4epoxes.com . Χριστούγεννα και Αγορές μέσω διαδικτύου
Το 2014 οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο, €488 στις αγορές τους κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων, ποσό το οποίο είναι κατά μόλις 3% μειωμένο σε σχέση με τις πραγματικές δαπάνες, που οι ίδιοι δήλωσαν ότι έκαναν την εορταστική περίοδο του 2013.
Οι καταναλωτές “omni-channel”
Στην Ελλάδα οι καταναλωτές, που δήλωσαν ότι κάνουν αγορές από το διαδίκτυο, αυξήθηκαν, αγγίζοντας – ποσοστιαία – το 39% το 2014 εν συγκρίσει με 33% το 2013.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές σήμερα γίνονται “omni-channel”, επιλέγοντας να κάνουν ενημερωμένες αγορές, τόσο μέσω των φυσικών καταστημάτων όσο και μέσω του διαδικτύου, συνδυάζοντας, έτσι, τα οφέλη και των δύο εναλλακτικών.
Το διαδίκτυο και ο συνδυασμός διαδικτύου/καταστημάτων χρησιμοποιείται, κυρίως, από τους περισσότερους Ευρωπαίους για να πάρουν ιδέες και συμβουλές για μια σειρά προϊόντων και υπηρεσιών αλλά και απευθείας αγορές.
Αν συνυπολογίσουμε και τις παραγγελίες μέσω διαδικτύου, που πραγματοποιούνται από τα καταστήματα, γίνεται εμφανές ότι τα καταστήματα θα επωφεληθούν από τη μεγάλη κίνηση των καταναλωτών, που είτε θα αγοράσουν απευθείας τα δώρα της επιλογής τους ή θα τα παραγγείλουν μέσω διαδικτύου επί τόπου στο κατάστημα.
Περισσότερο από 20% των Ελλήνων, όσο και των Ευρωπαίων καταναλωτών, τείνουν να παραγγέλνουν μέσω διαδικτύου από καταστήματα.
Για αυτό και οι ενέργειες διαφήμισης στο internet και της προώθησης της ιστοσελίδας σας είναι λογικό να ενταθούν αυτή την περίοδο.
Διαφήμιση στο internet – http://dreamweaver.gr/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF-internet.php
Προώθηση ιστοσελίδων – http://dreamweaver.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8E%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B5%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CF%89%CE%BD.php