γράφτε αυτά που θέλει το κοινό σας

Ας υποθέσουμε οτι κάνουμε προώθηση ιστοσελίδας και προωθούμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ας υποθέσουμε οτι γράφουμε άρθρα για να προωθήσουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για την ποιότητα αυτών των άρθρων.

Όταν λέμε οτι πρέπει να γράφτετε αυτά που θέλει το κοινό σας, αυτό σημαίνει οτι πρέπει να ξεχάσετε την πραγματική αιτία για την οποία γράφετε το άρθρο. Η πραγματική αιτία είναι για να προωθήσετε τα προϊόντα καιι τις κατηγορίες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτό πρέπει να το ξεχάσετε και να γράφετε άρθρα με πρωτότυπο, συναρπαστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό σας. Μπορείτε να επιλέξετε να μιλήσετε για πράγματα που ενδιαφέρουν το κοινό σας και τα οποία δεν μπορούν να αναφερθούν επίσημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Εννοείται βέβαια οτι πρέπει να παραμείνετε στα πλαίσια του νόμου, της ηθικής και της καλής συμπεριφοράς.

Θα είναι πολύ καλό να μπουμε στη θέση του υποψήφιου πελάτη και να σκεφτούμε πως σκέφτεται, πως μιλάει και πως ψάχνει για θέματα σχετικά με τα προϊόντα μας. Ο τρόπος που σκέφτεται ο πελάτης πρέπει να είναι ο μοναδικός οδηγός που μας δείχνει τι περιεχόμενο πρέπει να γράψουμε.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι πρέπει να αγνοήσουμε τους κανόνες προώθησης ιστοσελίδων. Σίγουρα πρέπει να γράφουμε περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης, όμως η εστίαση του περιεχομένου σε αυτό που θέλει ο πελάτης δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει στο τέλος. Η εστίαση αυτή πρέπει να γίνει πριν ξεκινήσουμε να γράφουμε το άρθρο.

Τώρα βέβαια θα αναρρωτηθεί κάποιος τι σχέση έχει αυτό με την προώθηση ιστοσελίδας και το SEO. Το google δουλεύει σκληρά και προσπαθεί να φτιάξει αλγόριθμους που να κρίνουν την ποιότητα του περιεχομένου. Κομμάτι αυτών των αλγορίθμων είναι η συνάφεια. Μετράσει κατα πόσο το άρθρο είναι σχετικό με τη σελίδα που παραπέμπει το link. Επίσης θέλει το άρθρο να είναι πρωτότυπο, να μην υπάρχει πουθενά στο internet. Ακόμα καλύτερο είναι να μην υπάρχει ούτε παρόμοιο περιεχόμενο στο internet.

Αλλά ένα άλλο κομμάτι του αλγορίθμου είναι η αντίδραση του χρήστη στο περιεχόμενο όταν πλοηγηθεί σε αυτό από τα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν ο χρήστης φύγει αμέσως και πάει σε άλλη σελίδα από τα αποτελέσματα αναζήτησης, τότε αυτό δεν είναι καλό. Αν αυτό συμβαίνει συχνά τότε αυτό σημαίνει οτι πιθανότατα η ποιότητα είναι είναι χαμηλή και το περιεχόμενο θα υποβιβαστεί σε βάθος χρόνου στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Όταν γράφετε αυτό που θέλει το κοινό σας, αγνοώντας όλες τις επιταγές του marketing της εταιρείας, τότε αυξάνουν οι πιθανότητες να παραμείνει πολλή ώρα ο χρήστης στο άρθρο σας όταν το βρει στη μηχανή αναζήτησης. όσο περισσότερο ο χρήστης παραμείνει στο άρθρο και το διαβάζει, τόσο καλύτερα για τη google.

Επιπλέον, ένα ενδιαφέρον άρθρο μπορεί να παρακινήσει τους χρήστες να το κοινοποιήσουν στα κοινωνικά δίκτυα, να γράψουν σχόλια ή να προσθέσουν link προς αυτό από δικά τους άρθρα. Η κοινοποίηση στα κοινωνικά δίκτυα, τα σχόλια και η τοποθέτηση συνδέσμου είναι κάτι που έχιε εξαιρετικά θετική επίδραση στην ταξινόμηση τςη ιστοσελίδας σας.

Μπορείτε να επισκεφθείτε την παρακάτω διεύθυνση για να ενημερωθείτε για όλες τις μεθόδους που χρησιμοποιούμε στην προώθηση ιστοσελίδων:

Προώθηση ιστοσελίδας