείτε τους πελάτες. Στη συνέχεια, μετά από μερικούς πελάτες, θα έχετε δοκιμάσει διαδικασίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προχωρώντας.

Σας συνιστούμε να ρίξετε μια ματιά στο Kayako για να πάρετε μια πρώτη ιδέα

# 22 Επιλέξτε μια στρατηγική δημιουργίας δυνητικών πελατών και ξεκινήστε.

Εάν δοκιμάζετε λίγες στρατηγικές δημιουργίας δυνητικών πελατών, δεν υπάρχει τρόπος να τα κάνετε όλα πραγματικά, πολύ καλά. Διαλέξτε λοιπόν ένα και πηγαίνετε όλα για τουλάχιστον 30 ημέρες, ώστε να μπορείτε πραγματικά να ξέρετε αν λειτουργεί για εσάς ή όχι.

# 21 Δημιουργήστε μια αυτοματοποιημένη σειρά email.

Θέλετε να ζεσταίνετε όλους τους δυνητικούς πελάτες στη διοχέτευσή σας την ίδια στιγμή που εξυπηρετείτε πελάτες. Όσο περισσότερο μπορείτε να αυτοματοποιήσετε αυτήν τη διαδικασία τόσο καλύτερα θα είστε και τόσο μεγαλύτερη ομάδα δυνητικών πελατών θα πρέπει να προσελκύσετε

Προγραμματίστε λοιπόν λίγο χρόνο τώρα για να δημιουργήσετε μια αυτοματοποιημένη σειρά email για πιθανούς πελάτες και ακόμα κι αν γράφετε ένα σύντομο email κάθε μία έως δύο εβδομάδες, φανταστείτε πώς θα μοιάζει αυτή η σειρά email και μπορεί να κάνει για εσάς μέσα στους επόμενους έξι μήνες.

# 20 Γίνε ο εαυτός σου.

Ξεχάστε όλους τους άλλους στη βιομηχανία και εμφανίστε όπως είστε εσείς. Οι πελάτες θα έλκουν φυσικά προς εσάς μόνο και μόνο επειδή είστε εσείς, οπότε μην προσπαθείτε να εμφανιστείτε ως κάποιος άλλος.

# 19 Σταματήστε να ψάχνετε για την επόμενη καλύτερη στρατηγική δημιουργίας δυνητικών πελατών.

Αυτές οι «νέες» στρατηγικές είναι συνήθως απλώς μια απόσπαση της προσοχής από αυτό που πρέπει να κάνετε για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας. Πολλές από τις στρατηγικές που υπάρχουν εδώ και χρόνια θα σας κάνουν θαυμάσια μόλις τις εφαρμόσετε.

# 18 Ορίστε ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας, ώστε να τους γνωρίζετε όταν τους βλέπετε.

Πόσα χρόνια έχουν δουλέψει;

Πόσους υπαλλήλους έχουν;

Πόσα ετήσια έσοδα έχουν;

Και ούτω καθεξής.

# 17 Αναζητήστε άλλους που έχουν ήδη το κοινό σας.

Δείτε πώς μπορείτε να έρθετε μπροστά στο κοινό τους και να συνεργαστείτε ή να συνεργαστείτε μαζί όταν έχει νόημα.

# 16 Φροντίστε τους προηγούμενους πελάτες σας.

Μην αφήνετε τους παλιούς πελάτες σας. Οι προηγούμενοι πελάτες είναι η καλύτερη πηγή εσόδων .

Αφού γίνει μια δουλειά, πώς μπορείτε να συνεχίσετε να τις υπηρετείτε;

Υπάρχουν άλλες εργασίες internet μάρκετινγκ;

Τι θα μπορούσατε να πουλήσετε;

Να αναφέρω ενδεικτικά υπηρεσίες όπως την προώθηση της ιστοσελίδας τους στο google σε φράσεις / λέξεις κλειδιά ( keywords) που τους ενδιαφέρουν και είναι μέσα στις δυνατότητες του ιστοτόπου δεδομένου του σκληρού ανταγωνισμού που υπάρχει στον  συγκεκριμένο τομέα.

Ελέγξτε τον ιστότοπό τους ή ελέγξτε τα αναλυτικά στοιχεία κάθε τρίμηνο και μοιραστείτε μια απροσδόκητη αναφορά με μερικά στοιχεία ενεργειών που θα μπορούσαν να εφαρμόσουν για να δείτε τη βελτίωση.

Θα επιστρέψουν για περισσότερα!

# 15 Παραμείνετε σε αυτό που αγαπάτε και κάντε τα καλύτερα στην επιχείρησή σας και προσλάβετε εξωτερικούς συνεργάτες για τα υπόλοιπα

Και αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να αναθέσετε σε τρίτους, αυτό συμβαίνει επειδή απλά δεν το έχετε δοκιμάσει. Δεν μπορείτε να τα κάνετε όλα. Ακόμα και αν το κάνετε δεν θα το κάνετε καλά και αποτελεσματικά.

# 14 Συνεργάτες Νέοι; . Κάντε το αργά. Λύση συνεργασίας; Κάντε το γρήγορα

Μην προσπαθήσετε να συνεργαστείτε με κάποιον που δεν “κολλάει” μαζί σας. Αφήστε τους να φύγουν και προχωρήστε

(Σημείωση: η πρόσληψη θα πρέπει να έχει και μια διαδικασία, ώστε να αφιερώσετε χρόνο για να προσλάβετε το σωστό άτομο και όχι το οποιοδήποτε άτομο)

# 13 ΠΟΤΕ μην κάνετε έναν πιθανό πελάτη να περιμένει.

Όταν λαμβάνετε μια ερώτηση μέσω email ή τηλεφώνου, αφήστε όλα όσα κάνετε και επικοινωνήστε μαζί τους. Δεν μπορώ να σας πω πόσες εργασίες έχουμε αναλάβει  επειδή στείλαμε άμεσα μια προσφορά για την κατασκευή της ιστοσελίδας τους.

# 12 Να εστιάζετε στα αποτελέσματα.

Κάντε τα αποτελέσματα να είναι ο στόχος κάθε έργου. Όταν εστιάζετε στη λήψη πραγματικών αποτελεσμάτων για τους πελάτες, τα έσοδα θα έρθουν.

Θα σας φέρουν περισσότερη δουλειά, θα σας παραπέμψουν άλλους σε εσάς και θα έχετε αποτελέσματα που οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για να αποκτήσουν και αυτοί με την σειρά τους νέους πιθανούς πελάτες.

# 11 Εξυπηρετήστε λιγότερους πελάτες.

Αν και ακούγεται αντίθετο, όσο περισσότεροι πελάτες εξυπηρετείτε, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να έχετε εξαιρετικά αποτελέσματα για όλους. Θα είστε επίσης πιο άγχος και θα εργαστείτε περισσότερες ώρες.

Αυξήστε λοιπόν τις τιμές σας και εξυπηρετήστε λιγότερους πελάτες, ώστε να έχετε περισσότερα αποτελέσματα. Θα υπάρξουν χαρούμενοι εσείς και ακόμη πιο ευτυχισμένοι πελάτες.

# 10 Συμβουλευτείτε τους πελάτες σας.

Οι πελάτες μπορεί να προσπαθήσουν να σας πουν πώς θέλουν έναν ιστότοπο που έχει σχεδιαστεί, ποια χρώματα, διάταξη και ούτω καθεξής. Μην κρατάτε πίσω τις συμβουλές σας. Είναι οι ειδικοί στην επιχείρησή τους και είστε ο ειδικός σε αυτό που κάνετε.

Επομένως, συμβουλευτείτε τους γιατί σχεδιάζετε τον τρόπο που κάνετε (για να λάβετε αποτελέσματα!). Πάντα όμως με διάθεση συνεργασίας.

# 9 Προστατέψτε τον προσωπικό σας χρόνο.

Εάν οι πελάτες χρειάζονται απολύτως δουλειά μετά από ώρες, ένα σαββατοκύριακο ή διακοπές, χρεώστε ανάλογα. Χρεώνουμε τρεις φορές την κανονική τιμή για αυτό.

Και μαντέψτε τι, σπάνια κάποιος μας  παίρνει και ξέρουν να σχεδιάζουν εκ των προτέρων. Εξάλλου, η αποτυχία σχεδιασμού δεν αποτελεί έκτακτη ανάγκη εκ μέρους σας.

# 8 Χρέωση για προσωπικές συναντήσεις.

Αυτές οι συναντήσεις δεν πρέπει να προγραμματίζονται, εκτός εάν είναι απολύτως απαραίτητο. Πείτε στους πελάτες ότι δεν πραγματοποιείτε προσωπικές συναντήσεις, καθώς θα πρέπει να χρεώνετε για το χρόνο που σας βγάζει από το γραφείο ή αυξάνετε τις τιμές σας.

Αντ \’αυτού, προσφέρετε προσωπικές συναντήσεις μέσω Zoom ή Skype. Εάν οι πελάτες σας χρειάζονται πραγματικά αυτοπροσώπως, θα πληρώσουν για αυτό το χρόνο.

# 7 Προσφέρετε την υπηρεσία που παρέχει τα περισσότερα αποτελέσματα και πετάξτε τα υπόλοιπα.

Ειδικά αν μόλις ξεκινήσετε, σταματήστε να προσπαθείτε να παρέχετε τα πάντα σε όλους. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι δεν προσφέρετε τίποτα πραγματικής αξίας.

Ξεκινήστε λοιπόν με έναν πελάτη-στόχο και μία προσφορά. Θα μεγαλώνετε γρηγορότερα και μπορείτε να επεκτείνετε από εκεί.

# 6 Κάντε αυτόματες επαναλαμβανόμενες πληρωμές.

Κάθε φορά που στέλνετε ένα μηνιαίο πελάτη ένα τιμολόγιο, αποφασίζουν ασυνείδητα να αποφασίσουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να συνεργάζονται μαζί σας. Βάλτε αυτές τις πληρωμές σε μεγαλύτερη χρονική βάση για ότι αφορά θέματα όπως υποστήριξη και φιλοξενία ιστοσελίδων και άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες.

# 5 Κάντε το ναι ναι και να ξεκινήσετε εύκολα.

Παρουσιάστε προτάσεις ζωντανά και επιτρέψτε στους πελάτες να υπογράφουν και να πληρώνουν μαζί σας στο τηλέφωνο.

Μπορείτε να το κάνετε με ένα εργαλείο όπως Better Proposals και αξίζει κάθε δεκάρα (και ναι, οι επαναλαμβανόμενες πληρωμές μπορούν να αυτοματοποιηθούν και με αυτό το λογισμικό).

# 4 Προγραμματίστε τις διακοπές και το χρόνο διακοπής σας.

Για να παραμείνετε φρέσκοι και παρακινημένοι, χρειάζεστε χρόνο μακριά από την επιχείρησή σας. Προγραμματίστε τις διακοπές σας τουλάχιστον 6 μήνες νωρίτερα, ώστε να έχετε αρκετό χρόνο για να προετοιμαστείτε για αυτήν την ώρα.

Αυτό μπορεί να σημαίνει τον προγραμματισμό των διακοπών σας κατά τη διάρκεια μιας αργής περιόδου του έτους ή τη διασφάλιση ότι έχετε κάποιον να καλύψει βασικές εργασίες ενώ είστε μακριά.

# 3 Προσθέστε αξία σε αυτό που κάνετε.

Εάν σκέφτεστε συνεχώς χρήματα, χρήματα, χρήματα, μην ξεχνάτε ότι εξυπηρετείτε πραγματικούς ανθρώπους με πραγματικές επιχειρήσεις με πραγματικά προβλήματα που χρειάζονται τη βοήθειά σας.

Αναρωτηθείτε λοιπόν, πώς μπορώ να προσθέσω αξία σε μια επιχείρηση αυτήν την εβδομάδα; Όταν εστιάζετε στην αξία που μπορείτε να παρέχετε, τα έσοδα θα ακολουθήσουν.

# 2 Σταματήστε να σκέφτεστε.

Πιθανότατα σκέφτεστε πάρα πολύ. Το να σκέφτεστε πάρα πολύ οδηγεί στην αναβλητικότητα. Αφήστε όλες τις σκέψεις που σας μπλοκάρουν  και απλά δράστε.

# 1 Να είστε συνεπείς.

Η συνεπής δράση είναι αυτό που θα σας αποφέρει αποτελέσματα. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μάθετε, να βελτιώσετε και να προσελκύσετε νέους πελάτες.

Προγραμματίστε την καθημερινή σας δράση, παρακολουθήστε την για να βεβαιωθείτε ότι έχει γίνει πραγματικά και τα κερδοφόρα αποτελέσματά σας θα είναι αναπόφευκτα.

Συνοψίζοντας

Δώστε αξία σε αυτό που κάνετε.

Δείξτε ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για τους πελάτες και την επιχείρησή τους. Εμφανίστε με συνέπεια  στους στόχους σας και αναλαμβάνοντας σταθερή δράση.

Στην πορεία μην ξεχάσετε να φροντίσετε τον εαυτό σας και να παρακολουθήσετε πώς μιλάτε στον εαυτό σας. Θα κάνει τη διαφορά που αναζητείτε.

Επιλέξτε 2-3 από αυτές τις συνήθειες για να ξεκινήσετε την εφαρμογή  τους και  επιστρέψτε αργότερα και επιλέξτε μερικές ακόμη για εφαρμογή.

Αυτό είναι ένα ταξίδι, οπότε μην το βιάζουμε!

 

5/5 - (1 vote)
Close Popup