Google Ads οδηγός 2022

Οδηγός Google Ads για αρχάριους

 

Ο παρών google ads οδηγός αποτελεί ένα συνοπτικό εγχειρίδιο για το Google Ads και έγινε στα πλαίσια του προγράμματος web design από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου, που υποστηρίζει τόσο το Εργαστήριο ΤΠΕ Ήρων όσο και η DreamWeaVer.Gr  όπως επίσης και το σεμινάριο digital marketing specialist πάλι από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Ακαδημαϊκά υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Θανάσης Δαβαλάς  ,που είναι και ο υπεύθυνος παραγωγής της εταιρείας μας,  ενώ την σύνταξη του ανέλαβε και υλοποίησε ο σπουδαστής Πάσιου Νικόλαος

 

Περιεχόμενα

 

Εισαγωγή…………………………………………………………………………………….4

Γράψτε ένα ισχυρό αντίγραφο διαφήμισης……………………………………………………….5

Σχετικά με το Google Ads………………………………………………………………………………6

Google AdWords εναντίον Google Ads……………………………………………………………6

Πώς λειτουργεί το Google Ads………………………………………………………………………..7

Ξεκινήστε με το Google Ads………………………………………………………….8

Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Google Ads……………………………….8

Επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά σας…………………………………………………………….9

Τύποι αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών……………………………………………………9

Ξεκινήστε με τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας…………….11

Πρέπει να κάνω προσφορά με τους δικούς μου όρους επωνυμίας;……………11

Πρέπει να υποβάλω προσφορά με τους επώνυμους όρους του ανταγωνιστή μου;…………………………………………………………………………………………………..12

Προσαρμόστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις………………………………………….12

Λίγα λόγια για την παράδοση/εναλλαγή διαφημίσεων…………………………….14

Στοχεύστε μια τοποθεσία…………………………………………………………………….14

Κατανοήστε ποιοι είναι οι συνεργάτες αναζήτησης………………………………..15

Πώς να δείτε τα δεδομένα της διαφήμισής σας στο Google Analytics………16

Βελτιώστε την καμπάνια σας στο Google Ads…………………………………17

Επεκτείνετε τις λέξεις-κλειδιά ελέγχοντας τι λειτουργεί για τους ανταγωνιστές σας……………………………………………………………………………………………………17

Διαφημιστείτε σε μεγάλες λέξεις-κλειδιά………………………………………………17

Εργαλεία…………………………………………………………………………………………..18

Δοκιμάστε νέες ιδέες αντιγραφής διαφημίσεων……………………………………..18

Αφήστε την τρέχουσα κατάταξή σας να σας καθοδηγήσει………………………19

Μετρήστε πολλά περισσότερα και όχι μόνο το πλήθος επισκεψιμότητας….19

Βελτιώστε το Δείκτη Ποιότητάς σας…………………………………………………….19

Εφαρμόσιμες συμβουλές……………………………………………………………………20

Προχωρημένες επιλογές……………………………………………………………….21

Επεκτάσεις………………………………………………………………………………………..21

Ημερήσιο πρόγραμμα…………………………………………………………………………21

Επαναληπτικό μάρκετινγκ…………………………………………………………………..21

Δυναμική εισαγωγή λέξης-κλειδιού……………………………………………………..22

Σύνοψη……………………………………………………………………………………….23

Βιβλιογραφία – Πηγές………………………………………………………………….24

 

Google Ads οδηγός 2022

 

Εισαγωγή

 

Οι επιχειρήσεις έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με το Google Ads (Adwords). Το να κάνετε αυτό το πρώτο βήμα φαίνεται εύκολη επιλογή, αλλά πολλοί σταματούν όταν βλέπουν τις απαιτήσεις. Πρέπει να ποντάρετε σε λέξεις-κλειδιά, να ορίσετε έναν προϋπολογισμό, να δημιουργήσετε καμπάνιες και να χρησιμοποιήσετε επεκτάσεις.

Το καλύτερο είναι ότι το Google Ads λειτουργεί και μπορεί να μας δώσει σχεδόν άμεσα αποτελέσματα. Μπορείτε να ξεκινήσετε σε λιγότερο από μία ώρα και αν το κάνετε σωστά, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε νέες πωλήσεις στο τέλος της ώρας.

Το Google Ads είναι ένα σύστημα Pay-Per-Click (PPC) που επιτρέπει στην επωνυμία της επιχείρισής σας να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες σχετικές με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Σε αυτήν την εργασία, θα ασχοληθούμε με το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις διαφημίσεις στο Google για να αποκτήσετε μεγαλύτερη προβολή της επιχείρησής σας. Εδώ είναι ένας σαφής οδηγός για το πώς να διαφημιστείτε στο Google.

 

Γράψτε ένα ισχυρό αντίγραφο διαφήμισης

Μόλις είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε τις διαφημίσεις σας, ακολουθήστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη επικεφαλίδων και αντιγράφων διαφημίσεων.

  • Επικεφαλίδες

Έχετε 30 χαρακτήρες για να τραβήξετε την προσοχή κάποιου. Μην τους αποκαλείτε «αναγνώστες», είναι «προγράμματα περιήγησης» που περιηγούνται στη σελίδα για να δουν τι μπορεί να απαντήσει στην αναζήτησή τους.

Η επικεφαλίδα σας πρέπει να τραβάει την προσοχή, να είναι σχετική και σαφής αλλά να μην ειναι παραπλανητική. Κάθε επικεφαλίδα έχει τον ίδιο στόχο: κάντε τους να διαβάσουν την επόμενη γραμμή.

Δημιουργήστε επικεφαλίδες έχοντας κατά νου τις πραγματικές αναζητήσεις. Είναι δελεαστικό να χρησιμοποιείτε έναν γενικό όρο όπως “Μια ευρεία επιλογή για μελάνι εκτυπωτή” για όλα τα προϊόντα αυτού του είδους, αλλά χάνετε μια δυνατότητα που είναι υπέρ σας.

Η Google συχνά δίνει έντονη γραφή στις λέξεις σε έναν τίτλο που ταιριάζουν με αυτό που έψαξε ο χρήστης. Εάν ο χρήστης αναζητά ανταλλακτικό HP μπλε, ο καλύτερος τίτλος είναι “Μπλε ανταλλακτικά για εκτυπωτές HP”.

Συμβουλή: Εξετάστε το ενδεχόμενο εισαγωγής δυναμικής λέξης-κλειδιού. Ρίχνει αυτόματα την ακριβή λέξη-κλειδί στην επικεφαλίδα σας και χρησιμοποιείται καλύτερα στις πολύ συγκεκριμένες διαφημίσεις σας για προϊόντα ή υπηρεσίες που προσφέρετε.

Όταν η διαφήμιση σε μια αναζήτηση “εκτυπώστε τα δικά σας μπλουζάκια” τους λέει ότι μπορούν πράγματι να εκτυπώσουν τα δικά τους μπλουζάκια, μπορείτε να περιμένετε έναν κατάλληλο επισκέπτη να κάνει κλικ στον ιστότοπό σας.

  • Σώμα διαφήμισης

Να είστε δελεαστικοί και ξεκάθαροι σχετικά με το τι μπορείτε να κάνετε για τον αναγνώστη. Η ομάδα του Google Ads αναφέρεται σε αυτό ως “Περιγραφή”, αλλά όταν διαβάζετε για τη γενική τεχνική γραφής και διαφήμισης, αυτό είναι το “σώμα της διαφήμισης”. Έχετε 2 γραμμές (90 χαρακτήρων η καθεμία) για να περιγράψετε την προσφορά σας.

Το αντίγραφο του σώματος της διαφήμισής σας είναι η ευκαιρία να κάνετε κάποιον να καταλάβει τι προσφέρετε και στη συνέχεια να κάνει κλικ για να μάθετε περισσότερα ή να επωφεληθεί από αυτήν την προσφορά. Οτιδήποτε ασαφές ή μυστηριώδες μπορεί να σπαταλήσει τα χρήματά σας μόνο σε κλικ από επισκέπτες υψηλού ποσοστού εγκατάλειψης.

Όταν ρυθμίζετε τον λογαριασμό σας, προετοιμαστείτε με παραλλαγές διαφημίσεων για διαφορετικές ομάδες λέξεων-κλειδιών. Αυτό μπορεί να είναι μια σειρά προϊόντων ή διαφορετικές υπηρεσίες. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις σας για “εκτυπώστε τα δικά σας μπλουζάκια” θα ήταν διαφορετικές από τις διαφημίσεις σας για “προσαρμοσμένα μπλουζάκια για παιδιά”, καθώς ο αναγνώστης έχει στο μυαλό του ένα συγκεκριμένο προϊόν.

  • Σελίδα προορισμού

Οι διαφημίσεις υψηλής απόδοσης οδηγούν τους πελάτες στον ιστότοπό σας και εσείς πληρώνετε γι ‘αυτούς είτε αγοράζει ο επισκέπτης είτε όχι. Αυτό σημαίνει ότι για να είναι συνολικά επιτυχείς, οι διαφημίσεις σας πρέπει να οδηγούν σε μια ισχυρή, σχετική σελίδα προορισμού που να ανταποκρίνεται σε αυτό που υποσχέθηκε η διαφήμιση.

Το καλό με τη διεύθυνση URL εμφάνισης είναι ότι δεν χρειάζεται να είναι η πραγματική διεύθυνση URL της σελίδας προορισμού. Μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό και να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος του μάρκετινγκ, δημιουργώντας μια διεύθυνση URL εμφάνισης όπως www.mysite.com/keyword-you-searched-for. (οι λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν στη διεύθυνση URL συνήθως παίρνουν αυτόματα έντονη γραφή και στα αποτελέσματα!)

 

Σχετικά με το Google Ads

Σε όλους αρέσει το SEO ( προώθηση ιστοσελίδων στα οργανικά αποτελέσματα της google ) , αλλά είναι πιο αργή διαδικασία. Σκεφτείτε το Google Ads ως την επιλογή σας για πιο άμεσα αποτελέσματα. Προτού μεταβούμε στον οδηγό του Google Ads, ακολουθούν μερικά στατιστικά στοιχεία που υπογραμμίζουν τη δύναμη του Google Ads:

  • Το 64% των ατόμων κάνουν κλικ στο Google Ads όταν θέλουν να αγοράσουν ένα αντικείμενο στο διαδίκτυο (Wordstream)
  • To 89% της επισκεψιμότητας που δημιουργείται απο τις διαφημίσεις αναζήτησης δεν αντικαθίσταται από οργανικά κλικ όταν οι διαφημίσεις τίθενται σε παύση (Google)
  • Οι επιχειρίσεις έχουν κατά μέσο όρο έσοδα 2$ για κάθε 1$ που ξοδεύουν στο Google Ads (Google)

 

Google AdWords εναντίον Google Ads

Το καλοκαίρι του 2018, η Google μετονόμασε την πλατφόρμα της από AdWords σε Google Ads. Επέλεξαν το νέο όνομα για να απλωθεί σε περισσότερες λειτουργίες από τις διαφημίσεις κειμένου στις αναζητήσεις Google. Η πλήρης πλατφόρμα σάς βοηθά να διαφημίζεστε μέσω καταχωρίσεων προϊόντων, προβολής, ακόμη και ενσωματώσεων βίντεο στο YouTube.

Έτσι, ενώ πολλοί άνθρωποι είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με το “Google AdWords”, θα χρησιμοποιήσουμε το όνομα Google Ads από εδώ και πέρα.

Θα υπάρχουν πολλά μαθήματα σε αυτό το άρθρο που μπορείτε να μεταφέρετε στις διαφημίσεις προβολής και βίντεο. Ωστόσο, ο κύριος στόχος αυτού του σεμιναρίου θα είναι η αναζήτηση στο Google Ads.

Εξοικειωθείτε με τις πιο χρήσιμες συμβουλές που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε μια αναζήτησης.

 

Πώς λειτουργεί το Google Ads

Το διαφημιστικό σύστημα της Google είναι σαν μια δημοπρασία, με μερικές μικρές διαφορές. Ως διαφημιστής, επιλέγετε οποιουσδήποτε όρους αναζήτησης θέλετε για να εμφανίζεται η διαφήμισή σας και ορίζετε μια μέγιστη προσφορά για το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Εκεί έρχεται ο όρος «κόστος ανά κλικ» (CPC).

Το ποσό αυτής της προσφοράς (σε σύγκριση με άλλες επιχειρίσεις που υποβάλλουν προσφορές για τον ίδιο όρο) θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πόσο ψηλά στη σελίδα τοποθετεί η Google τη διαφήμισή σας.

Στις περισσότερες δημοπρασίες, ο πλειοδότης κερδίζει το έπαθλο και όλοι οι άλλοι πηγαίνουν σπίτι τους. Με το Google Ads, οι προσφορές είναι ως επί το πλείστον μυστικές και ο πλειοδότης δεν λαμβάνει πάντα την πρώτη θέση. Άλλοι παράγοντες, όπως ο δείκτης ποιότητας, καθορίζουν ποιος διαφημιζόμενος έχει το πλεονέκτημα. Εάν η βαθμολογία ποιότητάς σας είναι αρκετά υψηλή για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, η Google ενδέχεται να μην σας χρεώσει ούτε το πλήρες ποσό της μέγιστης προσφοράς σας.

Η βαθμολογία ποιότητάς σας είναι ένας συνδυασμός του πόσο καλά ταιριάζει η σελίδα προορισμού σας με τον όρο αναζήτησης για τον οποίο προσφέρετε και πόσο καλά μπορείτε να αποδώσετε αυτό που αναζητούσε ο χρήστης. Όσο πιο σχετική είναι η διαφήμιση και η σελίδα προορισμού σας με την αναζήτηση, τόσο πιο πιθανό είναι να πληρώσετε λιγότερα για τη διαφήμιση και να λάβετε το κλικ.

Μπορεί να φαίνεται ότι πρέπει να λάβετε υπόψη χιλιάδες παραλλαγές αναζήτησης για να κερδίσετε αυτήν την υψηλή θέση διαφήμισης και κλικ. Κατά κάποιο τρόπο, το κάνετε, αλλά υπάρχουν εύκολα κόλπα στο Google Ads για να το κάνετε απλό και σχεδόν αυτοματοποιημένο. Για παράδειγμα, οι τύποι αντιστοίχισης και οι ομάδες διαφημίσεων σας βοηθούν να διαχωρίσετε τα μηνύματά σας έτσι ώστε να ταιριάζουν περισσότερο με την πρόθεση του χρήστη. Θα τα καλύψουμε σε βάθος πιο μετά σε αυτό το σεμινάριο.

 

Ξεκινήστε με το Google Ads

 

Οδηγός google ads για καμπάνιες Αυτό θα είναι το μεγαλύτερο τμήμα του σεμιναρίου. Θα δημιουργήσετε πρώτα τον λογαριασμό σας στο Google Ads, αλλά στη συνέχεια θα πρέπει να κάνετε κάποια προετοιμασία με την έρευνα λέξεων-κλειδιών και να αποφασίσετε ποιο θα είναι ένα καλό αντίγραφο διαφήμισης για το προϊόν/την προσφορά σας.

 

Δημιουργήστε τον λογαριασμό σας στο Google Ads

 

Μπορείτε να ρυθμίσετε τον λογαριασμό σας στο Google Ads στη διεύθυνση:

https://ads.google.com/home/

Έχουν μια καθοδηγούμενη ρύθμιση όπου απαντάτε σε ερωτήσεις όπως η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ο ιστότοπος στον οποίο θα στέλνετε τις διαφημίσεις σας. Θα ορίσετε επίσης τη χώρα, τη ζώνη ώρας και το νόμισμά σας.

Η ρύθμιση είναι αρκετά απλή. Υπάρχουν ορισμένες επιλογές και επεκτάσεις για τις διαφημίσεις σας που λαμβάνουν λίγο περισσότερη προσοχή και μπορούμε να σας καθοδηγήσουμε στην ενότητα “Για Προχωρημένους” σε αυτήν τη σελίδα.

Συμβουλή: Εάν το επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας, επωφεληθείτε από την υποστήριξη της Google. Έχουν μια δυνατότητα επιλογής διαδρομής που προσφέρει διαφορετικές επιλογές ανάλογα με το στάδιο στο οποίο βρίσκεστε στο λογαριασμό σας:  https://support.google.com/

 

Σαν εταιρεία έχουμε την υπηρεσία μας Διαφήμιση στο Google που αναλαμβάνουμε να δημιουργήσουμε τον λογαριασμό σας  και τις πρώτες σας διαφημίσεις στο google με κόστος μόλις 100 ευρώ και να σας υποστηρίζουμε , αν και εφόσον απαιτηθεί, με χρέωση 25 ευρώ την ώρα. Σπανίως θα απαιτηθεί εξάλλου υποστήριξη πάνω από μια ώρα. Έτσι θα αποφύγετε χρεώσεις διαφημιστικών εταιρείων που σας κοστολογούν με ποσοστά επί του ποσού που θα επενδύσετε στην διαφήμιση σας.

Πριν ξεκινήσετε θα χρειαστείτε:

  • Ένας ιστότοπος (ή καλύτερα, σελίδες προορισμού στον ιστότοπό σας γιατί διαφήμιση στη google χωρίς να έχετε δημιουργήσει μια ιστοσελίδα δεν έχει νόημα)
  • Λέξεις-κλειδιά — όροι αναζήτησης στους οποίους θέλετε να διαφημιστείτε (για καλύτερα αποτελέσματα οργανώστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά σε ομάδες)
  • Αντίγραφο διαφήμισης και επικεφαλίδες — Τα μηνύματα της προσφοράς ή της υπηρεσίας σας

 

Επιλέξτε τις λέξεις-κλειδιά σας

Όταν βλέπετε “λέξεις-κλειδιά” σε σχέση με διαφημίσεις (ή ίσως “λέξεις-κλειδιά επί πληρωμή” για να είμαστε πιο ακριβείς), σκεφτείτε αυτές τις φράσεις που αναζητούν οι άνθρωποι στο Google και η διαφήμισή σας θα εμφανιστεί μπροστά τους ως πιθανή λύση.

Οι λέξεις-κλειδιά θα είναι τα δομικά στοιχεία της διαφημιστικής σας καμπάνιας. Θα τα ερευνήσετε και θα μάθετε στρατηγικές λέξεων-κλειδιών από μεσαίες έως προηγμένες στρατηγικές σε σύντομο χρονικό διάστημα. Θα αναλύσουμε και αργότερα σε αυτό το σεμινάριο τις μακροσκελείς λέξεις-κλειδιά, αλλά προς το παρόν, ας καλύψουμε τα βασικά.

Εάν μια επιχείρηση πούλησε μπαλόνια για ειδικές περιστάσεις, οι λέξεις-κλειδιά της μπορεί να περιλαμβάνουν:

  • Μπαλόνια με ήλιον
  • Στείλτε ένα δώρο γενεθλίων
  • Προμήθειες για παιδικά πάρτι

Αυτή είναι η βασική προϋπόθεση. Ωστόσο, καμία ισχυρή καμπάνια Google Ads δεν εκτελείται μόνο σε μια λίστα προϊόντων, επειδή οι άνθρωποι δεν κάνουν πάντα αναζήτηση με αυτόν τον τρόπο στο Google. Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα ευρύτερο δίκτυο για να “πιάσετε” άτομα που έχουν μια ιδέα για το τι θέλουν και οι υπηρεσίες σας μπορούν να βοηθήσουν. Εκεί έρχονται οι τύποι αντιστοίχισης.

 

Τύποι αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών

Χρησιμοποιώντας το παραπάνω παράδειγμα, οι διαφημίσεις τους θα εξυπηρετούσαν άτομα που αναζητούν μπαλόνια με ήλιον και προμήθειες για παιδικά πάρτι. Ωστόσο, υπάρχει πολλή μεγάλη περιοχή να καλύψει (δηλαδή πολλές λέξεις-κλειδιά). Ο πωλητής μας μπορεί να μπει στον πειρασμό να διευρύνει την αναζήτηση και να προχωρήσει σε οποιαδήποτε αναζήτηση “μπαλονιού”. Αυτή θα ήταν μια κακή επιλογή. Ανοίγει την πόρτα σε κακές αντιστοιχίσεις. Εξετάστε αυτό το είδος αναζήτησης με μπαλόνι:

  • Βόλτες με αερόστατο

Αυτό δεν έχει να κάνει με την επιχείρησή τους, αλλά θα κατέληγαν να χάσουν χρήματα σε οποιαδήποτε από τις διαφημίσεις τους στις οποίες έκαναν κλικ οι χρήστες. Η επιλογή των σωστών τύπων αντιστοίχισης λέξεων-κλειδιών αποτελεί σημαντικό μέρος της εκτέλεσης μιας αποτελεσματικής καμπάνιας.

Και ενώ δεν μπορείτε να προβλέψετε κάθε πιθανή παραλλαγή του τρόπου αναζήτησης των ανθρώπων στο Google, μπορείτε να πλησιάσετε αρκετά τις λέξεις-κλειδιά και πόσο κοντά φτάνει η αναζήτησή τους με αυτές τις λέξεις-κλειδιά. Δείτε αυτούς τους διαφορετικούς τύπους αντιστοίχισης και πώς λειτουργούν.

  • Ακριβής αντιστοίχιση: “μπαλόνια με ήλιον”

Αυτό θα πρέπει να ταιριάζει με τις αναζητήσεις μόνο με αυτόν τον όρο όπως τον πληκτρολογήσατε — χωρίς πρόσθετες φράσεις επικολλημένες πριν ή μετά. Οι λέξεις πρέπει να μείνουν σε σωστή σειρά.

Σημείωση: Επιστρέφει επίσης τη διαφήμισή σας σε “παρόμοιες παραλλαγές”, και αυτό περιλαμβάνει ορθογραφικά λάθη όπως μπαλόνια ηλίου.

  • Αντιστοίχιση φράσης: “μπαλόνια με ήλιον”

Αυτό διατηρεί τη φράση σας ενωμένη όπως την είχατε εισάγει (και με τη σειρά), αλλά άλλες λέξεις μπορούν να έρχονται πριν ή μετά (απλώς όχι μεταξύ) των λέξεων σας.

Σημείωση: Δε θα επιστραφούν διαφημίσεις με “μπαλόνια γεμάτα με ήλιον”

  • Ευρεία αντιστοίχιση: “μπαλόνια με ήλιον”

Αυτό θα επιστρέψει παραλλαγές παρόμοιες με αυτές που είδατε στην ακριβή αντιστοίχιση, αλλά δεν έχει τους περιορισμούς με ό,τι έρχεται πριν ή μετά.

  • Ευρεία τροποποιημένη αντιστοίχιση: +φουσκωτό +μπαλόνια

Αυτό προσθέτει λίγο περισσότερο έλεγχο στην ευρεία αντιστοίχιση. Όπως η ακριβής αντιστοίχιση, επιστρέφει σε παραλλαγές ορθογραφικά λάθη, συντομογραφίες, πληθυντικούς και στελέχη όπως η μετατροπή του “φουσκώματος” σε “φουσκωμένο” ή “φουσκωτό”.

Ένα από τα σημαντικά πράγματα που πρέπει να σημειωθεί σχετικά με την ευρεία τροποποιημένη αντιστοίχιση είναι ότι δεν ενεργοποιείται για συνώνυμα όπως η ευρεία αντιστοίχιση. Αυτό πολλές φορές παρεξηγείται. Η ευρεία τροποποιημένη αντιστοίχιση μοιάζει περισσότερο με τη χρήση ακριβούς αντιστοίχισης με μπαλαντέρ.

Τον Φεβρουάριο του 2021, η Google ανακοίνωσε ότι θα καταργήσει σταδιακά την τροποποιημένη ευρεία αντιστοίχιση. Οι διαφημιστές μπορούν να συνεχίσουν να προσθέτουν τροποποιημένες λέξεις-κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης έως τον Ιούλιο του 2021 και μετά από αυτό, μπορείτε να περιμένετε να δείτε αλλαγές στη συμπεριφορά τύπου αντιστοίχισης.

Οτιδήποτε έχει δημιουργηθεί ως τροποποιημένη ευρεία αντιστοίχιση θα αντιμετωπίζεται ως ενημερωμένη αντιστοίχιση φράσης. Αυτό περιλαμβάνει παραλλαγές σε μια λέξη (πληθυντικός, χρόνος ρήμα), αλλά θα εξακολουθεί να σέβεται τη σειρά των λέξεων, ειδικά όταν επηρεάζει το νόημα του ερωτήματος.

Αυτό μπορεί να ανοίξει την πόρτα σε πολλές διπλότυπες λέξεις-κλειδιά που είχαν προηγουμένως τροποποιηθεί σε ευρεία αντιστοίχιση.

Συμβουλή: Οι λέξεις-κλειδιά δεν κάνουν διάκριση μικρών-κεφαλαίων. Δώστε μεγαλύτερη προσοχή στα κενά και στους πληθυντικούς. Επίσης, αποφύγετε μη τυπικούς χαρακτήρες όπως: & @ % *

Ξεκινήστε με τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας

Εφόσον πληρώνετε για κάθε κλικ που λαμβάνει η διαφήμισή σας, θα θέλετε να αντιστοιχίσετε τη διαφήμισή σας με τις πιο σχετικές πιθανές αναζητήσεις.

Μπορείτε να δημιουργήσετε ιδέες για λέξεις-κλειδιά, αλλά υπάρχει μια σύντομη λύση. Συνιστούμε αυτά τα βήματα για να βρείτε τις πιο κερδοφόρες, αποτελεσματικές λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας. Βρείτε τις καλύτερες μακροσκελείς λέξεις-κλειδιά για την αγορά σας.

 

Πρέπει να κάνω προσφορά με τους δικούς μου όρους επωνυμίας;

Η υποβολή προσφορών με τους δικούς σας επώνυμους όρους είναι στην πραγματικότητα μια εύκολη νίκη. Εάν διαγράφετε γρήγορα επώνυμους όρους από τη λίστα σας για να εξοικονομήσετε χώρο για άλλες λέξεις-κλειδιά, επιστρέψτε και ξανασκεφτείτε το. Καταπολεμά τον ανταγωνισμό.

Μόλις οι άλλοι αναγνωρίσουν την επωνυμία σας ως ανταγωνιστή, θα αρχίσουν να στοχεύουν τις λέξεις-κλειδιά σας. Δεν θέλετε να αφήσετε την επωνυμία σας αφύλακτη. Ακόμα κι αν αισθάνεστε καλυμμένοι με οργανικά αποτελέσματα, είναι έξυπνο εδώ να το παίξετε με ασφάλεια. Η διαφήμιση μπορεί ακόμη και να ενισχύσει το οργανικό σας αποτέλεσμα. Είναι σχετικά φθηνό.

Η βαθμολογία ποιότητάς σας με τους δικούς σας επώνυμους όρους θα πρέπει να είναι υψηλή. Ομοίως, ο λιγότερος ανταγωνισμός (σε σύγκριση με τους όρους μεγάλου όγκου) σημαίνει ότι το κόστος ανά κλικ θα πρέπει να παραμείνει διαχειρίσιμο. Συνδυάστε αυτό το CPC με μια βαθμολογία υψηλής ποιότητας και αυτά θα μπορούσαν να είναι πολύ οικονομικά κλικ για εσάς.

Διπλασιάστε το μήνυμα. Το να έχετε μια διαφήμιση με τους επώνυμους όρους σας, σας δίνει χώρο για να ενισχύσετε το μήνυμά σας. Η αρχική σας σελίδα είναι πιθανό να κατατάσσεται για το όνομα της επωνυμίας σας, επομένως οι χρήστες που κάνουν αναζήτηση μπορούν να κάνουν απόρριψη της μετα-περιγραφής (ή τουλάχιστον αυτής που επιλέγει η Google) πριν κάνουν κλικ. Η διαφήμισή σας σάς επιτρέπει να ελέγχετε αυτά τα μηνύματα και να γίνετε πιο συγκεκριμένοι.

 

Πρέπει να υποβάλω προσφορά με τους επώνυμους όρους του ανταγωνιστή μου;

Είναι δελεαστικό και δεν υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση. Σε τελική ανάλυση, τα άτομα που αναζητούν τους ανταγωνιστές σας ονομαστικά είναι πιο πιθανό να είναι μέρος της αγοράς-στόχου σας. Ίσως έχετε δει ακόμη και ανταγωνιστές να διαφημίζονται με τους όρους της επωνυμίας σας και να κλέβουν κλικ και πωλήσεις.

Ωστόσο, υπάρχουν προειδοποιητικά μηνύματα σχετικά με την υποβολή προσφορών με τους επώνυμους όρους του ανταγωνιστή σας. Φροντίστε να λάβετε υπόψη τις συνέπειες της διαφήμισης σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Έχετε υπόψη σας αυτά τα σημεία:

  1. Δεν μπορείτε να συμπεριλάβετε την επωνυμία τους στο αντίγραφο της διαφήμισης ή στην επικεφαλίδα.
  2. Μπορεί να αντιμετωπίσετε αντίποινα
  • Η βαθμολογία ποιότητάς σας δεν θα είναι πολύ υψηλή, κοστίζοντας περισσότερο ανά κλικ

Ευτυχώς, το Google Ads διευκολύνει την άμεση περικοπή των διαφημίσεών σας, εάν δημιουργούν πρόβλημα. Εάν έχετε σταθμίσει τους κινδύνους και θέλετε να δοκιμάσετε την τύχη σας, θα πρέπει να μπορείτε να το κάνετε χωρίς υπερβολικό ρίσκο.

Προσαρμόστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις

Συνήθως αποδεχόμαστε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις ως την πιο εύκολη λύση όταν ξεκινάμε κάτι νέο. Στο Google Ads, δεν είναι πάντα προς το συμφέρον της καμπάνιας σας και μπορεί να σας κοστίσουν χρήματα.

Πριν ξεκινήσετε μια νέα καμπάνια Google Ads, ίσως θελήσετε να απενεργοποιήσετε (ή να επεξεργαστείτε) ορισμένες από αυτές. Οι πιο σημαντικές συμβουλές που πρέπει να θυμάστε είναι οι εξής:

  • Μη διαλέγετε τη σύνθετη επιλογή

Η Google προτείνει να ξεκινήσετε με ένα πακέτο αναζήτησης και προβολής διαφημίσεων.Η ρύθμιση της οθόνης θα εξαντλήσει τον προϋπολογισμό σας προτού έχετε την ευκαιρία να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει.

  • Επιλέξτε “Όλες οι δυνατότητες”

Αφού επιλέξετε το δίκτυο αναζήτησης, αυτό μετά ενεργοποιεί τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις καμπάνιας του Google Ads. Πρόσθετες λειτουργίες όπως αυτές μπορούν να δυσκολέψουν τη διαδικασία όταν μόλις ξεκινάτε. Προτείνουμε εδώ, να ενεργοποιήσετε το “Όλες οι δυνατότητες”. Αυτό θα σας δώσει μερικές ακόμη επιλογές που έχουν νόημα σε αυτό το στάδιο.

  • Διευρύνετε τις επιλογές επέκτασης

Οι κρυφές επεκτάσεις είναι πιο προηγμένες και πιθανότατα χρησιμοποιούνται περισσότερο όταν ξεκινήσετε μια καμπάνια. Υπάρχει πιθανότητα η Google να θέσει κάποιους περιορισμούς, αλλά μπορεί να είναι κατάλληλοι για εσάς. Αποφασίστε μόνοι σας. Αυτές είναι οι επιλογές που διαφορετικά θα χάνατε:

  1. Εφαρμογή – Εμφανίζεται σε αναζητήσεις για κινητά και tablet, επιτρέποντάς σας να συνδέσετε τη διαφήμισή σας με την εφαρμογή σας.
  2. Κριτικές – Οι διαφημίσεις σας μπορούν να περιλαμβάνουν σχόλια πελατών από άλλους ιστοτόπους κριτικών.
  • Επεξηγήσεις – Αυτές είναι πρόσθετες πληροφορίες για την επισήμανση μιας μοναδικής υπηρεσίας όπως η “δωρεάν αποστολή” ή η “αντίστοιχη τιμή”.
  1. Δομημένα αποσπάσματα – Αντλήστε από τη διαφήμισή σας λεπτομέρειες σχετικά με ένα προϊόν ή μια προσφορά από τη σελίδα προορισμού σας.
  2. Οι επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου προσφέρουν επιπλέον ακίνητη περιουσία για τις διαφημίσεις σας και βοηθούν τις διαφημίσεις σας να ξεχωρίζουν λίγο περισσότερο. Επίσης, παρέχουν συνδέσμους για, πιθανώς, πιο σχετικό περιεχόμενο.

 

  • Προηγμένες ρυθμίσεις

Ακολουθούν περισσότερες επιλογές που είναι διαθέσιμες όταν ενεργοποιείτε “όλες τις λειτουργίες”:

  1. Η ρύθμιση χρονοδιαγράμματος είναι ένας δείκτης προϋπολογισμού. Σας βοηθά να προσεγγίσετε ανθρώπους την κατάλληλη στιγμή. Επίσης, ξεκινά και τελειώνει την καμπάνια σας, εάν χρειαστεί να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες ημερομηνίες.
  2. Παράδοση/εναλλαγή διαφημίσεων – Μπορείτε να προβάλετε πολλές διαφημίσεις για την ίδια αναζήτηση. Σας επιτρέπει να δοκιμάσετε νέα μηνύματα ή να διαδώσετε αυτά που θέλετε να πείτε.
  • Δυναμικές διαφημίσεις αναζήτησης – Αυτή είναι μια μοναδική ρύθμιση για ιστότοπους που ενδέχεται να έχουν διαφορετικές σελίδες που προωθούν τα ίδια ή παρόμοια προϊόντα/υπηρεσίες. (Το Bed Bath & Beyond μπορεί να έχει σελίδες για τις ανάγκες του κοιτώνα και στη συνέχεια για τα πολυτελή κλινοσκεπάσματα και τα δύο να προσφέρουν σετ σεντόνια.) Το Google Ads θα εμφανίζει σελίδες που πιστεύει ότι είναι πιο σχετικές με την αναζήτηση του χρήστη.
  1. Αποκριτικές διαφημίσεις αναζήτησης – Θα ομαδοποιείτε τους πιθανούς τίτλους και τις περιγραφές για μια διαφήμιση και θα δίνετε στην Google την ευελιξία να προβάλλει διαφορετικούς συνδυασμούς. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τον αριθμό των διαφορετικών ομάδων διαφημίσεων που διαχειρίζεστε, επιτρέποντας στην Google να επιλέξει το αντίγραφο διαφήμισης που λειτουργεί καλύτερα για κάθε χρήστη.
  2. Επιλογές URL καμπάνιας – Σας δίνουν ευελιξία για να προσθέσετε κώδικες παρακολούθησης στις διευθύνσεις URL σας.

Λίγα λόγια για την παράδοση/εναλλαγή διαφημίσεων

 Υπάρχει δυσκολία στις επιλογές εναλλαγής διαφημίσεων που θα μπορούσε να σας δώσει μια ψευδή αίσθηση εμπιστοσύνης.

Αν δεν έχετε λίγο χρόνο για να διαχειριστείτε αυτήν την καμπάνια, αποφύγετε τις επιλογές αυτόματης βελτιστοποίησης. Είναι δελεαστικές, αλλά χρειάζεστε αντικειμενικά δεδομένα για να γνωρίζετε πραγματικά τι λειτουργεί καλά. Θυμηθείτε, οι δοκιμές είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας.

Εναλλάξτε τις διαφημίσεις σας ομοιόμορφα έως ότου έχετε αρκετά σχόλια σχετικά με τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, τις μετατροπές και το κόστος για να επιλέξετε το κατάλληλο μήνυμα.

Στοχεύστε μια τοποθεσία

Η προεπιλεγμένη ρύθμιση καταγράφει μια ευρεία ομάδα. Εάν διαθέτετε προϊόντα ή υπηρεσίες που βασίζονται στην τοποθεσία, μια στοχευμένη τοποθεσία είναι ένας καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρήματα από κλικ που δεν είναι πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή.

Εάν δεν θέλετε να προβάλλετε διαφημίσεις σε κανέναν εκτός της γεωγραφικής σας περιοχής κάλυψης, φροντίστε να επιλέξετε “άτομα στη στοχευμένη τοποθεσία μου”.

Μην κάνετε κύλιση πέρα από αυτό. Εμφανίζεται ως “Ρυθμίσεις τοποθεσίας (Για προχωρημένους).”

Κατανοήστε ποιοι είναι οι συνεργάτες αναζήτησης

Η Google ενεργοποιεί το “Search Partners” από προεπιλογή. Είναι σημαντικό να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πού μπορεί να εμφανίζεται η διαφήμισή σας εκτός μιας σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης Google.

Εκτός από το YouTube, η Google δεν δηλώνει ξεκάθαρα την πλήρη λίστα των συνεργατών αναζήτησης, αλλά αναφέρει ότι υπάρχουν εκατοντάδες ιστότοποι που πληρούν τις προϋποθέσεις. Αυτό περιλαμβάνει ιστοτόπους που χρησιμοποιούν το εργαλείο αναζήτησης Google στη σελίδα τους καθώς και άλλες μηχανές αναζήτησης όπως η AOL και η Ask.com.

Αυτό διευρύνει την πιθανή προσέγγιση χρηστών των διαφημίσεών σας και οι αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων σε αυτούς τους ιστοτόπους δεν επηρεάζουν τη συνολική βαθμολογία ποιότητάς σας. Ωστόσο, η Google αφήνει περιθώρια προσαρμογής όταν δηλώνει ότι η διαφήμισή σας μπορεί να εμφανίζεται σε “άλλες σελίδες που σχετίζονται με την αναζήτηση του ατόμου”.

Η Google συνεχίζει να ενημερώνει και να επεκτείνει την πλατφόρμα διαφημίσεών της, επομένως –ακόμα κι αν δημιουργείτε την τρίτη, δέκατη ή 20ή καμπάνια σας– ελέγξτε τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις με λίγο έλεγχο. Δεν είναι πάντα προς το συμφέρον της καμπάνιας σας.

Συμβουλή: Με μια βελτιστοποιημένη καμπάνια που βασίζεται σε ισχυρές, σχετικές λέξεις-κλειδιά και διαφημιστικό αντίγραφο, θα ξεπεράσετε εύκολα αυτό το εμπόδιο. Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να το επιταχύνετε.

Ο προϋπολογισμός είναι το κλειδί της επιτυχίας. Ενισχύστε τις πρώτες δύο εβδομάδες ξοδεύοντας περισσότερα από αυτά που είχατε προγραμματίσει — τόσο σε συνολικό προϋπολογισμό όσο και σε κόστος ανά κλικ. Η Google δοκιμάζει τις διαφημίσεις σας και βεβαιώνεται ότι δεν θα τις χαλάσετε.

Ο στόχος τους είναι να φέρουν τις πιο σχετικές διαφημίσεις μπροστά στους χρήστες που κάνουν αναζήτηση, ώστε να πρέπει να κρατήσετε τη συμφωνία. Αυτό το χρονικό πλαίσιο (2-4 εβδομάδες) εξαρτάται λίγο από τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας. Οι χαμηλότεροι προϋπολογισμοί μπορεί να το επιμηκύνουν.

Επίσης, μην ξεχνάτε ότι οι έξυπνοι ανταγωνιστές σας έχουν στο ραντάρ τους. Παρακολουθώντας τους αναδυόμενους ανταγωνιστές, μπορούν εύκολα να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να μην χάσουν μερίδιο εμφάνισης και κλικ στη νέα σας καμπάνια. Αυτός ο πόλεμος προσφορών μπορεί να σας αφήσει έξω, εάν συγκρατείτε τα ποσά των προσφορών σας.

Καταργήστε τις λέξεις-κλειδιά χαμηλής απόδοσης. Σε αυτό το σημείο, πρέπει να εκτελέσετε μια λιτή καμπάνια γιατί το παραμικρό λάθος θα σας παρασύρει προς τα κάτω. Αφαιρέστε τις λέξεις-κλειδιά που δεν λαμβάνουν πολλές αναζητήσεις καθώς και αυτές που δύσκολα κάνουν κλικ, καθώς θα μετρήσουν εναντίον σας.

Επανεξετάστε το αντίγραφο της διαφήμισής σας. Εάν οι λέξεις-κλειδιά με χαμηλότερη απόδοση είναι ισχυρές για τους ανταγωνιστές σας και ταιριάζουν με την επιχείρησή σας, μπορεί να φταίει το αντίγραφό σας. Ελέγξτε το κυρίαρχο μήνυμα και τον τόνο που λειτουργεί καλά για τους ανταγωνιστές σας και ενημερώστε το αντίγραφό σας με μια ισχυρότερη, σαφέστερη παρότρυνση για αναζήτηση.

Πώς να δείτε τα δεδομένα της διαφήμισής σας στο Google Analytics

Εάν συνδέσετε τον νέο σας λογαριασμό Google Ads με τον λογαριασμό σας στο Google Analytics, μπορείτε να μετρήσετε και να βελτιώσετε την απόδοση της διαφήμισής σας. Σας επιτρέπει να εισάγετε παραμέτρους όπως το ποσοστό εγκατάλειψης και τις σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης στον λογαριασμό σας στο Google Ads και ανοίγει την πόρτα σε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ.

Βελτιώστε την καμπάνια σας στο Google Ads

 

Επεκτείνετε τις λέξεις-κλειδιά ελέγχοντας τι λειτουργεί για τους ανταγωνιστές σας

Google Ads οδηγός - Λέξεις κλειδιά Οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη δοκιμάσει μια προσέγγιση με το ίδιο κοινό που στοχεύετε. Μάθετε τι λειτούργησε και τι όχι.

Προσέξτε για μοτίβα και συνέπεια. Όταν ένας ανταγωνιστής προβάλλει μια διαφήμιση σε μια λέξη-κλειδί, αυτό είναι αξιοσημείωτο. Όταν ο ίδιος ανταγωνιστής υποβάλλει προσφορές προς το ανώτερο εύρος για αυτήν τη λέξη-κλειδί και το κάνει κάθε μήνα, αυτό σας λέει ότι η λέξη-κλειδί είναι πολλά υποσχόμενη. Δώστε προσοχή στις λέξεις-κλειδιά που αγοράζουν επανειλημμένα—καθώς και στο διαφημιστικό αντίγραφο που προβάλλουν με αυτήν.

Μπορείτε να φιλτράρετε και να εξαγάγετε τη λίστα ή να κάνετε κλικ για να συνεχίσετε την έρευνα για μια μεμονωμένη λέξη-κλειδί. Διαχωριστείτε από εκεί σε σχετικές λέξεις-κλειδιά που μπορεί να είναι πιο συγκεκριμένες. Αυτό σας επιτρέπει να δημιουργείτε πιο σχετικές διαφημίσεις για υψηλότερη βαθμολογία ποιότητας.

 

Διαφημιστείτε σε μεγάλες λέξεις-κλειδιά

Μόλις δημιουργήσετε βασικά θέματα που λειτουργούν για εσάς, μπορείτε να εξερευνήσετε μεγαλύτερες φράσεις αναζήτησης που προέρχονται από αυτά. Χρησιμοποιήστε τις πιο επιτυχημένες λέξεις-κλειδιά σας και σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι θα κάνουν συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με αυτές. Χρησιμοποιήστε τοποθεσίες και καταστάσεις για έμπνευση.

Η χρήση μεγάλων λέξεων-κλειδιών σας δίνει μια ώθηση 3 βημάτων:

  1. Ο επισκέπτης είναι ήδη συντονισμένος με αυτό που προσφέρετε.
  2. Μπορείτε να είστε εξαιρετικά συγκεκριμένοι με τη σελίδα προορισμού σας, δίνοντας ώθηση στον δείκτη ποιότητάς σας.
  3. Η ισχυρή βαθμολογία ποιότητας οδηγεί σε χαμηλότερο CPC και καλύτερη θέση διαφήμισης, πράγμα που σημαίνει περισσότερα κλικ για λιγότερα χρήματα.

Εργαλεία

Υπάρχουν εργαλεία λέξεων-κλειδιών που σας βοηθούν να βρείτε πιο αποτελεσματικές μεγάλες λέξεις-κλειδιά για την καμπάνια σας. Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικά:

 

  • SpyFu: Πληκτρολογήστε μια ιδέα για τη λέξη-κλειδί εκκίνησης στη γραμμή αναζήτησης του SpyFu και επιλέξτε την καρτέλα Σχετικές λέξεις-κλειδιά. Το SpyFu βρίσκει τα αποτελέσματα από τους ανταγωνιστές που αγοράζουν τη βασική λέξη-κλειδί και εξετάζει επίσης παρόμοιες λέξεις-κλειδιά που αγοράζουν οι ιστότοποι κάθε μήνα.
  • Uber Suggest: Εάν ξεκινήσετε με μια γενική λέξη όπως “καφές”, το εργαλείο προσφέρει μεγαλύτερες παραλλαγές που μπορεί να σας εμπνεύσουν με νέες ιδέες για λέξεις-κλειδιά για εσάς, όπως π.χ. “καφετέριες κοντά μου”. Μπορείτε να ζητήσετε από το εργαλείο να προτείνει λέξεις-κλειδιά που συνδέονται με γενικούς  τύπους αναζήτησης, όπως εικόνες, αγορές, YouTube και ειδήσεις.
  • WordStream: Παρόμοιο με το SpyFu, εισάγετε μια λέξη-κλειδί και λάβετε νέες ιδέες για διευρυμένους, παρόμοιους όρους. Προσαρμόζει τον όγκο αναζήτησης με μερικά αποτελέσματα για να περιορίσει τους περισπασμούς.
  • Google Auto Suggest: Πληκτρολογήστε μερικές από τις λέξεις-κλειδιά σας στο Google και σημειώστε τις φράσεις που προτείνει η Google. Αυτές οι προτάσεις ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο και σίγουρα θα δημιουργήσουν κάποια επισκεψιμότητα, καθώς βασίζονται σε πραγματικές αναζητήσεις χρηστών και όχι σε τράπεζα λέξεων.

 

Δοκιμάστε νέες ιδέες αντιγραφής διαφημίσεων

Ενημερώσατε το αντίγραφο της διαφήμισής σας από τότε που ξεκινήσατε την καμπάνια σας; Εάν όχι, οι μικρές δοκιμές μπορούν να αποδώσουν πολλά. Όχι μόνο το βελτιστοποιημένο αντίγραφο διαφημίσεων οδηγεί περισσότερους ανθρώπους στον ιστότοπό σας (ανά διαφήμιση), αλλά μια καλύτερη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων οδηγεί σε υψηλότερες βαθμολογίες ποιότητας.

Αφήστε την τρέχουσα κατάταξή σας να σας καθοδηγήσει

  1. Ορίστε ένα σημείο αναφοράς με κάθε έκδοση του αντιγράφου της διαφήμισής σας.
  2. Ανταγωνιστείτε με τον εαυτό σας. Προσπαθήστε να βελτιώσετε την απόδοσή σας σε σχέση με το σημείο που βρίσκεστε τώρα. Μην ανησυχείτε για τα ποσοστά κλικ που λαμβάνουν άλλες επιχειρήσεις ή κλάδοι. Ξεκινήστε με μικρές νίκες και χτίστε από εκεί.
  3. Επινοήστε παραλλαγές που εξακολουθούν να σχετίζονται με αυτήν την ομάδα διαφημίσεων ή τη λέξη-κλειδί.

Μετρήστε πολλά περισσότερα και όχι μόνο το πλήθος επισκεψιμότητας

Φροντίστε να μετράτε τις νίκες με βάση το τελικό αποτέλεσμα. Με άλλα λόγια, ακριβώς επειδή η παραλλαγή διαφήμισης Α λαμβάνει περισσότερα κλικ, η παραλλαγή διαφήμισης Β μπορεί να λάβει περισσότερες μετατροπές. Και, ακριβώς επειδή η παραλλαγή διαφήμισης Β λαμβάνει περισσότερες μετατροπές, η παραλλαγή διαφήμισης Γ μπορεί να αντιπροσωπεύει πωλήσεις περισσότερων χρημάτων.

Βελτιώστε το Δείκτη Ποιότητάς σας

Όταν χρησιμοποιείτε εργαλεία λέξεων-κλειδιών για την εκτίμηση του CPC ενός όρου αναζήτησης, αυτά τα κόστη θα είναι εκτιμήσεις. Το ποσό που καταβάλλεται ποικίλλει από τον έναν διαφημιζόμενο στον άλλο με βάση πολλούς παράγοντες, όπως τη θέση της διαφήμισής του και το πόσο σχετική είναι η σελίδα προορισμού του.

Η Google εκχωρεί ένα Δείκτη ποιότητας στις διαφημίσεις σας για να καθορίσει το ποσό που θα πληρώσετε για τυχόν κλικ — ακόμα κι αν έχετε υποβάλει μια προσφορά. Ο Δείκτης Ποιότητάς σας επηρεάζει το κόστος ανά κλικ (CPC). Είναι ένας αριθμός από το 1 έως το 10 και καθορίζεται από τη συνάφεια της διαφήμισής σας, την εμπειρία σελίδας προορισμού και την αναμενόμενη αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR).

Εάν μπορείτε να βελτιώσετε οποιοδήποτε από αυτά τα τρία, μπορείτε να μετακινήσετε τον Δείκτη ποιότητας προς τη σωστή κατεύθυνση, συμβάλλοντας στη μείωση του συνολικού κόστους διαφήμισης. Θα έχετε περισσότερο έλεγχο της συνάφειας της διαφήμισής σας και της εμπειρίας της σελίδας προορισμού.

Βελτιώστε τη συνάφεια της διαφήμισής σας χρησιμοποιώντας στοχευμένο, χρήσιμο αντίγραφο διαφημίσεων για κλειστές ομάδες διαφημίσεων. Η σελίδα προορισμού σας πρέπει να αντικατοπτρίζει αυτό που περιγράψατε στη διαφήμισή σας και να δίνει στον επισκέπτη σαφή κατεύθυνση για το πώς να βρει αυτό που αναζήτησε.

Δείτε το ως κίνητρο από την Google για να κάνετε τις διαφημίσεις και τις σελίδες προορισμού σας όσο το δυνατόν πιο σχετικές με την αναζήτηση. Όσο καλύτερα ταιριάζουν, τόσο λιγότερα μπορεί να πληρώσετε.

Επειδή, ενώ μπορείτε να μάθετε λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Google φθάνει στους Δείκτες ποιότητας και στην κατάταξη διαφήμισης, είναι σημαντικό να τα βελτιστοποιήσετε σε αυτόν τον οδηγό για αρχάριους στο Google Ads. Αν θέλετε να εξερευνήσετε κάπως πιο ολοκληρωμένες περιγραφές, δείτε τις επεξηγήσεις της Google για το Δείκτη ποιότητας, την Κατάταξη διαφήμισης και τις διαφορές τους.

Εφαρμόσιμες συμβουλές

Μόλις ξεκινήσει η διαφημιστική σας καμπάνια Google, παρακολουθήστε την απόδοση κάθε λέξης-κλειδιού. Προσδιορίστε λέξεις-κλειδιά με χαμηλές βαθμολογίες και δείτε αν μπορείτε να αυξήσετε τη συνάφειά τους. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε έναν τρόπο να τα βελτιστοποιήσετε, ίσως είναι καλύτερο να τα διαγράψετε και να δοκιμάσετε νέες λέξεις-κλειδιά.

Εστιάστε στη βαθμολογία σας για λέξεις-κλειδιά υψηλής πρόθεσης. Αυτό δεν σημαίνει πάντα “υψηλή ένταση”. Όπως έχουμε δει με λέξεις-κλειδιά όπως “3M Headquarters”, η Google θα εμφανίσει τον St. Paul MN στα αποτελέσματα για να ικανοποιήσει την αναζήτηση. Δεν χρειάζονται πολλά για να κάνουν κλικ οι άνθρωποι αν αυτή είναι η απάντηση που ήλπιζαν να βρουν. Οι λέξεις-κλειδιά υψηλής πρόθεσης συνδέονται με αναζητήσεις όπου ο χρήστης είναι έτοιμος να αναλάβει δράση κάνοντας κλικ σε έναν σύνδεσμο.

Προχωρημένες επιλογές

 

Επεκτάσεις

Οι επεκτάσεις είναι προαιρετικές λειτουργίες που μπορείτε να ενεργοποιήσετε και δίνουν στη διαφήμισή σας περισσότερες επιλογές. Μπορούν να δώσουν στον αναγνώστη τον αριθμό τηλεφώνου ή την τοποθεσία σας. Εναλλακτικά, μπορούν να εμφανίζουν διαφορετικούς συνδέσμους ιστότοπου που θέλετε να βλέπουν όσοι σας αναζητούν (όπως Σχετικά με εμάς, Προγραμματισμός συνάντησης ή Μενού).

Υπάρχουν επίσης αυτοματοποιημένες επεκτάσεις που αντλούν κριτικές και αξιολογήσεις ιστοτόπων.

Συμβουλή: Μαζί με το κόστος ανά κλικ για μια διαφήμιση, ενδέχεται να πληρώσετε για ένα κλικ σε ορισμένες επεκτάσεις, όπως λήψεις και κλήσεις. Επιπλέον, η διαφήμισή σας πρέπει να πληροί μια ελάχιστη κατάταξη διαφήμισης για να πληροί τις προϋποθέσεις για χρήση επέκτασης.

Η κατάταξη της διαφήμισής σας είναι ο συνδυασμός της προσφοράς σας και της ποιότητας της διαφήμισης και της σελίδας προορισμού σας.

Ημερήσιο πρόγραμμα

Αυτό σας επιτρέπει να ρυθμίσετε τις διαφημίσεις σας να προβάλλονται μόνο σε καθορισμένες ώρες της ημέρας. Το Ημερήσιο Πρόγραμμα, όταν γίνεται καλά, σας βοηθά να στοχεύσετε τους πελάτες σας πιο ορθολογικά και θα μπορούσε να μειώσει το κόστος της διαφήμισής σας. Αυτό μπορεί να είναι διαφημίσεις για ένα ειδικό μεσημεριανό γεύμα μεταξύ 11 π.μ. και 2 μ.μ. ή διαφημίσεις για μια προσφορά μόνο για τα Σαββατοκύριακα που οδηγεί σε μια σελίδα προορισμού ευαίσθητη στο χρόνο.

Συμβουλή: Βρείτε το στο Google Ads ως “προσαρμοσμένο πρόγραμμα” ή “πρόγραμμα διαφημίσεων” στην καρτέλα “Ρυθμίσεις”.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ

Ένας επισκέπτης έρχεται στον ιστότοπό σας και περιηγείται στη σελίδα με τα γυαλιά ηλίου σας. Προχωρούν σε άλλους ιστοτόπους και η διαφήμισή σας για τα ίδια γυαλιά ηλίου (π.χ. με κέλυφος χελώνας) που είδαν εμφανίζεται ενώ διαβάζουν ένα άρθρο ειδήσεων ή κάνουν κύλιση σε βίντεο.

Αυτό είναι το επαναληπτικό μάρκετινγκ στην πράξη. Μπορείτε να το ρυθμίσετε ώστε η διαφήμιση προβολής σας να εμφανίζεται σε άλλον ιστότοπο μέσω του Δικτύου εμφάνισης Google ή ως διαφήμιση με κείμενο μέσω του Δικτύου αναζήτησης Google.

Μια πολύ χρήσιμη λειτουργία ειδικά για όσους έχουν δημιουργήσει ένα eshop και στοχεύουν να το προωθήσουν το eshop τους διαφημιστικά. Όταν κάποιος επισκέπτεται το eshop σας , προφανώς βρισκόμενος σε μια διαδικασία αναζήτησης (βλέπε σύγκριση τιμών, χαρακτηριστικών κ.α.) η διαφήμιση σας θα ακολουθεί τον επισκέπτη για ένα προκαθορισμένο χρονικό διάστημα (15-30-45 ημέρες) υπενθυμίζοντας του την παρουσία σας.

Συμβουλή: Θα χρειαστεί να λάβετε ένα απόσπασμα κώδικα από το AdWords και να το τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, δημιουργήστε λίστες έτσι ώστε η Google να γνωρίζει ακριβώς τι πρέπει να δει ή να κάνει ο επισκέπτης στον ιστότοπό σας προτού ενεργοποιήσει τη διαφήμισή σας σε άλλη σελίδα.

Δυναμική εισαγωγή λέξης-κλειδιού

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η χρήση της δυναμικής εισαγωγής λέξης-κλειδιού σάς επιτρέπει να προσαρμόσετε άμεσα τη διαφήμιση ώστε να ταιριάζει με αυτό που αναζητούσε ο επισκέπτης.

Μπορείτε να εισάγετε τον όρο αναζήτησης στην επικεφαλίδα ή στο ίδιο το αντίγραφο της διαφήμισης.

Προσοχή: σαρώστε προσεκτικά τους τύπους αντιστοίχισης σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά, γιατί αν δεν προσφέρετε ακριβώς αυτό που αναζήτησαν, η διαφήμισή σας καταλήγει να σας σπαταλήσει ένα κλικ και να απογοητεύσει έναν πιθανό πελάτη.

Σύνοψη

 

Όταν οι άνθρωποι αναζητούν στο Google, αναζητούν κάτι συγκεκριμένο. Ψάχνουν με πρόθεση, κατευθύνονται στο Google για να βρουν λύσεις για τα προβλήματά τους. Έχετε λύσεις. Είναι απλώς θέμα αντιστοίχισης με τη σωστή αναζήτηση τη σωστή στιγμή.

Σε αυτό το σημείο, έχετε τα εργαλεία για να ξεκινήσετε. Μπορείτε να εξαλείψετε κάθε δισταγμό, καθώς η ταχύτητα και η φύση της PPC σάς επιτρέπουν να αντιδράτε σε τυχόν σημεία της καμπάνιας σας που δεν λειτουργούν και να διορθώσετε το πρόβλημα αμέσως. Δοκιμάστε και μάθετε από αυτά που βρήκατε. Στη συνέχεια, επαναλάβετε τον κύκλο.

Ωστόσο, εάν θέλετε να συνεχίσετε την εκπαίδευσή σας, υπάρχουν πολλά εκπαιδευτικά μαθήματα PPC που σας βοηθούν να εμβαθύνετε στο Google Ads.

 

Βιβλιογραφία – Πηγές

 

https://www.spyfu.com/blog/google-ads-tutorial/#