Πριν ξεκινήσει η προώθηση ιστοσελίδων προηγείται η επιλογή των λέξεων κλειδιών (keywords).
Ο καλύτερος τρόπος για να επιλέξετε keywords είναι να λάβετε υπόψη τι πραγματικά θέλουν να μάθουν οι πελάτες σας.
Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων κοιτάζουν τα αποτελέσματα αναζήτησης καθώς και τα σχετικά συμβουλευτικά λογισμικά επιλογής λέξης κλειδιού (keyword). Αυτή είναι μια καλή επιλογή, όχι όμως η μοναδική.
Μια πολύ καλή επιλογή είναι να μιλάτε συχνά με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας σας ή με το τμήμα υποστήριξης. Από εκεί θα μάθετε τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας στην καθημερινότητά τους όταν αναφέρονται στα προϊόντα σας.
Οι υπάλληλοι των τμημάτων αυτών βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας της εταιρείας σας με τους πελάτες. Αυτοί γνωρίζουν πως σκέφτονται οι πελάτες σας και ποιες λέξεις χρησιμοποιούν. Γνωρίζουν τι εκφράσεις χρησιμοποιούν οι πελάτες προκειμένου να προσδιορίσουν ένα προϊόν, γνωρίζουν τι εκφράσεις χρησιμοποιούν οι πελάτες προκειμένου να περιγράψουν ένα προϊόν ή τα χαρακτηριστικά του. Η εμπειρία που θα σας μεταφέρουν θα σας βοηθήσει όχι μόνο να επιλέξετε τις λέξεις κλειδιά για την προώθηση της ιστοσελίδας σας, αλλά θα σας δώσει και ιδέες για τη συγγραφή του προωθητικού περιεχομένου.
Κάποιες ομάδες τμημάτων υποστήριξης έχουν δημιουργήσει διαδικασίες για την κατηγοριοποίηση της επικοινωνίας με τους πελάτες. Αυτή η διαδικασία μπορεί ν σας βοηθήσει να δώσετε προτεραιότητα σε κάποιες κατηγορίες περιεχομένου έναντι άλλων κατηγοριών. Επιπλέον θα σας βοηθήσει να γράψετε πολύ περισσότερα άρθρα για αυτό που πραγματικά θέλουν να διαβάσουν οι πελάτες σας
Ακόμα κι αν δεν υπάρχει επίσημο σύστημα κατηγοριοποίησης των θεμάτων, μια απλή συζήτηση με τους υπαλλήλους των παραπάνω τμημάτων μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά πολύτιμη. Οι ιστορίες που θα σας πουν και η εμπειρία που θα σας μεταφέρουν πολλές φορές είναι το ίδιο χρήσιμα με τα συμπεράσματα από μια προωθητική καμπάνια.
Η παραπάνω μέθοδος δεν είναι απαραίτητο να εφαρμοστεί μόνο όταν προωθούμε τις ιστοσελίδες μεγάλων εταιρειών με τμήμα υποστήριξης και τηλεφωνικό κέντρο. Ακόμα και σε μια προσωπική επιχείρηση ή ένα απλό κατάστημα, μ εμπειρία της επικοινωνίας με τον πελάτη μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη.
Αν υποθέσουμε οτι αναλαμβάνουμε να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδας για μια εταιρεία με ανακαινίσεις ή μια εταιρεία με κουφώματα αλουμινίου ή για ένα κατάστημα με γυναικεία ρούχα.
Εάν δεν έχουμε εμπειρία από οικοδομικές εργασίες, πως θα μάθουμε τις σχετικές λέξεις που χρησιμοποιούν όσοι ψάχνουν για ανακαινίσεις ή για κουφώματα αλουμινίου; Εάν δεν έχουμε γνώση της μόδας, πως θα μάθουμε τι λέξεις χρησιμοποιούν οι γυναίκες όταν ψάχνουν για γυναικεία ρούχα;
Με τις παραπάνω τεχνικές θα καταφέρουμε όχι μόνο να δώσουμε απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις, αλλά θα τους δώσουμε την πληροφορία που θέλουν. Και αυτό θα φέρει την ιστοσελίδα μας στην πρώτη σελίδα του google.
Περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ: