Συμβουλές προώθησης ιστοσελίδων από το Matt Cutts της Google

Όσοι ασχολούνται με το SEO για κάποιο χρονικό διάστημα σίγουρα γνωρίζουν το όνομα του Matt Cutts. Είναι ένα από τα κορυφαία στελέχη της google και ασχολείται με τον περιορισμό του spam στο web και με την τιμωρία όσων παράγουν χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο.
Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε πέντε σημαντικές συμβουλές του πάνω στην ποιότητα περιεχομένου και πως θα τη χρησιμοποιήσουμε για να ανεβάσουμε την ιστοσελίδα μας ψηλά στην κατάταξη της google
——————————
Συμβουλή πρώτη: μην αγνοήσετε το κυρίως σώμα του περιεχομένου σας.
Υπάρχουν πάρα πολλές οδηγίες και συμβουλές SEO που λένε ότι πρέπει να προσέξετε πολύ τους τίτλους και τις ετικέτες τίτλου στα έγγραφά σας. Αν και αυτά είναι σημαντικά, είναι εξίσου κρίσιμο να συμπληρώσετε με αξιόλογο περιεχόμενο και το κείμενο κάτω από τους τίτλους.
Ενισχύετε τη δύναμη των τίτλων και των επικεφαλίδων όταν το νόημά τους υποστηρίζεται πραγματικά από το σώμα του κειμένου που ακολουθεί. Καλό είναι να παρουσιάζετε χρήσιμο περιεχόμενο μέσα από το κείμενο των ιστοσελίδων σας. Αυτό θα διευκολύνει το google να ταξινομήσει την ιστοσελίδα σας ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

——————————
Συμβουλή δεύτερη: Γνωρίστε το κοινό σας
Όταν γράφετε κείμενα και προσπαθείτε να βρείτε τη χρυσή τομή ανάμεσα στη σαφήνεια του κειμένου και στην ποιότητα του κειμένου (καλογραμμένο κείμενο), τότε καλό είναι να ρωτήσετε τον εαυτό σας: “Τι φράσεις χρησιμοποιούν οι πελάτες μου όταν κάνουν αναζητήσεις στο google;” Αυτές οι φράσεις καθορίζουν το βάθος του περιεχομένου που θέλει το κοινό σας.
Αυτό που συνήθως θέλει το κοινό είναι πληροφορίες σαφείς και εύκολα κατανοητές. Πρέπει να γράψετε κάτι που είναι συναρπαστικό για τον αναγνώστη σας. Χρησιμοποιήστε την ορολογία που χρησιμοποιεί το κοινό σας για να περιγράψει το πρόβλημα ή την ερώτησή του. Γράψτε τις απαντήσεις σας σε γλώσσα που έχει νόημα για το κοινό σας.
Κάποιες φορές, η ορολογία είναι κατάλληλη για να χρησιμοποιήσει σε μια ιστοσελίδα. Για παράδειγμα, εάν έχουμε μια ιστοσελίδα με ιατρικό περιεχόμενο τότε σε αυτήν θα χρησιμοποιήσουμε την ορολογία που χρησιμοποιείται στα ιατρικά βιβλία.
Τις περισσότερες φορές όμως η χρήση της ορολογίας ίσως να μπερδέψει το χρήστη. Σε αυτή την περίπτωση είναι καλό να χρησιμοποιήσουμε γενικευμένους όρους για να απλοποιήσουμε τα περίπλοκα θέματα. Αυτό θα κάνει τη σελίδα μας να φαίνεται πιο ελκυστική και πιο αξιόπιστη. Άλλωστε, σύμφωνα με το Matt Cutts της google, όσο πιο απλά παρουσιάζουμε μια ιδέα, τόσο πιο εύκολα αυτή θα γίνει κατανοητή. Όσο περισσότερο προσθέτουμε ορολογία και περίπλοκη φρασεολογία, τόσο περισσότερο θα διώξουμε τον κόσμο.

——————————
Συμβουλή τρίτη : Ο καλύτερος τρόπος για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας είναι με καλύτερο περιεχόμενο σε αυτή
Όπου ακούτε προσφορές προώθησης ιστοσελίδας που υπόσχονται εκπληκτικά πράγματα να μην τις εμπιστεύεστε. Όταν ακούτε για τεχνικές προώθησης ιστοσελίδας που σας ανεβάζουν στα ύψη, να τις αποφεύγετε. Είναι προφανώς απάτη και το πιθανότερο είναι να σας κάνουν κακό παρά καλό.
Εάν θέλετε να βγαίνετε ψηλά στα αποτελέσματα της google τότε θα πρέπει αν εστιάσετε στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Πρέπει να παρέχετε υψηλής ποιότητας περιεχόμενο. Εάν παρέχετε χρήσιμες πληροφορίες, τότε οι χρήστες θα επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας, θα μοιράζονται το περιεχόμενό σας στα κοινωνικά δίκτυα, και θα δείξουν στη google οτι αξίζει να σας κατατάξει ψηλά.
Αυτό απαιτεί κόπο, χρόνο και προσπάθεια. Όμως, το σημαντικό είναι οτι αυτή η μέθοδος είναι οικονομική και είναι ο καταλληλότερος τρόπος για να παραμείνετε ψηλά στην κατάταξη της google.

——————————
Συμβουλή Τέταρτη:Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην αρχική σελίδα του περιεχομένου σας.
Είναι ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στη δημιουργία περιεχομένου είναι το ερώτημα: “πόσο πρέπει να είναι το περιεχόμενο της αρχικής μου σελίδας;”
Εάν το περιεχόμενο αυτό είναι πάρα πολύ μεγάλο τότε ενδεχομένως να καθυστερεί να κατέβει (download) και αυτό θα έχει αρνητική επίδραση στην κατάταξη. Εάν το περιεχόμενο αυτό είναι πολύ μικρό τότε δεν θα καταφέρουμε να εξηγήσουμε πλήρως στον επισκέπτη το θέμα με το οποίο ασχολείται η ιστοσελίδα μας με συνέπεια να δεχτούμε τιμωρία μακροπρόθεσμα

Ο Matt Cutts προτείνει να χρησιμοποιούμε λίγο περισσότερο περιεχόμενο στην αρχική σελίδα. Προτείνει να χρησιμοποιούμε κείμενο με πραγματικά χρήσιμο περιεχόμενο. Εάν έχουμε πολλές εικόνες, τότε σε κάθε εικόνα πρέπει να βάλουμε μικρό κείμενο που να περιγράφει τι είναι η κάθε εικόνα. Εδώ αν υπενθυμίσουμε οτι το google δεν μπορεί να διαβάσει τις εικόνες και χρησιμοποιεί το κείμενο, καθώς και το alt text της κάθε εικόνας για να κατατάξει την εικόνα στα αποτελέσματα της αναζήτησης.

Μια καλή πρόταση είναι να συμπεριλάβουμε τα περιεχόμενα του blog μας στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας μας. Με αυτό τον τρόπο θα συμπεριλάβουμε περιεχόμενο και λέξεις κλειδιά με φυσικό τρόπο, χωρίς να χαμηλώσουμε την απόδοση της ιστοσελίδας μας.

——————————
Συμβουλή Πέμπτη: Πολεμήστε αυτούς που σας κλέβουν το περιεχόμενο.
Όταν μια ιστοσελίδα αντιγράφει το περιεχόμενο μιας άλλης τότε θα υποστεί τιμωρία από τη google.
Εάν παρατηρήσετε κάποιος έχει αντιγράψει το περιεχόμενό σας, τότε μπορείτε να υποβάλετε στη google μια δήλωση Digital Millennium Copyright Act ( DMCA ).

Με αυτή τη δήλωση στέλνετε στη google τα στοιχεία του αντεγραμμένου άρθρου και την ενημερώνετε ότι είναι αντίγραφο του δικού σας, του πρωτότυπου. Η εταιρεία που έκανε την αντιγραφή θα λάβει την ειδοποίηση και είτε θα το κατεβάσει είτε θα τιμωρηθεί.
Συνήθως η Google έχει μια ακριβή καταγραφή του αρχικού δημιουργού του περιεχομένου .

Αυτό είναι πολύ καλό διότι σημαίνει ότι πλέον μια ιστοσελίδα δεν μπορεί να τιμωρηθεί εξαιτίας κακής SEO πολιτικής που έγινε από άλλη ιστοσελίδα. Παρόλα αυτά όμως καλό είναι να είστε προσεκτικοί και να αναφέρετε το διπλότυπο περιεχόμενο

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το πως αντιμετωπίζουμε στην dreamweaver.gr την προώθηση ιστοσελίδων στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Προώθηση ιστοσελίδων

Για την dreamweaver.gr

Θανάσης Δαβαλάς