Instagram και προώθηση ιστοσελίδας.
Όλοι μας πλέον αναγνωρίζουμε την ισχύ του facebook σαν μέσο διάδοσης των μηνυμάτων μας αλλά πολλές φορές κάνουμε το λάθος να υποτιμούμε το Instagram του οποίου η δυναμική είναι ιδιαιτέρως αξιόλογη. Τώρα το Instagram , το οποίο ανήκει στο Facebook , είναι το ταχύτερο αναπτυσσόμενο κοινωνικό δίκτυο στην αγορά.
Από τον Φεβρουάριο του 2016 είχε ένα τεράστιο ποσοστό αύξησης του 15,1%, σε σύγκριση με το μέσο ποσοστό για άλλα κοινωνικά δίκτυα που είναι 3,1%. Επιπλέον, οι αναλυτές προβλέπουν άλλα 27 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το τέλος του 2020, αριθμός ο οποίος είναι σχεδόν διπλάσιος από τον αριθμό χρηστών που το Twitter, αναμένεται να κερδίσει σε αυτό το διάστημα.
Το Instagram είναι ένα οπτικά εστιασμένο δίκτυο, γεγονός που ίσως εξηγεί το λόγο για την μεγάλη επιτυχία του. Συνολικά, οι καταναλωτές ανταποκρίνονται καλύτερα στις οπτικές τακτικές μάρκετινγκ σε σχέση με όλες τις άλλες μεθόδους. Η εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις όπως λέει και μια παροιμία σκεφθείτε αναλογικά πόσες λέξεις αξίζει ένα βίντεο που κάθε δευτερόλεπτο του περιλάμβάνει 25 – 30 εικόνες.
Ως αποτέλεσμα, το Instagram θα πρέπει να είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής του κάθε διαφημιστή. Στην πραγματικότητα, θα μπορούσε δυνητικά να διπλασιάσει τις αποδόσεις από τις προσπάθειές σας, αν το προσεγγίσετε φυσικά με τον σωστό τρόπο.
1. Να είστε συνεπής στο θέμα σας
Οι λογαριασμοί Instagram τείνουν να αποδίδουν καλύτερα όταν ασχολούνται με ένα συγκεκριμένο έμα. Είναι πιο εύκολο για τους χρήστες να ακολουθήσουν και να εξοικειωθούν με μια εταιρεία,όταν αυτή έχει συνοχή σε όλες τις αναρτήσεις της. Οι εικόνες θα πρέπει να είναι σύμφωνες με το κύριο θέμα σας και θα πρέπει να αποφύγετε αυτές που πηγαίνουν ενάντια των αξιών της εταιρείας σας. Επίσης, μια παλέτα χρωμάτων και μια σαφής επωνυμία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά.
2.Λειτουργείστε σε συνδυασμό με το ιστολόγιό σας
Το ιστολόγιό σας χρησιμοποιείται κυρίως για λόγους SEO και μετατροπής, και το Instagram μπορεί να βοηθήσει με αυτό. Δημιουργώντας ένα λογαριασμό στο Instagram που παράγει αποδόσεις, δεν απαιτεί πολύ χρόνο ή προσπάθεια. Σαν dreamweaver.gr στην διαδικασία προώθησης μιας ιστοσελίδας δίνουμε ειδικό βάρος στην χρήση του instagram Αφήστε τους αναγνώστες σας να ξέρουν σχετικά με τις νέες αναρτήσεις στο ιστολόγιό σας, δημοσιεύοντας μια φωτογραφία και μια σύντομη περιγραφή. Στη συνέχεια, πείτε τους ότι μπορούν να διαβάσουν το πλήρες κείμενο, κάνοντας κλικ στο σύνδεσμο στο βιογραφικό σας – θα πρέπει να αλλάξετε κάθε στιγμή τον σύνδεσμο, όταν αναφέρετε μια νέα ανάρτηση, αλλά η διαδικασία είναι γρήγορη και εύκολη.
3. Πειραματιστείτε με ετικέτες Hashtag Τα hashtag μπορούν να οδηγήσουν σε άμεση εμπλοκή – εφ \’όσον χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο. Μια από τις απλούστερες στρατηγικές είναι να δημιουργήσετε ένα hashtag που οι πελάτες σας μπορούν να χρησιμοποιήσουν όταν δημοσιεύουν φωτογραφίες του εαυτού τους κρατώντας ένα προϊόν που αγόρασαν από εσάς. Μια απλή και άκρως αποτελεσματική τακτική που συστήνουμε σε όλους τους ιδιοκτήτες eshop που έχουμε κατασκευάσει.
4.Χρησιμοποιήστε τα Εργαλεία του Instagram Υπάρχει μια ποικιλία από εργαλεία φιλικά προς το Instagram που οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν την απόδοση των φωτογραφιών τους. Το Piktoria είναι ένα εργαλείο που μπορεί να σας βοηθήσει να ανακαλύψετε hashtags, τοποθεσίες, και trending περιεχόμενο – χρησιμοποιήστε το προς όφελός σας. Υπάρχουν, επίσης, εφαρμογές για την επεξεργασία όπως το Pixlr, που σας επιτρέπουν να ενισχύσετε και να τροποποιήσετε το μέγεθος των φωτογραφιών σας. Υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες εργαλεία που μπορείτε να εξερευνήσετε για να προωθήσετε τη στρατηγική σας στο Instagram. Για εμάς στην dreamweaver.gr θεωρούμε κατά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας την εκπαίδευση του πελάτη μας σε κάποια εργαλεία ως αναπόσπαστο στοιχείο της ανάπτυξης μιας ιστοσελίδας αφού ο κάτοχος είναι και ο webmaster – διαχειριστής αυτής και όχι μόνο ο ιδιοκτήτης της.
5. Συμμετέχετε σε Ομάδες Κοινότητων Instagram Ο ανταγωνισμός κρατά ζωντανή την αγορά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι μάρκες δεν μπορούν να εργαστούν μαζί μερικές φορές. Υπάρχουν ομάδες κοινότητων Instagram, όπου οι διαφημιστές μπορούν να έρθουν μαζί από την ίδια κατηγορία και να συνεργάστουν. Άλλοι διαφημιστές θα σχολιάσουν αναρτήσεις σας, θα κάνουν like σε φωτογραφίες σας, και θα χρησιμοποιούν τη δύναμήτους για να επεκτείνουν την προσέγγιση στο κοινό σας. Θα κάνετε το ίδιο για άλλους εμπόρους ως αντάλλαγμα.
6. Κάνετε προώθηση με άλλα δίκτυα Ένας εύκολος τρόπος για να προσθέσετε νέους οπαδούς στο Instagram σας είναι να προωθήσετε τις εικόνες σας, δίνοντας στους καταναλωτές μια άλλη διαδρομή για να συνδεθούν με την μάρκα σας.Είναι λάθος να υποθέσουμε ότι όλοι οι συνδεδεμένοι χρήστες θα δούν μια ανάρτηση, αλλά αν δημοσιεύσετε την ίδια εικόνα σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα, θα επεκτείνετε σημαντικά την εμβέλεια σας.Η διαφήμιση στο internet απαιτεί τις συνδυαστικές ενέργειες με όλα τα διαθέσιμα social media για την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων
7. Γνωρίστε το κοινό σας και συνδεθείτε μαζί του Ίσως να νομίζετε ότι γνωρίζετε το κοινό σας, αλλά είναι πάντα καλό να κάνετε περισσότερη έρευνα για να βεβαιωθείτε. Τα περισσότερα στοιχεία που θα ανακαλύψετε, τόσο περισσότερο θα μάθετε για τις προτιμήσεις τους και τις τεχνικές μάρκετινγκ που λειτουργούν. Θα είναι πιο εύκολο να συνδεθείτε με δημιουργικούς τρόπους που θα τραβήξουν την προσοχή και θα επεκτείνουν την πρόσβασή σας. Μέσα από την έρευνά σας, θα είστε σε θέση να μεγιστοποιήσετε τις απαντήσεις από το κοινό σας.
8. Αναδιαμορφώστε εκ νέου του περιεχομένου σας Κάθε φορά που έχετε ένα κομμάτι του περιεχομένου σας που αποδίδει καλά σε οποιοδήποτε δίκτυο, μπορεί να αναδιαμορφωθεί για τον λογαριασμό του Instagram σας για επιπλέον κάλυψη.Εάν το περιεχόμενο απέδωσε καλά μια φορά, μπορεί να το κάνει και πάλι, και όσοι δεν το βλέπουνγια πρώτη φορά θα έχουν την ευκαιρία να το δουν τη δεύτερη φορά.
Με την ταχεία ανάπτυξη του Instagram, είναι δύσκολο να αγνοήσετε τη δυνατότητα του, από πλευράς ψηφιακού μάρκετινγκ. Μάθετε τα μέσα και τα έξω του Instagram και θα εξαργυρώσετε στο άμεσο μέλλον.
Για την dreamweaver.gr
Θανάσης Δαβαλάς