Top 15 τάσεις στην κατασκευή eshop για το 2020 που μπορείτε να εφαρμόσετε τώρα

Οι επιχειρήσεις είναι σε μια διαμάχη που κερδίζει αυτός που είναι διατεθειμένος να κάνει τα περισσότερα και φυσικά όσο πιο έξυπνα και αποδοτικά γίνεται. Το να βρίσκεσαι κάτω από την καμπύλη του μέσου όρου μπορεί  να σημάνει την αποτυχία των επιχειρηματικών σας σχεδίων. Όταν πρόκειται να παραμείνετε στην κορυφή της εν λόγω καμπύλης, υπάρχει μια πίτα που πρέπει να έχετε τα δάχτυλά σας μέσα. Αυτή η πίτα είναι αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το ηλεκτρονικό εμπόριο παρουσιάζει ετήσια αύξηση περίπου 15% και το 2019 ήταν υπεύθυνο για πωλήσεις περίπου 3 τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Σύμφωνα με το eMarketer, οι Αμερικανοί καταναλωτές αναμένεται να δαπανήσουν $586,92 δις στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2019, παρουσιάζοντας αύξηση 14% από το 2018 και αποτελώντας το 10,7% των συνολικών δαπανών λιανικής των ΗΠΑ. Επίσης, το Statista ανακάλυψε ότι περίπου το 80% των χρηστών του Διαδικτύου στις ΗΠΑ έχουν αγοράσει κάτι τουλάχιστον μία φορά online.

Ωστόσο, το παιχνίδι του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν αφορά μόνο τη κατασκευή ενός eshop, την αποθήκευση προϊόντων και την έναρξη πώλησης. Είναι μία από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες που έχουν προκύψει, έτσι, πρέπει να καλύπτετε τις συνεχώς μεταβαλλόμενες τάσεις.

Σήμερα θα εξετάσουμε κάποιες τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορούν να εφαρμοστούν τώρα για το 2020. Με αυτές τις τάσεις ελπίζουμε ότι θα δούμε εσάς και την επιχείρησή σας να παίρνει ένα μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.

 

1.Πάρτε το Προσωπικά

Όταν ο κόσμος ήταν στο ύψος της λιανικής επανάστασης, υπήρχε ένα πράγμα που ξεχώρισε μια επιτυχημένη επιχείρηση από τους ανταγωνιστές της. Αυτό το πράγμα ήταν ένα διαφορετικό επίπεδο σχέσης με τους πελάτες. Ακριβώς επειδή η εταιρεία είναι σε online δεν σημαίνει ότι μια σχέση δεν μπορεί να χτιστεί με έναν πελάτη.

Η πρόσβαση ή η κατοχή του δικού σας συστήματος CRM μπορεί να είναι ένα από τα πιο ευεργετικά εργαλεία διαχείρισης πελατών που έχετε στη διάθεσή σας. Η πρόσβαση και η χρήση προσωπικών δεδομένων και δεδομένων ιστορικού θα σας επιτρέψει να προσφέρετε σε κάθε τακτικό πελάτη μια πιο προσωπική υπηρεσία.

Είναι επίσης σημαντικό να διευκολυνθεί η επικοινωνία μαζί σας ή να αφήνετε κριτικές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια φόρμα επικοινωνίας που μπορείτε να ανεβάσετε στον ιστότοπό / eshop σας και στις σελίδες προϊόντων για να αφήνουν τις κριτικές οι πελάτες σας. Μην φοβάστε τις αρνητικές γνώμες. Δείτε όλες τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων όπως τα Public, το Πλαίσιο κ.α. Στα eshop τους θα δείτε πληθώρα κριτικών θετικών και αρνητικών. Θα επιβιώσουν όσα προιόντα είναι να επιβιώσουν. Το μόνο θέμα είναι αν θα επιβιώσει ή όχι το eshop σας και γιαυτό αποφασίζουν οι πελάτες σας και εσείς με τις επιτυχημένες ή αποτυχημένες επιλογές σας.

 

2. Να είστε ευέλικτοι στο θέμα των πληρωμών

Ένα άλλο τεράστιο θέμα για να προχωρήσει ο καταναλωτής είναι η επιλογή πληρωμής. Όταν βρίσκεστε στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, όσο περισσότερες μεθόδους πληρωμής δέχεστε, τόσο πιο επιτυχημένοι θα είστε.

Οι πληρωμές δεν θα πρέπει να περιορίζονται αυστηρά σε πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. Η δυνατότητα του PayPal πάνω από αυτό μπορεί να μην είναι αρκετή για να διατηρήσει τις διαδικασίες σε κίνηση. Ένας σίγουρος τρόπος για να ετοιμάσετε τον εαυτό σας για το 2020 και μετά ​​είναι να προσφέρετε ευέλικτες μεθόδους πληρωμής για ένα χρονικό διάστημα. Μέθοδοι επιβράβευσης των πιστών πελατών και εκπτωτικές και άλλες προσφορές δένουν με τα συστήματα πληρωμών.

 

3.Γίνετε δια δραστικός

Η προσφορά στον πελάτη της ευκαιρίας να δουν ένα προϊόν από την άνεση του σπιτιού τους θα πρέπει να είναι ένα βήμα που ήδη εφαρμόζετε. Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα όταν πρόκειται για την εγκατάλειψη του διαδικτυακού καλαθιού είναι η αμφιβολία της αγοράς. Αυτή η αμφιβολία προέρχεται μόνο από την δυνατότητα προβολής μιας τυποποιημένης εικόνας του προϊόντος.

Ωστόσο, η δυνατότητα προβολής ολόκληρου του προϊόντος θα μειώσει εκθετικά τον αριθμό των εγκαταλελειμμένων καλάθων. Η διαδικασία περιλαμβάνει μια τρισδιάστατη εικόνα του προϊόντος ή ένα βίντεο 360 που είναι ένα σύστημα ελέγχου σλάιντερ που επιτρέπει στον πελάτη να βλέπει σχεδόν κάθε γωνιά και κολόνα.

Στην dreamweaver.gr διατηρούμε συνεργασίες με εξειδικευμένους επαγγελματίες για την φωτογράφηση των προϊόντων σας και σε 3d λήψεις και σε βίντεο με ιδιαίτερα οικονομικό τρόπο.

4. Επιχειρήσεις προς Επιχειρήσεις (B2B)

Όταν σκεφτόμαστε το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι πάντα στο επίπεδο των επιχειρήσεων προς την βάση του πελάτη. Τι θα συμβεί αν σας έλεγαν ότι θα μπορούσατε να κάνετε ακόμα περισσότερα, αν στραφείτε στις επιχειρήσεις; Το ηλεκτρονικό εμπόριο από Επιχειρήσεις προς Επιχειρήσεις, στην πραγματικότητα, αρχίζει να αυξάνεται με ακόμη ταχύτερο ρυθμό από αυτόν των επιχειρήσεων προς τον πελάτη.

 5. Μάθετε και χρησιμοποιήστε την AI

Για μερικούς, υπάρχει ο φόβος ενός κόσμου τύπου Bladerunner, όπου η AI πρόκειται να καταβάλει τον κόσμο. Όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο, ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες πτυχές που πρέπει να αναλάβει η AI.

Με την πρόοδο της τεχνολογίας και τις όλο και πιο φανταστικές ευκαιρίες που έχει παρουσιάσει η τεχνητή νοημοσύνη, η χρήση της ως μέρος της στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου σας θα ήταν λάθος. Η πρωταρχική λειτουργία της AI θα πρέπει να είναι η αυτοματοποίηση των ομαδικών εργασιών για την εταιρεία σας, ώστε οι προσπάθειές σας να μπορούν να συγκεντρωθούν αλλού. Η AI μπορεί επίσης να προσφέρει στους πελάτες σας μια δυνατότητα συζήτησης για να καταχωρίσουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες πριν φτάσουν σε μέλος της ομάδας. Η AI θα αλλάξει κατά καιρούς και αναμένεται να επιλύσει αυτόματα θεμελιώδη ζητήματα πελατών. Υπάρχουν πολλά chat box που βασίζονται σε τεχνολογίες AI που μπορούν να βοηθήσουν στο support / υποστήριξη των πελατών σας και να παρέχουν αρκετές διευκρινήσεις άμεσα και γλιτώνοντας σας αρκετές εργατοώρες.

Προσοχή μόνο σε αυτό το σημείο. Οι τεχνολογίες AI , όπως και κάθε τεχνολογία , δεν είναι μαγικές λύσεις που σας επιτρέπουν να κάθεστε και να μην ασχολείστε με το eshop σας και αυτό αυτόματα να παράγει χρήματα για λογαριασμό σας. Αν έχετε τέτοια άποψη προτιμήστε λογοτεχνικά αναγνώσματα όπως ο Αλί Μπαμπά και οι σαράντα κλέφτες . Ίσως έναν από αυτούς τους σαράντα να επιλέξατε μόνο σας. Τον συνάδελφο κατασκευαστή ιστοσελίδων που σας είπε ότι ένα τέτοιο σενάριο είναι εφικτό.

 

6. Βελτιώστε τα συστήματά σας

Μία από τις πιο σημαντικές τάσεις που πρέπει να κάνετε είναι να ενισχύσετε τη διαδικασία ολοκλήρωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου σας. Όταν πρόκειται για τη διαδικασία ολοκλήρωσης, αυτό είναι προφανώς στην καρδιά της επιχείρησής σας.

Η διαδικασία ολοκλήρωσης του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να βελτιωθεί δέκα φορές με την εισαγωγή ενός συστήματος διαχείρισης παραγγελιών. Το ίδιο το σύστημα διαχείρισης παραγγελιών ΣΔΠ (OMS) μπορεί να βοηθήσει στη μελλοντική πιστοποίησης της επιχείρησής σας και όταν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να κάνει τη ζωή σας πολύ ευκολότερη. Η χαρά πίσω από ένα σύστημα ΣΔΠ είναι η ικανότητά του να ενοποιεί όλα τα επιχειρησιακά σας καθήκοντα και να επικοινωνεί με τα υπόλοιπα επιχειρηματικά σας συστήματα.

 

7. Δοκιμάστε βίντεο

Τώρα ζούμε σε έναν κόσμο με influencers, και στην καρδιά του influencer είναι το βίντεο. Παρουσιάζοντας τα βίντεο, ακόμα και στο πιο βασικό επίπεδο της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, θα μπορούσε να είναι μόνο η ώθηση που χρειάζεται.

Το βίντεο θα μπορούσε να έχει πολλούς σκοπούς. Ένα βίντεο θα μπορούσε να εισαγάγει ένα προϊόν ή ακόμα και να προσφέρει οδηγίες για τον καλύτερο τρόπο χρήσης του αντικειμένου. Συνολικά, ένα βίντεο είναι ένας πολύ πιο προσωπικός τρόπος παρουσίασης ενός προϊόντος στον πελάτη. Όταν ένα προϊόν παρουσιάζεται με τέτοιο προσωπικό τρόπο, προσφέρει μια αίσθηση αφοσίωσης που σπάνια βρίσκεται σε ένα περιβάλλον ψηφιακού λιανικού εμπορίου.

Αποτελεί επίσης μια εξαιρετική τακτική για την διαφήμιση σας στο internet προσδίδοντας μια ζωντάνια και αμεσότητα σε κάθε διαφημιστική σας ενέργεια.

 

8.Επαυξημένη Πραγματικότητα ( AR )

Από την κυκλοφορία του Pokemon Go, η επαυξημένη πραγματικότητα έχει λάβει πολλές θέσεις στον επιχειρηματικό κόσμο.

Η εισαγωγή του AR στην ηλεκτρονική σας επιχείρηση δίνει στους πελάτες σας τη δυνατότητα να δουν πώς φαίνεται κάτι χωρίς να είναι δίπλα σε αυτό. Η επαυξημένη πραγματικότητα προσφέρει στον πελάτη την ευκαιρία να τοποθετήσει ένα κομμάτι έπιπλου στο καθιστικό για να βεβαιωθεί ότι ταιριάζει με την αισθητική του. Ένας πελάτης μπορεί τώρα ακόμη να δοκιμάσει γυαλιά από την άνεση του καναπέ τους. Η αυξημένη πραγματικότητα είναι πραγματικά ένας φανταστικός τρόπος να προχωρήσουμε μπροστά.

 

9.Δοκιμάστε φωνητικά

Δυστυχώς, με την αύξηση της τεχνολογίας, έχουμε κατηγορηθεί ότι είμαστε τεμπέληδες. Η πρόοδος της έξυπνης τεχνολογίας μας έχει δει να βασιζόμαστε όλο και περισσότερο στις φωνές μας. Αυτό δεν είναι, ωστόσο, ότι η ανθρώπινη φυλή γίνεται αργόσχολη, είναι απλώς περίπτωση εργασίας πιο έξυπνης και όχι πιο σκληρής.

Προσφέροντας τη λειτουργία μιας φωνητικής αναζήτησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το  online κατάστημα θα μπορούσε πραγματικά να δει αύξηση των πωλήσεων. Η ομορφιά της αναζήτησης χρησιμοποιώντας τη φωνή είναι το ότι, επιτρέπει σε ένα άτομο να χρησιμοποιήσει το κατάστημά σας ενώ είναι απασχολημένος.

Η Google αποκαλύπτει ότι το 72% των ατόμων που διαθέτουν φωνητικά ενεργοποιημένο ομιλητή δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν τη συσκευή ως μέρος της καθημερινής τους ζωής. Αυτό σημαίνει ότι οι άνθρωποι πρόκειται να μιλήσουν με μακρές προτάσεις για να βρουν κάτι. Εκεί είναι που πρέπει να φανείτε έξυπνοι για τη χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών long-tail στη σελίδα του προϊόντος σας, έτσι ώστε να εμφανίζονται στα ερωτήματα των ανθρώπων.

Αυτό οδηγεί αναντίλεκτα την προώθηση ιστοσελίδων σε ένα σημείο καμπή. Πλέον δεν αναζητούμε μόνο τις λέξεις κλειδιά που πληκτρολογούν οι χρήστες αλλά και τις φωνητικές τους αναζητήσεις. Όποιος και αν αναλάβει την προώθηση της ιστοσελίδας σας (SEO) στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης πρέπει να γνωρίζει το πως να χειριστεί και να αξιοποιήσει στο έπακρο για λογαριασμό σας αυτόν τον νέο ορίζοντα

 

10. Μεταβείτε σε διεθνές επίπεδο

Απίστευτο, όπως συμβαίνει, εξακολουθούν να υπάρχουν κάποια καταστήματα που έχουν περιορισμένα σημεία αποστολής. Ένα από τα πιο κρίσιμα βήματα που μπορούν να αυξήσουν δραματικά τις αγορές είναι να μεταβούν σε διεθνές επίπεδο. Διαθέτοντας το κατάστημά σας σε όσο το δυνατόν περισσότερες γλώσσες και προσφέροντας τη δυνατότητα αποστολής σε περισσότερες χώρες, διευρύνει μαζικά την πιθανή σας επιχείρηση.

Έτσι, το έχουμε εδώ, στις τάσεις που μπορείτε να εφαρμόσετε τώρα για να κάνετε ένα βήμα μπροστά για το 2020. Είτε αποφασίζετε να εφαρμόσετε ένα ή και τα δέκα από τα βήματα, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι το κομμάτι της πίτας θα είναι μεγάλο.

Όσο μας αφορά σαν dreamweaver.gr στα πακέτα μας που αφορούν την κατασκευή eshop ηλεκτρονικού φαρμακείου φροντίζουμε την διασύνδεση του με αγορές όπως το ebay , το amazon και άλλες δίνοντας μια παγκόσμια διάσταση στα φαρμακεία μας. Ανεξάντλητες αγορές με μεγάλα περιθώρια κέρδους σε αντίθεση με την ελληνική αγορά.

 

11. Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ

Η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ δεν είναι μια νέα αντίληψη στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην πραγματικότητα, ορισμένες επιχειρήσεις έχουν ήδη επιτύχει υψηλότερο ποσοστό CTR κατά 17% χρησιμοποιώντας τις ροές εργασίας των προσαρμοσμένων αυτοματισμών. Απλώς οι οργανώσεις πρέπει τώρα να αναδιπλώνονται στο αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ περισσότερο από το συνηθισμένο το 2020. Εκτός από τον προγραμματισμό των θέσεων των κοινωνικών μέσων και την αυτοματοποίηση της αγοράς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , η αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ έχει γίνει τώρα περισσότερο για ευκολία στα καλάθια αγοράς και προσαρμοσμένες σελίδες προορισμού.

Όταν αποκτήσετε το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ, θα μπορείτε να στέλνετε εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους μελλοντικούς και τους υπάρχοντες πελάτες σας, να χρησιμοποιείτε το ιστορικό των αγορών των πελατών για να προβάλλετε νέες προσφορές και προϊόντα και να επαναπροσδιορίζετε τους πελάτες σας για πωλήσεις προϊόντων. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να επηρεάσετε την αντίληψη των αγοραστών και να τους προσελκύσετε να αγοράσουν από εσάς.

Φυσικά εδώ κάθε σας ενέργεια πρέπει να γίνεται υπό την εποπτεία και καθοδήγηση του υπεύθυνου προστασίας προσωπικών δεδομένων σας δεδομένου ότι το GDPR ήρθε για να μείνει και δεν μπορείτε να το αγνοήσετε. To κόστος ενός προστίμου gdpr μπορεί να εξαφανίσει τα αποτελέσματα κάθε μαρκετινγ ενέργειας σας και να κλονίσει σοβαρά το κύρος και την αξιοπιστία του eshop και της επιχείρησης σας

 12. Ενισχυμένες επιλογές αποστολής (shipping options)

Τα τελευταία χρόνια, η λιανική βιομηχανία είδε τις μεταφορές και τα logistics  να παραμείνουν στάσιμα. Μερικές μικρές βελτιώσεις, όπως η ελεύθερη μεταφορά, έγιναν εδώ και εκεί. Αλλά τίποτα μεγάλο δεν προέκυψε μέχρι το 2013, το έτος κατά το οποίο η ιδέα της παράδοσης μιας ημέρας έγινε ένα mainstream φαινόμενο.

Παρ ‘όλα αυτά, τα πράγματα άρχισαν να αποκτούν ορμή σε αυτόν τον τομέα από τότε. Πάρτε το παράδειγμα της Amazon που κάνει δοκιμές για διανομές με drone στις ΗΠΑ. Με την ενσωμάτωση των Χαρτών της Google, αυτά τα εξειδικευμένα drones μπορούν να προσδιορίσουν τη συντομότερη διαδρομή προς τον προορισμό παράδοσης. Το 2020, αυτή η τάση είναι πιθανό να αυξηθεί καθώς μεγαλύτερες βελτιώσεις στην τεχνολογία συμβαίνουν. Έτσι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ανάπτυξη των καναλιών αποστολής σας  θα γίνει σύντομα μια βιώσιμη συνιστώσα πολλών eshop.

13. Μοντέλα που βασίζονται στη συνδρομή

Οι εταιρείες που βασίζονται στις συνδρομές έχουν αποκτήσει τεράστια έλξη τα τελευταία χρόνια. Πολλά από αυτά οφείλονται στην επιτυχία που προσφέρουν. Τα διαθέσιμα εισοδήματα είναι υψηλότερα για τους ανθρώπους των 20 ετών τώρα από ό, τι πριν από είκοσι χρόνια. Ωστόσο, ο συνολικός πλούτος είναι χαμηλότερος, γεγονός που δείχνει ότι αυτή η ηλικιακή ομάδα κάνει πολύ λιγότερες μεγάλες εφάπαξ αγορές.

Μέχρι το 2020, ο επιχειρηματικός κόσμος μπορεί να αναμένει να σημειώσει τεράστια αύξηση στον αριθμό των επιχειρήσεων που βασίζονται στις συνδρομές από ποτέ άλλοτε. Αυτή είναι μια αξιοσημείωτη τάση ηλεκτρονικού εμπορίου που αυξάνεται σταθερά τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, ένας από τους πιο απαιτητικούς τομείς για τις εταιρείες που βασίζονται σε συνδρομές, ιδιαίτερα εκείνες που στέλνουν κουτιά με προϊόντα κάθε μήνα, είναι να διατηρεί την αίσθηση της αξίας και της ποικιλίας σε κάθε μηνιαία παράδοση. Αυτό απαιτεί η γενιά ιδεών να είναι αρκετά ισχυρή και πρέπει να υποστηρίζεται από μια ισχυρή υπόσταση της αγοράς που στοχεύει.

14. Κοινωνικές πληρωμές ( πληρωμές μέσω κοινωνικών δικτύων)

Το 2020 η αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών θα γίνει πιο ομαλή με την άνοδο των επιλογών κοινωνικής πληρωμής. Δημοφιλή μέσω της Paypal, οι επιλογές κοινωνικής πληρωμής επιτρέπουν στους χρήστες να πληρώνουν για τις αγορές τους χρησιμοποιώντας κοινωνικά μέσα.

Σήμερα, σχεδόν όλες οι μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων έχουν βρει τη δική τους έκδοση. Για να αναφέρουμε μερικές, έχετε ApplePay, WhatsApp Pay, GooglePay, Facebook payments και Twitter Buy. Αυτές οι μέθοδοι πληρωμής λειτουργούν ακριβώς όπως ένας ψηφιακός τραπεζικός λογαριασμός. Είναι ακριβώς ότι γίνεται στα κοινωνικά μέσα. Οι χρήστες μπορούν είτε να αγοράσουν προϊόντα σε αυτές τις πλατφόρμες είτε από διαδικτυακούς εμπόρους που διαθέτουν μεθόδους κοινωνικής πληρωμής.

Σκεφθείτε  μόνο για παράδειγμα τα πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα μιας διαφήμισης στο facebook που θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει το “νόμισμα” του .

 

 15. Το περιεχόμενο παραμένει ο βασιλιάς, αλλά οι έμποροι εφαρμόζουν μεγαλύτερη αυστηρότητα σε αυτό που δημιουργούν

Το περιεχόμενο θα είναι πάντα ο βασιλιάς, χάρη στη δύναμη της αφήγησης να προκαλεί συναισθήματα σε ένα ακροατήριο και να μένει αξέχαστη. Αλλά τα συναισθήματα και η ανάκληση δεν αρκούν.

Πρόσφατα, άκουσα μια παρουσίαση από έναν έμπορο ο οποίος με πάθος πίστευε ότι για να αξίζει το περιεχόμενο πρέπει να είναι τόσο χρονικό όσο και διαχρονικό. Για να φτάσει στο συμπέρασμα του, έδειξε δύο φωτογραφίες της μόδας του 1970. Το πρώτο ήταν η χειρότερη από τις χειρότερες: ντίσκο ντύσιμο, άντρες με πόντσο και κοστούμια χαλάρωσης.

Η άλλη ήταν της Audrey Hepburn που φορούσε το μικρό μαύρο φόρεμα από το Breakfast at Tiffany’s. Έγινε κατανοητό το μήνυμα, το καλό περιεχόμενο διαρκεί χρόνια.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το web design δεν εξελίσσεται και μάλιστα με αλματώδεις ρυθμούς. Απλά πρέπει να παρατηρούμε και να ενημερωνόμαστε συνεχώς για τις αισθητικές τάσεις τόσο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας όσο και για τα μέσα και τους τρόπους προβολής που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός.

Οι έμποροι το 2020 θα επικεντρωθούν στη δημιουργία περιεχομένου που διατηρεί τους ανθρώπους σε επαφή με το εμπορικό σήμα τους, αλλά θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε να μην καθιστούν ξεπερασμένη την μάρκα μετά από 6 ή 12 μήνες.

Χάρη στην ευκολία του CMS publishing, όλο το περιεχόμενο έχει μακροζωία, ακόμα και τα πράγματα που θα θέλατε να ξεχάσετε. Θα επικεντρωθούν επίσης σε καλύτερα μοντέλα απόδοσης για το περιεχόμενο, ώστε να κατανοήσουν ποια μηνύματα μεταφέρονται μέσω της διοχέτευσης πωλήσεων με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Ελπίζουμε να σας δώσαμε κάποιες ιδέες για το πως πρέπει να κινηθείτε στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου για το 2020 ενώ θα χαρούμε να μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 για να συζητήσουμε αναλυτικά τις ιδιαίτερες ανάγκες σας

Για την dreamweaver.gr

Θανάσης Δαβαλάς