101 βήματα για Ψηφιακό Mάρκετινγκ
Θα έχετε ξανακούσει οτι μια αποτελεσματική εκστρατεία ψηφιακού μάρκετινγκ απαιτεί την ικανότητα να χειρίζεστε διάφορους παράγοντες. Το να εντοπίσεις όλους τους παράγοντες μπορεί συχνά να είναι μια επίπονη πρόκληση. Συχνά, τα μέσα ψηφιακού μάρκετινγκ επικεντρώνονται μόνο σε επιμέρους πτυχές της διαδικασίας. Μερικές φορές, είναι πιο χρήσιμο να κάνουμε ένα βήμα πίσω για μια καλύτερη αναθεώρηση όλων των στοιχείων που απαιτούνται για μια εκστρατεία μάρκετινγκ· γι\’αυτό και έχουμε συντάξει τα 101 βήματα, όπως εμφανίζονται παρακάτω, που μπορείτε να ακολουθησετε για ένα αποτελεσματικό σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ.
Έχουμε χωρίσει αυτά τα 101 βήματα σε επιμέρους θεματικούς τομείς – άρθρα για την ευκολότερη ανάγνωση τους. Ξεκινάμε με τις ενέργειες μας που αφορούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Να τονίσουμε ότι όλες οι ενέργειες που αφορούν το ψηφιακό marketing γίνονται μέσα από εκτεταμένο δίκτυο ιστοτόπων & κοινοτήτων μας από το DreamWeaver Media Group ( http://www.dreamweavermediagroup.gr )
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ που έχει γίνει ιδιαίτερα αποτελεσματικός στο να βοηθάει τις εταιρείες να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο, πιο αφοσιωμένο κοινό. Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης πρέπει να είναι μέρος του σχέδιου ψηφιακού μάρκετινγκ σας.
1. Διαφημίστε σε πολλαπλές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Μια στρατηγική που αξιοποιεί μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο αποτελεσματική όταν χρησιμοποιεί πολλαπλές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, και YouTube. Ανεξάρτητα από τη δική σας εξοικείωση με αυτές τις πλατφόρμες, σας συμφέρει περισσότερο να διαχειριστείτε πολλά προφίλ, διότι ποτέ δεν ξέρεις ποια πλατφόρμα χρησιμοποιεί περισσότερο το κοινό σας.
2. Συνεκτική εμπορική επωνυμία σε όλες τις πλατφόρμες.
Είναι σημαντικό η εμπορική επωνυμία σε κάθε λογαριασμό κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σας να είναι ομοιόμορφη· αυτό σημαίνει ότι η ορθογραφία, τα στοιχεία επικοινωνίας, περιγραφή προφίλ, και σε κάποιο βαθμό, οι εικόνες, θα πρέπει να έχουν συνοχή, προκειμένου η επιχείρησή σας να είναι πιο εύκολα αναγνωρίσιμη. Η σελίδα του προφίλ σας θα πρέπει επίσης να επιδεικνύει ένα υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού· δεν πρόκειται ποτέ να θεωρηθείτε ως εμπειρογνώμων στον κλάδο σας με προφίλ που συμπεριλαμβάνει φωτογραφίες χαμηλής ποιότητας ή ανοργάνωτο περιεχόμενο.
3.Δημιουργήστε περιεχόμενο κοινωνικών μέσων ενημέρωσης που είναι πραγματικά σχετικό και ενδιαφέρων.
Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει διαφημιστικούς διαγωνισμούς, προσφορές, πρώτη προβολή νέων προϊόντων, δημοσκοπήσεις, links σε ενημερωτικά blog, κ.λπ. Η ιδέα εδώ είναι να βρούμε τρόπους όχι μόνο να πείσουμε τους θεατές να επισκεφθούν τη σελίδα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σας, αλλά επίσης να έρθουν σε ενεργή επαφή με το περιεχόμενο τους.
4. Ενημερώστε το προφίλ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σας συχνά.
Τα προφίλ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης γίνονται εντελώς ανωφελής όταν δεν ανανεώνονται για πάρα πολύ καιρό. Αν θες να ελκύσεις και να διατηρήσεις επισκέπτες, το μυστικό είναι να δημοσιεύσεις περιεχόμενο τακτικά (τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα σε κάθε πλατφόρμα).
5. Πάντα απαντάτε στα σχόλια και ερωτήσεις των πελατών.
Ο σκοπός των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι να «συνδεθούμε» με τους άλλους. ΄Ετσι, όταν ο επισκέπτης κάνει μια ερώτηση ή αφήνει ένα σχόλιο στο προφίλ σας, πρέπει να ανταποκριθείτε γρήγορα και με επαγγελματισμό. Αυτό δείχνει στο κοινό σας ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται και ανησυχεί για τους πελάτες της.
6. Εκμεταλλευτείτε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Το μάρκετινγκ σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι πλέον μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαφήμισης·σύμφωνα με την εταιρεία AdRoll, οι διαφημίσεις Facebook έχουν πολύ περισσότερα κλικς καθημερινά από εκείνες των στερεοτυπικών διαφημίσεων στο διαδίκτυο. Με άλλα λόγια, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι, χωρίς αμφιβολία, αποτελεσματικό.
7. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο σας με SEO (Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης).
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξακολουθούν να είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ενσωματώσετε λέξεις-κλειδιά για τα οποία η ιστοσελίδα σας προσπαθεί να αποκτήσει προτεραιότητα έναντι άλλων ιστοσελίδων. Ωστόσο, βάλτε τις λέξεις-κλειδιά σε περιεχόμενο μόνο όταν βγάζει νόημα και θα φαίνεται αυθεντικό στους επισκέπτες και αναγνώστες σας. Μπορείτε να δείτε κάποιες προτάσεις μας σχετικά με την προώθηση ιστοσελίδων εδώ
8.Προσαρμόστε το Facebook URL.
Μόλις η σελίδα σας στο Facebook έχει 25 likes, έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε τη διεύθυνση URL ούτως ώστε να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας σας, αντί για μια άσχετη διεύθυνση URL. Ωστόσο, σημειώστε ότι αυτή η διεύθυνση URL μπορεί συνήθως να αλλάξει μόνο μία φορά. Μπορείτε να δείτε εδώ προτάσεις μας που αφορούν την διαφήμιση στο internet με έμφαση στα social media εδώ.
9.Σκοπιμότητα στη περιγραφή του προφίλ.
Ειδικά στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Twitter, το “About” του προφίλ σας θα εμφανίζεται ως περιγραφή για τη σελίδα σας. Κάντε αυτή τη περιγραφή του προφίλ σας κατατοπιστική και δελεαστική (περιλαμβάνοντας σσχετικές λέξεις-κλειδιά) για πιο εποικοδομητική χρήση της.
10.Δημιουργήστε links σε προφίλ κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σας.
Η ιστοσελίδα σας, το ιστολόγιο (blog), ή οτιδήποτε άλλο ηλεκτρονικό περιεχόμενο σας περιλαμβάνουν «κουμπιά» που συνδέονται με το προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης σας. Αυτό θα διευκολύνει τους επισκέπτες σας να συνδεθούν μαζί σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθούν οι συμβουλές που αφορούν το Local SEO
Για την DreamWeaver.Gr
Θανάσης Δαβαλάς