Ξεχώρισε, Απόκτησε γνώση και βρες νέους πελάτες. Instagram για επιχειρήσεις
Το Instagram, η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανάρτησης φωτογραφιών το οποίο παγκοσμίως έχει περισσότερους από 400εκατ χρήστες ενώ στην Ελλάδα το νούμερο αυτό αγγίζει τους 500.000 με κάθε μήνα να προστίθενται περισσότεροι από 1000 χρήστες.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή στις ηλικίες όπου είναι εμφανής η προτίμησή του στις ηλικίες 18-29
Το 53% των χρηστών ανοίκει στις ηλικίες από 18 έως 29.
Το 25% των χρηστών ανοίκει στις ηλικίες από 30 έως 49.
Το 17% των χρηστών ανοίκει στις ηλικίες από 50+.
Επιπλέον:
το 22% των ανδρών που είναι online χρησιμοποιούν και το Instagram.
Το Instagram στην Ελλάδα ολοένα κερδίζει έδαφος και είναι το κοινωνικό δίκτυο με την ταχύτερη ανάπτυξη. Πέρα από την ταχύτατη ανάπτυξη και την έκταση που παίρνει το Instagram στα Social Media διαθέτει και ένα πολύ καλό όπλο, την ποιότητα των χρηστών του.Οι χρήστες του Ιnstagram έχουν με μεγάλη διαφορά το μεγαλύτερο engagement με το δίκτυο.Δηλαδή οι χρήστες του είναι πιο ενεργοί βλέπουν, σχολιάζουν κοινοποιούν πολύ ευκολότερα αναρτήσεις σε σχέση με το Facebook/Twitter.
Intsagram σημαίνει να τραβάμε και να μοιραζόμαστε αυθεντικές φωτογραφίες. Οι χρήστες εκτιμούν τις αναρτήσεις που υπακούουν σε αυτό το κανόνα και επιβραβεύουν τις αναρτήσεις αυτές με τις ενέργειές τους. Δικαιολογημένα πλέον το Instagram αποτελεί βασικό μέσω για την υλοποίηση Digital Marketing στρατηγικής.
Πως μπορώ να διαφημιστώ στο Instagram μέχρι σήμερα και πως εντός λίγων μηνών;
To Facebook έχει εξαγοράσει το Instagram και έχει ενσωματώσει στην δική του διαφημιστική πλατφόρμα (Power Editor) και την δημιουργία διαφημίσεων στο Instagram. Πλέον όμως το κομμάτι αυτό επεκτείνεται απευθείας στην πλατφόρμα του Instagram
Το Instagram είναι το μέρος όπου οι άνθρωποι μπορούν να μετατρέψουν το πάθος τους σε εργασία . Για παράδειγμα, η επιχείρηση χειροποίητων αξεσουάρ JACKSON AND HYDE άρχισε έναν λογαριασμό πριν ενάμιση χρόνο για να κάνει τα προϊόντα της γνωστά στον κόσμο. «Το Instagram έχει παίξει πολύ σημαντικό ρόλο για την προβολή της εταιρείας, τον διάλογο με καινούργιους και εν δυνάμει πελάτες και έχει βοηθήσει συνεταίρους και καταστήματα λιανική πώλησης να μας ανακαλύψουν,» έγραψε η Genevieve Monroe, Διευθύνουσα Σύμβουλος και συνιδρύτρια. Και άλλες επιχειρήσεις, όπως η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Caeden, εκμεταλλεύονται τις διαφημίσεις στο Instagram για να διευρύνουν τους followers τους και να βρουν καινούργιους πελάτες.
Με τόσος πολλές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν το Instagram, και τόσους πολλούς ανθρώπους να αλληλεπιδρούν μαζί τους σε αυτή την πλατφόρμα, η επιχειρηματική κοινότητα άρχισε να ζητάει περισσότερα. Οπότε το Instagram όπως όλα δείχνουν τους άκουσε και όπως αναγράφει στο blog του μετά από εκατοντάδες συνεντεύξεις με επιχειρήσεις, τρεις ανάγκες έγιναν σαφείς – ξεχώρισε, απόκτησε γνώση και βρες νέους πελάτες.
Αρχικά, οι επιχειρήσεις θέλουν να είναι σε θέση να ξεχωρίζουν στο Instagram. Πολλές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός μαγαζιού με έπιπλα είπαν ότι θα ήταν πιο εύκολο για τους πελάτες να στέλνουν ερωτήσεις με email, καθώς τα σχόλια είναι δύσκολο κανείς να τα παρακολουθήσει και να τα δει όλα.
Δεύτερον, οι επιχειρήσεις θέλουν έναν εύκολο τρόπο να αποκτήσουν γνώση. Ένας πωλητής λιανικής εξήγησε ότι πολλά analytics εμπεριέχουν υπερβολικά πολλές πληροφορίες και είναι δύσκολο να τα εφαρμόσει στο marketing του. Και τρίτον, οι επιχειρήσεις θέλουν να έχουν απήχηση σε ακόμα περισσότερους πελάτες.
Ένα μαγαζί «κάν’το μόνος σου» με χειροτεχνίες στην Νέα Υόρκη ανέφερε ότι πάντα ψάχνει για γρήγορους τρόπους να καλύψει τις θέσεις στο μάθημα.
Μέσα από την συλλογή αυτών των αιτημάτων το Instagram προκειμένου να καλύψει αυτές τις ανάγκες παρουσίασε τα καινούργια Επιχειρηματικά Εργαλεία Instagram.
Business Profiles (Επιχειρηματικά Προφίλ)
To Business profiles είναι μία δωρεάν λειτουργία για λογαριασμούς που θέλουν να αναγνωρίζονται ως επιχείρηση στο Instagram. Με ένα Business profile, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαλέγουν πώς θέλουν οι πελάτες τους να έρχονται σε επαφή μαζί τους: κλήση, μήνυμα ή email με ένα πάτημα στο κουμπί επικοινωνία, καθώς και να παίρνουν κατευθυντήριες οδηγίες. Τα Business profiles επίσης ξεκλειδώνουν την πρόσβαση στα insights και στην δυνατότητα προώθησης της επιχείρησης.
Insights (Γνώσεις)
Τα Insights στο Instagram δίνουν στις επιχειρήσεις πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην πράξη, σχετικά με το ποιοι είναι οι followers τους και ποια posts έχουν καλύτερη απήχηση από τα άλλα – όλα μέσω της εφαρμογής για κινητά. Μαθαίνοντας περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την συμπεριφορά και τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, μπορείτε να δημιουργείτε πιο σχετικό και έγκαιρο περιεχόμενο.
Promote (Προώθηση)
Η δυνατότητα προώθησης σας επιτρέπει να μετατρέψετε τα posts σας που έχουν την καλύτερη απόδοση σε διαφημίσεις άμεσα από την εφαρμογή – βοηθώντας σας να συνδεθείτε με ακόμα περισσότερους πελάτες. Απλά διαλέξτε ένα post που έχετε ήδη μοιραστεί στο Instagram και προσθέστε ένα κουμπί που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δράσουν. Μπορείτε να διαλέξετε ένα στοχευόμενο κοινό ή να αφήσετε το Instagram να κάνει την στόχευση για εσάς. Έπειτα, το post σας θα προωθηθεί σας διαφήμιση για οποιαδήποτε χρονική διάρκεια επιλέξετε.
Με αυτά τα επιχειρηματικά εργαλεία του Instagram, το μαγαζί με τα έπιπλα μπορεί να λαμβάνει email από τους πελάτες, γλιτώνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο κατά την απάντησή τους.
Ο έμπορος λιανικής είναι σε θέση να καταλάβει καλύτερα το κοινό του, να εξατομικεύσει το περιεχόμενό του και να βελτιστοποιήσει την στρατηγική marketing του – ακόμα και εκτός του ψηφιακού κόσμου.
Και το μαγαζί «κάν’το μόνος σου» με χειροτεχνίες στην Νέα Υόρκη μπορεί γρήγορα να καλύψει μία θέση, να προωθήσει ένα προϊόν ή να κάνει τους ανθρώπους να μπουν στο μαγαζί μέσω των διαφημίσεων στα κινητά.
Αυτά τα επιχειρηματικά εργαλεία είναι απλά κάποιοι από τους τρόπους που ελπίζουμε ότι θα κάνουν την ανάπτυξη μία επιχείρησης στο Instagram πολύ πιο εύκολη. Οι λειτουργίες business profiles, insights και η ικανότητα προώθησης θα παρουσιαστούν στο κοινό στις ΗΠΑ, την Αυστραλία και την Νέα Ζηλανδία τους επόμενους μήνες, και θα είναι διαθέσιμες και στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου.
Για την dreamweaver.gr
Θανάσης Δαβαλάς