Τεχνική προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος: Αμοιβαία σύνδεση του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας

Τεχνική προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος: Αμοιβαία σύνδεση του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας

Η σύνδεση του προωθητικού περιεχομένου με το προωθούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να είναι αμοιβαία. Αυτό που συνηθίζεται στην προώθηση ιστοσελίδων είναι να δημιουργούμε περιεχόμενο και να τοποθετούμε link προς μια σελίδα προϊόντος ή μια σελίδα κατηγορίας προϊόντων από το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ωστόσο, μια πολύ καλή πρακτική είναι να υπάρχει και αντίστροφο link. Από τη σελίδα της κατηγορίας ή τη σελίδα του προϊόντος προς τη σελίδα που περιέχει το προωθητικό άρθρο.

Για να καταλάβουμε πόσο χρήσιμο είναι το αντίστροφο link ας δούμε ένα παράδειγμα. Ας υποθέσουμε οτι προωθούμε ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο. Ας υποθέσσουμε οτι γράφουμε άρθρα για να προωθήσουμε μια συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, για παράδειγμα τα αντηλιακά. Είναι πολύ καλό να γράψουμε άρθρα για τα αντηλιακά και να βάλουμε link προς τη σελίδα της αντίστοιχης κατηγορίας του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Αυτό είναι καλό διότι ο χρήστης που θα διαβάσει το άρθρο είναι πολύ πιθανό να πατήσει το link και να πάει στην αντίστοιχη κατηγορία και να κάνει αγορά κάποιου προϊόντος.

Ας πάρουμε όμως μια άλλη περίπτωση. Ας υποθέσουμε ότι κάποιος μπήκε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και πλοηγείται στις σελίδες του. Όταν φτάσει στη σελίδα με τα αντηλιακά ίσως να χρειάζεται μια ουδέτερη ή μια τρίτη γνώμη πριν κάνει την αφορά κάποιου αντηλιακού. Εκεί ακριβώς είναι χρήσιμο να έχουμε στη σελίδα της κατηγορίας ή στη σελίδα του προίόντος ένα ή περισσότερα link που να παραπέμπουν σε σχετικά άρθρα. Το περιεχόμενο των άρθρων ενδέχεται να ενισχύσει την επιθυμία του υποψήφιου πελάτη να αφοράσει το προίόν. Επίσης ενδέχεται να διώξει κάποιες αμφιβολίες του πελάτη σχετικά με την επιλογή του συγκεκριμένου προϊόντος. Ακόμα περισσότερο ενισχύεται η θετική γνώμη του υποψήφιου πελάτη εάν το άρθρο περιλαμβάνει γνώμες επωνύμων ή διάσημων ιατρών, ή αν το άρθρο βρίσκεται σε ιστοσελίδα με σημαντικό ιατρικό ή φαρμακευτικό περιεχόμενο.

Αυτή η αμφίδρομη σύνδεση ενσωματώνει το περιεχόμενο στο site αντί να δημιουργεί απλά συνδέσμους προς αυτό. Αυτή η τεχνική είναι οτι καλύτερο για την προώθηση ιστοσελίδων. Οι μηχανές αναζήτησης όταν βλέπουν ένα άρθρο και στο τέλος του βλέπουν να υπάρχει ένα link, τότε εύκολα καταλαβαίνουν οτι αυτό το άρθρο γράφτηκε καθαρά με στόχο την προώθηση ιστοσελίδας, και για αυτό το λόγο μειώνουν τη βαρύτητά του ως backlink. Γίνεται ξεκάθαρο πτι το άρθρο αυτό περιέχιε προωθητικό περιεχόμενο. Ενώ οι μηχανές αναζήτησης θα ήθελαν άρθρα με συναρπαστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, που δίνει χρήσιμες πληροφορίες στους χρήστες.

Αντίθετα εάν υπάρχουν links προς αυτό το άρθρο τότε αυξάνουμε πολύ την αξία τόσο του άρθρου όσο και του προωθούμενου ηλεκτρονικού καταστήματος.

Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις μας σχετικά με την κατασκευή eshop καθώς και την προώθηση τους στις ακόλουθες σελίδες μας.

Δημιουργία eshop

Προώθηση ιστοσελίδας