βελτιστοποίηση website

google tools .

Πως να βελτιστοποιήσετε το website σας με την χρήση των google tools και άλλων διαδικτυακών εργαλείων

βελτιστοποίηση website | google tools : Η Google διαθέτει πολλά δωρεάν εργαλεία (google tools) που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε το website σας και να αυξήσετε τη θέση κατάταξής του στην Google.

Αν θέλετε να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο αποτελεσματικό, θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία, καθώς η ίδια η Google τα χρησιμοποιεί για να καθορίσει τη θέση σας στην αναζήτηση της.

Κάθε εργαλείο βελτιστοποίησης ιστότοπων από την Google που αναφέρεται στον παρακάτω πίνακα είναι απαραίτητο για ειδικούς μάρκετινγκ και SEO expert / specialists .

GOOGLE ANALYTICS

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Παρακολούθηση της κυκλοφορίας ιστότοπων.
  • Παρακολουθήστε τη δυναμική της μετατροπής ιστότοπων και ρυθμίστε συμβάντα.
  • Δέστε τους νέους χρήστες του ιστότοπου, την ηλικία, την τοποθεσία και τον χρόνο που επισκέπτεται  έναν ιστότοπο.
  • Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των χρηστών και την διαδρομή των πελατών μέσα σε ένα ιστοτόπο / eshop
  • Ορίστε τα πιο συχνά αιτήματα που χρησιμοποιούνται για την εύρεση του ιστότοπού σας.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Δημιουργία λογαριασμού.
  • Δημιουργήστε έναν πόρο / resource για τη συλλογή δεδομένων.
  • Κάντε setup / ρυθμίστε τις αναφορές ( reporting )
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες και τις συμβουλές που σας δείχνει το σύστημα, είναι αρκετά εύκολο.

Πως θα μπορέσετε να κάνετε οποιαδήποτε διαφημιστική ενέργεια στο internet αν δεν ξέρετε τα δεδομένα επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας / eshop σας;

GOOGLE SEARCH CONSOLE/ ΚΟΝΣΟΛΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ GOOGLE

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Βεβαιωθείτε ότι τα προγράμματα ανίχνευσης ( crawlers ) βλέπουν και σαρώνουν τον ιστότοπό σας.
  • Εντοπίστε ζητήματα ευρετηρίασης και ζητήστε επαναλαμβανόμενη ευρετηρίαση για να ενημερώνετε η google για τυχόν αλλαγές στο website σας .
  • Ανάλυση και εκτίμηση της επισκεψιμότητας του website από το Google Search
  • Λάβετε ειδοποιήσεις για προβλήματα ευρετηρίου, ανεπιθύμητα μηνύματα κ.λπ.
  • Επιδιόρθωση προβλημάτων σχεδιασμού και επιβεβαίωση ορθής επίλυσης τους
  • Διαχείριση ταχύτητας φόρτωσης ιστότοπου.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Προσθέστε έναν ιστότοπο στο Google Search Console και επιβεβαιώστε τον.
  • Ρυθμίστε τις απαραίτητες αναφορές.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Αναλύστε τη δυναμική της φόρτωσης σελίδας.
  • Εντοπίστε τρέχοντα ζητήματα.
  • Λάβετε συμβουλές και προτάσεις για βελτίωση.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τη σελίδα της υπηρεσίας.
  • Εισαγάγετε τη διεύθυνση URL μιας σελίδας για την οποία θέλετε να μάθετε.
  • Κάντε κλικ στο “Ανάλυση” / “Analyze.”.
MOBILE-FRIENDLY TEST / ΔΟΚΙΜΗ ΑΝ Ο ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Ελέγξτε εάν μια σελίδα εμφανίζεται σωστά σε διαφορετικές συσκευές.
  • Μάθετε για πιθανά ζητήματα χρηστικότητας.
  • Λάβετε προτάσεις για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τη σελίδα του εργαλείου.
  • Πληκτρολογήστε ή επικολλήστε τη διεύθυνση URL που θέλετε να ελέγξετε.
  • Κάντε κλικ σε ένα κουμπί για να λάβετε τα αποτελέσματα.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Συγκρίνετε διαφορετικές εκδόσεις μιας σελίδας προορισμού / landing page
  • Απόκρυψη, προσθήκη και αλλαγή στοιχείων ιστότοπου.
  • Δοκιμάστε διαφορετικές εκδόσεις ιστοσελίδων.
  • Μάθετε αν η απόδοσή τους πληροί τον καθορισμένο στόχο.
  • Επιλέξτε μια έκδοση με την καλύτερη απόδοση.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Google Optimize.
  • Επιλέξτε έναν τύπο πειράματος / experiment type.
  • Ενσωματώστε το εργαλείο με το Google analytics.
  • Ρύθμιση στόχευσης και άλλων συνθηκών.
  • Εγκαταστήστε τον κώδικα Optimize με τον Διαχειριστή ετικετών Google / Google Tag Manager.
  • Προσθέστε ένα script που κρύβει την αντικατάσταση / replacement  στον ιστότοπο.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Εμφάνιση της επιχείρησής σας στην Αναζήτηση και στους Χάρτες.
  • Λάβετε αναφορές σχετικά με τον αριθμό των χρηστών που έχουν καλέσει, ανοίξει έναν ιστότοπο ή κάντε κλικ στο “Λήψη οδηγιών” / “Get directions”.
  • Πραγματοποιήστε γρήγορες ενημερώσεις όταν χρειάζεται, παρέχετε μόνο σχετικές επαφές και δεδομένα.
  • Επικοινωνήστε με πελάτες και πιθανούς πελάτες.
  • Επεκτείνετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τη σελίδα Google My Business για να συνδεθείτε ή να εγγραφείτε.
  • Καταχωρήστε την εταιρεία ή την επιχείρησή σας.
  • Επιβεβαιώστε τις πληροφορίες.
  • Βελτιστοποιήστε τις πληροφορίες ώστε οι πελάτες να μπορούν να σας βρουν γρήγορα.
GOOGLE ALERTS / ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ GOOGLE

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Παρακολουθήστε τους ανταγωνιστές και ενδιαφέροντα θέματα.
  • Ρύθμιση ειδοποιήσεων μέσω email στο Gmail.
  • Λάβετε αναφορές βάσει των δεδομένων της Google.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τις Ειδοποιήσεις Google / Google Alerts.
  • Εισαγάγετε ένα θέμα /  θεματική που θέλετε να παρακολουθήσετε.
  • Βάλτε το αίτημα σε “εισαγωγικά” για να αναζητήσετε ακριβείς αντιστοιχίσεις ή προσθέστε +/- για να προσθέσετε ή να αποφύγετε συγκεκριμένα σχετικά κριτήρια.
  • Ρυθμίστε τις παραμέτρους για τις οποίες θέλετε να μάθετε.
GOOGLE TRENDS / ΤΑΣΕΙΣ GOOGLE

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Μάθετε τη συχνότητα (πόσες αναζητήσεις)  ενός αιτήματος / λέξης – φράσης κλειδί σε σχέση με τη γλώσσα και την περιοχή.
  • Συγκρίνετε τη δημοτικότητα πολλών αιτημάτων.
  • Βρείτε δημοφιλή νέα και αντικείμενα που αναζητούν οι χρήστες.
  • Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά του κοινού-στόχου σας.
  • Αναλύστε τη δυναμική των αιτημάτων αναζήτησης εντός ενός δεδομένου χρόνου.
  • Βρείτε νέες αγορές ή εξειδικευμένες αναζητήσεις / θεματικές ( niches ) .
  • Βρείτε ιδέες περιεχομένου.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τη σελίδα Google Trends.
  • Εισαγάγετε το αίτημά σας σε μια σειρά αναζήτησης.
  • Δείτε σχήματα και γραφικά.
  • Ρυθμίστε φίλτρα που είναι πιο ενδιαφέροντα για εσάς.

Άλλα εργαλεία βελτιστοποίησης website (optimization tools)

Οι υπηρεσίες Google είναι τα βασικά εργαλεία για τη βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών. Αφού αποκτήσετε ένα σταθερό υπόβαθρο, αρχίστε να ανακαλύπτετε πιο εξειδικευμένα και προηγμένα εργαλεία.

Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο, να το κάνετε οπτικά ελκυστικό, χωρίς λάθη και να φροντίσετε το UX / UI.

Υπάρχει μια μεγάλη λίστα πραγμάτων που πρέπει να θυμάστε και μια εξίσου μεγάλη λίστα υπηρεσιών που μπορούν να βοηθήσουν στη διαχείριση αυτών των πτυχών. Βρείτε μερικά από αυτά παρακάτω.

TEXT OPTIMIZATION / ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Αναλύστε ένα κείμενο για λογοκλοπή /plagiarism. Όταν αντιγράφετε κείμενο όπως και ο Καθηγητής έτσι και η Google τιμωρεί. Ξεχάστε λοιπόν το copy paste
  • Λάβετε λεπτομερείς αναφορές με επισημασμένα μέρη και συνδέσμους προς πηγές.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Μεταβείτε στον ιστότοπο.
  • Επικολλήστε το κείμενό σας.
  • Κάντε κλικ σε ένα κουμπί παρακάτω για να ξεκινήσετε τον έλεγχο.
  • Δείτε μέρη με λογοκλοπή με ποσοστό και λίστα ιστότοπων που έχουν πανομοιότυπο κείμενο.

GRAMMARLY

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Ελέγξτε ένα κείμενο για λάθη.
  • Βρείτε λάθη γραμματικής, ορθογραφίας και στίξης.
  • Δείτε προτάσεις για κάθε θέμα.
  • Ρυθμίστε παραμέτρους κειμένου πριν από τον έλεγχο.
  • Ελέγξτε τη βαθμολογία αναγνωσιμότητας του κειμένου.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τη γραμματική και εγγραφείτε / συνδεθείτε.
  • Κάντε κλικ στο “Νέο” / “New” για να επικολλήσετε ένα κείμενο ή στο “Μεταφόρτωση” / “Upload” για να επιλέξετε ένα έγγραφο.
  • Αναφέρετε χαρακτηριστικά κειμένου: επιλέξτε στυλ /style , συναισθηματική έκκληση / emotional appeal κ.λπ. από τις προσφερόμενες επιλογές.
  • Λάβετε μια λίστα με λάθη με προτεινόμενες διορθώσεις.

SEO /Προώθηση Ιστοσελίδων στα Οργανικά Αποτελέσματα Αναζήτησης

SITELINER

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Εντοπίστε διπλό περιεχόμενο / duplicate content
  • Βρείτε σπασμένους συνδέσμους / broken links  σε έναν ιστότοπο.
  • Μάθετε ποιες σελίδες είναι οι πιο εμφανείς για τα προγράμματα ανίχνευσης.
  • Λάβετε αναφορές σε κάθε σελίδα.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τον ιστότοπο.
  • Επικολλήστε μια διεύθυνση URL και κάντε κλικ στο “Μετάβαση”.
  • Δείτε την αναφορά.

SEO REVIEW TOOLS

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Προσδιορίζει σπασμένους συνδέσμους / broken links σε έναν ιστότοπο.
  • Μάθετε αν υπάρχουν εξωτερικοί σύνδεσμοι / external links στον ιστότοπό σας.
  • Συλλέξτε δεδομένα για να ρυθμίσετε μια ανακατεύθυνση σε ενεργές σελίδες.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Μεταβείτε στον ιστότοπο.
  • Ελέγξτε μια απαραίτητη καρτέλα για να ελέγξετε τους πίσω συνδέσμους ή να βρείτε τους σπασμένους.
  • Αντιμετωπίστε το captcha.
  • Κάντε κλικ στο “Εκτέλεση ελέγχου” / “Perform check” για να δείτε τα αποτελέσματα.

PERFORMANCE / Έλεγχος απόδοσης website

GTMETRIX

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Λάβετε λεπτομερείς αναφορές για την απόδοση του ιστότοπου του WordPress.
  • Αναλύστε την ταχύτητα απόκρισης.
  • Δημιουργήστε αναφορές και προτάσεις για την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν.
  • Αυξήστε την απόδοση μιας διαδικτυακής πλατφόρμας.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τον ιστότοπο.
  • Επικολλήστε μια διεύθυνση URL.
  • Κάντε κλικ στο “Ανάλυση” για να δείτε τις αναφορές.
  • Εγγραφείτε και συνδεθείτε για να αποκτήσετε πρόσβαση σε περισσότερες δυνατότητες.

FIVE SECOND TEST

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Λάβετε πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά και την εμπειρία του χρήστη.
  • Μάθετε αν οι σελίδες σας αποδίδουν αποτελεσματικά.
  • Βελτιστοποιήστε το μέγεθος της σελίδας και το σχεδιασμό UX / UI βάσει πραγματικών σχολίων.
  • Λάβετε ιδέες για το πώς να βελτιώσετε τη χρηστικότητα του ιστότοπου.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τον ιστότοπο.
  • Εγγραφείτε και ακολουθήστε τις απλές οδηγίες.

HOTJAR

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Παρακολούθηση αναλυτικών στοιχείων ιστότοπου και συμπεριφοράς χρηστών στους heatmaps.
  • Λάβετε σχόλια για να δημιουργήσετε μια σχετική ενότητα Συχνές ερωτήσεις.
  • Βρείτε τις βέλτιστες μορφές για ιδέες δημιουργίας δυνητικών πελατών και παρότρυνσης για δράση.
  • Ελέγξτε το περιεχόμενο και τα χαρακτηριστικά σχεδίασης.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τον ιστότοπο.
  • Εγγραφείτε και συνδεθείτε.
  • Ακολουθήστε τις οδηγίες και τις συμβουλές.

ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ / MANAGEMENT & USABILITY

Το κλειδί της επιτυχίας σε κάθε ιστοσελίδα είναι η ευκολία στην διαχείριση και η χρηστικότητα της. Αν αυτό ισχύει για ένα απλό website στην περίπτωση δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αυτό είναι το Α και το Ω.

O λόγος είναι ότι ένα e-shop έχει προιοντοκεντρική δομή και όχι πελατοκεντρική όπως μια ιστοσελίδα / website γιατί σε ένα e-shop το ενδιαφέρον εστιάζεται στην εύρεση, επιλογή ενός προιόντος, στην προσθήκη στο καλάθι αγορών και στην εύκολη ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Ένα e-shop πρέπει να είναι εύχρηστο σε όλα τα στάδια λειτουργίας του και τα εργαλεία που σας παραθέτουμε ακολούθως θα σας βοηθήσουν να οργανώσετε καλύτερα και αποτελεσματικότερα το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

ZAPIER

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Mashup διαφορετικές εφαρμογές και υπηρεσίες.
  • Βελτιστοποίηση ροής δεδομένων από διαφορετικές πηγές.
  • Αυτοματοποιήστε τις ενέργειες με βάση τα ληφθέντα δεδομένα.
  • Ξεκινήστε μια ροή εργασίας από οποιαδήποτε εφαρμογή και ρυθμίστε αυτόματες εργασίες ρουτίνας κλεισίματος.
  • Ρυθμίστε ενημερωτικά δελτία και chatbots.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Μεταβείτε στον ιστότοπο Zapier.
  • Εγγραφείτε και συνδεθείτε.
  • Επιλέξτε τις εφαρμογές που θέλετε να ενσωματώσετε.
  • Ρυθμίστε τις παραμέτρους και τις συνθήκες.

CHATFUEL

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Βελτιώστε τη χρηστικότητα και το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών.
  • Ενισχύστε τη μετατροπή και προκριθείτε στους δυνητικούς πελάτες.
  • Εξοικονομήστε χρόνο και πόρους που ξοδεύετε σε ρουτίνες απαντήσεις.
  • Αυτοματοποιήστε τις συχνές ερωτήσεις και τους όρους παροχής υπηρεσιών.

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

  • Ανοίξτε τον ιστότοπο
  • Εγγραφείτε και συνδεθείτε.
  • Προσθέστε διαφορετικά σενάρια και απαντήσεις.
  • Ενσωματώστε με μια προτιμώμενη πλατφόρμα.

Συμπέρασμα

Η εκμάθηση πώς να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία απαιτεί αρχικό χρόνο και προσπάθεια, αλλά δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να δείτε τα αποτελέσματα. Η βελτιωμένη εμπειρία χρήστη, το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, οι τακτικές ενημερώσεις και η βελτιστοποίηση SEO οδηγούν πάντα σε σημαντική αύξηση των μετατροπών.

Εάν η εργασία φαίνεται πολύ περίπλοκη για να το χειριστείτε, μπορείτε να εξετάσετε άλλες επιλογές – για να προσλάβετε έναν ειδικό ή να επιλέξετε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδωνόπου εργαλεία για την αύξηση της μετατροπής περιλαμβάνονται στο πακέτο υπηρεσιών τους.

Αυτή την λογική έχουμε ακολουθήσει και εμείς σαν dreamweaver.gr στις προτάσεις μας για κατασκευή ιστοσελίδων όπου έχουμε πλήρη πακέτα που περιλαμβάνουν μόνο την κατασκευή μιας ιστοσελίδας και προτάσεις που συνοδεύονται από seo ενέργειες .

Δείτε την σχετική μας πρόταση εδώ καθώς και την εξειδίκευση της προσφοράς μας εδώ για όσους επιθυμούν όχι μόνο να δημιουργήσουμε την ιστοσελίδα τους αλλά και να φροντίσουμε την προώθηση της στο google και στα social media .