google ads τηλεφωνο

google ads τηλέφωνο υποστήριξης

google ads τηλέφωνο υποστήριξης

Google Ads τηλεφωνο: Αν είστε απλά ήδη χρήστης του Google Ads και θέλετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα υποστήριξης τους καλέστε το 00800 441 481 96 όπου θα απαντήσει κάποιος εκπρόσωπος του Google Ads για την  Ελλάδα μιλώντας μάλιστα και στα Ελληνικά. (Δευτέρα με Παρασκευή 10:00 – 17:00 ).

Είναι πολύ σημαντικό πρωτύτερα να έχετε συνδεθεί στον λογαριασμό σας στο Google Ads για να βρείτε τον δεκαψήφιο κωδικό σας πελάτη τον οποίο το σύστημα διαχείρισης κλήσεων θα σας ζητήσει να εισάγετε πληκτρολογώντας τον.

Δείτε στην εικόνα που ακολουθεί το που θα δείτε , αφού συνδεθείτε με τα στοιχεία εισόδου σας στον λογαριασμό σας , πάνω δεξιά. Έχουμε σβήσει εσκεμμένα τα τρία πρώτα ψηφία του λογαριασμού μας στο Google Ads

Όταν βγάλετε γραμμή και μιλήσετε με κάποιον εκπρόσωπο του Google Ads θα σας ζητηθεί να τους δώσετε ποιο είναι το email του λογαριασμού σας. Στην δική μας περίπτωση είναι το hostergr at gmail . com . Αν σας παραξενέψει το γεγονός του πως η εταιρεία μας χρησιμοποιεί ένα free account όπως αυτό του gmail έχουμε να σας δώσουμε την απάντηση.

Ο λογαριασμός αυτός έχει δημιουργηθεί από το 2001 με σκοπό να αρχίσουμε να διαφημίζουμε στο Google την εταιρεία μας που πάντα χρησιμοποιούσε δυο domain names για τις δραστηριότητες της . Ένα εξ αυτών είναι το hoster.gr (φιλοξενία ιστοσελίδων ) και το άλλο ήταν το dreamweaver.gr (υπηρεσίες κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων)  όπως και σήμερα εν έτη 2020 μετά από 19 χρόνια συνεχούς λειτουργίας όπου διαφημίζουμε τόσο τις εταιρικές μας δραστηριότητες όσο φυσικά και αυτές των πελατών μας.

Κλείνοντας την παρένθεση μας συνεχίζουμε με τη συνομιλία σας με τον εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών του Google Ads. Θα σας ζητήσει μετά την αναφορά του email account σας να προχωρήσετε και σε μια online επαλήθευση του αιτήματος υποστήριξης μέσω ενός online αιτήματος που ο ίδιος θα σας στείλει και στο οποίο θα απαντήσετε από το περιβάλλον διαχείρισης του Google Ads.

Όταν σας το αναφέρει θα πάτε πάλι επάνω δεξιά στο περιβάλλον διαχείρισης του Google Ads και θα εντοπίσετε το εικονίδιο με το αγγλικό ερωτηματικό (δείτε την φωτο που ακολουθεί )και θα κάνετε κλικ σε αυτό

 

 

Με το που θα κάνετε κλικ σε αυτό θα δείτε την εικόνα από την επόμενη φώτο μας όπου σαν τελευταία επιλογή θα δείτε το Επαλήθευση αιτήματος υποστήριξης στο οποίο κάνοντας κλικ θα μεταφερθείτε στην σελίδα επαλήθευσης όπου και θα επιβεβαιώσετε δια της επιλογής σας την κλήση υποστήριξης.

Από το σημείο εκείνο και μετά ο εκπρόσωπος υποστήριξης της Google Ads έχει πιστοποιήσει τον λογαριασμό σας και είναι σε θέση να σας παρέχει υποστήριξη σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τις καμπάνιες σας στο Google.

Η επόμενη ερώτηση του είναι για το ποια καμπάνια ενδιαφέρεστε να σας βοηθήσει. Είναι πιθανό να τρέχετε περισσότερες από μια καμπάνιες οπότε θα πρέπει να του αναφέρετε το όνομα της καμπάνιας σας και το ερώτημα ή τα ερωτήματα που σας απασχολούν.

Φυσικά και μπορείτε να ζητήσετε οδηγίες για το πως να βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες σας και θα βρείτε πρόθυμους υπαλλήλους από την Google για να απαντήσουν σε κάθε ερώτημα και απορία σας. Σε αυτό το σημείο όμως πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στο εξής. Όπως κάθε εμπορική επιχείρηση έτσι και στο Google Ads προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους κάτι που σημαίνει ότι η συμβουλευτική τους για τις καμπάνιες σας θα εστιάζει στο πως θα επιτύχετε περισσότερα κλικ αφού η πληρωμή σας συνήθως γίνεται σε επίπεδο κλικ και όχι σε επίπεδο εμφανίσεων

Φυσικά η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είναι το ζητούμενο. Το από ποιες φράσεις / λέξεις κλειδιά θα γίνουν , το τι κόστος έχει η κάθε μια από αυτές και πόσα λάθη μπορούν να προκύψουν κατά την επιλογή τους είναι μια μεγάλη συζήτηση που δεν είναι επι του παρόντος. Απλά θα σας δώσουμε ένα παράδειγμα για να πάρετε μια ιδέα.

Ας πούμε ότι έχετε ένα προιόν ή υπηρεσία που κάποιοι μπορούν να αναζητούν και μια δωρεάν έκδοση του. π.χ. εμείς στον χώρο μας έχουμε μια δημοφιλή αναζήτηση που ακούει στο όνομα δωρεάν κατασκευή ιστοσελίδας. Αντιλαμβάνεστε ότι όχι μόνο δεν μας ενδιαφέρει αλλά ότι φυσικά δεν επιθυμούμε να χρεωθούμε για ένα κλικ σε αυτή την αναζήτηση. Λύση; Να προσθέσουμε τον όρο δωρεάν στις αρνητικές λέξεις κλειδιά.

Υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία που επηρεάζουν καταλυτικά την αποδοτικότητα και το κόστος των διαφημιστικών σας ενεργειών στο Google Ads.

Θα χρησιμοποιήσετε λέξη – κλειδί αντιστοίχισης φράσης, λέξη-κλειδί ευρείας αντιστοίχισης ή λέξη-κλειδί ακριβούς αντιστοίχισης; Εδώ δεν μιλάμε μόνο για ένα λάθος κλικ και το κόστος του ακόμα και αν έχετε όρεξη να πετάτε λεφτά αδίκως.

Δεδομένου ότι όσο γαλαντόμος και αν είστε θα έχετε ένα όριο , που έχετε προκαθορίσει, για το πόσα χρήματα κάθε ημέρα να σπαταλήσετε άρα έχετε και ένα συγκεκριμένο όριο στα κλικ που θα δέχεστε καθημερινά όπου μετά την εξάντληση του η διαφήμιση σας σταματά να προβάλλεται άρα αυτό σημαίνει ότι χάσατε ένα κλικ σε μια φράση κλειδί που σας ενδιαφέρει για να δεχθείτε κλικ σε μια φράση κλειδί που δεν σας ενδιαφέρει.

Δυο οι συμβουλές μας . Το πρώτο είναι να ενημερωθείτε σε βάθος. Μια ματιά στο blog μας και στην κατηγορία άρθρων μας που αφορούν την διαφήμιση στο internet κάνοντας κλικ εδώ  πιστεύουμε ότι έχει πολλά να σας προσφέρει

Η δεύτερη είναι εκτός από το τηλέφωνο του Google Ads να κρατήσετε και το δικό μας τηλέφωνο επικοινωνίας που είναι το 210 74 84 84 5 όπως και το email μας που είναι το s at dreamweaver . gr . Με ένα ιδιαίτερα μικρό κόστος μπορούμε να στήσουμε την καμπάνια σας, να την διαχειριστούμε σε όλα τα επίπεδα ακόμα και στο θέμα των πληρωμών προς την Google.

Είμαστε σίγουροι μετά από μια εικοσαετία σχεδόν ότι μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε τα πωλησιακά σας αποτελέσματα και τα κόστη της διαφήμισης στο Google . Θα χαρούμε να επικοινωνήσετε και μαζί μας και να πάρετε μια δεύτερη γνώμη.