Social Media Influencer.Το αύριο της διαφήμισης στο internet
Ο Απόλυτος Οδηγός Στην Στόχευση με Influencer
Ο όρος “influencer” (αυτός που έχει επιρροή) έρχεται στο προσκήνιο μέσα από το διαδίκτυο. Και είναι δύσκολο να τον καταλάβεις, γιατί κανείς δεν ξέρει ακριβώς πως μοιάζει. Προσωπικά, πιστεύω ότι εκεί βρίσκεται η μεγαλύτερη πρόκληση, επειδή ένας influencer είναι ένας χαμαιλέοντας. Έχει διαφορετική εικόνα για κάθε εμπορική ταυτότητα και συχνά ακόμα και για κάθε καμπάνια της εμπορικής ταυτότητας.
Εδώ είναι η δική μου άποψη για το τί είναι ένας influencer και ένας οδηγός για το πού θα βρείτε ιδανικούς influencers για να προωθήσουν την επιχείρησή σας.
Μέρος 1: Τί είναι ένας Influencer
Τώρα που πλέον, οι από στόμα σε στόμα συστάσεις και οι κριτικές εξαπλώνονται στα social media πάρα πολύ γρήγορα, οι influencers είναι άτομα, τα οποία είναι ενεργά στα social media και στα blogs. Είναι επίσης υποστηρικτές της εμπορικής ταυτότητας και προωθούν τα εξειδικευμένα χαρακτηριστικά.
Αν είναι να κρατήσετε μόνο ένα πράγμα από αυτόν τον οδηγό, κρατήστε αυτή την σημαντική συμβουλή από τον Jay Baer: “Η πραγματική επιρροή οδηγεί στην πράξη, όχι απλώς στην αναγνωρισιμότητα.”
Ενώ κάποιος με εκατοντάδες followers στα social media σίγουρα θα μπορούσε να προβάλλει την εμπορική σας ταυτότητα στους followers του, αν δεν είναι με κατάλληλος βάση περιεχομένου, το post ή το tweet του μπορεί να είναι αμφιλεγόμενο όσο αφορά τον κόσμο που θα προσελκύσει..
Γιατί η εμπορική σας ταυτότητα χρειάζεται Influencers;
Οι καταναλωτές εμπιστεύονται συστάσεις από έναν τρίτο, πάρα από την ίδια την επωνυμία. Και αυτό βγάζει νόημα αν το σκεφτείτε και μόνοι σας. Συνήθως, δεν εμπιστεύεστε κάποιον που σας πλησιάζει σε ένα πάρτι και υπερηφανεύεται για τον εαυτό του και μοιράζεται αστεία χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του για να σας πείσει να γίνεται φίλοι. Αλλά, συχνά πιστεύετε τον κοινό σας φίλο, ο οποίος εγγυάται για αυτό το άτομο. Ένας influencer είναι ο κοινός σας φίλος λοιπόν που συνδέει την εμπορική σας ταυτότητα με τους καταναλωτές.
Όταν συνεργάζεστε με έναν influencer, δεν φέρνει μόνο το κοινό του, αλλά επίσης και τους φίλους του κοινού του. Χάρη στην αφοσίωση του κοινού του, ένας influencer έχει την δυνατότητα να προσελκύσει κίνηση στην ιστοσελίδα σας, να αυξήσει την προβολή σας στα social media, και να πουλήσει τελείως το προϊόν σας μέσω των συστάσεων του ή της ιστορίας από την εμπειρία του.
Με την πτώση του παραδοσιακού εξερχόμενου μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ με βάση τον influencer γίνεται ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσετε αγοραστές και πελάτες. Οι καταναλωτές την σήμερον ημέρα δεν βλέπουν καν τις αφίσες και ούτε ακούνε τις διαφημίσεις. Είναι αυτόνομοι και θέλουν να κάνουν από μόνοι τους μια αναζήτηση για την επωνυμία και να ακούσουν για αυτή από κάποιον που εμπιστεύονται.
Τί κάνουν οι influencers στο εισερχόμενο μάρκετινγκ; Λοιπόν, παράγουν περιεχόμενο για την εμπορική σας ταυτότητα, την συστήνουν στους πιστούς followers τους, και συμμετέχουν σε συζητήσεις γύρω από εξειδίκευση της επωνυμίας σας. Για αυτό τον λόγο, το να τους πάρετε με το μέρος σας πριν τους πάρει ο ανταγωνιστής μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στην επιτυχία (ή όχι) της επιχείρησής σας.
Σκεφτείτε το κοινό
Σκεφτείτε το κοινό. Βασικά, μην σκεφτείτε απλώς το κοινό που σας ενδιαφέρει, πάθετε εμμονή μαζί του. Σαν έμπορος, έχετε ήδη μια καλή ιδέα του κοινού που θα πρέπει να στοχεύετε για την επωνυμία σας. Για να βρείτε τον κατάλληλο influencer, πρέπει να πάτε ένα βήμα παραπέρα και να σκεφτείτε για τα είδη θεμάτων, τα blogs και τους λογαριασμούς facebook και άλλων social media που θα ακολουθεί το κοινό σας.
Εφόσον, προωθώ ένα εργαλείο προβολής blogger για την εταιρεία μου, οι influencers που έχω στοχεύσει είναι PR και blogs για το μάρκετινγκ που δίνουν έμφαση στο μάρκετινγκ με βάση το περιεχόμενο και τους influencers. Followers τέτοιων blogs είναι συνήθως επαγγελματίες PR και έμποροι που θέλουν να μένουν ενημερωμένοι για τα τελευταία νέα της τεχνολογίας και τις τάσεις στον τομέα τους. Έτσι, αν όλα πάνε καλά, θα βρουν την εταιρεία μου σχετική όταν την συστήσει ένας blogger που ακολουθούν. Ωστόσο, αν ενδιαφερόμουν για bloggers που γράφουν για οικονομικά, αν και ίσως το λογισμικό μου άρεσε σε έναν συγκεκριμένο blogger, το κοινό του πιθανότατα δεν θα ενδιαφερόταν καθόλου.
Ποιός το κάνει;
Ενώ παρατηρείται πως κάποιες εταιρίες δεν θέλουν να αφήσουν το εξερχόμενο μάρκετινγκ, οι ιστοσελίδες που πουλάνε ρούχα στοχεύουν στους influencers χωρίς δεύτερη σκέψη. Πολλοί εντοπίζουν αξιόπιστους fashion bloggers και τους στέλνουν ρούχα και αξεσουάρ για να αξιολογήσουν. Στην συνέχεια, ο blogger δημοσιεύει φωτογραφίες και γράφει για τα ρούχα, συχνά αναφερόμενος και στην ιστοσελίδα, όπου το κοινό θα μπορεί να αγοράσει τα προϊόντα που αξιολογήθηκαν.
Έχω δει πολλές ιστοσελίδες μόδας να στέλνουν προϊόντα τους σε έναν influencer, και στην συνέχεια το κοινό να μπαίνει σε κάποιον διαγωνισμό για να τα κερδίσει.
Ή μερικές φορές στέλνουν κάποια πίστωση σε έναν ενεργό χρήστη των social media που ενδιαφέρεται για την μόδα, σε έναν αρθρογράφο περιοδικού ή blogger ώστε να επισκεφτούν την ιστοσελίδα, να διαλέξουν κάποια ρούχα και στην συνεχεία για να γράψουν γενικά για αυτήν τους την εμπειρία.
Τι χαρακτηρίζει έναν Influencer για την εμπορική σας ταυτότητα;
Περιεχόμενο: Το λέμε ξανά, ένας influencer διαφέρει για κάθε εμπορική ταυτότητα, επειδή κατά κύριο λόγο είναι κατάλληλος βάση περιεχομένου. Αυτό είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό όταν στοχεύετε στους κατάλληλους influencers για την επωνυμία σας. Για παράδειγμα, ο Σάκης Ρουβάς είναι γνωστός ως ένας από του χρήστες με την μεγαλύτερη επιρροή στα social media με χιλιάδες followers. Αλλά αν εσείς εμπορεύεστε λογισμικό αυτό νομίζουμε θα αφήσει ασυγκίνητες τις έφηβες που τον ακολουθούν.
Απήχηση: Βεβαίως, αφού καθιερώσουμε κάποιον ως τον κατάλληλο βάση περιεχομένου για την εμπορική μας ταυτότητα, θέλουμε να έχουν απήχηση, ώστε να μπορούν να μοιραστούν το απίθανο περιεχόμενό τους ή τις θετικές συστάσεις τους, με τέτοιο τρόπο ώστε να ακουστούν. Αν η διαδικτυακή επιχείρηση σας πουλάει ρούχα για παιδιά στην προ-εφηβεία, τότε ίσως μια αναφορά σε εκατομμύρια κορίτσια από τον Σάκη Ρουβά δεν θα ήταν και τόσο άσχημη τελικά.
Ικανότητα Πραγματοποίησης: Αυτή είναι η ικανότητα του influencer να προκαλεί δράση από το κοινό του. Αυτό το χαρακτηριστικό έρχεται φυσικά όταν στοχεύετε άτομα, τα οποία είναι σε αρμονία με το περιεχόμενο της εμπορικής σας ταυτότητας και έχουν μεγάλη απήχηση.
Οι Influencers δεν μπορούν να επιβληθούν πάνω σε ένα κοινό. Είναι ένα δίκτυο που “επιλέγει να συμμετέχει”. Το κοινό τους επιλέγει να ακολουθήσει το blog τους ή τον λογαριασμό τους στο Facebook . Για αυτό, το κοινό τους είναι διατεθειμένο και βρίσκεται εκεί για να ακούσει για το θέμα που είναι υπό συζήτηση. Εξ ου και η ανάγκη για να είναι κατάλληλοι βάση περιεχομένου.
Θέλω να σημειώσω πως υπάρχει μεγάλη αγοραστική έρευνα για τους μεσαίου επιπέδου influencers. Είναι οι influencers που έχουν μια αξιόλογη απήχηση αλλά δεν έχουν τεράστιο κοινό και δεν μπορούν να γαλουχήσουν σχέσεις με το κοινό τους και να αποκτήσουν πιστούς.Δεν χρειάζεται να επιστρατεύσουμε τον Σάκη Ρουβά που επικαλεστήκαμε προηγουμένως. Μια αξιόπιστη πηγή αρκεί και το κοινό ενός infuencer στο οποίο έχει αποδεχθεί το κύρος και την αυθεντία του σε ένα τομέα είναι υπεραρκετό έτσι ώστε το κοινό αυτό να απορροφήσει σαν σφουγγάρι τις συστάσεις.
Δώστε του Influencer Σας μια Εικόνα
- Τύπος Προσωπικότητας: Αποφασίστε αν χρειάζεστε έναν ακτιβιστή, έναν πληροφοριοδότη, μια αυθεντία κτλ., για να προωθήσει καλύτερα την καμπάνια σας ή το προϊόν.
- Είδος: Διαλέξτε ένα ή δύο. Για παράδειγμα, τεχνολογία, μόδα, ταξίδια, μάρκετινγκ, κτλ.
- Εξειδίκευση: Μπορεί να είναι δύο ή τρεις. Για να προωθήσω το προϊόν μου, συνήθως στοχεύω μάρκετινγκ και PR influencers, καθώς το είδος μου και οι εξειδικεύσεις μου είναι εταιρείας που γράφουν για προβολή blogger και επιλογή influencer.
- Θέματα: Διαλέξτε ένα θέμα, για το οποίο ο ιδανικός influencer μιλάει μερικές φορές στα social media ή στο blog του. Θα αναφέρετε αυτό το θέμα όταν επικοινωνήσετε και θα εξηγήσετε γιατί είστε ταιριαστό δίδυμο.
- Τύπος απήχησης: Αυτό που ψάχνετε είναι κίνηση στην ιστοσελίδα ή followers στα social media; Είναι ο influencer ένας ενεργός blogger; Έχετε μια καμπάνια με οπτικό υλικό και χρειάζεστε τον influencer σας να είναι στο Pinterest και στο Instagram? Ψάχνετε tweets? Οποιαδήποτε απήχηση πιστεύετε είναι η καλύτερη για την επωνυμία σας, περιορίστε τα κανάλια και τον αριθμό των followers σε αυτά τα κανάλια.
Μέρος 2: Πού να ψάξετε για τον ιδανικό σας Influencer ;
Τώρα που έχετε δώσει στον influencer σας μια εικόνα, δεν είναι πλέον η θολή φιγούρα που δύσκολα αναγνωρίζατε. Πλέον είναι απτή ώστε μπορούμε να την καταλάβουμε και να την αναγνωρίσουμε όταν την δούμε.
Παρακολούθηση Social Media
Οι υποστηρικτές της εμπορικής ταυτότητας είναι οι πιο δυνατοί influencers που θα έχει η επωνυμία σας. Το κοινό τους δεν τους ακολουθεί μόνο επειδή αυτά που γράφουν συμφωνούν με την επωνυμία σας, αλλά επίσης έχουν δυνατό και ενεργό λέγειν για το πόσο τους αρέσει η εταιρία σας. Με το να στραφείτε στα σχόλια στα social media και στα posts στα blogs σχετικά με την επωνυμία σας, θα βρείτε influencers και υποστηρικτές που δεν ξέρατε ότι είχατε.
Η παρακολούθηση των social media, επίσης σας επιτρέπει να βρείτε influencers, οι όποιοι υποστηρίζουν το είδος ή την εξειδίκευση που περιγράφετε. Για παράδειγμα, κάποιος ίσως ποστάρει και κάνει tweet συνέχεια για εξοπλισμό yoga αλλά δεν κάνει αναφορά στην ιστοσελίδα σας ως ένα απίθανο μέρος για αγορά εξοπλισμού yoga. Λοιπόν, αυτός είναι κάποιος με τον οποίο θέλετε να συζητήσετε και να του κάνετε γνωστή την εμπορική σας ταυτότητα.
Αναζήτηση Hashtags: Αναγνωρίστε τα hashtags που χρησιμοποιούν οι influencers, τους οποίους στοχεύετε. Για την εταιρεία μου, ακολουθώ #bloggeroutreach και #influencemktg. Με το να στρέφω σε συζητήσεις με αυτά τα hashtags, όχι μόνο έχω αναγνωρίσει ενεργούς ομιλητές σε αυτές τις κατηγορίες, αλλά επίσης έχω παρατηρήσει πολλά θέματα σε blogs τα όποια έχω γράψει να αρέσουν και σε αυτούς τους influencers. Μόλις αρχίσετε να βρίσκετε influencers που φαίνονται κατάλληλοι για την επωνυμία σας, σας προτείνω να τους βάλετε σε μια λίστα στο Facebook ώστε να μπορείτε να τους οργανώνετε και να τους ακολουθείτε πιο αποτελεσματικά. Εγώ χρησιμοποιώ το HootSuite για να οργανώνω τα social media μου. Να κάποια ακόμα χρήσιμα εργαλεία:
Ειδοποιήσεις Google (Google Alerts): Βάλτε ειδοποιήσεις για λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με την επωνυμία σας για να αναγνωρίσετε άτομα που ενεργά γράφουν για θέματα στην ειδικότητα σας. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε εναλλακτικές επιλογές του ονόματος της επωνυμίας σας ώστε να μπορείτε να βρίσκετε posts και άρθρα που περιέχουν τις αναφορές σας και να αναγνωρίζετε υποστηρικτές.
Social Mention: Το Social Mention σας επιτρέπει να πληκτρολογήσετε το όνομα της εταιρείας σας για να ανακαλύψετε αναφορές σε διαφορετικά μέσα όπως YouTube, Twitter και το Facebook.
Προβολή Blogger
Οι bloggers αναμφισβήτητα είναι η μεγαλύτερη δύναμη όσο αφόρα τους influencers. Αυτή η αναφορά από την Technorati μας δείχνει πως το 86% των influencers έχουν επίσης τουλάχιστον blog. Ένα από τα πλεονεκτήματα του να στοχεύετε bloggers είναι ότι σχεδόν πάντα είναι ενεργοί σε πολλές πλατφόρμες social media.
Όταν εντοπίζετε bloggers με επιρροή για την επωνυμία σας, ξεκινήστε αναζητώντας για blogs του είδους σας και βρείτε εξειδίκευση(εις) διαβάζοντας τα posts για να αποφασίσετε αν γράφουν για σχετικά θέματα. Αφού κάνετε μια λίστα με τους σχετικούς bloggers με βάση το περιεχόμενο, τότε ήρθε η ώρα να εντοπίσετε τα στατιστικά SEO τους και τα στοιχεία των social media για να εντοπίσετε αυτούς με την μεγαλύτερη απήχηση για την επωνυμία σας.
Το να αναζητήσετε χειροκίνητα στα blogs για να βρείτε τα κριτήρια που ψάχνετε, αφού έχετε δώσει μια εικόνα στον influencer σας μπορεί να πάρει πολύ χρόνο. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά και καλά εργαλεία προβολής blogger για να κάνετε αύτη την διαδικασία ευκολότερη. Υπάρχουν εργαλεία που καλύπτουν κάθε μέρος του φάσματος.
Μέρος 3: Ξέρετε ποιοί είναι και τους βρήκατε. Και τώρα;
Ενθαρρύνετε την δημιουργία περιεχομένου
Ένας αληθινός influencer της επωνυμίας σας είναι ενθουσιώδης για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Και αυτός ο ενθουσιασμός περνάει μέσα από την οθόνη του υπολογιστή και φτάνει σε αυτούς που διαβάζουν τα λόγια του με αποτέλεσμα πολλούς πελάτες για την εταιρεία σας! Οπότε στόχος σας είναι να πάρετε όσο περισσότερο περιεχόμενο γίνεται από ευχαριστημένους πελάτες. Εδώ είναι μερικοί τρόποι για να πάρετε το περιεχόμενο που προέρχεται από πελάτες που ήδη γνωρίζετε ότι αγαπούν την επωνυμία σας:
- Σε επωνυμίες που μπορεί να γίνει, ζητήστε από τους πελάτες να ανεβάσουν φωτογραφίες και βίντεο που χρησιμοποιούν το προϊόν σας. Αν υποσχεθείτε ότι θα κάνετε share το περιεχόμενο που ανέβασαν, σας υπόσχομαι ότι ο ναρκισσισμός πως θα βρίσκονται στα social media θα τους διακατέχει και έτσι θα το κάνουν πολλοί.
- Δώστε κίνητρο για περιεχόμενο από χρήστες με μια δωρεά του προϊόντος ή μια έκπτωση στην υπηρεσία σας.
- Ζητήστε από ευχαριστημένους πελάτες να απαντήσουν σε έρευνες και βεβαιώστε τους ότι μπορούν να εγκρίνουν το περιεχόμενο σας πριν το δημοσιοποιήσετε. Παρατήρησα μεγαλύτερο ρυθμό απαντήσεων όταν δωροδόκησα τους πελάτες μου με gift cards καθώς για να απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις σου τρώει χρόνο.
- Συμμετέχετε σε κάθε είδος συζήτηση στα forums. Οι κοινότητες Google Plus, τα σχόλια κάτω από τα posts σας, και συζητήσεις στο LinkedIn είναι καλά μέρη για να ξεκινήσετε. Συμμετέχοντας σε συζητήσεις με το κοινό σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα posts τους ή τα λόγια τους σας αποφθέγματα και ακόμα και να δημιουργήσετε εμψυχωτικά posts. Επίσης, μπορείτε να τους ζητήσετε να γράψουν ένα post βασισμένο στα σχόλια τους και να το δημοσιεύουν. Σας υπόσχομαι ότι όταν δουν τους τα λόγια τους online, θα κάνουν άπειρα share.
- Στείλτε δωρεάν προϊόντα ή μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο του λογισμικού σας χωρίς προηγούμενη δέσμευση από τον influencer. Αν τους αρέσει, ίσως το αναφέρουν ή γράψουν για εσάς, προτείνοντας το απίστευτο προϊόν.
- Αν μπορεί να γίνει και είναι σχετικό, ανταλλάξτε posts μαζί τους.
Αποζημιώστε τους Influencers
Αν κάποιος πρόκειται να πει καλά λόγια για την επωνυμία σας, τότε χρειάζεται να αποζημιωθεί. Δεν χρειάζεται να γίνει χρηματικά, αλλά ωστόσο υπάρχει και αυτή η δυνατότητα. Το θέμα είναι πως θέλετε ο influencer σας να νιώσει ότι ανταμείφθηκε, ότι αναγνωρίστηκε, ότι αγαπήθηκε και ότι είναι σημαντικός ή οποιοσδήποτε συνδυασμός από αυτά. Εδώ είναι μερικοί τρόποι να αποζημιώσετε τους influencers που έχετε βρει για την επωνυμία σας:
- Οικονομικά. Θα συνεχίσω με προσοχή σε αυτό. Γίνεται μια σύσταση, η οποία γίνεται επί πληρωμής να ακουστεί σαν ειλικρινής; Ωστόσο, αν ο ενθουσιασμός για την επωνυμία σας όντως υπάρχει, τότε ίσως πολλές φορές δεν θα υπάρχει πρόβλημα με αυτό.
- Shout outs. Κάνοντας share ένα post που γράφει για εσάς στα social media σας θα φέρει περισσότερη κίνηση στην ιστοσελίδα σας και θα τους κάνει να νιώσουν σημαντικοί. Επίσης, κάτι απλό όπως ένα tweet που να λέει “ευχαριστώ για το shout out, υπέροχε influencer” (ή κάτι στο ίδιο ύφος) θα κάνει θαύματα.
- Έκπτωση προϊόντος ή giveaway. Προσφέροντας έκπτωση στην υπηρεσία σας ή δίνοντας ένα προϊόν από την επωνυμία σας θα δώσει πραγματικά το κίνητρο στον influencer να συνεχίσει να μιλάει για εσάς.
- Προμήθεια. Για influencers, οι οποίοι ενεργά εισέρχονται σε συζητήσεις για την επωνυμία και σας φέρνουν πολλά κέρδη, δεν είναι κακή ιδέα να τους δώσετε κάποιου είδους προμήθεια για τους πελάτες που φέρνουν.
Μείνετε ενημερωμένοι
Όπως και κάθε άλλη τάση στο μάρκετινγκ, η στόχευση με influencer θα συνεχίσει να αλλάζει μορφή και να εξελίσσεται. Περίπου όπως οι διαφημιστικές πινακίδες έγιναν banners και τα banners έγιναν μάρκετινγκ με βάση το περιεχόμενο.
Ας κλείσουμε
Τώρα που η ιδέα σας για τους influencers δεν είναι τόσο ασαφή και ξέρετε από που να αρχίσετε για να τους εντοπίσετε, μην αφήσετε να πάνε όλα χαμένα ξεχνώντας να χρησιμοποιήσετε λίγη διακριτικότητα. Με κάθε επικοινωνία, φανταστείτε ότι είστε σε ένα πάρτι και λέτε αυτά που στέλνετε στο email ή στο twitter. Θα ορμάγατε σε κάποιον και θα λέγατε όλα τα τέλεια πράγματα για εσάς και θα τους ζητούσατε να ρίξουν μια μάτια στην επωνυμία σας; Ελπίζω πως όχι, οπότε μην είστε απότομοι στην επικοινωνία σας με τους επιλεγμένους influencers.
Μέσα από την συντήρηση πολλών ιστοσελίδων μας όπως ενδεικτικά τα i-pharm.gr , folder.gr , infopolis.gr και τις αντίστοιχες σελίδες τους στα social media αλλά και αυτόνομες σελίδες στο facebook όπως την Woman & Beauty με 25.000 περίπου likes και πολλές άλλες δημιουργώντας το DreamWeaverMediaGroup.Gr του οποίου στόχος είναι η δημιουργία θεματικών κοινοτήτων με αρθρογράφους που έχουν την καταξίωση του κοινού στο αντικείμενο τους, την αναφορά στα προιόντα και υπηρεσίες των συνεργαζόμενων εταιρειών μας και την προβολή αυτών των αναφορών μέσω του Facebook , Google , Youtube, Instagram και άλλων social media.
Όταν οι άλλοι θα διαφημίζουν το προιόν ή την υπηρεσία τους με τον παραδοσιακό τρόπο δηλαδή η εταιρεία Α ισχυρίζεται ότι το προιόν της ΑΒ είναι εξαιρετικό εμείς προτιμούμε οι δικοί μας social media influencers να ισχυρίζονται ΑΥΤΟΙ ότι το προιόν – υπηρεσία σας ΑΒ είναι εξαιρετικό και όλα αυτά μέσα από ένα οργανωμένο – πολυπληθές πλέγμα ιστοτόπων και social media. Για περισσότερες πληροφορίες για την διαφήμιση ιστοσελίδων και προβολή ιστοσελίδων κάντε κλικ στους συνδέσμους
Για την dreamweaver.gr
Θανάσης Δαβαλάς
Παράθεση: Κοινωνική διαφήμιση vs Απλής διαδικτυακής - Dreamweaver.Gr
Παράθεση: Διαφήμιση και Ψυχολογία - Dreamweaver.Gr
Παράθεση: Διαφήμιση και facebook. Αλλαγές στον αλγόριθμο - Dreamweaver.Gr
Παράθεση: Κοινωνική διαφήμιση vs Απλής διαδικτυακής | HTML.GR
Παράθεση: Διαφήμιση και Ψυχολογία | HTML.GR