Σχεδιασμός eshop

Οκτώ συμβουλές για ένα επιτυχημένο σχεδιασμό eshop

Ο σχεδιασμός eshop διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στη δημιουργία μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου / eshop. Το καλύτερο προϊόν στον κόσμο μπορεί εύκολα να αποτύχει εμπορικά, εάν ο σχεδιασμός δεν είναι εκεί για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένες στοχεύσεις με την χρήση συγκεκριμένων πρακτικών.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι αποφάσεις για τον σχεδιασμό ιστοσελίδων πρέπει να βασίζονται σε δεδομένα και μελέτες περιπτώσεων και όχι στο ένστικτο και την εμπειρία. Ακόμη και η ευφυία μπορεί να οδηγήσει σε λάθος αποφάσεις.

Βλέπετε τίποτα δεν συγκρίνεται με τα δεδομένα, παρόλο που υπάρχει πάντα χώρος για δημιουργικότητα και εμπνευσμένη έκφραση. Οι ορθές συμβουλές δίνονται πάντα βάσει δεδομένων.

Ο στόχος είναι να πουλήσετε περισσότερα από αυτά που προσφέρει η επωνυμία σας και το προϊόν σας. Είτε πρόκειται για έξυπνα σχεδιαστικά στοιχεία ή έντονες δηλώσεις, που θα κάνουν τους πελάτες περίεργους να μάθουν περισσότερα.

Η εξαιρετική σχεδίαση ιστού εμπνέει τους χρήστες να αναλάβουν δράση, αλλά βοηθά επίσης στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης που έχουν οι χρήστες στην επωνυμία σας.

Η δράση είναι αυτό που οδηγεί τις πωλήσεις και ο σχεδιασμός υπάρχει για να ενθαρρύνει τους χρήστες να εκτελούν ενέργειες, όπως αγορά ή προσέγγιση.

Αυτό το άρθρο απευθύνεται σε όποιον θέλει να βελτιστοποιήσει τον σχεδιασμό του ιστοτόπου του ηλεκτρονικού εμπορίου / eshop. Δεν έχει σημασία αν χρησιμοποιείτε WordPress, OpenCart ή κάποια άλλη προσαρμοσμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τα μαθήματα και οι συμβουλές που περιγράφονται παρακάτω ισχύουν καθολικά ως αρχές σύγχρονου σχεδιασμού eshop.

1.Πείτε μια ιστορία με τον σχεδιασμό του eshop σας

Υπέροχα προϊόντα έχουν υπέροχες ιστορίες πίσω τους. Ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου και να πουλήσει ό, τι θέλει. Αλλά κανένας δεν μπορεί να δημιουργήσει μια επιτυχημένη εικόνα μάρκας γύρω από το προϊόν του.

Η ικανότητά σας να πείτε μια συναρπαστική ιστορία για την επωνυμία σας θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μιας ισχυρής εικόνας της επωνυμίας. Επίσης, η αφήγηση προωθεί την πίστη.

Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να θυμούνται την επωνυμία σας, εάν αισθάνονται ότι είστε ειλικρινείς και προσωπικοί. Και ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε προσωπικό είναι να πείτε μια ιστορία.

  • Τι σε έκανε να δημιουργήσεις το προϊόν σου;
  • Πώς επηρέασε το προϊόν σας τη ζωή σας;
  • Ποιο είναι το μελλοντικό σας όραμα;
  • Ποιος είναι ο πελάτης-στόχος σας;

Μόλις αρχίσετε να απαντάτε σε αυτές τις ερωτήσεις, μπορείτε να πάρετε μια πολύ πιο ξεκάθαρη ιδέα για το πώς να δομήσετε το σχεδιασμό του eshop σας. Κάντε τους χρήστες να αισθάνονται σαν να είναι μέρος κάτι ξεχωριστό.

Δεν θα θέλατε οι πελάτες να επιστρέψουν στο eshop σας επειδή έχουν μείνει εμπνευσμένοι;

Δείτε την ομιλία στα πλαίσια του Money Show 2018 στο Hilton από τον υπεύθυνο παραγωγής της ομάδας μας , Θανάση Δαβαλά για το πως η ιστορία διαδραματίζει τον σημαντικότερο ρόλο στην επιτυχία μιας ιστοσελίδας.

2.  Σχεδιασμός eshop με λιγότερες / εύκολες επιλογές πλοήγησης

Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενοχλητικό από μια ατημέλητη εμπειρία πλοήγησης καταστήματος. Ο στόχος της πώλησης είναι να κάνει τους χρήστες να προσθέσουν αντικείμενα στο καλάθι αγορών τους. Αλλά αν η πλοήγησή σας παρέχει εκατοντάδες επιλογές, οι χρήστες θα χάσουν γρήγορα την υπομονή τους και θα εγκαταλείψουν τον ιστότοπο εντελώς.

Το Walmart είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το τι δεν πρέπει να κάνετε εκτός εάν θέλετε να πραγματοποιήσετε κλίμακες για πωλήσεις μακράς ουράς. Η πλοήγησή τους παρέχει μια υπερβολικά κορεσμένη λίστα επιλογών πλοήγησης, που σας κάνει να αισθάνεστε ζαλισμένοι προκειμένου να βρείτε  αυτό που χρειάζεστε.

Όσο πιο εύκολο είναι για τους πελάτες να βρουν ένα συγκεκριμένο προϊόν, τόσο περισσότερο χρόνο πρέπει να διαβάσουν για το προϊόν – και στο τέλος, να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Χρήσιμο: Πειραματιστείτε με τη δημιουργία μιας δομής πλοήγησης χρησιμοποιώντας το Sketch, το Photoshop ή οποιοδήποτε άλλο εργαλείο wireframing. Αναλύστε τη διαδικασία των χρηστών που επισκέπτονται την αρχική σελίδα, περιηγούνται σε έναν κατάλογο και τελικά φτάνουν στη σελίδα του προϊόντος.

Αυτή είναι αναμφισβήτητα μία από τις πιο σημαντικές συμβουλές κατασκευής eshop.

3. Σχεδιασμός eshop και χρώμα. Πυροδοτεί το συναίσθημα

Τα απλά και καθαρά χρώματα προσφέρουν ευχάριστη εμπειρία χρήστη. Τα χρώματα είχαν ψυχολογικό αντίκτυπο στις πωλήσεις πολύ πριν από την ψηφιακή επανάσταση.

Κατανοώντας τους διαφορετικούς τύπους συναισθημάτων που μπορούν να προκαλέσουν τα χρώματα, μπορείτε να σχεδιάσετε τον ιστότοπό σας για το ηλεκτρονικό εμπόριο ώστε να ταιριάζει με ορισμένα συναισθήματα και την ατμόσφαιρα που επιθυμείτε να δημιουργήσετε γύρω από το eshop σας και την εταιρική σας εικόνα.

Ακολουθεί ένα γράφημα που παρουσιάζει συναισθήματα που σχετίζονται συνήθως με διαφορετικά χρώματα:

Σχεδιασμος eshop και χρώματα

Ανάλογα με το προϊόν και το κοινό-στόχο σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρώμα για να επικαλέσετε ορισμένα συναισθήματα. Για παράδειγμα, εάν το κατάστημά σας ασχολείται με περιβαλλοντικά προϊόντα ή προϊόντα, το πράσινο χρώμα θα συμπληρώσει την αίσθηση της φύσης.

Σύμφωνα με έρευνα, χρειάζονται περίπου 90 δευτερόλεπτα για να επισημοποιήσουν οι πελάτες τη γνώμη τους για ένα προϊόν και ένα μεγάλο ποσοστό αυτής της περιόδου αλληλεπίδρασης – περίπου 70% – καθορίζεται αποκλειστικά στα χρώματα.

4. Η συνοχή έχει σημασία στον σχεδιασμό eshop

Οι χρήστες θυμούνται το σχεδιασμό της επωνυμίας σας, όχι λόγω του ελκυστικού ονόματος, αλλά λόγω της συνολικής εικόνας της επωνυμίας που παρουσιάζετε. Όσον αφορά το σχεδιασμό ιστοσελίδων, αυτό σχετίζεται κυρίως με τον τρόπο δομής των σελίδων σας.

Χρησιμοποιείτε τις ίδιες γραμματοσειρές και χρώματα σε όλες τις σελίδες. Τα ισχυρά τυπογραφικά μοτίβα μπορούν να ενσταλάξουν μια αξέχαστη εμπειρία στο μυαλό των χρηστών σας

Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε μια ποικιλία διαφορετικών χρωμάτων σε πολλές σελίδες, κινδυνεύετε να εμφανιστείτε ως επωνυμία πολλαπλών ποικιλιών.

Ως αποτέλεσμα, εάν θέλετε να αναγνωριστείτε και να θυμηθείτε, είναι επιτακτική ανάγκη να εστιάσετε στη χρήση ομοιότητας στα σχέδιά σας.

Ακόμα κι αν το προϊόν σας έχει πολλά υποκαταστήματα, ο σχεδιασμός σελίδων με γνώμονα τις ομοιότητες βοηθά μόνο στη δημιουργία ισχυρότερης παρουσίας επωνυμίας και αυτό είναι το εισιτήριο για την αύξηση των πωλήσεών σας.

5. Πειραματιστείτε με την έννοια του επείγοντος

Το επείγον βασίζεται κυρίως σε προσφορές και αποκλειστικές προσφορές. Πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα / eshops χρησιμοποιούν  το πάνω μέρος της αρχικής σελίδας τους για να επισημάνουν ακαταμάχητες προσφορές.

Υπάρχουν όμως άλλες μέθοδοι για την προώθηση της αίσθησης του επείγοντος;

Ένας από τους μεγαλύτερους λόγους για τους πελάτες να εγκαταλείψουν το καλάθι αγορών τους είναι οι υψηλές τιμές για αποστολή. Αυτό, λοιπόν, δημιουργεί την ευκαιρία να επωφεληθούμε προσφέροντας ειδικές προσφορές για τα έξοδα αποστολής.

Αυτή είναι επίσης μια τακτική που χρησιμοποιούν πολλές μάρκες ενώ το Amazon είναι γνωστό για την Prime υπηρεσία του. Οι πρωταρχικοί χρήστες λαμβάνουν δωρεάν αποστολή σχεδόν σε όλα τα προϊόντα αποκλειστικά.

Μπορείτε επίσης να ενθαρρύνετε τους χρήστες να ξοδέψουν ένα συγκεκριμένο ποσό στο κατάστημά σας και, σε αντάλλαγμα, να λάβουν δωρεάν αποστολή.

Μια άλλη μορφή επείγοντος είναι ο περιορισμός του διαθέσιμου αποθέματος για ένα συγκεκριμένο προϊόν.

Παράδειγμα η προσφορά με δωρεάν μεταφορικά ή κάποια έκπτωση αλλά αυτή να  είναι διαθέσιμη μόνο για μια συγκεκριμένη περίοδο. Αυτό είναι ένα πρωταρχικό παράδειγμα επείγοντος που χρησιμοποιείται στο σχεδιασμό καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Μπορείτε να σκεφτείτε άλλους τρόπους προώθησης του επείγοντος; Θα θέλαμε πολύ να ακούσουμε τις σκέψεις και τις ιστορίες επιτυχίας σας.

6. Σαφείς και όμορφες φωτογραφίες

Υπάρχουν πολλά δεδομένα για να υποστηρίξετε τον ισχυρισμό ότι υψηλής ποιότητας, σχετικές και οπτικά ελκυστικές εικόνες συμβάλλουν στην αύξηση των ποσοστών μετατροπής. Και δεν μιλάμε μόνο για εικόνες προϊόντων.

Οι εικόνες που χρησιμοποιείτε στη συνολική σχεδίασή σας μπορούν να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στη συναρπαστική προσοχή των χρηστών.

Μια υπέροχη φωτογραφία ενσταλάζει το συναίσθημα, δημιουργεί μια αίσθηση ταυτότητας και θυμάται εύκολα. Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να ανακαλέσει έως και 2.000 εικόνες με σχεδόν τέλεια ακρίβεια.

Τούτου λεχθέντος, τα προϊόντα δεν θα πουλήσουν, εκτός εάν υπάρχουν φωτογραφίες που μπορούν να “μιλήσουν” για λογαριασμό των προιόντων και των υπηρεσιών σας.

Είναι σημαντικό να κάνετε εσείς ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου / eshop το καλύτερο για να πλάσετε μια ελκυστική εικόνα των προϊόντων σας μέσω φωτογραφιών υψηλής ποιότητας.

Δεν χρειάζεται να έχετε το εικαστικό ταλέντο όπως του πελάτη μας και γνωστού καλλιτέχνη Μάνου Πατεράκη για να επιτύχετε ένα τόσο εντυπωσιακό και θελκτικό αποτέλεσμα όπως αυτός στο paterakisart.gr

Το καλύτερο από όλα, δεν χρειάζεται να νοικιάσετε μια ακριβή πλατφόρμα αγοράς φωτογραφιών για να ολοκληρώσετε τη δουλειά. Υπάρχουν πολλά σεμινάρια και οδηγοί για τη δημιουργία εξαιρετικών φωτογραφιών προϊόντων, χρησιμοποιώντας μόνο το τηλέφωνό σας ή μια φθηνή κάμερα.

Ιστότοποι όπως το Pexels και το Unsplash είναι γνωστοί για την εκπληκτική και επαγγελματική φωτογραφία χωρίς άδεια.

7. Γίνετε ο πελάτης

Η κατασκευή ιστοσελίδων έχει δύο πλευρές, μια επαγγελματική και μια υποκειμενική. Η επαγγελματική πλευρά έχει να κάνει με την παρακολούθηση των τάσεων UX και UI κατά τη δομή ενός σχεδίου.

Η υποκειμενική πλευρά σας απαιτεί να κάνετε πίσω και να κοιτάξετε το σχέδιό σας από την άποψη ενός πελάτη. Ένας επισκέπτης του ιστότοπου, αν θέλετε.

  • Πώς νιώθετε για τη συνολική διάταξη του σχεδιασμού;
  • Μπορείτε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε γρήγορα;
  • Έχει νόημα η πλοήγηση;
  • Είναι η περιγραφή του προϊόντος δυνατή και καθαρή;
  • Πόσο γρήγορα μπορείτε να φτάσετε στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς;

Απαντώντας σε αυτές τις ερωτήσεις, μπορείτε να παρατηρήσετε τυχόν ασυνέπειες που πρέπει να αντιμετωπιστούν.

8. Χρησιμοποιείτε συχνά δοκιμές A / B

Καθώς φτάνουμε στο τελευταίο μέρος των σχεδιαστικών συμβουλών για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου, ας κλείσουμε τη λίστα συζητώντας τις δοκιμές A / B.

Η δοκιμή A / B είναι απαραίτητα το μέσο για ταυτόχρονη χρήση δύο διαφορετικών διατάξεων ιστότοπων. Το Α είναι μία έκδοση και το Β είναι άλλη.

Στη συνέχεια, αφού περάσει κάποιος χρόνος, μπορείτε να συγκρίνετε τις μετρήσεις για κάθε έκδοση ξεχωριστά. Οι μετρήσεις που μπορείτε να παρακολουθήσετε περιλαμβάνουν ποσοστά μετατροπών, χρηστικότητα και συνολική αλληλεπίδραση για διαφορετικά μέρη της διάταξης.

Ακόμη και μια μικρή αλλαγή στο σχεδιασμό μπορεί να έχει δραστικές βελτιώσεις στην αφοσίωση των χρηστών. Ομοίως, η δοκιμή διαφορετικών χρωματικών παραλλαγών και άλλων μπορεί να σας δώσει μια πολύ πιο ξεκάθαρη ιδέα για το πού πρέπει να εστιάσετε για τα μελλοντικά σας σχέδια.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την  βελτιστοποίηση ιστότοπων κάνοντας κλικ εδώ

Συμπεράσματα για τον σχεδιασμό eshop

Ο σχεδιασμός eshop είναι ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο. Η κατανόηση των προτύπων, της συμπεριφοράς των χρηστών και των τελευταίων τάσεων μπορεί να σας δώσει το πλεονέκτημα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Οι συμβουλές σχεδιασμού μας στοχεύουν σε όποιον θέλει να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη του ιστότοπού του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επομένως, μην χάνετε ένα λεπτό και ξεκινήστε τη δουλειά! Θα θέλαμε πολύ να μάθουμε πώς αυτές οι συμβουλές βοήθησαν στη διαμόρφωση ενός καλύτερου σχεδιασμού στο κατάστημά σας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Εάν χρειάζεστε κάποιον εξειδικευμένο σχεδιαστή eshop, τότε μπορείτε πάντα να μας καλέσετε στα 210 74 84 84 5 , να μας στείλετε  email στο s at dreamweaver dot gr  ή να κανονίσουμε μια συνεδρία μέσω zoom ή skype καθώς και  να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο παραγωγής μας Θανάση Δαβαλά στο facebook