DreamWeaver.Gr

Όταν ξεκινήσαμε το 2001 το slogan μας ήταν ήρθαμε για να μείνουμε. Τώρα το 2017 διατηρούμε το ίδιο ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία και όρεξη.

Συμβουλές για κατασκευή ιστοσελίδας October 11, 2018

 Συμβουλές κατασκευής ιστοσελίδας Αυτό το άρθρο απαριθμεί τις 5 καλύτερες συμβουλές κατασκευής ιστοσ...

περισσότερα...
Περιεχόμενο ιστοσελίδας. Τρόποι βελτίωσης του. October 4, 2018

Περιεχόμενο ιστοσελίδας. 4 Τρόποι βελτίωσης του. “Γιατί δεν βρίσκω την ιστοσελίδα μου στα αποτ...

περισσότερα...

Blog

October 4, 2018

Περιεχόμενο ιστοσελίδας. Τρόποι βελτίωσης του.

Περιεχόμενο ιστοσελίδας. 4 Τρόποι βελτίωσης του.

“Γιατί δεν βρίσκω την ιστοσελίδα μου στα αποτελέσματα αναζητήσεων της Google; Γιατί δεν έχει βελτιωθεί αισθητά η επισκεψιμότητα μου μετά τις διαφημιστικές μας ενέργειες στο διαδίκτυο;  Γιατί οι κλήσεις και οι πωλήσεις από τους πελάτες έχουν πάρει την κατιούσα;

Πόσες φορές δεν έχουμε δει άριστα κατασκευασμένες ιστοσελίδες , πολλές εξ’ αυτών από εμάς σχεδιασμένες με αγάπη και μεράκι  και άλλες από άξιους συναδέλφους μας γεμάτες όμως εκ των υστέρων με κακότεχνο περιεχόμενο που διώχνει τους υποψήφιους πελάτες πιο γρήγορα και αποτελεσματικά από ότι τον διάολο το λιβάνι…

Δυστυχώς το διαδίκτυο εξακολουθεί να είναι γεμάτο με παραδείγματα από πολύ εντυπωσιακές ιστοσελίδες που είναι γεμάτες με άθλιο περιεχόμενο. Αυτές οι τοποθεσίες δεν θα παράγουν ποτέ αξιοπρεπή αποτελέσματα, και πολύ συχνά οι ιδιοκτήτες θα θεωρήσουν υπεύθυνο τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας. Φυσικά αυτός δεδομένου ότι το λειτουργικό και αισθητικό αποτέλεσμα είναι το σωστό φέρει μόνο μια ευθύνη επί τούτου. Αν δεν εξήγησε την σπουδαιότητα του περιεχομένου σε αυτήν.

Ο στόχος όμως ενός επαγγελματία δεν είναι η αναζήτηση και η ανταλλαγή ευθυνών. Είναι η εύρεση λύσεων . Οπότε ευθύνη κάθε κατασκευαστή ιστοσελίδων είναι να μετατρέψουμε τον ιστοτόπο σε σε ακόμη  άλλο ένα site υψηλής απόδοσης και η προσθήκη αλλης μία μαρτυρίας ενός ευτυχισμένου πελάτη στο πελατολόγιο μας.

Φυσικά υπάρχουν και εκείνοι οι οποίοι δεν έχουν προβληματικό περιεχόμενο αλλά τουναντίον χαρακτηρίζονται από την πλήρη έλλειψη τους.  Όμορφα σχεδιασμένες ιστοσελίδες που μοιάζουν με ένα θεσπέσια δομημένο νεόκτιστο σπίτι που περιμένει τους πίνακες και τη διακόσμηση.

Βλέπετε δυστυχώς πολλοί web designers δεν έχουν καμία σχέση με την εργασία της συγγραφής και δημιουργίας περιεχομένου και αφήνουν το κείμενο των πελατών τους να παρατίθεται ακατέργαστο εντός των σελίδων του ιστοτόπου. Η ολιστική προσέγγιση κατά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι κάτι το οποίο δεν μπορεί να αγνοηθεί αν δεν θέλουμε ΄φυσικά το κοινό να αγνοήσει την ιστοσελίδα μας.

Και όμως. Ο σχεδιασμός  δεν πουλάει από μόνος του…

Βλέπετε το περιεχόμενο όπως και ο σχεδιασμός δεν χρειάζεται απλά να είναι καλό. Πρέπει να είναι εξαιρετικό και να εμπνέει.

Ο Andrew Kucheriavy, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας σχεδιασμού ιστοσελίδων, UX και του πρακτορείου μάρκετινγκ Intechnic, λέει ότι είναι σαφές ότι “ο ίδιος ο σχεδιασμός δεν πουλάει”:

Το καλό περιεχόμενο είναι αυτό που ξεχωρίζει τον ιστότοπό σας από τις μάζες και προσφέρει το σωστό μήνυμα στις καρδιές και τα μυαλά των πελατών σας. Η επιτυχία της ιστοσελίδας σας καθορίζεται κυρίως από το περιεχόμενό της. Τελικά, το περιεχόμενο είναι αυτό που θα ανοίξει τα πορτοφόλια των πελατών σας αφού πρώτα εμφιλοχωρήσει στις καρδιές και τα μυαλά τους.. Όλα τα άλλα στοιχεία του ιστότοπού σας (σχεδιασμός, γραφικά, βίντεο κ.λπ.) παρέχουν δευτερεύοντα ρόλο υποστήριξης.

Υπάρχουν δύο βασικοί τομείς στους οποίους το περιεχόμενο μπορεί πραγματικά να δώσει τα μέγιστα : τη δημιουργία κίνησης / επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα, είτε με τη δημιουργία ενημερωτικών σελίδων / links που θα προσελκύουν τα  bots από τις μηχανές αναζήτησης (βλ Google) συμβάλλοντας ιδιαίτερα στην προσπάθεια προώθησης της ιστοσελίδας σας αφού κάθε σελίδα , άρθρο αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια αναρρίχηση στην google σε κάποια λέξη – φράση κλειδί , καθώς και την αιτιολόγηση κάποιων πωλησιακών σας προτάσεων όπως π.χ. ένα άρθρο που θα αιτιολογεί τους λόγους αγοράς ενός προιόντος.

Γιαυτό τον λόγο ειδικά σε κάθε πακέτο κατασκευής eshop στην dreamweaver.gr έχουμε εντάξει και ένα blog για να υπηρετήσουμε αυτήν την προοπτική την οποία επιτρέψτε μας να βαπτίσουμε ως αναγκαιότητα για κάθε eshop / ηλεκτρονικό κατάστημα τουλάχιστον που επιθυμεί να κάνει πωλήσεις και όχι απλά να στέκει ως διαφημιστική πινακίδα στον αχανή κόσμο του διαδικτύου.

Ως web designer, πώς θα καταφέρετε να εξασφαλίσετε ότι το αντίγραφο που υπάρχει στις ιστοσελίδες σας δεν είναι μόνο μέτριο, αλλά εξαιρετικό; Οι παρακάτω διαδικασίες θα σας βοηθήσουν να διασφαλίσετε ότι τα σχέδιά σας θα πάρουν τις λέξεις που τους αξίζουν.

1. Προγραμματίστε εκ των Προτέρων

Η εξέταση για την δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου  για μια ιστοσελίδα πρέπει να ξεκινήσει μόλις αρχίσει μια εργασία σχεδιασμού της. Ενδεχομένως να θέλετε να αρχίσετε να εργάζεστε στον ιστότοπο πριν αποκτήσετε το κείμενο, αλλά πρέπει να συμφωνήσει ο πελάτης και ο web designer σε ένα χρονοδιάγραμμα για την παράδοσή του, μαζί με σαφείς κατευθύνσεις του τι θα περιγράφει το κείμενο.

Πόσο μεγάλη θα είναι η κάθε σελίδα;  Ο κατασκευαστής μιας ιστοσελίδας πρέπει να χρησιμοποιήσει ην τεχνογνωσία του στο σχεδιασμό και την ανάλυση ιστοσελίδων για να καθοδηγήσει τον πελάτη προς τους κατάλληλους στόχους, αντί να επιτρέψει στις υποκειμενικές προτιμήσεις τους να υπαγορεύσουν ότι απαιτείται μια περιγραφή 800 λέξεων στην αρχική σελίδα για όλα τα κύρια μοντέλα. Μην ξεχνάτε ότι κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Πάνω από όλα όμως χρειάζεται συζήτηση.

Έχουμε πει και θα το ξαναπούμε ότι η πιο σημαντική δουλειά στον κόσμο είναι αυτή του μαραγκού. Γιατί φτιάχνει καρέκλες και γραφεία και οι άνθρωποι κάθονται σε αυτά και βρίσκουν λύσεις για όλα τα ζητήματα τους.

Συχνά ένας πελάτης θα πει ότι έχει ήδη ένα κατάλληλο κείμενο στην παλιά του ιστοσελίδα. Μην υποθέσετε ότι αυτό είναι αρκετό. Ψάξτε μόνοι σας και μπορεί να είναι φανερό  ότι το περιεχόμενο είναι ένας από τους λόγους αποτυχίας του παλιού ιστοτόπου. . Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να πείσουμε τον πελάτη ότι μια ολόκληρη νέα προσέγγιση είναι αυτό που θα αποφέρει πραγματικά αποτελέσματα. Στην ιδανική περίπτωση, αυτό θα περιλαμβάνει μια στρατηγική σκέψη γύρω από τις προτιμήσεις των πελατών, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

Το περιεχόμενο του ιστότοπού σας πρέπει πάντα να ξεκινά με σωστή έρευνα αγοράς. Πρώτον, πρέπει να καθορίσετε τους πελάτες υψηλής αξίας και να ορίσετε προσωπικότητες για τον ιστότοπό σας. Τότε θα πρέπει να καθορίσετε πώς θα τους στοχεύσετε.

Αν ο πελάτης σας είναι μια μικρή επιχείρηση, μπορεί να μην έχει τον προϋπολογισμό για στρατηγικό μάρκετινγκ αυτού του είδους, αλλά από την άλλη, θα πρέπει να έχει μια καλή ιδέα για το ποιοι είναι οι πελάτες του και γιατί αγοράζουν. Αυτό είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης κατά το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας. Μην ξεχνάμε όμως ποτέ. Μια ιστοσελίδα δεν δημιουργείται για τα δικά μας μάτια αλλά για αυτά των πελατών μας και δεν πρέπει ποτέ να κάνουμε το θανάσιμο λάθος να θεωρούμε ότι εφόσον καλύπτει τα κριτήρια μας ότι καλύπτει και αυτά των πελατών μας. Επίσης δεν πρέπει ποτέ να ξεχνούμε ότι χωρίς διαφημιστικές ενέργειες στο διαδίκτυο η σελίδα μας είναι καταδικασμένη σε αποτυχία ακόμα και αν πληροί τα υψηλότερα αισθητικά και λειτουργικά standards. Αν δεν την βρει κάποιος στο Google, στο Facebook, στο Youtube, στο Instagram και σε σημεία όπως το Σκρουτζ κ.α.  πως θα μας ανακαλύψει;

2. Η Επεξεργασία είναι Εξίσου Σημαντική με τη Συγγραφή

Ακόμη και οι σπουδαίοι συγγραφείς απαιτούν από έναν συντάκτη να εξετάσει το έργο τους, και ένα κομμάτι της επιδέξιας επεξεργασίας μπορεί να κάνει πολλά για να σώσει ακόμη και ένα κακό περιεχόμενο. Για τον κατασκευαστή μιας ιστοσελίδας  η επεξεργασία είναι μια βασική δεξιότητα και αξίζει να εξοικειωθείτε με τα βασικά.

Η επεξεργασία δεν είναι μόνο διόρθωση, αλλά αυτή είναι η αρχή. Αν σας αρέσει αυτό που διαβάζετε, ωραία: απλά διορθώστε την ορθογραφία, τη γραμματική και τη στίξη, όπως απαιτείται. Εάν δεν σας αρέσει, δοκιμάστε να εντοπίσετε τα προβλήματα – τείνουν να εμπίπτουν σε δύο κατηγορίες: κακή γραφή και αδυναμία αντιμετώπισης του θέματος.

Στην τελευταία περίπτωση, ένας καλός συντάκτης θα στείλει συχνά το σχέδιο στο αρχικό συγγραφέα, με τα βασικά ερωτήματα που τίθενται ως εποικοδομητική κριτική. Ίσως κάτι που είναι περιττό, μπορεί να προταθεί με ειλικρίνεια ως υλικό ιστολογίου για μεταγενέστερη στιγμή.

Αν η γραφή είναι φλύαρη ή άσχημη ή οι προτάσεις είναι δύσκολο να ακολουθηθούν και να κατανοηθούν, τότε θα πρέπει να είστε σε θέση να το διορθώσετε με την επεξεργασία. Αρχίστε να διαβάζετε ξανά και βελτιώστε τα κομμάτια καθώς πηγαίνετε. Και πάλι. Και ξανά.

Οι κανόνες του George Orwell σχετικά με τη γραφή εξακολουθούν να είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσετε όταν πρόκειται να εξετάσετε πώς ένα άρθρο μπορεί να βελτιωθεί. Αναλύονται σε ένα σύγχρονο πλαίσιο εδώ, αλλά συνοπτικά, είναι:

Κρατήστε σύντομες λέξεις και να είστε οικονομικοί, να κάνετε τις προτάσεις απλές και συναρπαστικές και να χρησιμοποιείτε απλή γλώσσα, αποφεύγοντας τα κλισέ και την ορολογία.

3. Εξασφαλίστε σπουδαίες σελίδες προορισμού με μια κερδοφόρα φόρμουλα

Οι σελίδες προορισμού έχουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο. Είναι συνήθως αρκετά σύντομες από την άποψη του μήκους του αντιγράφου, οπότε αυτή είναι μια πραγματική ευκαιρία για να προσθέσετε αξία στον πελάτη σας με σχετικά μικρή προσπάθεια. Απλά βεβαιωθείτε ότι οι βασικές σελίδες πωλήσεών τους συμμορφώνονται με μια στερεά δοκιμασμένη φόρμουλα – και να είστε ακόμη πιο αποφασιστικοί στην αφαίρεση κάθε σάλτσας ως μέρος της συντακτικής σας παρέμβασης.

Μια καλή σελίδα προορισμού ξεκινά με την αντιμετώπιση ενός προβλήματος που ελπίζουμε ότι το έχουμε εντοπίσει στο στάδιο του σχεδιασμού. Τώρα, σε πολύ λίγες προτάσεις, το πρόβλημα παρουσιάζεται στο κοινό

… Είναι τα σπίτια τους πολύ κρύα αλλά το πετρέλαιο είναι ακριβό; Είναι ο κήπος τους ακατάστατος επειδή είναι πολύ απασχολημένοι για να τον φροντίσουν;

Μόλις ζωγραφίσετε αυτή την εικόνα και διαμορφώσετε μια συναισθηματική σύνδεση, εξηγήστε πώς μπορεί να τους βοηθήσει ο πελάτης σας (με τις υπέροχες σόμπες που όχι μόνο έχουν ωραία εμφάνιση, αλλά και που καίνε ξύλο ή προσφέροντας έναν αξιόπιστο συνεργάτη που θα εξασφαλίσει ότι ο κήπος είναι σε άριστη κατάσταση όταν ιδιοκτήτης του σπιτιού θέλει να τον απολαύσει). Επισημάνετε ότι ο πελάτης σας έχει λύσει επιτυχώς αυτό το πρόβλημα στο παρελθόν για άλλους, ίσως συνδέοντας τις μαρτυρίες τους.

Τώρα προσθέστε την “Πρόσκληση για δράση”. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια κλήση στην εταιρεία ή το να κάνει κλικ στο κουμπί “Αγορά”. Δεν υπάρχει λόγος να μακρηγορείτε εδώ. Απλά ρωτήστε!

4. Δημιουργήστε τακτικά ιδέες για Ιστολόγια

Ο βασικός ιστότοπος μιας επιχείρησης δεν ανανεώνει το περιεχόμενο του συχνά κάτι που δεν είναι ότι το καλύτερο για λόγους SEO. Επομένως  χρειάζεται να δεσμεύσουμε τους πελάτες μας ότι θα διατηρήσουν ένα ιστολόγιο / blog .

Τουλάχιστον ένα άτομο σε κάθε οργανισμό είναι συνήθως πρόθυμο να κάνει κάποια δημιουργική γραφή που θα δημοσιευτεί στο blog αυτό.. Το πρόβλημα όμως  είναι ότι οι άνθρωποι απλά δεν ξέρουν τι να γράψουν.

Ως ο πιο προσιτός επαγγελματίας τους στα θέματα διαδικτύου, αυτή είναι η ευκαιρία σας να φανείτε ακόμα πιο χρήσιμοι παρέχοντάς τους κάποια καθοδήγηση σχετικά με το πώς μπορούν να διατηρήσουν ενεργό ένα ιστολόγιο.

Ο Νίκος Μπαλατσούκας , ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης για την Αξιοποίηση των Τεχνολογιών του Διαδικτύου html.gr  έχει μερικές χρήσιμες συμβουλές για την δημιουργία περιεχομένου από το πουθενά . Προτείνει π.χ. να εξετάσετε την ίδρυση της εταιρείας και τα σημαντικά ορόσημα της, για παράδειγμα, και να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο εορτασμών για εορτασμούς. Μπορείτε επίσης να γράψετε για τις αξίες και το όραμα της εταιρείας σας και να επιλέξετε καυτά θέματα που επηρεάζουν τους πελάτες σας. Μέσω αυτής της τακτικής έχουν καταφέρει ένα πλήθος πελατών τους να συμπεριλαμβάνονται στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης .

Να θυμάστε πάντα. Το περιεχόμενο μιας σελίδας είναι απείρως σημαντικότερο από την δομή που μόνος της σκοπός ύπαρξης είναι η στέγαση και η προβολή του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας

 

 

Προώθηση ιστοσελίδων , , ,