101 βήματα για ψηφιακό marketing- Μέρος 5ο – Offsite SEO

Offsite SEO

comarketingTo Offsite SEO (offsite linking) έχει ως στόχο να παράγει κυκλοφορία στον ιστοχώρο σας από ιστοσελίδες τρίτων. Με άλλα λόγια, ο σκοπός εδώ είναι να δημιουργηθεί ένα δίκτυο «εταίρων» που θα περιλαμβάνει links στις ιστοσελίδες τους προς την ιστοσελίδα σας. Αυτό θα βελτιώσει όχι μόνο την κυκλοφορία σας, αλλά επίσης θα χτίσει την αξιοπιστία της ιστοσελίδας σας, εφόσων θα θεωρηθεί ως μια πηγή με μεγάλο ποσοστό αναφοράς, κάτι το οποίο η Google λαμβάνει υπόψη όταν καθορίζει τις κατατάξεις. Είναι η βασική τεχνική στην προώθηση μιας ιστοσελίδας αφού οι άλλοι παράγοντες λειτουργούν συνεπικουρικά και δευτερευόντως σε αυτήν.

43. Αναζητήστε φόρουμ.

Βρείτε φόρουμ που σχετίζονται με τη βιομηχανία της εταιρείας σας και λάβετε μέρος σε ομαδικές συζητήσεις, περιλαμβάνοντας ένα link με την ιστοσελίδα της εταιρείας σας μέσα τα σχόλιά σας. Επειδή το φόρουμ έχει ήδη άτομα που ενδιαφέρονται για ένα θέμα που σχετίζεται με την εταιρεία σας, έχετε μια πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα προσέλκυσης επισκεπτών.

44. Guest Blogging.

Το guest blogging μπορεί να είναι πολύ επικερδής συμφωνία για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Προσεγγίζοντας τρίτους που συσχετίζονται με τον τομέα σας και ζητώντας να γράψετε ένα άρθρο για την ιστοσελίδα τους ως “guest blogger,” θα τους γλυτώσει, πρώτα απ’όλα, απο τη ταλαιπωρία του να δημιουργήσουν περιεχόμενο για το ιστολόγιο τους, και, δεύτερον, θα σας δώσει την ευκαιρία να συμπεριλάβετε links για τη δική σας ιστοσελίδα. Αυτό θα κάνει την εταιρεία σας πιο ορατή με ακόμη περισσότερους αναγνώστες. Ένα βασικό κομμάτι του ψηφιακού marketing που εκτελούμε μέσω blogs  / ιστοτόπων δικών μας και συνεργατών μας που αποτελούν και τον κορμό του DreamWeaverMediaGroup.Gr

45. Χρησιμοποιήστε τοπικούς καταλόγους.

Οι τοπικοί κατάλογοι είναι ένα βασικό μέρος της κάθε τοπικής εκστρατείας SEO, αλλά μπορούν επίσης να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε links που θα κατευθύνει τους επισκέπτες πίσω στην ιστοσελίδα σας. Η κάθε τοπική λίστα καταλόγου που δημιουργείτε πάντα έχει ένα link με το δικτυακό σας χώρο. 

46. Βάλτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να δουλέψουν για σας.

Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σας προσφέρουν μεγάλες ευκαιρίες να κατευθύνετε την κυκλοφορία πίσω στην ιστοσελίδα σας. Εκτός από το ότι μπορείτε να προσθέσετε links για την αρχική σελίδα σας στην ενότητα “About” του προφίλ σας, μπορείτε συχνά να κάνετε δημοσιεύσεις που περιλαμβάνουν links είτε πίσω στις σελίδες των προϊόντων και των υπηρεσιών σας ή στην πιο πρόσφατη δημοσίευση στο ιστολόγιο της εταιρείας σας.  Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν ενσωματώσει στην σελίδα τους στο facebook μια ειδική έκδοση του eshop τους ώστε τα προιόντα όχι μόνο να είναι προσβάσιμα μέσα από την σελίδα αλλά ακόμα και να έχουν την δυνατότητα αγοράς από εκεί χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν το url της σελίδας σας. Μια τεχνική που εφαρμόζουμε με επιτυχία σαν dreamweaver.gr κατά την κατασκευή ενός eshop

47. Δελτία τύπου.

Τα δελτία τύπου είναι σύντομες δημοσιεύσεις για ένα δημοφιλές θέμα σχετικό με τον κλάδο σας, για το οποίο η εταιρεία σας μπορεί να προσφέρει την εξειδικευμένη της άποψη. Αυτά τα δελτία τύπου στοχεύουν το να δημιουργήσουν επαφές με τα μέσα ενημέρωσης, με αποτέλεσμα να δημοσιευτεί ένα άρθρο σε γνωστή ιστοσελίδα τρίτων που θα φέρει το όνομα της εταιρείας σας και link για την ιστοσελίδα σας. Τα δελτία τύπου μπορεί να προορίζονται για να συμπεριληφθούν σε αξιόπιστες σελίδες τρίτων, αλλά θα πρέπει να δημιουργούνται μόνο όταν η εταιρεία σας έχει κάτι το οποίο πραγματικά αξίζει να ανακοινώσει.

48. Μicrosites.

Τα microsites είναι ακριβώς αυτό που υπονοεί η λέξη: μικρές ιστοσελίδες. Τα microsites πρέπει να διαθέτουν μόνο μερικές ατομικές σελίδες που λειτουργούν ως συμπλήρωμα της κεντρικής ιστοσελίδα της εταιρείας σας. Τα microsites μπορεί να περιλαμβάνουν βασικές πληροφορίες για την επιχείρησή σας, δημοσιεύσεις ή και άρθρα για το ιστολόγιο σας·σημαντικότερα, θα χρησιμεύσουν ως πηγή για τη διοχέτευση των links με την ιστοσελίδα σας. H κατασκευή microsites παράλληλα με την ιστοσελίδα σας είναι κάτι που δεν πρέπει να υποτιμήσετε ή και να παραλείψετε.

49. Δικτύωση.

Το digital μάρκετινγκ δεν πρέπει πάντα να αφορά τον ανταγωνισμό· κατ’ακρίβειαν, το να είστε σε θέση να δικτυωθείτε αποτελεσματικά με άλλους μπορεί να είναι, εντέλει, αμοιβαία επωφελής. Βρείτε τρόπους να δημιουργήσετε σχέσεις με άλλους στον τομέα σας ή σε σχετικούς τομείς. Αυτό θα αποφέρει ευκαιρίες για guest blogging, εισερχόμενες συνδέσεις, και προώθηση άρθρων.

50. Co-marketing.

Το co-marketing μπορεί να είναι το αποτέλεσμα της αποτελεσματικής δικτύωσης, και μπορεί να αποβεί πολύ κερδοφόρο. Μια εκστρατεία co-marketing θα παρουσιάζει τα προϊόντα δύο διαφορετικών επιχειρήσεων που συμπληρώνουν το ένα το άλλο· αυτό επιτυγχάνεται συχνά μέσω της αμοιβαίας συμφωνίας ότι κάθε εταιρεία θα παρέχει links προς την ιστοσελίδα του εταίρου της.

Ακολουθεί το κομμάτι που αφορά την διαφήμιση στο Google μέσω της χρήσης του Google AdWords.

Για την DreamWeaver.Gr
Θανάσης Δαβαλάς