Διαφήμιση στο YouTube

Διαφήμιση στο Youtube

Διαφήμιση στο Youtube κόστος. Πως βάζω διαφήμιση στο Youtube; 

Ένας πλήρης οδηγός για τις διαφημίσεις στο YouTube για επαγγελματίες του μάρκετινγκ και όχι μόνο

 

Διαφήμιση στο Youtube: Η δημιουργία διαφημίσεων YouTube για την επωνυμία σας είναι τέχνη και επιστήμη. Αναρωτηθείτε: ποιος θα την δει; Πού και πώς θα την παρακολουθήσουν;

Οι εταιρείες διαφημίζονται στο YouTube επειδή είναι η δεύτερη πιο δημοφιλής ιστοσελίδα στον κόσμο, προσελκύοντας 2 δισεκατομμύρια συνδεδεμένους επισκέπτες το μήνα.

Αν προσπαθείτε να αποφασίσετε πώς να κατανείμετε τον προϋπολογισμό σας για τις διαφημίσεις με βίντεο, το YouTube διαθέτει τεράστιο εύρος και ισχυρές δυνατότητες στόχευσης που το καθιστούν μια αναμφισβήτητα πολύτιμη πλατφόρμα στο ταξίδι των πελατών.

Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς: Οι διαφημίσεις στο YouTube δεν είναι το πιο διαισθητικό κομμάτι της στρατηγικής διαφημίσεών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Να είστε βέβαιοι ότι το να αφιερώσετε λίγο περισσότερο χρόνο για να μάθετε τα βασικά τώρα θα αποφέρει αποτελέσματα στην απόδοση της επένδυσής σας αργότερα.

Σε αυτό το άρθρο θα ρίξουμε μια ματιά στις επιλογές της μορφής της διαφήμισης, θα εξετάσουμε τον τρόπο δημιουργίας μιας διαφημιστικής καμπάνιας βίντεο, θα παραθέσουμε ενημερωμένες προδιαγραφές διαφήμισης και θα σας αφήσουμε να εμπνευστείτε με τις βέλτιστες πρακτικές από αποδεδειγμένους ερμηνευτές.

 

Τύποι Διαφημίσεων στο YouTube

 

Αρχικά, ας ρίξουμε μια ματιά στους βασικούς τύπους διαφημίσεων στο YouTube, τόσο με βίντεο όσο και άλλους:

  • Διαφημίσεις στη ροή με δυνατότητα παράβλεψης
  • Διαφημίσεις στη ροή χωρίς δυνατότητα παράλειψης (συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων bumper)
  • Διαφημίσεις βίντεο ανακάλυψης (παλαιότερα γνωστές ως διαφημίσεις κατά την προβολή)
  • Διαφημίσεις εκτός βίντεο (δηλ. επικαλύψεις και πανό)

Εάν έχετε ήδη αφιερώσει χρόνο για να βελτιώσετε τη στρατηγική του μάρκετινγκ που κάνετε στο YouTube, πιθανότατα γνωρίζετε τις περισσότερες από αυτές τις μορφές, επειδή τις έχετε δει σε δράση. Αλλά ας τις δούμε μία μία, δίνοντας προσοχή στις λεπτομέρειες.

  1. Διαφημίσεις βίντεο στη ροή με δυνατότητα παράβλεψης

Αυτές οι διαφημίσεις προβάλλονται πριν ή κατά τη διάρκεια ενός βίντεο (γνωστό και ως “pre-roll” ή “mid-roll”). Το καθοριστικό χαρακτηριστικό τους είναι ότι οι θεατές μπορούν να επιλέξουν να τις παραλείψουν μετά τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα.

Ως διαφημιζόμενος, πληρώνετε μόνο όταν οι θεατές επιλέγουν να συνεχίσουν να παρακολουθούν μετά τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα. Η διαφήμισή σας πρέπει να έχει μήκος τουλάχιστον 12 δευτερόλεπτα (αν και συνιστάται λίγο κάτω των 3 λεπτών).

Πληρώνετε όταν ένα άτομο έχει παρακολουθήσει τα πρώτα 30 δευτερόλεπτα ή όλη ή αν αλληλεπιδράσει με τη διαφήμισή σας κάνοντας κλικ: όποιο από τα δύο γίνει πρώτο.

Πλευρική γραμμή: Θα δείτε πολύ τον όρο “TrueView”. Το TrueView είναι το ψευδώνυμο του YouTube για τον τύπο πληρωμής όπου πληρώνετε για μια εμφάνιση διαφήμισης μόνο όταν ένας χρήστης επιλέγει να την παρακολουθήσει. (Ο άλλος τύπος διαφήμισης βίντεο TrueView είναι ο τύπος διαφήμισης ανακάλυψης και θα δώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτόν παρακάτω.)

Για παράδειγμα, θα αναγνωρίσετε διαφημίσεις σε ροή με δυνατότητα παράβλεψης για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Στα δεξιά, υπάρχει αντίστροφη μέτρηση 5 δευτερολέπτων για το πότε ένας θεατής μπορεί να παραλείψει τη διαφήμιση.

Στα αριστερά, μπορείτε να δείτε ξεκάθαρα τη διάρκεια της διαφήμισης (0:33 δευτερόλεπτα, σε αυτήν την περίπτωση.)

Εν τω μεταξύ, το CTA εγγραφής τους εμφανίζεται και σε ένα συνοδευτικό banner στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης και σε μια επικάλυψη βίντεο κάτω αριστερά. (Λάβετε υπόψη ότι ακόμη και αν ένας θεατής παραλείψει το βίντεο, το συνοδευτικό banner παραμένει.)

Ομοίως, υπάρχουν , αλλά πολύ πιο σπάνιες. διαφημίσεις pre-roll σε ροή με δυνατότητα παράβλεψης για την προώθηση των συνδρομών τους. Ωστόσο, η διάρκεια τους είναι μεγάλη: σχεδόν 2 λεπτά.

Διαφήμιση του MasterClass στο YouTube

 

  1. Διαφημίσεις βίντεο σε ροή χωρίς δυνατότητα παράβλεψης

Επειδή το 76% των ατόμων αναφέρουν ότι παραλείπουν αυτόματα τις διαφημίσεις, ορισμένοι διαφημιστές επιλέγουν να προβάλλουν διαφημίσεις πριν ή κατά τη διάρκεια του βίντεο που δεν έχουν καθόλου κουμπί παράλειψης.

Πότε πρέπει να το κάνετε αυτό; Όταν στοχεύετε σε μια μεγάλη αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και είστε βέβαιοι ότι το δημιουργικό σας κομμάτι είναι αρκετά ισχυρό για να κρατήσει την προσοχή του κοινού σας για 15 ολόκληρα δευτερόλεπτα.

Λάβετε υπόψη ότι στις διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης, οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν ανά εμφάνιση, σε CPM (δηλαδή, ανά 1.000 προβολές).

Διαφημίσεις bumper

Με διάρκεια 6 δευτερολέπτων, οι διαφημίσεις bumper είναι ένα γρήγορο υποείδος της διαφήμισης σε ροή χωρίς δυνατότητα παράβλεψης. Μοιάζουν στο ότι πληρώνετε για εμφανίσεις, εμφανίζονται πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το βίντεο και γενικά χρησιμοποιούνται καλύτερα για καμπάνιες προσέγγισης χρηστών και ενημέρωσης.

  1. Διαφημίσεις ανακάλυψης (Discovery)

Ενώ οι διαφημίσεις σε ροή λειτουργούν σαν ένα παραδοσιακό τηλεοπτικό διαφημιστικό, οι διαφημίσεις ανακάλυψης μοιάζουν περισσότερο με τις διαφημίσεις που βλέπετε στη σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google. (Αυτό έχει νόημα όταν θυμόμαστε ότι το YouTube είναι τόσο μια μηχανή αναζήτησης όσο και μια κοινωνική πλατφόρμα.)

Οι διαφημίσεις Discovery εμφανίζονται παράλληλα με τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Επομένως, εάν το βίντεό σας φαίνεται πιο σχετικό από τα οργανικά αποτελέσματα, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να το παρακολουθήσουν.

Οι διαφημίσεις Discovery περιλαμβάνουν τρεις γραμμές κειμένου μαζί με μια μικρογραφία. Όταν οι ενδιαφερόμενοι κάνουν κλικ στη διαφήμιση, αποστέλλονται στη σελίδα βίντεο ή στο κανάλι σας στο YouTube.

Διαφημίσεις TrueView discovery στο YouTube

Πλευρική γραμμή: Οι διαφημίσεις Discovery είναι επίσης ένας τύπος διαφήμισης TrueView, επειδή οι χρήστες πρέπει να επιλέξουν ενεργά να τις παρακολουθήσουν.

Είναι σειρές διαφημίσεων ανακάλυψης 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται όταν οι χρήστες πληκτρολογούν σχετικούς όρους αναζήτησης:

Διαφήμιση ανακάλυψης Home Depot

  1. Διαφημίσεις εκτός βίντεο

Για τους διαφημιζόμενους χωρίς προϋπολογισμό για βίντεο, το YouTube προσφέρει διαφημίσεις που δεν είναι βίντεο.

Διαφημίσεις προβολής: εμφανίζονται στη δεξιά πλευρική γραμμή και περιλαμβάνουν μια εικόνα και κείμενο, μαζί με ένα CTA με σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας.

Διαφημίσεις επικάλυψης εντός βίντεο: εμφανίζονται αιωρούμενες πάνω από το περιεχόμενο βίντεο από κανάλια YouTube που δημιουργούν έσοδα.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, και οι δύο αυτοί τύποι διαφημίσεων εμφανίζονται σε συνδυασμό με σχετικό περιεχόμενο. Φυσικά, αυτό δεν συμβαίνει πάντα.

Πώς να διαφημιστείτε στο YouTube

Εδώ μπαίνουμε στις λεπτομέρειες. Αρχικά, η βίντεο διαφήμισή σας θα εμφανίζεται στο YouTube, οπότε ξεκινήστε ανεβάζοντας το αρχείο βίντεο στο κανάλι σας στο YouTube. Βεβαιωθείτε ότι το βίντεο είναι δημόσιο – ή, εάν δεν θέλετε να εμφανίζεται στο κανάλι σας, μπορείτε να το καταστήσετε εκτός λίστας (unlisted).

 

 

  1. Δημιουργήστε την καμπάνια σας

Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Google Ads και επιλέξτε Νέα καμπάνια.

 

α) Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας, με βάση τους στόχους μάρκετινγκ της επωνυμίας σας:

 

Πωλήσεις

Leads

Επισκεψιμότητα ιστοσελίδας

Υπόληψη προϊόντος και επωνυμίας

Ενημέρωση και προσέγγιση πελατών

Ή: δημιουργήστε μια καμπάνια χωρίς κάποιον καθοδηγητικό στόχο

 

β) Επιλέξτε τον τύπο της καμπάνιας σας. Σε αυτούς περιλαμβάνονται όλες οι μορφές διαφημίσεων Google (συμπεριλαμβανομένων αποτελεσμάτων αναζήτησης, κειμένου, αγορών), οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει Βίντεο ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, καμπάνιες Discovery για να εμφανίσετε το βίντεό σας στο κοινό στο YouTube.

Ο πίνακας ελέγχου της καμπάνιας του Google Ads επισημαίνει την Εμφάνιση και το Βίντεο

Σημείωση: Οι διαφημίσεις Εμφάνισης μπορούν επίσης να προβληθούν στο YouTube, αλλά να θυμάστε ότι δεν είναι βίντεο, είναι απλώς κείμενο και μία μικρογραφία και εμφανίζονται επίσης στο δίκτυο Εμφάνισης της Google.

γ) Επειδή πιθανότατα εργάζεστε με βίντεο, θα θελήσετε να επιλέξετε τον δευτερεύοντα τύπο της καμπάνιας βίντεο:

επιλογές δευτερεύοντα τύπου καμπάνιας βίντεο

δ) Μην ξεχάσετε να ονομάσετε την καμπάνια σας με τρόπο που σας επιτρέπει να την εντοπίσετε, διαχειριστείτε και να την βελτιστοποιήσετε εύκολα στο μέλλον.

 Ορίστε τις παραμέτρους της καμπάνιας σας

α) Επιλέξτε τη στρατηγική προσφοράς σας (ως επί το πλείστον, αυτή θα καθοριστεί από τον τύπο της καμπάνιας σας: θέλετε μετατροπές, κλικ ή προβολές;)

β) Εισαγάγετε τον προϋπολογισμό σας ανά ημέρα ή το συνολικό ποσό που προτίθεστε να ξοδέψετε στην καμπάνια. Εισαγάγετε επίσης τις ημερομηνίες προβολής της διαφήμισής σας.

γ) Επιλέξτε πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας:

Μόνο στην Ανακάλυψη (δηλαδή, αποτελέσματα αναζήτησης του YouTube ).

Σε όλο το YouTube (π.χ. αποτελέσματα αναζήτησης, αλλά και σελίδες καναλιών, βίντεο και η αρχική σελίδα του YouTube)

Δίκτυο Εμφάνισης YouTube (δηλ. Ιστοσελίδες που δεν συνδέονται με το YouTube κ.λπ.)

δ) Επιλέξτε τη γλώσσα και την τοποθεσία του κοινού σας. Μπορείτε να επιλέξετε να προβάλλετε διαφημίσεις παγκοσμίως ή να στοχεύσετε ανά χώρα. Να θυμάστε ότι μόνο το 15% της επισκεψιμότητας στο YouTube προέρχεται από τις ΗΠΑ, επομένως είναι καλό να σκέφτεστε καθολικά.

ε) Επιλέξτε πόσο «ευαίσθητες» είναι οι οδηγίες ασφαλείας της επωνυμίας σας. Με άλλα λόγια: σε πόση βωμολοχία, βία ή σεξουαλικά προκλητικό περιεχόμενο είστε διατεθειμένοι να προβάλλετε τις διαφημίσεις σας;

Οι πιο ευαίσθητες επωνυμίες θα προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε μια μικρότερη ομάδα βίντεο, κάτι που μπορεί να αυξήσει την τιμή που πληρώνετε.

  1. Στοχεύστε το κοινό σας

Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ακόμη προφίλ αγοραστών, αφιερώστε λίγο χρόνο για να το κάνετε. Όσο περισσότερα γνωρίζετε για το κοινό σας, τόσο καλύτερα μπορείτε να τους στοχεύσετε και τόσο υψηλότερη είναι η απόδοση της επένδυσής σας.

Δημογραφικά στοιχεία: Αυτά καλύπτουν την ηλικία, το φύλο, τη γονική κατάσταση και το εισόδημα των νοικοκυριών. Ωστόσο, το YouTube προσφέρει επίσης πιο λεπτομερή δεδομένα σε επίπεδο ζωής: για παράδειγμα, μπορείτε να στοχεύσετε νέους ιδιοκτήτες σπιτιών, φοιτητές, νέους γονείς.

Ενδιαφέροντα: Χρησιμοποιήστε θέματα και λέξεις-κλειδιά για να στοχεύσετε άτομα βάσει της προηγούμενης συμπεριφοράς τους (δηλαδή, θέματα αναζήτησης). Έτσι το YouTube σάς βοηθά να βρείτε άτομα σε κρίσιμες στιγμές, όπως όταν ερευνούν την επόμενη αγορά ηλεκτρονικών ή προσπαθούν να μάθουν πώς να δημιουργούν μία ιστοσελίδα.

Επαγγελματική συμβουλή: Να θυμάστε ότι εάν ένα βίντεο σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα ενός χρήστη είναι 3x πιο σημαντικό για τους ανθρώπους από ό,τι αν έχει κάποιον διάσημο μέσα και 1,6 φορές πιο σημαντικό από ό,τι αν φαίνεται ότι ήταν ακριβό στην παραγωγή.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ: Στοχεύστε είδη κοινού που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με τα άλλα βίντεό σας, την ιστοσελίδα σας ή την εφαρμογή σας.

  1. Ρυθμίστε την καμπάνια σας σε ζωντανή

 α) Εισαγάγετε το σύνδεσμο για τη διαφήμισή σας και πατήστε το κουμπί Δημιουργία καμπάνιας για να ρυθμίσετε την προβολή της καμπάνιας σας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, το YouTube έχει τις δικές του οδηγίες για τη δημιουργία διαφημίσεων εδώ.

Επαγγελματική συμβουλή: Αυτό είναι επίσης το κατάλληλο μέρος για να πάτε εάν θέλετε να είστε φιλόδοξοι και να αρχίσετε να πειραματίζεστε με καμπάνιες ακολουθίας διαφημίσεων, όπου μπορείτε να ανεβάσετε πολλούς τύπους διαφημίσεων που υποστηρίζουν ο ένας τον άλλον και είναι διατεταγμένοι να εμφανίζονται στο κοινό σας με τη σωστή σειρά.

Προδιαγραφές διαφημίσεων YouTube

Οι διαφημίσεις βίντεο σε ροή με δυνατότητα παράλειψης και χωρίς δυνατότητα παράβλεψης στο YouTube πρέπει πρώτα να μεταφορτωθούν ως κανονικά βίντεο YouTube. Έτσι, ως επί το πλείστον, οι τεχνικές προδιαγραφές της διαφήμισης βίντεο (μέγεθος αρχείου, διαστάσεις διαφήμισης, μεγέθη εικόνας διαφήμισης κ.λπ.) θα είναι οι ίδιες με κάθε βίντεο του YouTube. Μόλις μεταφορτωθεί στο κανάλι σας, είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε.

Η εξαίρεση εδώ είναι οι διαφημίσεις Discovery, οι οποίες πρέπει να συμμορφώνονται με τα ακόλουθα:

 

Προδιαγραφές διαφημίσεων YouTube (για διαφημίσεις Discovery)

Μορφή αρχείου: AVI, ASF, Quicktime , Windows Media, MP4 ή MPEG

Κωδικοποιητής βίντεο: H.264, MPEG-2 ή MPEG-4

Κωδικοποιητής ήχου: AAC-LC ή MP3

Προτεινόμενη αναλογία διαστάσεων: 16:9 ή 4:3, αλλά το YouTube θα προσαρμόσει αυτόματα το αρχείο ανάλογα με την αναλογία διαστάσεων και τη συσκευή

Ρυθμός καρέ: 30 FPS

Μέγιστο μέγεθος αρχείου: 1 GB για διαφημίσεις Discovery

Οδηγίες διάρκειας διαφήμισης βίντεο YouTube

Ελάχιστη διάρκεια

 

Διαφημίσεις με δυνατότητα παράβλεψης: 12 δευτερόλεπτα

Μέγιστη διάρκεια

 

Διαφημίσεις με δυνατότητα παράβλεψης: 3 λεπτά

Διαφημίσεις με δυνατότητα παράβλεψης στο YouTube Kids: 60 δευτερόλεπτα

Διαφημίσεις χωρίς δυνατότητα παράβλεψης: 15 δευτερόλεπτα

Διαφημίσεις bumper: 6 δευτερόλεπτα

Βέλτιστες πρακτικές διαφήμισης στο YouTube

Η μηχανή διαφήμισης του YouTube είναι ισχυρή και ικανή για ατελείωτες τροποποιήσεις βελτιστοποίησης, αλλά στο τέλος της ημέρας, η επιτυχία της διαφήμισής σας θα εξαρτηθεί από τον τρόπο με τον οποίο συνδέεται με τον κόσμο.

Αυτό σημαίνει ότι οι δημιουργικές σας επιλογές έχουν σημασία. Ακολουθούν οι καλύτερες συμβουλές για αποτελεσματικές διαφημίσεις βίντεο στο YouTube.

Τραβήξτε αμέσως την προσοχή

Πώς γίνεται αυτό; Ίσως με ένα οικείο πρόσωπο. Μια δυνατή διάθεση ή συναίσθημα. Κοντινά πλάνα των βασικών προϊόντων ή προσώπων (ακόμη και άγνωστα). Ίσως μια ασυνήθιστη επιλογή είδους όπως το χιούμορ ή η αγωνία. Ή ένα ελκυστικό τραγούδι, αν μπορείτε να εξασφαλίσετε τα δικαιώματα.

Για παράδειγμα, αυτή η κορυφαία διαφήμιση VRBO ξεκινά δυναμικά λόγω του πρώτου πλάνου της που βγάζει πολύ στεναχώρια. Σε συνδυασμό με τον άσχετο τίτλο (“Ηλιόλουστες παραλίες, αμμώδεις παραλίες” κ.λπ.), το κοινό έχει μία ένταση που κρατάει το ενδιαφέρον του. Γιατί δείχνει το βίντεο με την ηλιόλουστη παραλία έναν λυπημένο βρεγμένο άνδρα;

Εάν παρακολουθήσετε το βίντεο , θα συνειδητοποιήσετε γρήγορα ότι το πρώτο πλάνο δεν έχει καμία σχέση με την υπόλοιπη διαφήμιση: είναι λίγο παραπλανητικό, αλλά είναι τόσο ζωηρό που λειτουργεί.

 Η επωνυμία νωρίς, αλλά με νόημα

Σύμφωνα με το YouTube, οι διαφημίσεις ενημέρωσης κορυφαίας διοχέτευσης αποδίδουν καλύτερα όταν η επωνυμία εμφανίζεται τα πρώτα πέντε δευτερόλεπτα και καθ \’όλη τη διάρκεια της διαφήμισης.

Εν τω μεταξύ, οι διαφημίσεις που στοχεύουν στο κοινό με κατώτερη διοχέτευση (π.χ. θεατές σε φάση προβληματισμού) ενδέχεται να θέλουν να εμφανίσουν την επωνυμία αργότερα για να επιτρέψουν στους θεατές να αλληλεπιδράσουν με την ιστορία της διαφήμισης και να αυξήσουν το χρόνο παρακολούθησης.

Για ένα αναζωογονητικό παράδειγμα για το πώς μια επωνυμία μπορεί να ενσωματώσει πλήρως τη θέση της, ρίξτε μια ματιά στη νέα διαφήμιση #stayathome-inflected της Mint Mobile.

Σε αυτή, ο ιδιοκτήτης πλειοψηφίας της εταιρείας και διάσημος όμορφος άντρας Ryan Reynolds παραπέμπει στο ακριβό βίντεο που γυρίζεται στο στούντιο, που προετοιμάζει η Mint Mobile. Αντ \’αυτού, προβάλλει ένα Powerpoint με ένα γράφημα ράβδων και μερικά «επόμενα βήματα».

Το συμπέρασμα; Η καθιέρωση επωνυμίας δεν είναι απλά το να εμφανίζεται το λογότυπό σας στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τις προτάσεις του YouTube.

Μια πραγματικά υπέροχη διαφήμιση βίντεο προσωποποιεί την επωνυμία σας με τρόπο που κυριολεκτικά κάθε λεπτομέρεια υποστηρίζει αυτόν τον χαρακτήρα, τον τόνο και το όραμα.

Συνδεθείτε με την ιστορία + το συναίσθημα

Το 2018, η Wells Fargo διεξήγαγε μια καμπάνια ενημέρωσης στο YouTube που αναγνώρισε άμεσα την πρόσφατη ιστορία της με θεαματικά σκάνδαλα κατάχρησης πελατών. Σύμφωνα με τον VP του μάρκετινγκ της τράπεζας, η εκστρατεία – που προοριζόταν για την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης με τους τακτικούς πελάτες της – θεωρήθηκε επικίνδυνη και πολωτική για τους εσωτερικούς ενδιαφερόμενους.

Ανεξάρτητα από την προσωπική σας γνώμη για τις τράπεζες, σε αυτή τη διαφήμιση ενός λεπτού, ο συνδυασμός της υψηλού επιπέδου παραγωγής σε στυλ ταινίας Γουέστερν και των εμπνευσμένων πλάνων ανθρώπων που «κάνουν το σωστό» στα γραφεία είναι αναμφισβήτητα συναισθηματικά αποτελεσματικό. Βάλτε και τα διάσημα riff της κιθάρας που παίζουν και έχουμε ένα αρκετά δυνατό αποτέλεσμα.

Το συμπέρασμα: ο καθένας μπορεί να «πει μια ιστορία». Αν θέλετε να πείτε μία πραγματικά αποτελεσματική, στοχεύστε εκεί που πονάει και πείτε μια ιστορία που παίρνει ρίσκα.

Επαγγελματική συμβουλή: Και αν έχετε τους πόρους για αλληλουχία πολλών διαφημίσεων (δηλαδή, πολλαπλά βίντεο διαφορετικού μήκους που στοχεύουν το κοινό σας με μια δεδομένη σειρά), υπάρχουν πολλά είδη τόξου αφήγησης που ίσως θέλετε να λάβετε υπόψη.

Δείξτε στους χρήστες τι να κάνουν στη συνέχεια

Όπως αναφέραμε, η διαφήμισή σας στο YouTube χρειάζεται έναν στόχο για να μετρήσετε την επιτυχία της.

Αν οι στόχοι της καμπάνιας σας είναι ενέργειες χαμηλότερης διοχέτευσης (π.χ. κλικ, πωλήσεις, μετατροπές ή επισκεψιμότητα), τότε μπορείτε να ρυθμίσετε τη διαφήμιση ως καμπάνια TrueView για Δράση. Αυτό θα δώσει επιπλέον στοιχεία με δυνατότητα κλικ στη διαφήμισή σας, ώστε οι θεατές να μπορούν να κάνουν κλικ πριν από το τέλος.

 Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε τα πρότυπα

 Δεν έχει κάθε εταιρεία τον προϋπολογισμό μιας τεράστιας τράπεζας ή μιας πετυχημένης startup. Η υπηρεσία παράδοσης ειδών παντοπωλείου Imperfect, για παράδειγμα, δημιουργεί γρήγορα, απλά, προσωποποιήσιμα βίντεο που είναι πλήρως αποτελεσματικά.

Εάν ξέρετε ποιο είναι το μήνυμά σας, δεν χρειάζεστε κάποιον ηθοποιό του Χόλιγουντ για να το μεταφέρετε.

Το σετ εργαλείων μας για τη στρατηγική κοινωνικών βίντεο έχει περισσότερες προτάσεις που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το αριστούργημά σας.

Rate this post
Close Popup