Προώθηση eshop

“Για εκείνον που έχει, θα δοθεί και θα έχει σε αφθονία αλλά σε εκείνο που δεν έχει, ακόμα και αυτό που έχει, θα αφαιρεθεί “. Η αρχή του Ματθαίου (matthew effect) ( ΚΕΦ 13 , στίχος 12) έχει εφαρμογή σε πολλούς τομείς (οικονομία, ψυχολογία κ.α.) . Γιατί κάποια eshop παίρνουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς; 

Διαφήμιση eshop

Προώθηση eshop

H δημιουργία του eshop είναι απλά το πρώτο βήμα της διαδρομής σας στο διαδίκτυο.

Προώθηση eshop

Για να βρίσκεστε εδώ πιθανότατα είστε ο ιδιοκτήτης ενός eshop το οποίο υστερεί στον τομέα των πωλήσεων. Ένα πεδίο στο οποίο ο δημιουργός του eshop σας δεν σας ανέφερε το αυτονόητο ότι δηλαδή ένα eshop χωρίς επισκεψιμότητα είναι ένα eshop το οποίο δεν κάνει πωλήσεις και η επισκεψιμότητα δεν είναι δεδομένη.

 

Καλως ήρθατε στον αβέβαιο κόσμο του διαδικτύου που κρύβει όμως πολλές ευκαιρίες για όσους γνωρίζουν αλλά και για όσους το αντιμετωπίζουν με την δέουσα σοβαρότητα.

Από το 2001 επιζούμε στην αγορά αυτή γιατί δεν την αντιμετωπίζουμε οπορτουνιστικά.

διαφήμιση eshop

Προώθηση eshop

Πρώτο βήμα να αναγνωρίσουμε το πρόβλημα στις σωστές του διαστάσεις. Αν η λύση ήταν  σε όμορφα pixels στην οθόνη ένας γραφίστας θα έδινε την λύση. Εδώ όμως κάνουμε λόγο για   επιχειρηματική επανεκκίνηση.

 

Το πρόβλημα

Διαφήμιση eshop

Η αύξηση πωλήσεων για ένα eshop περνάει λοιπόν πρώτα από την επισκεψιμότητα και κατόπιν από τη μετατροπή αυτής σε πωλήσεις. Απλοϊκό αλλά αληθινό παράδειγμα. Αν κάποιος έχει 100 επισκέπτες την ημέρα  και κάθε 10 κάνει 2 πωλήσεις ενώ κάποιος έχει 10 επισκέπτες και σε αυτούς κάνει 4 πωλήσεις (διπλή μετατρεψιμότητα) ο πρώτος θα κάνει 20 πωλήσεις ημερησίως και ο άλλος μόλις 4.

Αύξηση πωλήσεων eshop

Η αύξηση πωλήσεων για ένα eshop περνάει λοιπόν πρώτα από την επισκεψιμότητα και κατόπιν από τη μετατροπή αυτής σε πωλήσεις. Απλοϊκό αλλά αληθινό παράδειγμα. Αν κάποιος έχει 100 επισκέπτες την ημέρα  και κάθε 10 κάνει 2 πωλήσεις ενώ κάποιος έχει 10 επισκέπτες και σε αυτούς κάνει 4 πωλήσεις (διπλή μετατρεψιμότητα) ο πρώτος θα κάνει 20 πωλήσεις ημερησίως και ο άλλος μόλις 4.

Η λύση του προβλήματος

Προώθηση eshop

Κάνουμε μια πλήρης έρευνα της αγοράς. Τόσο στα οργανικά αποτελέσματα της google όσο και μέσω των διαφημιστικών πλατφόρμων. Πως ακριβώς αναζητούν τα προιόντα και υπηρεσίες και πόσοι; Όχι διαισθητικά. Ένα γραμμάριο δεδομένων ( big data)  αξίζει περισσότερο όχι μόνο από την διαίσθηση σας αλλά και από την ευφυία σας που μόνο να σας αποπροσανατολίσει μπορεί. Όταν δείτε το business marketing plan πιστέψτε μας θα εκπλαγείτε.

Ενίσχυση διαδικτιακής εικόνας

Μπορεί η επιχείρηση σας να λειτουργεί με επιτυχία και έχοντας την αποδοχή της τοπικής σας κοινότητας για χρόνια. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η ιστοσελίδα και το eshop σας έχουν αυτή την αποδοχή πανελλαδικά ή και σε μεγαλύτερη γεωγραφική κλίμακα.

Δυο είναι οι παράγοντες που θα εξετάσουν οι διαδικτυακοί επισκέπτες σας. Τις κριτικές σας στα social media, στο google και αλλού και τις αναφορές τρίτων sites προς εσάς. Μπορούμε να βοηθήσουμε.  

Επισκεψιμότητα = Μετατροπές σε πωλήσεις. Τόσο απλά
Ελάτε να συζητήσουμε αναλυτικά και συγκεκριμένα

Άμεσες λύσεις δίνουν όσοι έχουν μαγικά ραβδιά. Είμαστε επαγγελματίες, αλλά πάνω και από αυτό επιστήμονες. Θα χαρούμε πολύ να συζητήσουμε, τηλεφωνικά ή μέσω zoom και να δούμε τι θα μπορούσαμε να κάνουμε για εσάς. Αμφότεροι θα βγούμε πιο σοφοί από την συζήτηση μας.

Επισκεψιμότητα = Αναγνωρισιμότητα 93%
Προώθηση eshop
2003 - 2022

Σχεδόν μια εικοσαετία στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργώντας ένα από τα πρώτα eshop στην Ελλάδα  από τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος να είναι ακόμα πελάτης μας.

Διαφήμιση eshop
2003 - 2022

Με εμπειρία από το 2003 στην διαφήμιση στο google, από το 2007 στην διαφήμιση στο facebook και μετά διαφήμιση στο instagram και το 2021 πρωτοπόροι στην tiktok διαφήμιση

Οργανικά αποτελέσματα
2001-2022

Κυριαρχούμε στα οργανικά αποτελέσματα της google για σειρά ετών μέσω seo.Αρχικά ο ανταγωνισμός ήταν ελάχιστος. Τώρα είναι σχεδόν απροσπέλαστος. Όχι όμως για εμάς

Καλέστε μας στο 210 74 84 84 5

Ας συζητήσουμε και ας ερευνήσουμε τα δεδομένα του eshop σας όχι όμως στηριζόμενοι στην διαίσθηση μας αλλά στα μεγάλα δεδομένα της google και των social media. Γιατί ένα γραμμάριο δεδομένων αξίζει περισσότερο από ένα τόνο ευφυίας.

5/5 - (47 votes)