DreamWeaver.Gr

Δεν βιοπορίζουμε απλά από το διαδίκτυο. Πιστεύουμε σε αυτό

Προδιαγραφές eshop December 6, 2018

Προδιαγραφές eshop Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 14ο ” Το παρόν άρθρο αποτελεί μέ...

περισσότερα...
Internet Marketing & e-shop December 3, 2018

Internet Marketing και eshop Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 13ο ” Το παρόν άρθρο α...

περισσότερα...

Blog

December 6, 2018

Προδιαγραφές eshop

Προδιαγραφές eshop

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 14ο

” Το παρόν άρθρο αποτελεί μέρος μιας σειράς άρθρων με συμβουλές για όσους σκέφτονται να προχωρήσουν στην κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και μπορείτε να βρείτε το πρώτο του μέρος κάνοντας κλικ εδώ. ”

Μπορείτε να είστε φοβεροί στην εκπλήρωση, άσσοι στις αποστολές, και ο καλύτερος στο ιντερνετ μάρκετινγκ, αλλά αν το κατάστημά σας μαστίζεται από τεχνικές δυσκολίες που δημιουργούν μια δυσάρεστη πελατειακή εμπειρία, θα αποτύχετε παρόλα αυτά.

Το εκνευριστικό περιβάλλον και η κακή πελατειακή εμπειρία καταστρέφουν τη φήμη σας προκαλούν την οργή των πελατών και το χειρότερο απ’ όλα, διαλύει την ικανότητά σας να πραγματοποιείτε πωλήσεις. Έτσι, παρακάτω είναι οι προδιαγραφές που πρέπει να τηρεί το eshop σας που δεν είναι τίποτα άλλο παρά οι ψηφιακές ανάγκες συντήρησης για ένα ομαλά λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα.

Προσφέρετε Διαφορετικές Πύλες Πληρωμής

Γνωρίζατε ότι: το 50% των online αγοραστών θα ακύρωνε την αγορά τους εάν δεν είναι διαθέσιμη η προτιμώμενη μέθοδος πληρωμής; Σημασία εδώ λοιπόν δεν έχει το τι εξυπηρετεί εσάς (π.χ. δεν θέλετε αντικαταβολή , κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό , πληρωμή με πιστωτική κάρτα , paypal κ.α.) για οικονομικούς ή άλλους πρακτικούς λόγους. Έχει το τι θέλει ο πελάτης σας και μην ξεχνάτε ότι δεν είστε το μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα / eshop που εμπορεύεται αυτά που εμπορεύεστε.

Επιλέξτε τη σωστή πύλη πληρωμής απαντώντας στις εξής τρεις ερωτήσεις:

  1. Πώς αυτή η πύλη βελτιώνει την εμπειρία του Checkout χρήστη (UX);

Ο ενδιαφερόμενός σας ενθουσιάζεται από το προϊόν και κατευθύνεται στα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί στο καλάθι, είναι ασφαλές να υποθέσετε ότι έχετε κλείσει την πώληση, σωστά;

Όχι πραγματικά.

Το ταξίδι από την απόφαση να αγοράσετε και το check out και την πληρωμή είναι επιρρεπές. Επειδή το “αυτό είναι υπέροχο, το θέλω” μπορεί – σε λίγα πολύτιμα δευτερόλεπτα – να μετατραπεί σε απογοητευμένο “Τι συμβαίνει, γιατί δεν μπορώ να κάνω πληρωμή; Δεν έχω χρόνο για τέτοια” (κλείνει την καρτέλα και αναζητά άλλο κατάστημα).

Η επιλογή της κατάλληλης πύλης πληρωμής ενισχύει την εμπειρία των χρηστών και τις μετατροπές με τη αφαίρεση περιττών βημάτων/χρόνου φόρτωσης. Με αποτέλεσμα την ομαλότερη, χωρίς άγχος εμπειρία checkout για τους πελάτες σας.

Αν επιλέξετε να ενσωματώσετε το PayPal express για πληρωμές από το Amazon, μπορείτε να συμπληρώσετε αυτόματα ορισμένες από τις πληροφορίες των πελατών σας μέσω του API της πύλης, φέρνοντάς το πιο κοντά σε checkout με ένα κλικ.

Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος eshop σημαίνει ότι εσείς και η εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποι

Τόσο εσείς, όσο και ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας σας είστε τόσο εμπλεγμένοι σε αυτό που λέγεται usability testing, Δεν μπορείτε με όσες “ματιές” και να ρίξετε κατά την διάρκεια της υλοποίησης του project σας να αντιληφθείτε όλα εκείνα τα σημεία που ενδεχομένως θα μπερδέψουν τον ανυποψίαστο μέσο χρήστη / επισκέπτη του ιστοτόπου σας.  Αρκεί να κάτσετε δίπλα σε κάποιους φίλους σας και να τους ζητήσετε να περιδιαβούν το eshop σας και θα μπορέσετε μέσα σε λίγες ώρες να εισπράξετε χρήσιμες παρατηρήσεις και συμπεράσματα αλλά και ίσως το πιο σημαντικό. Να δείτε τον ιστοτόπο σας μέσα από τα μάτια τους και όχι μέσα από τα δικά σας. Να ξέρετε ότι η τυπική διαδικασία usability testing έχει ένα αυξημένο κόστος και δεν συμπεριλαμβάνεται στο κόστος δημιουργίας ενός eshop .

  1. Η εν λόγω πύλη ενσωματώνεται στην τρέχουσα πλατφόρμα μου;

Ναι, μπορείτε να ενσωματώσετε μια πύλη πληρωμής που δεν διαθέτει υπάρχουσα προσθήκη ή εφαρμογή για την πλατφόρμα σας, αλλά αναμένετε ακραίες πατέντες για να λειτουργήσει. Και σαν φθηνή κονσόλα παιχνιδιών που τρέχει κορυφαίο τίτλο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα πιθανές δυσλειτουργίες και απογοητευτικά κακή αξιοπιστία. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι η πύλη σας είναι πλήρως συμβατή με την τρέχουσα πλατφόρμα σας.

  1. Πώς αυτή η πύλη υπόσχεται να αναπτυχθεί με την επιχείρησή μου;

Η πύλη σας πρέπει να συμβαδίζει με την ανάπτυξη του καταστήματος eCommerce σας. Πρέπει να προσαρμοστεί στους πελάτες σας, στην αγοραστική τους συμπεριφορά και στις ψηφιακές ιδιοσυγκρασίες τους.

Έρευνες από το eMarketer εκτιμούν ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις eCommerce θα φτάσουν τα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2020. Ωστόσο, ένας μεγάλος αριθμός λιανοπωλητών eCommerce εξακολουθεί να μην αποκομίζει το κέρδος από την παγκόσμια πίτα, κυρίως λόγω πολύπλοκων λογιστικών και τεχνικών εμποδίων όπως οι πύλες πληρωμών:

Αναγκάζοντας τους πελάτες σας να κάνουν checkout χρησιμοποιώντας το προεπιλεγμένο νόμισμα της τοποθεσίας σας ή απλά να μην είναι σε θέση να πραγματοποιήσουν πληρωμές λόγω ασυμβατότητας των πύλων, θα σκοτώσει τις διεθνείς πωλήσεις σας.

Πρόληψη της Απάτης: Γιατί έχει Σημασία

Οι έμποροι eCommerce αγαπούν τις γιορτές. Δυστυχώς, το ίδιο και οι απατεώνες.

Οι απατεώνες και οι οργανωμένοι εγκληματίες γνωρίζουν ότι είστε απασχολημένοι με την καθοδήγηση των πωλήσεων, την εκπλήρωση των παραγγελιών και τη διατήρηση της χαράς πελατών σας. Έτσι, αναμένουν να μην είστε τόσο προσεκτικοί σε χειρωνακτική αναθεώρηση των εντολών τους.

Οι περισσότερες δραστηριότητες ηλεκτρονικής απάτης μπορούν να ταξινομηθούν ευρέως ως εξής:

  • Κατάληψη λογαριασμού
  • Κλοπή ταυτότητας

Για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τους πελάτες τους από ηλεκτρονική απάτη, το Συμβούλιο Προτύπων Ασφάλειας Βιομηχανίας Καρτών Πληρωμών (PCI SSC) – ένα φόρουμ παγκόσμιων εμπορικών σημάτων, συμπεριλαμβανομένων των Visa, MasterCard και American Express – έχει αναπτύξει ένα σύνολο βέλτιστων πρακτικών για την προστασία των δεδομένων των καταναλωτών.

Η συμμόρφωση με αυτά τα πρότυπα, δηλαδή η συμμόρφωση με την οδηγία PCI, είναι υποχρεωτική για τους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής και εφαρμόζεται αυστηρά.

Παρακάτω παρατίθενται ορισμένες βασικές συστάσεις για τη διατήρηση της συμμόρφωσης με την PCI:

  1. Παρακολουθήστε τις συναλλαγές και συντονίστε τους τραπεζικούς λογαριασμούς καθημερινά

Παρακολουθείτε τους λογαριασμούς και τις συναλλαγές σας για ύποπτη δραστηριότητα, όπως ασυνεπείς πληροφορίες χρέωσης και αποστολής. Η φυσική θέση των πελατών σας είναι επίσης αξιοσημείωτη. Χρησιμοποιήστε εργαλεία που παρακολουθούν τις διευθύνσεις IP πελατών και εντοπίζουν διευθύνσεις από ύποπτες χώρες. Σε κάθε πακέτο μας κατασκευής eshop φροντίζουμε και έχουμε τοποθετήσει εργαλεία που παρατηρούν και μπορούν να αποτρέπουν ύποπτες συναλλαγές και κινήσεις.  Τα εργαλεία αυτά αποθαρρύνουν τον κάθε επίδοξο απατεώνα.

  1. Ορίστε όρια αγοράς

Με βάση τις τάσεις της παραγγελίας και των εσόδων σας, ορίστε όρια για τον αριθμό των αγορών και τη συνολική αξία σε ευρώ που θα αποδεχτείτε από έναν λογαριασμό σε μία μόνο ημέρα. Εάν κάποιος θέλει να κάνει μια εξαιρετικά μεγάλη παραγγελία, να έχει μια διαδικασία επαλήθευσης εν αναμονή. Ίσως πρέπει να επαληθεύσετε τη διεύθυνσή τους ή την ταυτότητά τους μέσω εντύπου συγκατάθεσης ή κλήσης.

  1. Χρησιμοποιήστε το σύστημα επαλήθευσης διευθύνσεων (AVS)

Τα Συστήματα Επαλήθευσης Διευθύνσεων συγκρίνουν τα αριθμητικά μέρη της διεύθυνσης χρέωσης που είναι αποθηκευμένα σε μια πιστωτική κάρτα με τη διεύθυνση που βρίσκεται στο αρχείο στην εταιρεία πιστωτικών καρτών. Το AVS περιλαμβάνεται στις περισσότερες λύσεις επεξεργασίας πληρωμών, αλλά συμβουλευτείτε τον επεξεργαστή πληρωμών σας για να βεβαιωθείτε ότι υποστηρίζεται.

  1. Απαιτήστε την τιμή επαλήθευσης κάρτας (CVV)

Οι κανόνες PCI σας εμποδίζουν να αποθηκεύσετε το CVV μαζί με τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας και το όνομα του κατόχου της κάρτας. Γι ‘αυτό το CVV είναι τόσο αποτελεσματικό. Είναι σχεδόν αδύνατο για τους απατεώνες να το πάρουν εκτός αν έχουν κλέψει την φυσική πιστωτική κάρτα.

  1. Γϊνετε πιο αυστηροί με τις απαιτήσεις κωδικού πρόσβασης

Οι βέλτιστες πρακτικές αυτές τις μέρες απαιτούν τουλάχιστον έναν οκταψήφιο αλφαριθμητικό κωδικό που απαιτεί τουλάχιστον κεφαλαία γράμματα και έναν ειδικό χαρακτήρα. Οι πελάτες ενδέχεται να γκρινιάζουν, αλλά καλύτερα ασφαλής παρά χακαρισμένος.

  1. Να διατηρείτε ενημερωμένες τις πλατφόρμες και το λογισμικό

Οι πάροχοι ενημερώνουν συνεχώς το λογισμικό με μπαλώματα ασφαλείας για να σας προστατεύσουν από τα πρόσφατα εντοπισμένα τρωτά σημεία. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε την πιο πρόσφατη έκδοση του λειτουργικού συστήματος, καθώς και τα πιο πρόσφατα antivirus.

Προστατέψτε τα Δεδομένα Πελατών με Κρυπτογράφηση SSL

Χρειάζεστε σίγουρα ένα πιστοποιητικό SSL. Δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγετε. Ορίστε γιατί:

Πληροφορίες πιστωτικής κάρτας

Οι πελάτες πληρώνουν μέσω των πιστωτικών καρτών τους και άλλων επιλογών ηλεκτρονικής πληρωμής. Είναι δική σας ευθύνη να προστατεύσετε αυτές τις πληροφορίες.

Αυξημένες μετατροπές

Η παραβίαση, η κλοπή ταυτότητας και οι ηλεκτρονικές απάτες έχουν πολλαπλασιάσει τη συλλογική ενόχληση όταν αγοράζετε αγαθά στο διαδίκτυο. Η εμπιστοσύνη αποτελεί τεράστιο εμπόδιο για την πραγματοποίηση αγορών στο διαδίκτυο. Τα πιστοποιητικά SSL διαλύουν τις υποψίες, δημιουργούν ένα αίσθημα εμπιστοσύνης και ασφάλειας, με αποτέλεσμα υψηλότερες μετατροπές.

Πύλη πληρωμής τρίτου μέρους

Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε πλατφόρμες πληρωμών τρίτου μέρους όπως το PayPal, δεν θα χρειαστείτε απευθείας κρυπτογράφηση SSL.  Ωστόσο, το SSL  λειτουργεί ως σφραγίδα εμπιστοσύνης και παρέχει πρόσθετη ασφάλεια όταν οι πελάτες πραγματοποιούν αγορές στον ιστότοπό σας.

Φόρμες σύνδεσης

Οι ιστότοποι που ζητούν φόρμες σύνδεσης (ονόματα χρηστών και κωδικός πρόσβασης) απαιτούν κρυπτογράφηση SSL, έτσι ώστε ένας τρίτος να μην μπορεί να παριστάνει τον χρήστη.

Χαρακτηρισμός ως μη  ασφαλής του ιστοτόπου σας.

Με update που ήρθε στον δημοφιλέστερο browser  αυτή την χρονική περίοδο ,τον Chrome 68, προστέθηκε το κόκκινο “not secure” που συνοδεύεται από ένα σήμα κινδύνου για να λειτουργήσει ενημερωτικά και τελικά αποτρεπτικά στον χρήστη που θέλει να επισκεφτεί το eshop σας. Θα εμφανίζεται δε  όταν κάποιος χρήστης  / επισκέπτης επιχειρήσει να προσθέσει τα προσωπικά του στοιχεία σε φόρμα που φιλοξενείται σε HTTP site.

Σίγουρα θα έχετε ήδη δει ένα “μη ασφαλής τοποθεσία” /  “not secure” στη μπάρα του browser σας , όταν επισκέπτετε ιστοσελίδες που δεν έχουν εξοπλιστεί με ένα ssl . Δεν είναι όμως μόνο ο Chrome που λαμβάνει τέτοια μέτρα. Οι περισσότεροι φυλλομετρητές / browsers έχουν θετικές ενδείξεις ασφαλείας για τα HTTPS sites  ενώ είναι ιδιαίτερα πιθανό μελλοντικά να ακολουθήσουν παρόμοια τακτική και να έχουν αρνητικές / προειδοποιητικές σημάνσεις για ιστοτόπους / eshops που στερούνται SSL.  Για παράδειγμα, ο Mozilla ήδη από τις αρχές του έτους δίνει μόνο σε https ιστοτόπους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα νέα web-exposed features του.

Δεν σταματά όμως εδώ. Η Google μειώνει την σειρά κατάταξης  στην μηχανή αναζήτησης της σε όλα τα sites που δεν έχουν εφοδιαστεί με ένα ssl. Είναι απλά ζήτημα χρόνου όχι μόνο να λαμβάνουν προειδοποιητικά σήματα οι επισκέπτες σας, αλλά και να εξαφανιστούν τελείως αν εξαφανιστεί η ιστοσελίδα / eshop σας από τα αποτελέσματα της Google.

Όσες λοιπόν προσπάθειες και αν καταβάλλετε για την προώθηση της ιστοσελίδας σας , τόσε με ενέργειες onsite seo όσο και με ενέργειες off site seo αυτές είναι καταδικασμένες στην αποτυχία και η πρώτη σελίδα στην Google θα παραμείνει ένα άπιαστο όνειρο για εσάς.

Βλέπετε οι μηχανές αναζήτησης οδηγούν το διαδίκτυο με την στάση τους αυτή σε ένα ασφαλέστερο μέρος για τον κάθε χρήστη του και είναι και δικό σας σύμφερον να προασπιστείτε την ασφάλεια των χρηστών / επισκεπτών του eshop σας. Δηλαδή των πελατών σας.

Για την dreamweaver.gr

Άννα Αγγελάκη – Θανάσης Δαβαλάς

 

 

Ασφάλεια Ιστοσελίδων, Κατασκευή eshop , , , , , , ,