Νεοφυείς επιχειρήσεις

ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΓΙΑ ΝΕΟΦΥΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Νεοφυής επιχείρηση καλείται μία επιχείρηση  που στοχεύει στην ανάπτυξη  ένα κλιμακούμενου επιχειρηματικού μοντέλου. Ο όρος νεοφυής επιχείρηση (Start-up company) όταν  πλήθος επιχειρήσεων με κατάληξη .com ιδρύθηκαν στο διαδίκτυο και εμφανίστηκαν στην αγορά. Τα τελευταία χρόνια ο όρος αυτός τείνει να χρησιμοποιείται κυρίως για τεχνολογικές επιχειρήσεις που έχουν ως χαρακτηριστικό την μεγάλη δυναμική ανάπτυξης.

Οι επενδυτές  δείχνουν να έλκονται από αυτού του είδους τις επιχειρήσεις . Το χαμηλό κόστος υλοποίησης παρότι συνάδει με το υψηλό ρίσκο τους προσδίδει μια ελκυστική αναλογία ρίσκου/οφέλους και το πιο σημαντικό δυνατότητες επεκτασιμότητας. αφού όσες επιτύχουν τι δύνανται να επεκταθούν   ραγδαία αφού στα συστατικά τους στοιχεία συναντούμε την μικρή δαπάνη του κεφαλαίου και συνήθως περιορισμένες ανάγκες σε εργατικό δυναμικό και εξοπλισμό / εγκαταστάσεις.

Όταν ασχολείσαι με τομείς όπως η κατασκευή ιστοσελίδων / κατασκευή eshop καθώς και η προώθηση τους στο διαδίκτυο το κομμάτι των startups δεν μπορεί να σε αφήσει αδιάφορο.  Δεν είναι ότι το διαδίκτυο ήταν ο πρώτος και σημαντικότερος φορέας έκφρασης του μέχρι και τις ημέρες μας μόνο. Είναι ότι κάθε ιστοσελίδα / ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί δυνητικά να αποτελέσει μια startup δεδομένου ότι το budget της και το κοινό στο οποίο απευθύνεται και άρα οι δυνατότητες προβολής της και η αγορά που στοχεύει  δεν μπορούν να συγκριθούν με το στήσιμο μιας παραδοσιακής επιχείρησης εκτός διαδικτύου.

Ότι λάμπει όμως δεν είναι χρυσός. Ένα κρίσιμης σημασίας στοιχείο  για τη δημιουργία μιας startup επιχείρησης είναι η σχολαστική διεξαγωγή έρευνας για την επικύρωση, την αξιολόγηση καθώς και την ανάπτυξη των ιδεών πάνω στις οποίες αυτή θα στηριχθεί. Μια ιδέα όσο καλή και αν είναι πρέπει να περάσει μέσα από κάποια “κόσκινα”  Καλείται λοιπόν ο κάθε επίδοξος επιχειρηματίας να κατανοήσει βαθύτερα τις ανάγκες της αγοράς στην οποία απευθύνεται και να αξιολογήσει το σύνολο των πιθανών κινδύνων στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό.

Ευρετική κάρτα ελέγχου για την αξιολόγηση δυνατότητας δημιουργίας νεοφυών επιχειρήσεων

Η ευρετική κάρτα ελέγχου για νεοφυείς επιχειρήσεις είναι ένα απλό εργαλείο αξιολόγησης το οποίο στηρίζεται στην βασική ιδέα των 6 Δυναμικών της Αγοράς. Η κάρτα ελέγχου είναι οργανωμένη σε 6 θεματικές ομάδες, στις οποίες ένας επαγγελματίας μπορεί στην συνέχεια να δώσει βαθμολογία με γράμματα, με βάση την υποκειμενική του αξιολόγηση του πόσο καλά προσαρμόζεται μια δυνατότητα στις ευρετικές μεθόδους, οι οποίες δίνονται για κάθε μια από τις 6 δυναμικές της αγοράς.

Για να κάνει καλύτερη χρήση της Κάρτας Ελέγχου για Δυνατότητα Νεοφυής Επιχείρησης, ο επιχειρηματίας (ή ο επενδυτής) πρέπει πρώτα να κατανοήσει αυτές τις ευρετικές μεθόδους, στην συνέχεια να αξιολογήσει την ιδέα του σύμφωνα με αυτές τις ευρετικές μεθόδους και να δώσει ένα γράμμα σαν βαθμολογία για κάθε κατηγορία.

Οι ευρετικές μέθοδοι είναι κανόνες που προέρχονται από εμπειρία ή γενικά αποδεκτές αλήθειες, στις οποίες η χρήση επίσημης εμπειρικής μεθοδολογίας μπορεί να μην μπορεί να εφαρμοστεί. Τις ευρετικές μεθόδους μπορεί να τις δει συχνά κάποιος στον τομέα της Αλληλεπίδρασης Υπολογιστή με τον Άνθρωπο(HCI)/Χρηστικότητα όπου οι ευρετικές μέθοδοι μπορούν να κατευθύνουν το σχέδιο της εμπειρίας του χρήστη.

Στην συνέχεια, ένα σχέδιο ελέγχεται και βελτιστοποιείται μέσα από την γνώμη του χρήστη και τον έλεγχο A/B. Παρόλα αυτά, οι ευρετικές μέθοδοι είναι χρήσιμες για την ανάπτυξη αρχικών πρωτότυπων και για την καθοδήγηση των ευφυών υποθέσεων A/B, οι οποίες επιταχύνουν την διαδικασία άφιξης ενός αποτελεσματικού σχεδίου.

Παρόμοια, πιστεύουμε ότι η διαδικασία σχεδιασμού μια νεοφυούς επιχείρησης μπορεί να γίνει πιο αποτελεσματική με την υποστήριξη ενός αποτελεσματικού μοντέλου ευρετικών μεθόδων. Η λιτή μεθοδολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να προσαρμόσει το ταίριασμα μεταξύ του προϊόντος και της αγοράς.

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΕΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ

Παρακάτω βρίσκεται μια σύντομη περιγραφή για κάθε μια κάρτα ελέγχου σε υψηλό επίπεδο. Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις υποκείμενες ευρετικές μεθόδους για νεοφυείς επιχειρήσεις σε βάθος, αν δεν είστε ήδη εξοικειωμένοι με αυτές τις έννοιες.

ΠΕΛΑΤΗΣ

Ο ιδανικός πελάτης θέλει κάτι που δεν έχει προσφέρει ακόμα η αγορά. Το μέγεθος αυτής της αγοράς πρέπει να ταιριάζει με την ικανότητα σας στον ανταγωνισμό και στην ικανότητα να δώσετε λύσεις για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. Επιβεβαίωση που μπορείτε να ελέγξετε, σημαίνει απόκτηση περισσότερων πελατών στην συνέχεια.

Ευρετικές μέθοδοι πελατών

1. Ανικανοποίητη Ανάγκη ή Επιθυμία – Οι καλύτερες ευκαιρίες έρχονται βοηθώντας τους άλλους. Βρείτε μια ανάγκη ή επιθυμία που δεν έχει λυθεί ακόμα, που ο πελάτης είναι τόσο παθιασμένος έτσι ώστε να πλήρωνε με ευχαρίστηση για μια λύση. Ο κίνδυνος του να κυνηγήσετε τα χρήματα σαν μια νεοφυή επιχείρηση είναι ότι μπορεί να σας οδηγήσει σε ήδη ώριμες (ανταγωνιστικές) αγορές, οι οποίες είναι ήδη κορεσμένες. Αν είστε στα πρώτα στάδια, σίγουρα θα θέλατε να αποφύγετε ένα τέτοιο δύσκολο περιβάλλον αγορών.

2. Αγορά Σωστού Μεγέθους (ή κομμάτι) – Επιλέξτε να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας σε μια αγορά, η οποία καλύπτει τις ανάγκες και τις ικανότητες σας. Πρέπει να έχετε αρκετές δυνατότητες για να δικαιολογήσετε την προσπάθεια. Πρέπει να προσέξετε ωστόσο, τις μεγάλες αγορές, αν δεν έχετε την κατάλληλη χρηματοδότηση ή επιθετικά σχέδια ανάπτυξης.

3. Αξιόπιστη Πρόσβαση στους Πελάτες – Δεν μπορείτε να βασιστείτε στα κανάλια απόκτησης κίνησης για την βιωσιμότητα ολόκληρης της επιχείρησης σας. Είναι μια μικρή αποτυχία που μπορεί να καταστρέψει την επιχείρηση σας. Η απόκτηση οργανικής κίνησης (SEO) από το Google ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία για πολλές ευτυχισμένες επιχειρήσεις, αλλά το πανηγύρι γρήγορα μετατράπηκε σε λιμό καθώς η Google άλλαξε τους αλγόριθμους κατάταξης. Οι εφαρμογές παιχνιδιών ήταν αυτές που επηρεάστηκαν περισσότερο από τις αλλαγές στις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook και το MySpace. Για να παραμείνετε βιώσιμοι μακροπρόθεσμα, πρέπει να έχετε βιώσιμη και επεκτεινόμενη απόκτηση πελατών και κερδοφόρα μοντέλα.

ΠΡΟΙΟΝ

Ένα καλό προϊόν θα είναι μια άμεση απάντηση σε μια καταναλωτική ανάγκη ή επιθυμία. Αν η αξία είναι ξεκάθαρη και ο πελάτης είναι παθιασμένος με την νέα σας λύση, ο λόγος για να το αγοράσει θα είναι επιτακτικός. Σκεφτείτε τους αποτρεπτικούς παράγοντες επίσης – υπάρχουν υψηλά έξοδα και είναι η λύση εύκολη στην χρήση και στην κατανόηση;

Ευρετικές Μέθοδοι Προϊόντων

4. Λύση που Εστιάζει στους Καταναλωτές – Μπορεί να είναι δελεαστικό για τους μηχανικούς να εστιάσουν στο να χτίσουν κάτι “ωραίο” με την τεχνολογία, ή για τους επιχειρηματίες να εστιάσουν στην δυνατότητα με το μεγαλύτερο θεωρητικό κέρδος. Αν και τα δύο έχουν την βάση τους, θα πρέπει και τα δύο να έχουν δευτερεύουσα σημασία στο να αντιμετωπίσετε τις βασικές και ανικανοποίητες επιθυμίες ή ανάγκες των πελατών. Αν δεν το κάνετε αυτό σωστά, οι δυνατότητες να χτίσετε μια επεκτάσιμη τεχνολογία ή επεκτάσιμα κέρδη δεν θα πραγματοποιηθούν ποτέ. Εστιάστε στην ανάπτυξη μια απλής αλλά με μεγάλη στόχευση λύση για τους πελάτες σας.

5. Χαμηλά Φράγματα στην Υιοθέτηση – Ελαχιστοποιήστε τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ο πελάτης όταν σκέφτεται να υιοθετήσει το προϊόν σας. Αναζητήστε ενδείξεις ότι δεν έχει γίνει μεγάλη επένδυση ήδη σε μια ανταγωνιστική λύση. Υπάρχουν κοινές ροές εργασιών ή πλατφόρμες που έχουν ήδη υιοθετηθεί πολύ από την στοχευόμενη πληθυσμιακή ομάδα; Αν ναι, θέλετε να αφομοιώσετε αυτά τα πλαίσια για να συνδεθείτε εύκολα με τις υπάρχουσες διαδικασίες και να χρησιμοποιήσετε τα σχέδια. Τέλος, όταν σχεδιάζετε το προϊόν σας, κάντε την λύση σας απίστευτα εύκολη στην χρήση και στην κατανόηση για να μειώσετε την καμπύλη εκμάθησης. Όλα αυτά είναι παραδείγματα μιας απλής ιδέας – κάντε την όσο πιο απλή γίνεται για να ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν σας.

6. Ξεκάθαρη Αξία Προσφοράς – Η αξία μπορεί να προσδιοριστεί σαν το συνολικό όφελος που παρέχετε μείον τον κώδικα της λύσης. Η αξία της λύσης σας πρέπει να είναι ξεκάθαρη, πειστική και σημαντική. Ακόμα και αν το κόστος ανάπτυξης του προϊόντος σας είναι ελάχιστο σε σύγκριση με το χρηματικό έξοδο και αν το πρόβλημα που λύνεται ή η μέθοδος της λύσης είναι σημαντικής αξίας, αυτό θα βοηθήσει να ξοδέψετε πολύ λιγότερο χρόνο προσπαθώντας να πείσετε τους ανθρώπους να δοκιμάσουν το προϊόν σας.

ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ

Η κάθε αγορά έχει έναν φυσικό κύκλο ζωής που οδηγείται από την καινοτομία και τις περιστάσεις. Ψάξτε για μια νέα ζήτηση ή ενδιαφέρον σε κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό πριν από λίγα χρόνια. Γίνετε ένας “γρήγορος ακόλουθος” μιας νέας αγοράς που ξεπροβάλλει αντί να κάνετε εικασίες για μια νέα δυνατότητα.

Ευρετικές Μέθοδοι Συγχρονισμού

7.Επιτρέπει Νέα Καινοτομία – Η δυνατότητα για εισαγωγή σε μια αγορά μειώνεται όσο ωριμάζει η αγορά. Συνεπώς, ψάξτε για κάτι που δεν ήταν εφικτό πριν από 2-3 χρόνια. Στην τεχνολογία, το χρονικό πλαίσιο για αυτόν τον κύκλο ζωής είναι 10 χρόνια περίπου, και φαίνεται ότι μειώνεται με κάθε επιπλέον κύμα καινοτομίας. Για να επωφεληθείτε από ένα θετικό ανταγωνιστικό περιβάλλον, πρέπει να ξεκινήσετε γρήγορα έτσι ώστε να έχετε εδραιωθεί όταν η αγορά υποχωρήσει και η προσφορά είναι περισσότερη από την ζήτηση. Αν δεν είστε έτοιμοι όταν συμβεί αυτό, θα αντιμετωπίσετε δυσκολίες στο να επιβιώσετε σαν επιχείρηση και να ακολουθήσετε την εδραίωση της αγοράς.

8.Ζήτηση που έχει ήδη Αναγνωριστεί – Παρά την σημασία του να ξεκινήσετε νωρίς, πρέπει να είστε προσεκτικοί όταν κυνηγάτε μη αποδεδειγμένες αγορές ή δυνατότητες. Μια νεοφυής επιχείρηση μπορεί να σπαταλήσει πολύ χρόνο και χρήματα κυνηγώντας μια ιδέα ή ακόμα χειρότερα, περιμένοντας μια διαίσθηση για να γίνει επικερδής. Είναι καλύτερα να αφήσετε κάποιον άλλον να κάνει την δύσκολη δουλειά και να ακολουθήσετε μια μέθοδο “γρήγορου ακόλουθου”. Αν δείτε μια περιοχή που κάποιος άλλος βρήκε πρόσφατα, τότε μπορείτε να εισέλθετε και εσείς γρήγορα για να γίνετε και εσείς μέλος της πρώιμης λύσης για τους πελάτες, αλλά οι προσπάθειες σας θα είναι για την ανάπτυξη μιας ακόμα καλύτερης λύσης αντί για να αναζητάτε μια αγορά.

9. Κανένα Σημάδι Εμπορευματοποίησης – Το τέλος κάθε κύκλου δυνατοτήτων σηματοδοτείται από εκτενή ανταγωνισμό για ένα μερίδιο της αγοράς. Μια πρώιμη ένδειξη ότι η αγορά μπαίνει σε αυτή την φάση είναι να ψάξετε για σημάδια εμπορευματοποίησης της καινοτομίας ή της τεχνολογίας την οποία κυνηγάτε. Αυτό που επέτρεψε την καινοτομία και δημιούργησε αυτή την δυνατότητα μπορεί να είναι 3-4 χρόνων τώρα με αποτέλεσμα η ιδέα να έχει διαδοθεί τώρα. Τα φράγματα γνώσης και πρόσβασης σε αυτή την τεχνολογία έχουν πέσει και νέοι ανταγωνιστές έχουν ξεκινήσει να πλημυρίζουν την αγορά. Αποφύγετε αγορές που μπορείτε να παρατηρήσετε να σχηματίζεται μια τέτοια δυναμική, αν δεν έχετε ήδη καθιερωθεί σαν επιχείρηση.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Αποφύγετε να περιθωριοποιηθείτε από τον εκτεταμένο αδιαφοροποίητο ανταγωνισμό. Αυτός οδηγεί την συμπίεση των ορίων, την εμπορευματοποίηση και την εδραίωση στην αγορά. Αναζητήστε μη αποδοτικές αγορές όπου ακόμα γίνεται παιχνίδι’ και βρείτε τρόπους ν αναπτύξετε ένα βιώσιμο και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ανταγωνιστικές Ευρετικές Μέθοδοι

10. Ξεκάθαρη Μη Αποδοτική Αγορά – Σε μια τέλεια αποδοτική αγορά, ένας μεμονωμένος ανταγωνιστής θα γίνει ο κυρίαρχος πάροχος της λύσης και θα ελέγξει την πλειοψηφία των δυνατοτήτων και του κέρδους. Οι αγορές είναι μη αποδοτικές όταν είναι νέες, διχασμένες για λόγους γεωγραφικών φραγμάτων ή έλλειψη ανακάλυψης. Μια παλιά στάσιμη αγορά μπορεί να είναι μη αποδοτική με πολλούς τρόπους αφού δεν παρέχει πια μια βέλτιστη λύση και είναι ώριμη για διακοπή. Η μη αποδοτικότητα της αγοράς είναι η ευκαιρία που χρειάζεται μια νεοφυής επιχείρηση για να βάλει τα θεμέλια της.

11. Χαμηλά Φράγματα στην Είσοδο – Αποφύγετε έναν αγώνα που δεν μπορείτε να κερδίσετε! Μια αγορά μπορεί να είναι πολύ δύσκολη για να μπει κάποιος αν ο ανταγωνιστής έχει μια ήδη ώριμη προσφορά για την οποία θα χρειαστεί να ξοδέψετε σημαντικό χρόνο και χρήματα για να τον  επιβιώσετε / επικρατήσετε στον ανταγωνισμό . Θα θέλατε επίσης να αποφύγετε αγορές όπου ο κυρίαρχος ανταγωνιστής έχει ήδη πετύχει οικονομίες κλίμακας και μπορεί να παράγει το προϊόν φτηνότερα από εσάς ή μπορεί να αποκτήσει πελάτες με μεγαλύτερο κόστος – θα χρησιμοποιήσουν αυτό το πλεονέκτημα για να αυξήσουν την κυριαρχία τους και να σας πετάξουν έξω από την αγορά.

12. Διαφοροποιούμενη Θέση – Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσετε την ανταγωνιστική πίεση, είναι να αφαιρέσετε τον εαυτό σας από τον άμεσο ανταγωνισμό – θα πρέπει να βρείτε ξεκάθαρα μια βιώσιμη στρατηγική θέσης έχοντας αυτό στο μυαλό σας. Μπορεί να προσφέρετε μια παρόμοια λύση αλλά αν δεν είστε άμεσα συγκρινόμενος τότε δεν μπορεί κάποιος τρίτος να σας υποκαταστήσει άμεσα, κάτι που σημαίνει ότι θα έχετε ένα πλεονέκτημα σε ένα υποσύνολο της αγοράς. Αν είστε νωρίς και αναπτύξετε οικονομίες κλίμακας γρήγορα, μπορείτε να γίνετε ο πρωτοπόρος του κόστους. Σε μια πιο ώριμη αγορά μπορείτε να εστιάσετε στην εξατομίκευση μια λύσης για τις μοναδικές ανάγκες ενός μέρους της αγοράς, ή το προϊόν σας μπορεί να είναι μοναδικό εστιάζοντας σε ένα τρομερό χαρακτηριστικό του ή στην εμπειρία χρήστη.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Αναζητήστε δυνατότητες για να μεγιστοποιήσετε τα κέρδη χωρίς μεγάλο ρίσκο του κεφαλαίου. Αναζητήστε δυνατότητες για να ξεκινήσετε οικονομικά και να συνειδητοποιήσετε τα υψηλότερα όρια μέσα από εστιασμένες προσπάθειες και οικονομίες κλίμακας. Αποφύγετε να δεσμεύσετε μεγάλο μέρος του κεφαλαίου.

Χρηματικές ευρετικές μέθοδοι

13. Χαμηλό Επενδυτικό Κόστος – Το κεφάλαιο που πρέπει να δεσμεύσετε για να αναπτύξετε μια λύση είναι μερικές φορές ένα αναγκαίο έξοδο αλλά θα πρέπει να ελαχιστοποιείται όποτε είναι εφικτό. Αυτό αποτελεί κεφάλαιο, το οποίο μπορεί να χρειαστείτε για λειτουργικά έξοδα αργότερα, και ο κίνδυνος είναι αρκετά μεγάλος αν δεν έχετε επιβεβαιώσει την ζήτηση για αυτό το προϊόν ακόμα. Αναζητήστε δυνατότητες που απαιτούν λιγότερο κεφάλαιο, η τις οποίες μπορείτε να χτίσετε, να επιβεβαιώσετε και να νομισματοποιήσετε αργά, αντί να δεσμεύσετε όλο το κεφάλαιο από την αρχή.

14. Λειτουργικό Πέταγμα Κεφαλαίου – Μερικές επιχειρήσεις απαιτούν μεγάλες δεσμεύσεις λειτουργικού κεφαλαίου κάθε μήνα, αλλά η ανταμοιβή αυτών των επενδύσεων μπορεί να είναι 3-4 μήνες αργότερα από τότε που δεσμεύτηκε το κεφάλαιο. Αυτό είναι συνηθισμένο σε επιχειρήσεις όπως η πρωτογενής παραγωγή, η κατασκευή ή η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών. Σαν αποτέλεσμα, η εταιρεία θα χρειαστεί να “πετάξει” 3-4 μήνες κεφαλαίου, οπωσδήποτε. Αυτό κλειδώνει σημαντικό λειτουργικό κεφάλαιο, το εκθέτει σε κίνδυνο και ίσως απαιτήσει ένα δάνειο με μεγάλο επιτόκιο. Είναι καλύτερα να αποφύγετε αυτή την οικονομική δυναμική όταν είναι εφικτό.

15. Οικονομίες Κλίμακας – Αναζητήστε δυνατότητες όπου τα κέρδη αυξάνουν με τον όγκο (κλίμακα). Η προσφορά, η ανάπτυξη και η διανομή κερδών μειώνονται σε μοναδιαία βάση όταν υπάρχει μεγάλος όγκος. Σαν αποτέλεσμα, τα περιθώρια κέρδους και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αυξάνουν επίσης. Οι οικονομίες κλίμακας είναι ένα δίκοπο μαχαίρι παρόλα αυτά – είναι ιδανικό από την πλευρά της επίτευξης μέγιστων επιστροφών αλλά αυτές οι δυνατότητες είναι πολύ επιθυμητές και θα προσελκύσουν πολλούς ανταγωνιστές, με σημαντική επένδυση. Σημείωση – Αν έχετε οικονομική ενίσχυση και δέσμευση για επιθετική ανάπτυξη, οι οικονομίες κλίμακας είναι ένα αναγκαίο μέρος για αυτή την απαίτηση. Αν θέλετε να δώσετε ώθηση ή ψάχνετε να χτίσετε μια μοντέρνα επιχείρηση, αυτό μπορεί να σημάνει έντονο ανταγωνισμό τον οποίο ίσως να μην επιδιώκετε.

ΟΜΑΔΑ

Απλά επειδή υπάρχει μια δυνατότητα, δεν σημαίνει ότι η ομάδα σας θα πετύχει. Έχει η ομάδα σας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την προσπάθεια; Έχετε βαθιά γνώση, τεχνικές ικανότητες και πρόσβαση σε σημαντικούς συνεργάτες και πηγές;

Ομαδικές Ευρετικές Μέθοδοι

16. Ειδικές Γνώσεις για το Υποκείμενο Θέμα – Έχει η ομάδα σας βαθιά γνώση της αγοράς στην οποία στοχεύετε να εισέλθετε; Θα πρέπει να έχετε βαθιά κατανόηση των δυναμικών της αγοράς, των παιχτών της αγοράς και πώς να καθιερώσετε την θέση σας ανάμεσα σε αυτούς τους παίχτες. Χρειάζεστε επίσης προσωπική κατανόηση του πιθανού πελάτη και γνώση για το τι του λείπει έτσι ώστε να γνωρίζετε πώς να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες του. Χωρίς αυτές τις ειδικές γνώσεις, ρισκάρετε να μην βρείτε ποτέ μια αγορά που να μπορέσετε να εισέλθετε και να ξεκινήσετε το εγχείρημα σας.

17 . Λειτουργική Ικανότητα – Η κατανόηση του πελάτη και της αγοράς δεν είναι αρκετή. Η ομάδα σας χρειάζεται την τεχνική ικανότητα να σχεδιάσει μια αποτελεσματική λύση. Αυτό δεν είναι ένα σχέδιο που γίνεται μια φορά και μπορείτε να το αναθέσετε σε εξωτερικό συνεργάτη. Αντιθέτως, κάποιος πρέπει να κοιτάει συνεχώς να επαναλαμβάνει το προϊόν σε απάντηση της συνεχούς εκμάθησης από τον ειδικό του υποκειμένου θέματος και να αναπτύσσει εσωτερικές επιχειρηματικές διαδικασίες και συστήματα, με στόχο την αυτοματοποίηση όσο το δυνατόν περισσότερων πλευρών της επιχείρησης και του προϊόντος. Χωρίς αυτές τις ειδικές γνώσεις, ρισκάρετε να μην φτάσετε ποτέ αρκετά ψηλά στην κλίμακα της αποδοτικότητας για να έχετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

18. Συνεργασίες με Προμηθευτές – Πολύ λίγες επιχειρήσεις υπάρχουν στο κενό ή αποτελούν οι ίδιες την πηγή κάθε δομικού στοιχείου για να προσφέρουν μια ενδιαφέρουσα λύση. Αυτοί που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει είτε να κατασκευάσουν ή να προμηθεύονται τα προϊόντα τους, οι επιχειρήσεις που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες πρέπει να αποκτούν ταλέντο, και οι επιχειρήσεις λογισμικού πρέπει να αξιοποιήσουν πλατφόρμες για πηγές, τεχνολογίες τρίτων και API δεδομένων. Οι σχέσεις με τους προμηθευτές είναι πολύ σημαντικές και πρέπει να εξασφαλίσετε και να συνεχίσετε αναπτύσσετε αυτές τις σχέσεις. Αν ένας ανταγωνιστής μπορεί να αποκτήσει πλεονέκτημα στην προμήθεια, θα έχει και περισσότερους πελάτες και θα πάρει από το δικό σας μερίδιο της αγοράς αργότερα.

Ελπίζουμε να δώσαμε μια πρώτη γεύση ενώ θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας καλώντας μας στο 210 77 13 284 για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.

Για την dreamweaver.gr

Θανάσης Δαβαλάς