Κατασκευή eshop τιμή / Κατασκευή eshop κόστος

Ένα ερώτημα που ακούω πολύ συχνά όταν κάποιος υποψήφιος πελάτης μας καλεί για να ενημερωθεί για τα πακέτα μας κατασκευής eshop είναι αυτό της τιμής.

Φυσικά και αναγνωρίζουμε ότι η τιμή αποτελεί μια βασική παράμετρο στην έρευνα αγοράς σας και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αγνοηθεί. Πρέπει όμως να είναι ο καθοριστικός παράγοντας επιλογής της εταιρείας που θα κατασκευάσει το eshop σας; Ας το εξετάσουμε μαζί.

Όλα τα eshop δεν είναι τα ίδια. Όπως όλα τα αμάξια δεν είναι τα ίδια. Ένα αμάξι χαρακτηρίζεται από 4 τροχούς , ένα αμάξωμα και μια μηχανή. Αυτά τα χαρακτηριστικά ισχύουν σε ένα Hundai και σε μια Porsche . Η τιμή τους όμως διαφέρει πολύ. Η λειτουργικότητα δυο αμαξιών επίσης διαφέρει. Ακόμα και ένα αμάξι με 4 τροχούς δεν θα αποδώσει ποτέ το ίδιο σε αγροτικές εργασίες όπως ένα καθαρά αγροτικό όχημα

Έτσι και τα eshop διαφέρουν τόσο  σε λειτουργικό επίπεδο, με αντικειμενικούς παράγοντες να καθιστούν εμφανείς τις διαφορές που δυο ηλεκτρονικά καταστήματα να έχουν ανάμεσα τους , αλλά και σε αισθητικό επίπεδο παρότι εδώ η κρίση είναι εξ’ ορισμού υποκειμενική.

Ένα καλό παράδειγμα είναι η επιλογή χρώματος. Το δικό μου αγαπημένο χρώμα είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν είναι το δικό σας. Ποιος και με τι κριτήρια μπορεί να πει ποιο είναι το ωραιότερο χρώμα; Αν ρωτήσουμε κάποιον τρίτο ,πάλι σχεδόν εξίσου σίγουρο, θα μας υποδείξει το δικό του αγαπημένο χρώμα που θα διαφέρει από τις επιλογές των δυο μας.

Βέβαια και σε αυτό το ζήτημα η ελληνική γλώσσα έρχεται να μας κατευθύνει και να μας δείξει τον δρόμο. Ά – σχημη ιστοσελίδα ή eshop μπορούμε να χαρακτηρίσουμε μια ιστοσελίδα η οποία στερείται χρωματικής και γεωμετρικής ισορροπίας άρα και σχήματος. Από ένα σημείο όμως και μετά αφού λάβουμε υπόψη μας τις κυρίαρχες χρωματικές επιλογές ανα κλάδο (π.χ. το μαύρο και ασημί για eshop – ιστοσελίδες που σχετίζονται με θέματα υψηλής τεχνολογίας) και τις κυρίαρχες τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων (δείτε π.χ. τις τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων για το 2020 εδώ ) μπορούμε να ξέρουμε τον βασικό άξονα πάνω στον οποίο θα κινηθούμε.

Ας δούμε πολύ σύντομα κάποιους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμή για την κατασκευή ενός eshop

Θα έχει δυνατότητα σύνδεσης με αγορές όπως skroutz, bestprice και ενδεχομένως αγορές όπως το ebay, το amazon και άλλες; Βλέπετε κάθε ιστοτόπος έχει τις δικές του τεχνικές και άλλες προδιαγραφές και απαιτούν ειδικούς μηχανισμούς ή ακόμη και την συγγραφή πρωτότυπου κώδικα για την κάλυψη αυτών των αναγκών.

Θα έχει μηχανισμούς που θα επιτρέπουν την γρήγορη φόρτωση των προϊόντων σας (πολλές φορές και χιλιάδων) με χρόνους φόρτωσης που να μην κουράζουν τους επισκέπτες σας και να είναι αρεστές στις μηχανές αναζήτησης όταν θα σας ευρετηριάσουν στα αποτελέσματα τους;

Θα έχει μηχανισμούς ασφαλείας , συγκεκριμένους, που να επιτρέπουν την συνεχή και online ασφάλεια του; Μια φήμη που δημιουργήσατε με χρόνο, κόπο και χρήμα μπορεί να εξανεμιστεί μέσα σε λίγα λεπτά κυριολεκτικά.

Θα στηριχθεί η κατασκευή του σε κάποιο πρότυπο / theme όπου φυσικά θα αλλαχθούν οι εικόνες , τα χρώματα , το λογότυπο με αυτά της επιλογής μας ή θα γίνει custom made κατασκευή του eshop; Σκεφθείτε ότι στην δεύτερη περίπτωση , που η δυνατότητα ή μη υλοποίησης τους είναι ένα καλό κριτήριο για να επιλέξετε έναν web designer / developer στην βάση του αν έχει τις γνώσεις για να το κάνει ή περιορίζεται στις έτοιμες και μόνο λύσεις, θα χρειαστεί ένας γραφίστας για να το σχεδιάσει σε περιβάλλον συνήθως photoshop , ένας coder για να πάρει αυτά τα τμήματα και να τα εντάξει και να δημιουργήσει ένα νέο wordpress ή opencart theme.

Θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο για τις μηχανές αναζήτησης; Όλες οι δημοφιλείς πλατφόρμες πλέον έχουν περιβάλλοντα φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης. Γιαυτό κάντε μια οποιαδήποτε αναζήτηση με όποια λέξη – φράση κλειδί επιθυμείτε στο google.gr και θα δείτε πόσες δεκάδες – εκατοντάδες χιλιάδες, μερικές φορές και εκατομμύρια αποτελέσματα . Όμως μόνο τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας  (τα πρώτα 10) στο google έχουν να σας επιφέρουν επισκεψιμότητα άρα και πωλήσεις.

Η προώθηση μιας ιστοσελίδας απαιτεί όχι μόνο μηχανισμούς αλλά έρευνα και κυρίως συγγραφή με στόχευση τις λέξεις φράσεις κλειδιά που έχουμε ανακαλύψει στην έρευνα μας. Μια δουλειά μη τεχνική που απαιτεί ένα δημιουργικό μυαλό.

Θα έχει και σε τι βαθμό διασύνδεση με τα social media; Βλέπετε ένα εικονίδιο που να οδηγεί στην σελίδα σας στο facebook και στο instagram είναι τελείως διαφορετική υπόθεση από το να μπορείτε να πουλάτε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας μέσα από τις προαναφερθείσες σελίδες και φυσικά η λίστα δεν περιορίζεται μόνο σε αυτά τα social media.

Θα έχει δυνατότητες διασύνδεσης με εμπορικά προγράμματα διαχείρισης πελατών, αποθήκης και άλλων εφαρμογών ; Αν ναι σε τι βαθμό;

Θα έχει προηγηθεί μια έρευνα αγοράς ώστε το eshop σας να μπορεί να αντεπεξέλθει στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της;

Η λίστα αυτή είναι τελείως ενδεικτική. Μπορεί να γεμίσει σελίδες επί σελίδων και μόνο η λίστα των επιθυμητών σημείων για ένα eshop για το 2020 που μπορείτε να διαβάσετε εδώ είναι ενδεικτική του σε πόσα θέματα μπορεί να επεκταθεί η συζήτηση.

Ναι η τιμή είναι σημαντικός παράγοντας. Το να πάρεις ένα φθηνό eshop που δεν θα παράγει κέρδη όμως είναι πολύ πιο ακριβό από ένα eshop που θα γίνει αυτό που πρέπει να είναι. Ένα κανάλι πώλησης για την επιχείρηση σας.

Η τιμή είναι αυτό που πληρώνεις λέει ο Γουόρεν Μπάφετ στην φωτογραφία του άρθρου μας. Αυτό που παίρνεις όμως ουσιαστικά είναι η αξία της επένδυσης σου. Κάτι που προσπαθώ να μεταφέρω και στους φοιτητές μου στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στο ΕΜΠ στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Ψηφιακή Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα.

Στην dreamweaver.gr θα χαρούμε να συζητήσουμε μαζί σας  τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να εξετάσουμε μαζί κάτω υπό ποιες συνθήκες θα μπορέσουμε να μεταφέρουμε με επιτυχία στο διαδίκτυο την επιχειρηματική σας πρόταση.  Μην διστάσετε να μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 και σας ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνετε να γίνουμε εμείς οι συνεργάτες σας

Για την dreamweaver.gr

Θανάσης Δαβαλάς