αλγόριθμος Panda

Τι είναι ο αλγόριθμος panda και πως επηρεάζει την προώθηση της ιστοσελίδας μας

Ο λόγος για τον οποίο δημιουργήθηκε ο αλγόριθμος Panda είναι για να διασφαλίσουμε ότι οι ιστοσελίδες που δημοσιεύουν χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο δεν κατατάσσονται καλά στο Google.

Η παραπάνω διατύπωση ακούγεται λίγο γενική, αλλά αυτή η διατύπωση θα σας βοηθήσει πραγματικά να διαπιστώσετε αν κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση ή όχι όσον αφορά το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Στη συνέχεια θα εξετάσουμε ποιό είναι το περιεχόμενο που το Google θεωρεί ότι είναι χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο:

Περιεχόμενο που είναι πολύ “επιφανειακό”. Είτε μιλάμε για περιεχόμενο που είναι πολύ μικρής έκτασης, είτε για περιεχόμενο που δεν προσφέρει καμία αξία όσον αφορά το θέμα που διαπραγματεύεται. Με άλλα λόγια, είναι το περιεχόμενο που δημοσιεύεται με αποκλειστικό σκοπό τη δημιουργία backlink.

Περιεχόμενο που ανακυκλώνεται ή νηματοποιείται. Νηματοποίηση περιεχόμενο είναι η πρακτική κατά την οποία παίρνουμε ένα άρθρο και το χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσουμε ένα άλλο αντικαθιστώντας συγκεκριμένες λέξεις, φράσεις, προτάσεις. Με τη νηματοποίηση περιεχομένου από αυτό το άρθρο μπορούν να δημιουργηθούν πολλά άρθρα τα οποία στη συνέχεια να αναδημοσιευθούν. Αυτό όμως πλέον δεν θεωρείται νέο περιεχόμενο, και όταν ο αλγόριθμος panda το αναγνωρίσει αυτό ενδέχεται να προκαλέσει ποινή (google penalty).

Περιεχόμενο που είναι δυσανάγνωστο ή κατευθύνεται αποκλειστικά στη λέξη κλειδί. Ένα συχνό πρόβλημα με το περιεχόμενο που φτιάχνεται για το SEO είναι ότι πρόκειται για περιεχόμενο που γράφτηκε με μοναδικό στόχο να το ταξινομήσει στο Google. Συνήθως είναι παραγεμισμένο με τη λέξη κλειδί, γεγονός που το καθιστά δύσκολο να διαβαστεί. Επίσης στο μεγαλύτερο μέρος του δεν έχει τίποτα καινούργιο να πει, είναι ανούσιο.

Περιεχόμενο που είναι εις διπλούν. Είναι πολύ κακή πρακτική το να παίρνουμε περιεχόμενο από άλλους δικτυακούς τόπους και το δημοσιεύουμε στη δική σας ιστοσελίδα. Εκτός από τα προβλήματα πνευματικής ιδιοκτησίας που δημιουργούνται, η Google θα βρει γρήγορα το πρωτότυπο περιεχόμενο και θα τιμωρήσει αυτούς που δημοσίευσαν τα αντίγραφα.

Κλείνοντας δίνουμε την απάντηση στο ερώτημα: πώς μπορούμε να είμαστε ασφαλείς;
Θα είμαστε ασφαλείς εάν πληρούμε τους παρακάτω κανόνες:
Να δημοσιεύουμε μόνο ποιοτικό περιεχόμενο, και αν γίνεται αυτό το περιεχόμενο να είναι καλά τεκμηριωμένο.
Να μη δημοσιεύουμε εξαιρετικά σύντομα άρθρα (κάτω από 200 λέξεις).
Να μην αντιγράφουμε ποτέ περιεχόμενο από άλλους.
Το περιεχόμενό μας να είναι φιλικό προς κινητά smartphones.

Στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις που αφορούν την προώθηση ιστοσελίδων:

Προώθηση ιστοσελίδας