Πρώτη σελίδα Google

Πόσο σημαντική είναι η πρώτη θέση Google και πως να την επιτύχετε

Πρωτη σελιδα google. Πρωτη θεση Google. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επισκεψιμότητας άρα και της επιτυχίας ενός ιστοτόπου και ηλεκτρονικού καταστήματος / eshop.

Πότε όμως μπορείτε να αποκαλείτε τον ιστότοπό σας πραγματικά βελτιστοποιημένο;

Λοιπόν, εάν δεν μπορείτε να κάνετε τον ιστότοπό σας ορατό στην πρώτη σελίδα των σχετικών αναζητήσεων λέξεων-κλειδιών στην Google , τότε απλά δεν θα  έχετε κίνηση από τις μηχανές αναζήτησης.

Το Google, η πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη μηχανή αναζήτησης στον πλανήτη, είναι η μεγαλύτερη περιοχή ευκαιριών για  απόκτηση επισκεπτών – πελατών για ένα νέο eshop και μια ιστοσελίδα.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το SearchEngineWatch.com, οι ιστότοποι που βρίσκονται στην κορυφή αρπάζουν το 36,4% της επισκεψιμότητας που δεν θα δουν ποτέ οι  ιστότοποι χαμηλότερης κατάταξης.

Για να αποφύγουμε τις παρανοήσεις εδώ, Το υπόλοιπο ποσοστό αφορά άλλες πηγές επισκεψιμότητας ( βλ πληρωμένη διαφήμιση , social media κλπ). Αυτό σημαίνει ότι αν χάσετε το “παιχνίδι” της πρώτης σελίδας στην google ετοιμαστείτε να βάλετε το χέρι γερά στην τσέπη για διαφήμιση στην google και αλλού.

Αυτή είναι μια πραγματικότητα που πολλοί πλέον αναγνωρίζουν στην χώρα μας. Απόδειξη οι πωλήσεις του βιβλίου της ομάδας μας που βλέπετε στην φωτογραφία έγινε best seller στο Public.

Το 2003 όταν ξεκινήσαμε σαν dreamweaver.gr να χρησιμοποιούμε τις διαφημίσεις google adwords τότε , google ads τώρα ελάχιστοι έδιναν σημασία όχι μόνο στην Google αλλά και στο διαδίκτυο ευρύτερα αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς.

 

Η πρώτη σελίδα της Google

Ο ανταγωνισμός για την πρώτη σελίδα της Google είναι έντονος: πρέπει να ανταγωνιστείτε τους αντιπάλους σας για οργανικές θέσεις και με διαφημίσεις AdWords. Η πρώτη οργανική θέση αναζήτησης είναι η πιο γλυκιά λήψη 1/3 όλων των κλικ. Η δεύτερη θέση λαμβάνει δύο φορές λιγότερα κλικ, για να μην μιλήσουμε για τα αποτελέσματα σε περαιτέρω σελίδες.

Η θέση 1 αξίζει την προσπάθεια καθώς φέρνει πολλούς νέους επισκέπτες που με τη σειρά τους αυξάνουν τη μετατροπή.

Η αποτελεσματικότητα της αναζήτησης Google βασίζεται σε παρακινημένους χρήστες που ενδιαφέρονται για ένα συγκεκριμένο θέμα όταν κάνουν το ερώτημα αναζήτησης.

Εκτός από τα οργανικά αποτελέσματα, υπάρχουν επίσης αποτελέσματα αναζήτησης επί πληρωμή – Google AdWords. Οι διαφημίσεις Google λαμβάνουν περίπου το 25% όλων των κλικ.

Σε σύγκριση με τα οργανικά αποτελέσματα, η πληρωμένη διαφήμιση είναι λιγότερο αξιόπιστη για τους χρήστες, αλλά είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για επιχειρήσεις που δεν μπορούν να καταταχθούν αρκετά επιτυχημένα στην οργανική αναζήτηση.

 

Πώς λαμβάνονται οι πληροφορίες;

Οι άνθρωποι σαρώνουν οπτικά τα αποτελέσματα σε σχήμα γράμματος “F” ξεκινώντας από την επάνω αριστερή γωνία. Η “καυτή” περιοχή ονομάζεται επίσης «Το χρυσό τρίγωνο».

Μπορούμε να καταλήξουμε με αυτό το σχήμα ενδιαφέροντος πως έχει σημασία όχι μόνο η πρώτη θέση αλλά και η δεύτερη και η τρίτη.

Τα ποσά των κλικ που λαμβάνουν οι θέσεις της πρώτης σελίδας είναι τα εξής:

Αποτέλεσμα 1 – 100% Αποτέλεσμα 6 – 50%

Αποτέλεσμα 2 – 100% Αποτέλεσμα 7 – 50%

Αποτέλεσμα 3 – 100% Αποτέλεσμα 8 – 30%

Αποτέλεσμα 4 – 85% Αποτέλεσμα 9 – 30%

Αποτέλεσμα 5 – 60% Αποτέλεσμα 10 – 20%

Αλλά, το ερώτημα που έρχεται στη συνέχεια είναι, πώς να φτάσετε στην κορυφή;

Εάν μπορείτε να εφαρμόσετε τις βέλτιστες πρακτικές SEO (και μερικές από αυτές τις προτάσεις προώθησης ιστοσελίδων που ακολουθούν), δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να φτάσετε εκεί, να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας .

Ακολουθεί μια λίστα με τα πλεονεκτήματα του να βρίσκεστε στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης Google.

Διευρυμένες ευκαιρίες για την επιχείρησή σας

Το Google εμφανίζει 10 αποτελέσματα στην πρώτη σελίδα όταν κάποιος αναζητά συγκεκριμένους όρους. Τα αποτελέσματα βασίζονται σε διάφορα ζητήματα όπως η ταχύτητα του ιστότοπου, οι σύνδεσμοι επιστροφής/backlinks, το ποσοστό εγκατάλειψης και πολλούς άλλους παράγοντες.

Επομένως, εάν μπορείτε να φτάσετε στην κορυφή της πρώτης σελίδας των αποτελεσμάτων της Google, μπορεί να είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εσάς και την επιχείρησή σας.

Θυμηθείτε όμως ότι το να φτάσετε στην κορυφή είναι μόνο η μισή μάχη: το να παραμείνετε στην κορυφή είναι εξίσου δύσκολο.

Bασικά, η επιτυχία σας στο SEO εξαρτάται από το αν μπορείτε να κάνετε τον ιστότοπό σας μεταξύ των δέκα πρώτων ή όχι και στη συνέχεια αν μπορείτε ή όχι να τον κρατήσετε εκεί.

Η κορυφαία θέση αποκτά περισσότερη επισκεψιμότητα

Μία από τις άλλες κορυφαίες μηχανές αναζήτησης μετά το Google, το Bing, αναφέρει ότι οι ιστότοποι στην κορυφή λαμβάνουν το 42% της επισκεψιμότητας. το δεύτερο παίρνει 11% και το τρίτο παίρνει μόνο 8%. Έτσι, γίνεται σαφές γιατί οι ιστότοποί σας πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή.

Βασικά, η εικόνα είναι η ίδια με άλλες μηχανές αναζήτησης συμπεριλαμβανομένου του Google. Εάν ο ιστότοπός σας γίνει ορατός στην κορυφή, αυτό θα σήμαινε περισσότερη εμπιστοσύνη για περισσότερους δυνητικούς πελάτες άρα και επισκεψιμότητα.

Αυξάνει την επιχειρηματική αξιοπιστία

Η αύξηση της κατάταξης SERP (σελίδα αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης) όχι μόνο ενισχύει την ικανότητα της επιχείρησής σας να δημιουργεί επισκεψιμότητα και δυνητικούς πελάτες, αλλά αυξάνει το βαθμό στον οποίο το κοινό σας βλέπει την επιχείρησή σας ως αξιόπιστη.

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι επισκέπτες του διαδικτύου πιστεύουν ότι οι πρώτοι ιστότοποι στην κορυφή των SERPs είναι από τις πιο αξιόπιστες επιχειρήσεις του κλάδου τους. Είναι βασικά ένα ψυχολογικό παιχνίδι, που σας δίνει το πλεονέκτημα.

Όμως, το να είσαι στην κορυφή μπορεί να γίνει αρκετά δύσκολο αν έχεις τεράστιους ανταγωνιστές. Έτσι, αν η δική σας είναι μια μεγάλη επιχείρηση ή μια μικρή τοπική επιχείρηση, η καλύτερη κατάταξη αυξάνει σίγουρα την  δημοφιλία της επιχείρησής σας.

Δημιουργεί επιχειρηματική εικόνα

Το καλύτερο SERP σημαίνει καλύτερη εικόνα των πιθανών πελατών. Δεδομένου ότι το Διαδίκτυο είναι μια ανταγωνιστική αγορά για κάθε εισερχόμενο έμπορο, μπορεί να μην είναι πάντα εύκολο να κατατάσσεται στην κορυφή μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Όμως, μόλις πάρετε μια καλύτερη θέση κατάταξης, η επιτυχία θα έρθει σε εσάς. Φυσικά, προκειμένου να δώσετε στην επιχείρησή σας μια αξιοσέβαστη εικόνα μεταξύ των πελατών και των ανταγωνιστών, θα αισθανθείτε την πίεση να κατατάξετε τον ιστότοπό σας στα πρώτα δέκα αποτελέσματα ιστού.

Να σας δώσουμε ένα απλό παράδειγμα. Το ότι επί σειρά ετών ο ιστοτόπος μας είναι στην πρώτη σελίδα της Google στις λέξεις κλειδιά “προώθηση ιστοσελίδων” και “προώθηση ιστοσελίδας” το χρησιμοποιούμε σαν επιχείρημα στους πελάτες μας.

Το κάναμε για εμάς, άρα μπορούμε να το κάνουμε και για εσάς. Όσοι δεν το έκαναν για την ιστοσελίδα τους πως θα το κάνουν για την δική σας;

Αφήστε που πολλοί πλέον γνωρίζουν ότι στις πρώτη σελίδα της google συμπεριλαμβάνονται μόνο οι δημοφιλείς ιστότοποι, άρα η παρουσία σας εκεί συνεπάγεται και την ψήφο εμπιστοσύνης του κοινού.

Δέκα φορές καλύτερα αν είσαι στην κορυφή

Ανησυχείτε για την τρέχουσα θέση κατάταξής σας; Εάν ναι, τότε κάντε μια γρήγορη ενέργεια για να βελτιώσετε τη θέση κατάταξής σας. Αποδεικνύεται από ειδικούς ότι εάν μπορείτε να κατατάξετε στην κορυφή, η επιχείρησή σας θα γίνει δέκα φορές καλύτερη από τους ανταγωνιστές σας.

Το Ideaengineinc.com αναφέρει ότι η ιστοσελίδα που κατατάσσεται στην κορυφαία λίστα λαμβάνει 10 φορές περισσότερη επισκεψιμότητα από αυτήν της σελίδας επτά, για παράδειγμα.

Μειωμένο κόστος

Ως εισερχόμενος έμπορος στον κόσμο του διαδικτύου, υποτίθεται ότι γνωρίζετε ήδη ότι το κόστος μάρκετινγκ  είναι σχετικά χαμηλό  ανά πελάτη. Βασικά επειδή οι περισσότεροι από τους δυνητικούς πελάτες που δημιουργούν οι εισερχόμενοι έμποροι προέρχονται απευθείας από μηχανές αναζήτησης.

Έτσι, όσο καλύτερο είναι το SERP σας, τόσο περισσότερες δυνατότητες και ευκαιρίες έχει η επιχείρησή σας. Οι κορυφαίες θέσεις SERP μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά το κόστος διαφήμισης στο internet. Έχει επίσης σημαντικές επιπτώσεις στο μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων / social media σας.

Ωστόσο, ένα πρόβλημα με το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης είναι ότι ενδέχεται να μην λάβετε τα αποτελέσματα αμέσως. Εάν υπάρχουν στρατιές ανταγωνιστών, ίσως χρειαστεί να περιμένετε για πολύ καιρό.

Όμως, σε σύγκριση με άλλες επιχειρήσεις όπως γιγάντιες εταιρείες, η επιτυχία της μικρής επιχείρησής σας μπορεί να προέρχεται κυρίως από μηχανές αναζήτησης.

Τέλος, η κατάταξη μηχανών αναζήτησης δεν  είναι ένα αναπόφευκτο πλεονέκτημα για κάθε εισερχόμενο ιστοτόπο / eshop.

Εάν θέλετε να εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της Google, εργαστείτε λίγο πιο σκληρά. Η επιτυχία θα είναι τότε δική σας.

Συμβουλές /Tips για να επιτύχετε την πολυπόθητη πρώτη σελίδα στο Google

Δημιουργήστε ποιοτικό περιεχόμενο.

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την κατάταξή σας με την Google είναι να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο ποιότητας σε επίπεδο περιεχομένου. Το αισθητικό κομμάτι όσο άρτιο και αν είναι αυτό η Google δεν μπορεί να το εκτιμήσει σαν παράγοντα κατάταξης.

Αφήστε που το web design και το τελικό του αποτέλεσμα είναι εξ’ ορισμού υποκειμενικό. Ένα χρώμα αρέσει σε εσάς, ένα διαφορετικό σε κάποιον άλλον.

Προσλάβετε έναν επαγγελματία σχεδιαστή για να δημιουργήσετε τη σελίδα σας αν μπορείτε (και αν δεν μπορείτε, φροντίστε να αποφύγετε τουλάχιστον να μοιάζει με την κατασκευή του από το 2005).  Θα θελήσετε επίσης να εστιάσετε ιδιαίτερα όπως προαναφέραμε στην ποιότητα του κειμένου.

Το Google αρέσει να βλέπει πολύ κείμενο με σωστή γραμματική και ορθογραφία. Θα πρέπει επίσης να είναι ακριβώς αυτό που ψάχνουν οι άνθρωποι όταν διαβάζουν την προεπισκόπηση του ιστότοπού σας: εάν τα βάλετε και τα αλλάζετε ή διαφορετικά φεύγουν αμέσως και αναζητούν κάτι άλλο, η κατάταξή σας θα αγκυροβοληθεί  στα βάθη του ωκεανού που λέγεται Google.

Δημιουργήστε πρωτότυπο περιεχόμενο. Μην κάνετε αντιγραφή του περιεχομένου σας σε διαφορετικές σελίδες του ιστότοπού σας και σε καμία περίπωση μην κάνετε  κλοπή περιεχομένου κάποιου άλλου.

Δεν είναι θέμα να πιαστεί κανείς από ένα άτομο, τα bots της Google κάνουν όλα την δουλειά. Όπως αυτοματοποιημένα ένας καθηγητής κάνει έλεγχο πρωτοτυπίας στις εργασίες των φοιτητών του έτσι κάνει και η Google.

Απλώς εστιάστε στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που είναι δικό σας.

Ενσωματώστε τις κατάλληλες εικόνες. Το Google αναζητά επίσης εικόνες και εικόνες (η ποιότητα της εικόνας θα παίζει επίσης ρόλο!). Βρείτε και δημιουργήστε εικόνες που ταιριάζουν με το κείμενό σας και προσθέστε στην εμπειρία. Μην κλέβετε όμως τις εικόνες! Αυτό μπορεί να βλάψει την κατάταξή σας.

Χρησιμοποιήστε εικόνες Creative Commons ή τραβήξτε τις δικές σας! Χρησιμοποιήστε τις πρωτότυπες φωτογραφίες της εταιρείας σας για να δείξετε την κουλτούρα εργασίας σας. Αγοράστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας για τον ιστότοπό σας από επαγγελματικά sites όπως το 123rf.com

Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά. Χρησιμοποιήστε το Google Analytics  για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας . Στη συνέχεια, χρησιμοποιήστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο κείμενό σας.

Μην υπερφορτώνετε το κείμενο με τη λέξη-κλειδί. Η Google θα σας παρατηρήσει και θα σας αγκυροβολήσει σε βάθος πολλών σελίδων πίσω. Αλλά θα πρέπει να το χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον αρκετές φορές.

Τελικές σκέψεις

Η παρουσία στην πρώτη σελίδα μιας αναζήτησης Google παρέχει πολλά οφέλη. Εφαρμόζοντας μια έξυπνη στρατηγική SEO, πράγμα που θα φανεί με την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις πρώτες θέσεις, η επιχείρηση σας γίνεται πιο ορατή στην αγορά.

Το κόστος διατηρείται υπό έλεγχο, καθώς οι οργανικές μέθοδοι έχουν προτεραιότητα έναντι των πληρωμένων διαφημίσεων. Η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα οδηγεί επίσης στους πελάτες σε μεγαλύτερη παραμονή σε μια ιστοσελίδα και να αυξάνει την πιθανότητα αγοράς απευθείας από την πηγή.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο με την πλειάδα ηλεκτρονικών καταστημάτων / eshops που υπάρχουν και με δεδομένο ότι 10 από αυτά θα είναι στην πρώτη σελίδα της google, συνήθως άλλα 3-4 μέσω την πληρωμένων διαφημίσεων της google δημιουργούν ήδη ένα πολύ ισχυρό ανταγωνισμό. Σκεφθείτε μόνο το εξής.

Όταν έχεις προσπελάσει περίπου 15 σελίδες ήδη με το προϊόν και την υπηρεσία που σας ενδιαφέρει πόσο πιθανόν είναι ο μέσος πελάτης – επισκέπτης να συνεχίσει την αναζήτηση και να μην έχει βρει αυτό που θέλει;

Παρότι κυκλοφορεί ένας μύθος ότι με την εισαγωγή ενός τίτλου και των περίφημων meta tags καθώς και την δημιουργίας ενός seo friendly eshop ή site αρκεί για να εισέλθετε στην πρώτη σελίδα της Google ουσιαστικά αυτά δεν είναι παρά η αναγκαία προϋπόθεση και όχι η ικανή συνθήκη που θα το επιτύχει.

Ωστόσο, υπάρχουν οι άυλες ιδιότητες της φήμης και της αξιοπιστίας που προωθούν πραγματικά μια επιχείρηση. Οι οργανισμοί έχουν και θα ξοδέψουν χιλιάδες ευρώ για να επιτύχουν έναν στόχο στο Google που τους δίνει αξιοπιστία, αλλά οι εταιρείες που κάνουν τη δέουσα επιμέλεια και ικανοποιούν τους πελάτες τους τελικά αποκομίζουν τα οφέλη.

Υπάρχει πάντα μια ιεραρχία σε αυτόν τον τομέα και ακόμη και στην πρώτη σελίδα, η νούμερο ένα θέση έχει την κυρίαρχη θέση σε σχέση με τις άλλες ιστοσελίδες.

Η κατάταξη σε αυτή τη νούμερο ένα θέση για την ιστοσελίδα σας είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και θα χαρούμε να μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5  και στο email s at dreamweaver dot gr για να συζητήσουμε μαζί και να βρούμε