google authority και προώθηση ιστοσελίδας

Πώς μπορούμε να χτίσουμε authority αν δεν μπορούμε να χτίσουμε backlinks;

Με απλά λόγια η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι ότι πρέπει να φτιάξουμε μια εξαιρετική ιστοσελίδα η οποία όχι μόνο να δίνει στο χρήστη την πληροφορία που θέλει αλλά να του τη δίνει και με τρόπο εντυπωσιακό και συναρπαστικό. Θα πρέπει να δημιουργήσουμε περιεχόμενο που οι χρήστες να θέλουν να μοιραστούν, περιεχόμενο που οι χρήστες να το αγαπήσουν.

Η παραπάνω σύντομη απάντηση θα μπορούσε να είναι και μια περίληψη των οδηγιών που δίνει η google σχετικά με την προώθηση ιστοσελίδων. Το ερώτημα βέβαια είναι πως θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε αυτό το συναρπαστικό περιεχόμενο.

Ατή η απάντηση σίγουρα δεν ικανοποιεί σχεδόν κανέναν. Διότι είναι σαν να ρωτάμε “πως θα φτιάξω το αυτοκίνητό μου;” και η απάντηση που λαμβάνουμε να είναι “γίνε μηχανικός αυτοκινήτων”.

Δυστυχώς -η ευτυχώς, ανάλογα από ποια οπτική γωνία το βλέπει κάποιος- οι μηχανές αναζήτησης έχουν κατασκευαστεί ευφυείς αλγορίθμους για να αναγνωρίζουν τα είδη του περιεχομένου που χρησιμοποιούνται για να οικοδομήσουμε δεσμούς για να αυξήσουμε το link authority μιας ιστοσελίδας.

Πολλές μέθοδοι δημιουργίας backlink πλέον θεωρούνται άχρηστες και δεν προσφέρουν τίποτα στην προώθηση μιας ιστοσελίδας. Πολλές μάλιστα θεωρούνται spammy και κάνουν κακό, ίσως οδηγήσουν σε penalty από τη google.

Για παράδειγμα, σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να πληρώνουμε ή να δεχόμαστε χρήματα για τη δημιουργία συνδέσεων. Αλλά πριν από επτά χρόνια, η αγορά συνδέσμων ήταν ακόμη μια μέθοδος οριακά αποδεκτή.

Η τελική απάντηση στο αρχικό ερώτημα είναι να καταφέρουμε να δώσουμε στο χρήστη αυτό που θέλει. Ας υποθέσουμε ότι προωθούμε μια ιστοσελίδα κουφωμάτων αλουμινίου. Τι θέλει να δει ο χρήστης που μπαίνει στην ιστοσελίδα μας; Για ποιό λόγο ψάχνει κάποιος για κουφώματα αλουμινίου; Κάποιος ψάχνει για κουφώματα αλουμινίου είτε όταν έχει αγοράσει ένα καινούργιο σπίτι, είτε όταν ανακαινίσει το παλιό του σπίτι, είτε όταν παρουσιαστεί βλάβη στα κουφώματα αλουμινίου στο σπίτι του.

Για καθεμία από αυτές τις περιπτώσεις επισκεπτών πρέπει να φτιάξουμε συναρπαστικό περιεχόμενο που να απαντά στα ερωτήματά του. Ενδεχομένως αυτός που χτίζει καινούργιο σπίτι να θέλει να δει εντυπωσιακά video με τα νέα προϊόντα που μόλις κυκλοφόρησαν στην αγορά. Ενδεχομένως αυτός που ανακαινίζει το σπίτι του να θέλει να δει οικονομικές προτάσεις και έξυπνες λύσεις για το παλιό του σπίτι.

Όλα αυτά μαζί συνιστούν το εντυπωσιακό και συναρπαστικό περιεχόμενο που οι χρήστες θα θέλουν να μοιραστούν. Οι συγκεκριμένοι χρήστες που ανήκουν στις κατηγορίες πελατών της εταιρείας με τα κουφώματα αλουμινίου. Αυτοί οι χρήστες μας ενδιαφέρουν, σε αυτούς θα εστιάσουμε, για αυτούς θα δημιουργήσουμε εντυπωσιακό και συναρπαστικό περιεχόμενο.

Ας πάρουμε ένα άλλο παράδειγμα. Ας υποθέσουμε οτι προωθούμε μια εταιρεία με συμπληρώματα διατροφής ή με προϊόντα αδυνατίσματος. Πρέπει να βάλουμε τον εαυτό μας στη θέση του υποψήφιου πελάτη. Πρέπει να μπούμε στη θέση του επισκέπτη. Τι ψάχνει άραγε; Ποια είναι τα ενδιαφέροντά του; Εάν του καλύψουμε ερωτήσεις σχετικές με θερμίδες, πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, υπολογισμό θερμίδων που πρέπει να κάψει και άλλες τέτοιες ερωτήσεις, τότε είναι σίγουρο ότι ο επισκέπτης θα επανέλθει στην ιστοσελίδα μας. Είναι σίγουρο ότι θα προτείνει την ιστοσελίδα μας και σε φίλους του. Όλα αυτά τα βλέπει το google, και θα έχει θετικό αποτέλεσμα στην κατάταξη της ιστοσελίδας μας.

Ας κλείσουμε με ένα ακόμα καλύτερο παράδειγμα. Εφόσον διαβάζετε αυτό το άρθρο, είναι σίγουρο ότι σας ενδιαφέρει το θέμα της προώθησης ιστοσελίδων. Γράψαμε αυτό το άρθρο επειδή θέλουμε να δώσουμε πραγματικά χρήσιμη πληροφορία σε αυτόν που θέλει να προωθήσει την ιστοσελίδα του. Κάνε την ερώτηση στον εαυτό σας: “έμαθα κάτι επιπλέον με αυτό το άρθρο;”. Αν η απάντηση είναι θετική, τότε το συγκεκριμένο άρθρο έχει βοηθήσει την ιστοσελίδα που το φιλοξενεί να ανέβει ακόμα περισσότερο στην κατάταξη του google.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την προώθηση ιστοσελίδων θα βρείτε εδώ:
Προώθηση ιστοσελίδων