κατασκευη eshop τιμες | κατασκευη ιστοσελιδων τιμες
Παράγοντες που διαμορφώνουν τις τιμές για κατασκευή eshop ή για κατασκευή ιστοσελίδας
Κατασκευη eshop τιμες | κατασκευη ιστοσελιδων τιμες : Με το ζήτημα του κόστους κατασκευής ενός eshop και του κόστους κατασκευής μιας ιστοσελίδας και τους παράγοντες που επηρεάζουν τις τιμές έχουμε ασχοληθεί πολλές φορές στο blog μας.
Πολλές περισσότερες φορές έχουμε κληθεί να απαντήσουμε σε ερωτήματα πελατών μας που κάνοντας μια έρευνα αγοράς στον χώρο μας απευθύνουν το ερώτημα “Γιατί οι τιμές στην κατασκευή ενός eshop ή στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας διαφέρουν σε τόσο σημαντικό βαθμό; ”
Κατανοούμε το ερώτημα . Όταν ένας ενδιαφερόμενος ακούει σαν κόστος κατασκευής τιμές που ξεκινούν από 500 ευρώ και φτάνουν ως τις 5000 ευρώ (και πολλές φορές πολύ μεγαλύτερα νούμερα) είναι λογικό να προβληματίζονται ιδιαίτερα.
Η διαμόρφωση των τιμών εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων με τον καθένα να έχει το δικό του ιδιαίτερο βάρος στην διαμόρφωση της τελικής τιμής για την κατασκευή ενός eshop ή την κατασκευή μιας ιστοσελίδας.
Θα ξεκινήσουμε λοιπόν στο άρθρο αυτό , πάντα εν συντομία ,γιατί αλλιώς θα χρειαζόμασταν ένα άρθρο πολλών δεκάδων σελίδων για να αναπτύξουμε ικανοποιητικά το ζήτημα αυτό, εξετάζοντας τους παράγοντες αυτούς ξεκινώντας από αυτούς που το επηρεάζουν λιγότερο.
Κόστος κατοχύρωσης domain name
To domain name του eshop ή της ιστοσελίδας σας είναι η web διεύθυνση / URL σας όπως η δική μας είναι το dreamweaver.gr . Το κόστος απόκτησης ενός domain name διαφέρει από το αν είναι σε .gr , .com , .net και το χρονικό διάστημα κατοχύρωσης αυτού. (συνήθως από 1 ή 2 έτη )
Το κόστος κατοχύρωσης του είναι πολύ μικρό με τιμές που συνήθως δεν υπερβαίνουν τα 12 ευρώ τον χρόνο. Συνήθως οι περισσότερες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων ενσωματώνουν αυτό το κόστος μέσα στην πρόταση τους για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας . Είναι το βήμα Α εξάλλου στην διαδικασία ανάπτυξης της ιστοσελίδας και σηματοδοτεί την έναρξη της συνεργασίας σας.
Δεν πρέπει να σας απασχολεί ιδιαίτερα το κόστος αυτό σε μια υπόθεση όπως η κατασκευή ενός eshop και μιας ιστοσελίδας. Μπορείτε όμως να το χρησιμοποιήσετε για να εξάγετε κάποια συμπεράσματα για την εταιρεία με την οποία σκοπεύετε να συνεργαστείτε και εξηγούμαστε αμέσως
Σε μια εργασία που το budget της είναι συνήθως ένας τετραψήφιος αριθμός το να μην έχουν προϋπολογίσει το κόστος κατοχύρωσης ενός domain name που είναι απαραιτήτως το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας ή ενός eshop σημαίνει, ότι η εταιρεία αυτή για καθετί που δεν έχετε υπολογίσει ότι θα χρειαστείτε θα αντιμετωπίζετε ξεχωριστή χρέωση.
Πιστέψτε μας υπάρχουν μια σειρά πραγμάτων που θα χρειαστείτε. Από πιστοποιητικά SSL. πρόσθετα για ζητήματα όπως π.χ. την σύνδεση ενός eshop με μια τράπεζα, το skroutz, την μεταφορική και πλήθος άλλων.
Αν επιδιώκετε το μικρότερο δυνατό κόστος θα πρέπει να κάνετε εξονυχιστική ανάλυση των αναγκών σας προηγουμένως και μετά να τις παραθέσετε αναζητώντας την καλύτερη τιμή.
Η κατασκευή ενός eshop και μιας ιστοσελίδας δεν είναι ένα προϊόν όπως π.χ. ένα συγκεκριμένο μοντέλο laptop της HP το οποίο από όπου και αν το πάρετε θα είναι πάντα το ίδιο ακριβώς προϊόν.
Αγοράζετε υπηρεσία και κάποια δομικά υλικά που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη eshop και ιστοσελίδας με συγκεκριμένες δυνατότητες. Αυτό ως μια πρώτη βασική παρατήρηση.
Hosting / Support ( φιλοξενία και υποστήριξη ιστοσελίδας)
Είναι το ποσό που καλείστε να πληρώνετε σε μηνιαία ή ετήσια βάση για την φιλοξενία / web hosting της ιστοσελίδας / eshop σας και για την υποστήριξη αυτής.
Το κόστος ενός πακέτου φιλοξενίας / web hosting εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένα shared hosting ( φιλοξενία του site σας σε ένα server με πολλά άλλα sites συνήθως εκατοντάδες) σε server στην Ελλάδα (με καλύτερη απόκριση σε συνδέσεις από Ελλάδα και Έλληνες χρήστες) είναι ακριβότερο από ένα shared hosting server σε Ευρώπη και ακόμα περισσότερο στις ΗΠΑ.
Εκεί θα δείτε τιμές που κυμαίνονται από 70/80 ευρώ ετησίως μέχρι και 120 ευρώ ετησίως . Πολλοί κάνουν το λάθος να θεωρούν ότι το hosting αποτιμάται με όρους όπως bandwidth, disk space και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Σε πολλές συνομιλίες μας με υποψήφιους πελάτες μας διαπιστώνουμε αυτή την λανθασμένη οπτική γωνία εξέτασης του ζητήματος που οφείλεται σε έλλειψη γνώσεων. Κάνουν το λάθος να αποδέχονται άκριτα όρους όπως απεριόριστο disk space χωρίς να αναρωτιούνται πως γίνεται με λίγα ευρώ τον μήνα να έχουν απεριόριστο χώρο; Υπάρχει άραγε σκληρός δίσκος με απεριόριστη χωρητικότητα;
Μπορεί ένας server που φιλοξενεί εκατοντάδες ιστοτόπους να αποδίδει το ίδιο π.χ. με έναν dedicated server ; Φυσικά και όχι. Αλλά το κόστος του δεύτερου αρχίζει από 60 ευρώ τον μήνα. Είναι άραγε ανόητοι αυτοί που σπαταλούν περισσότερα χρήματα για να έχουν πακέτα υποστήριξης, φιλοξενία σε managed servers στην Ελλάδα ;
Θα μας πείτε όλα αυτά κοστίζουν. Ακούστε λοιπόν μια μεγάλη αλήθεια δυσάρεστη όπως όλες οι αλήθειες σε αντίθεση με τα ευχάριστα ψέματα. Αν δεν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για τον ιστότοπο της επιχείρησής σας, τότε δεν θα κάνετε ποτέ επιχείρηση μέσω αυτού.
Κάθε υποδομή έχει το κόστος της και τα ανάλογα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Αυτά θα επηρεάσουν καταλυτικά την πορεία της ιστοσελίδας / επιχείρησης σας .
Ο ιστότοπός σας, είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι περισσότεροι πελάτες σας και ο κύριος τρόπος που θα σας γνωρίζουν. Ορισμένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων από παλιά δεν το έχουν καταλάβει ακόμη και ορισμένοι νέοι ακόμα επιχειρηματίες δεν πιστεύουν ότι αυτό θα ισχύει για τις επιχειρήσεις τους, αλλά είναι γεγονός της σύγχρονης ζωής.
Έτσι, αν σκέφτεστε ότι θα πάτε να βγάλετε χρήματα με πακέτα των 6/7 ευρώ μηνιαίως που δεν περιλαμβάνουν υποστήριξη επί της εφαρμογής ίσως είναι καιρός για κάποια σοβαρή σκέψη για το business plan για το eshop σας .
Ορισμένες φορές , παρότι φυσικά αντιλαμβανόμαστε ότι τα χρήματα για μια επένδυση είναι πάντα περιορισμένα, κάποιοι επιχειρηματίες λειτουργούν τόσο διστακτικά σαν να σχεδιάζουν να αποτύχουν και προσπαθούν να να κάνουν όσο το δυνατόν λιγότερες επενδύσεις στην online επιχειρήση τους, ώστε να μην χάσουν πολλά όταν αποτύχουν.
Με αυτή την λογική όντως συστήνουμε να μην ξεκινήσετε καν. Είστε καταδικασμένοι να αποτύχετε και να ηττηθείτε από αυτούς που πιστεύουν σε αυτό που ξεκινούν . Δεν είναι κάποιος νόμος του διαδικτύου. Είναι φυσικός νόμος και ισχύει πάντα όπως ακριβώς και ο νόμος της βαρύτητας.
Η πολυετής εμπειρία μας μας λέει ότι η φθηνή φιλοξενία δεν έχει νόημα αν ξεκινάτε μια ιστοσελίδα και περισσότερο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα / eshop επιχείρηση.
Αν μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων σας τονίζει το πόσο φθηνά πακέτα φιλοξενίας διαθέτει για εσάς μετά την αποπεράτωση της δημιουργίας του eshop / ιστοσελίδας σας απλά σας δηλώνει ότι η σχέση σας μαζί τους θα τερματιστεί μετά την παράδοση του ιστοτόπου / eshop σας .
Για τον σκοπό αυτό σας έχει ένα μαζικό πακέτο φιλοξενίας άνευ υποστήριξης , ένα νεκροταφείο server στον οποίο θα εναποθέσετε την επένδυση, τον χρόνο και την ενέργεια που καταβάλατε.
Κάποια πράγματα που πρέπει να αναλογιστείτε:
Τα γενικά έξοδα της εταιρείας που θα αναλάβει να κατασκευάσει το eshop / ιστοσελίδα σας επηρεάζουν το κόστος αλλά και τις δυνατότητες της φυσικά. Μια εταιρεία που πρέπει να πληρώσει μισθούς και άλλους λογαριασμούς θα πρέπει να σας χρεώσει περισσότερο από έναν άνθρωπο που εργάζεται αδήλωτα από τον καναπέ του σπιτιού του.
Μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι πιθανό να έχει πρόσβαση σε εξειδικευμένο λογισμικό και άτομα με ποικίλα σύνολα δεξιοτήτων που μπορούν να κάνουν τη συγκεκριμένη εργασία που απαιτείται για τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
Δεν μιλάμε μόνο για λογαριασμούς όπως ενοίκια, ασφαλιστικές υποχρεώσεις κ.α. που δεν επηρεάζουν το τελικό αποτέλεσμα που θα σας παραδοθεί. Μιλάμε για πρόσθετα και λογισμικό που θα έχουν άδειες χρήσης και την ανάλογη υποστήριξη από κατασκευάστρια εταιρεία. Πιστέψτε με . Θα την χρειαστείτε. Ένα eshop και μια ιστοσελίδα δεν είναι μια πράξη αγοράς. Είναι μια στρατηγική επιλογή συνεργάτη για την επιχείρηση σας.
Ειδικά όταν εξετάσουμε παρακάτω το θέμα της προώθησης μιας ιστοσελίδας / eshop ακολούθως θα δείτε πόσο κοστοβόρα μπορεί να είναι κάποια από αυτά τα εργαλεία.
Αναρωτηθείτε. Ένας άνθρωπος που δεν διατηρεί καν μια ατομική επιχείρηση μπορεί να έχει αγοράσει το λογισμικό που απαιτείται για να έχει την απαιτούμενη υποστήριξη;
Μπορεί αν είναι ταυτόχρονα coder και γραφίστας ( δεν θα βρείτε ποτέ coder να είναι καλός γραφίστας και το αντίθετο. Είναι η φύση των εργασιών εκάστου που προϋποθέτει όχι μόνο διαφορετικές σπουδές αλλά και διαφορετική ψυχοσύνθεση)
Θα μπορέσει να γράψει κείμενα για εσάς και ταυτόχρονα να ξέρει τι ζητούν οι μηχανές αναζήτησης από αυτά; (θα μιλήσουμε για το seo ακολούθως)
Θα δίνατε σε έναν άριστο ηλεκτρολόγο να κάνει τα υδραυλικά σας ; Ρητορική η ερώτηση γιατί σέβεστε το σπίτι σας. Αν όμως όλα αυτά τα αναθέσετε σε έναν άνθρωπο δεν σέβεστε σίγουρα την online επιχείρηση σας.
Εάν η τιμή ευκαιρίας που ανακαλύψατε βασίζεται σε χαμηλά γενικά έξοδα, τότε ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζει την κακή ποιότητα εργασίας. (π.χ μια εταιρεία που δεν δαπανά μεγάλα ποσά για την διαφημιστική της προβολή και άρα επηρεάζει το κόστος των project της). Μια τέτοια επιλογή μπορεί να προσφέρει πραγματική εξοικονόμηση. Βεβαιωθείτε όμως ότι γνωρίζετε ακριβώς τι σχεδιάζει να κάνει η επιλογή χαμηλού κόστους.
Ένα παράδειγμα από εμάς σαν dreamweaver.gr . Διαθέτουμε ολοκληρωμένα πακέτα κατασκευής e-shop που αρχίζουν από 990 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 2990 ευρώ. Καθένα από αυτά αναφέρει επακριβώς το τι παρέχει
- https://www.dreamweaver.gr/kataskevi-eshop.php#tab-id-1
- https://www.dreamweaver.gr/kataskevi-eshop.php#tab-id-2
- https://www.dreamweaver.gr/kataskevi-eshop.php#tab-id-3
- https://www.dreamweaver.gr/kataskevi-eshop.php#tab-id-4
Φυσικά και διαθέτουμε και ένα οικονομικό eshop (έτοιμα πακέτα e shop ) για ανθρώπους που θέλουν απλά να έχουν μια online παρουσία και να εκτελούν ηλεκτρονικές συναλλαγές σκοπεύοντας να κρατήσουν το πελατολόγιο τους με τιμές από 390 ευρώ μέχρι και 790 ευρώ
- https://www.dreamweaver.gr/%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b1-e-shop.php#tab-id-1
- https://www.dreamweaver.gr/%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b1-e-shop.php#tab-id-2
- https://www.dreamweaver.gr/%ce%b5%cf%84%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%ba%ce%b5%cf%84%ce%b1-e-shop.php#tab-id-3
Θα γραφτεί κώδικας για τον site / eshop σας ή θα έχει την default λειτουργικότητα της πλατφόρμας που θα χρησιμοποιηθεί;
Θα υπάρξουν γραφιστικές αλλαγές στο πρότυπο που θα χρησιμοποιηθεί και αν ναι σε τι έκταση;
θα είναι χρωματικές αλλαγές και αντικαταστάσεις εικόνων ή θα γίνουν και αλλαγές στην δομή και στην λειτουργία;
Θα γίνει σχεδιασμός από την αρχή;
Θα κάνουν αλλαγές στο μέλλον εάν το χρειάζεστε;
Υπάρχουν πολλά βήματα για τη δημιουργία ενός ιστότοπου και αν δεν συνεργαστείτε με μια εταιρεία πλήρους εξυπηρέτησης, αυτά τα βήματα πιθανότατα δεν θα συμπεριληφθούν στην τιμή που αναφέρετε.
Ο χρόνος μπορεί να επηρεάσει το κόστος κατασκευής μιας ιστοσελίδας και ενός eshop επίσης. Δεδομένου ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδων / eshop γίνεται γενικά σε ωριαία βάση, ένας αποτελεσματικός εργαζόμενος μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα.
Κάποιος που δεν το κάνει αποτελεσματικά και πρέπει να επιστρέψει και να το κάνει ξανά – ή να αντικατασταθεί από κάποιον άλλον που το κάνει – μπορεί να κοστίσει στο τέλος πολύ περισσότερο χρόνο και χρήμα, επομένως ελέγξτε το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με την οποία σκοπεύετε να συνεργαστείτε.
Επειδή η τιμή είναι συνήθως όμως fix και δεν χρεώνεστε με την ώρα να ξέρετε ότι ουσιαστικά δημιουργείτε μια άτυπη συμφωνία με τον κατασκευαστή της ιστοσελίδας / eshop σας για το πόσες αλλαγές και ώρες θα συμπεριλαμβάνονται μέσα σε αυτήν.
Διευκρινίστε αναλυτικά το τι περιμένετε και τι μπορείτε να ζητήσετε. Το να καβγαδίσετε μετά δεν θα σας πάει πουθενά. Προσέξτε ειδικά αυτό το σημείο. Εδώ δεν αγοράζετε μια τηλεόραση. Παίρνετε μια on going υπηρεσία. Αν κάνατε λάθος επιλογή απλά προχωρείτε στον επόμενο συνεργάτη σας.
Αυτή η σχέση συνεργασίας δεν χωράει γκρίνιες και εντάσεις. Είτε το κλίμα είναι γόνιμο και δημιουργικό είτε προχωράτε παρακάτω.
Μια άλλη λύση που επιλέγουν πολλοί είναι να συνεργαστούν με εταιρείες του εξωτερικού , όπως την Ινδία και το Πακιστάν γιατί παρέχουν χαμηλές χρεώσεις. Δεν είναι μια προοπτική που θα χρωματίσουμε αρνητικά.
Έχουμε συνεργαστεί και εμείς με εταιρείες στην Ινδία που έχουν μια τεράστια παράδοση στον τομέα του κώδικα αλλά όχι στον τομέα του web design όπου υστερούν σημαντικά και για τον λόγο αυτό εκεί συνεργαζόμαστε με εταιρείες από τις ΗΠΑ.
Όχι όμως στην βάση per project. Μόνιμες συνεργασίες και σας διαβεβαιώνουμε πληρωμένες αδρά. Είναι με λίγα λόγια χαρούμενοι υπάλληλοι με τους οποίους έχουμε γεφυρώσει όλα αυτά τα χρόνια τις πολιτιστικές διαφορές μας στον τομέα της συνεννόησης και της επικοινωνίας. Είναι μια αμοιβαίως κερδοφόρα πολυετή σχέση και δεν είναι επιτρέψτε μας την έκφραση , one night stand .
Αν λοιπόν είστε έτοιμος να μοχθήσετε για να εδραιώσετε μια σωστή επαγγελματική σχέση όπως και να καταλάβετε ότι τα ευκόλως ευνοούμενα παραλείπονται είναι κάτι που ισχύει μόνο για τα Ελληνικά και την Ελλάδα προχωρήστε. Αν πάτε στην λογική ότι θα βρείτε εκεί σκλάβους να δουλεύουν για εσάς πιστέψτε μας θα καταλήξετε να είστε ο παθητικός δέκτης της one night stand σχέσης που θα κάνετε.
Όσο για εγχώριες οικονομικές λύσεις από φοιτητές της πληροφορικής ή ερασιτέχνες του χώρου που λόγω της ανεργίας και της ζήτησης στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων / eshop θα βρείτε πολλούς. Απλά θα γνωρίσετε την ελληνική έκδοση του προαναφερθέντος σεναρίου.
Όπως σε όλες τις δουλειές όλοι όσοι είναι καλοί στο στο σχεδιασμό / ανάπτυξη ιστοσελίδων ή στην διαφημιστικής τους προώθηση έχουν πολλή δουλειά και πληρώνονται καλά. Δεν υπάρχει κίνητρο για έκπτωση και η κρίση της πανδημίας έχει οδηγήσει σε μια αύξηση τόσο του τζίρου των ηλεκτρονικών καταστημάτων και φυσικά των ποσών που δαπανιούνται για την ανάπτυξη και προώθηση τους .
Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές αυξάνονται και δεν πέφτουν. Πριν επιλέξετε κάποιον με χαμηλά ποσοστά αμοιβής βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε γιατί αυτά είναι χαμηλά. Δεν είναι κακό να κάνετε αναζήτηση βάσει των οικονομικών σας δυνατοτήτων.
Δεν είναι κακό να επιτύχετε εκπτώσεις της τάξης του 10 , 20 και 30%. Ότι επιτύχετε όμως παραπάνω είναι γιατί δεν θα πάρετε αυτό που νομίζετε ότι αγοράσατε. Η ευφυΐα μπορεί να σας βοηθήσει στην αναζήτηση σας . Δεν κάνει όμως μαγικά. Τέτοια είδους μαγικά μόνη η αφέλεια μπορεί και κάνει.
Φυσικά σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να μην υπάρχει πολύ προφανής λόγος για την διαφορά τιμής μεταξύ δύο εταιρειών ή μεταξύ δύο ελεύθερων επαγγελματιών. Κοιτάξτε τη δουλειά τους και ελέγξτε τις αναφορές τους και επιλέξτε κάποιον που εμπιστεύεστε, ο οποίος ταιριάζει επίσης στον προϋπολογισμό σας.
Copywriting / Σύνταξη κειμένων
Μπορείτε να γράψετε το δικό σας περιεχόμενο για την ιστοσελίδα και το eshop σας και πολλές επιχειρήσεις κάνουν. Συνήθως είναι μια λάθος απόφαση.
Το γράψιμο για το Διαδίκτυο είναι μια εξειδικευμένη δεξιότητα, όπως είναι και ο σχεδιασμός ιστοσελίδων. Δεν είναι το ίδιο με το να γράφετε ένα email στους φίλους σας ή σε μια έντυπη διαφήμιση ή ακόμα και μια επιστολή πώλησης.
Εδώ ελλοχεύει μια μεγάλη παγίδα. Από ιστοσελίδες / eshop και την κατασκευή τους δεν ξέρετε οπότε πρόθυμα αναζητείτε συνεργάτη να το κάνει για εσάς. Περιεχόμενο όμως πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;
Ακόμα και αν είστε όμως ιδιαίτερα ικανός είναι αδύνατον να ξέρετε το πως ζητούν και διαβάζουν το κείμενο οι μηχανές αναζήτησης.
Το περιεχόμενό σας έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στην πιθανή επιτυχία σας με την αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης (διαβάστε για το seo στην επόμενη ενότητα του άρθρου μας) και τις μετατροπές οποιασδήποτε απόφασης που αναφέρεται σε αυτήν την ανάρτηση.
«Το περιεχόμενο», όπως όλοι γνωρίζουμε, «είναι βασιλιάς». Ένα βασικό ρητό στην διαδικασία της προώθησης ιστοσελίδων
Το Copywriting από μόνο του (χωρίς να περιλαμβάνει το SEO optimization ) δεν είναι ποτέ το ακριβό μέρος μιας ιστοσελίδας. Η σύνταξη του περιεχομένου της δικής σας ιστοσελίδας μπορεί κάλλιστα να ανατεθεί σε μια εξειδικευμένη εταιρεία .
Εάν συνεργάζεστε με μια εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων που αναμένει να παρέχετε το περιεχόμενο, προσλάβετε επαγγελματίες συγγραφείς περιεχομένου ιστού για να δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας.
SEO – Προώθηση ιστοσελίδων
Κατά γενικό κανόνα, ο ιστότοπός σας δεν θα είναι ορατός μόνο επειδή τον εκκινείτε. Άραγε θα μαντέψει κάποιος το domain name σας και θα το πληκτρολογήσει απευθείας στον browser του;
Δείτε ακολούθως την ομιλία του υπεύθυνου παραγωγής μας Θανάση Δαβαλά στα πλαίσια του Money Show 2018 στο Hilton
[yotuwp type=”videos” id=”tOBV-4LCkR0″ ]
Πρέπει λοιπόν να τραβήξετε την προσοχή των μηχανών αναζήτησης για την ιστοσελίδα / eshop σας. Αυτό συνεπάγεται βελτιστοποίηση τόσο onsite όσο και κυρίως offsite . Δεν πρόκειται να γίνει αυτή η διαδικασία από μόνη της όσο και αν περιμένετε.
Η επιτόπια βελτιστοποίηση (Onsite optimization ) σημαίνει δημιουργία και σύνταξη της ιστοσελίδας με τέτοιο τρόπο ώστε οι μηχανές αναζήτησης, καθώς και οι ανθρώπινοι επισκέπτες να την βρίσκουν ελκυστική.
Αυτό κάνει μια τεράστια διαφορά στην επιτυχία του ιστότοπού σας. Βλέπω ιστότοπους κάθε μέρα που έχουν κατασκευαστεί χωρίς καμία κατανόηση του SEO και επομένως δεν κάνουν τη δουλειά τους.
Αυτή είναι μια εξειδικευμένη ικανότητα και πρέπει να περιμένετε να πληρώσετε για αυτήν. Οι πελάτες με τους οποίους συνεργαζόμαστε και οι οποίοι έρχονται σε εμάς μετά την δημιουργία της ιστοσελίδας τους έχουν ξοδέψει συχνά χιλιάδες ευρώ σε διαφήμιση στο internet για τα website τους τους και εξακολουθούν να μην μπορούν να δουν τον ιστότοπο τους στις μηχανές αναζήτησης.
Αναρωτηθείτε. Μια ιστοσελίδα / eshop που δεν έχει κάνει συγκεκριμένες προβλέψεις για να δεχθεί επισκεψιμότητα πως θα πραγματοποιήσει πωλήσεις; Μέσω ενός υπέροχου εικαστικού και μιας σωστής δομής που θα δουν οι ελάχιστοι επισκέπτες της;
Εάν σχεδιάζετε έναν ιστότοπο / eshop, μπορείτε να αποφύγετε τις απώλειες θέτοντας τις σωστές βάσεις από την αρχή.
Η βελτιστοποίηση εκτός ιστότοπου ( Offsite optimization) σημαίνει την υποβολή του ιστότοπού σας σε μηχανές αναζήτησης και καταλόγους, δημιουργία backlinks , συμμετοχή σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παροχή πλούσιου περιεχομένου στον ιστότοπό σας και πολλά άλλα.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό μόνοι σας, εάν έχετε τον χρόνο και τη γνώση. Σας συνιστούμε να αγοράσετε και να διαβάσετε το βιβλίο μας \’Πως να είστε στην πρώτη σελίδα του Google” . Αρκεί για να μάθετε όσα πρέπει να ξέρετε. Μια διαδικασία όμως που απαιτεί χρόνο για την εκμάθηση και κυρίως για την εφαρμογή της που γίνεται σε συνεχή και αδιάλειπτη βάση.
Όμως με έναν αποτελεσματικό ιστότοπο / eshop θα πρέπει να είστε αρκετά απασχολημένοι ώστε να μην έχετε χρόνο.Να γνωρίζετε ότι η εκτέλεση και διεκπεραίωση 40 παραγγελιών καθημερινά απαιτεί ένα υπάλληλο πλήρους απασχόλησης κατά μέσο όρο.
Οι τιμές για αυτές υπηρεσίες προώθησης μιας ιστοσελίδας ποικίλλουν επίσης πολύ από παράγοντες όπως βαθμός δυσκολίας στην κάθε φράση / λέξη κλειδί και άλλους σχετικούς παράγοντες.
Οι διαφορές στις τιμές και τις υπηρεσίες για την προώθηση ιστοσελίδων και της διαφήμισης τους στο διαδίκτυο είναι ακόμη μεγαλύτερες από αυτές για το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας και ενός eshop.
Η συμβουλή μας είναι να μελετήσετε αρκετά για το θέμα (η ανάγνωση αυτού του ιστολογίου είναι μια καλή αρχή) ώστε να μπορείτε να γνωρίζεται τι σας προσφέρεται και να λάβετε μια σωστή απόφαση.
Να θυμάστε σε πολλές περιπτώσεις είναι τα εργαλεία που κάνουν τον μάστορα. Ένα παράδειγμα.
Στην dreamweaver.gr προκειμένου να κάνουμε έναν έλεγχο ανταγωνισμού για λέξεις / φράσεις κλειδιά (keywords) και να ανακαλύψουμε τις κρυμμένες ευκαιρίες για να χαράξουμε μια αποτελεσματική στρατηγική για κάθε ιστοσελίδα / eshop στην κρίσιμη διαδικασία της προώθησης μιας ιστοσελίδας δαπανούμε σε συνδρομές πάνω από 200 ευρώ / μηνιαίως
Γιατί ; Γιατί το να φτιάξεις ένα website φιλικό στις μηχανές αναζήτησης δεν σημαίνει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Γιατί; Γιατί όλα τα web sites με τις τεχνολογίες / πλατφόρμες του σήμερα είναι φιλικά στις μηχανές αναζήτησης . Επιβιώνουν όμως μόνο όσοι είναι στην πρώτη σελίδα της google
Κάντε απλά μια αναζήτηση για ένα προϊόν / υπηρεσίας στην μηχανή αναζήτηση της Google και δείτε τον αριθμό των αποτελεσμάτων για αυτόν.
Αφού δείτε τα αποτελέσματα της πρώτης σελίδας συν αυτά των επί πληρωμή διαφημίσεων , με κόστος ανά κλικ συνήθως της τάξης του ενός ευρώ άρα πληρώνοντας ένα σημαντικό ποσό σε ημερήσια βάση, πείτε μας τι πιθανότητες υπάρχει κάποιος να μην βρει αυτό που ψάχνει μέσα στα αποτελέσματα αυτά;
Δεν υπάρχει χώρος επιβίωσης για, όσους δεν είναι στην πρώτη σελίδα σε κάποιες από τις φράσεις κλειδιά που τους ενδιαφέρουν. Τόσο απλά δυστυχώς
Συμπεράσματα
Ελπίζουμε αυτό το άρθρο να σας βοήθησε να αποσαφηνίσετε ορισμένους από τους παράγοντες που εμπλέκονται στην τιμολόγηση των ιστότοπων.
Η συμβουλή μας παραμένει η ίδια: καθορίστε πόσο θα προσφέρει ένας νέος πελάτης στην επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια του έτους και χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας.
Στη συνέχεια, μπορείτε να καταλάβετε πώς να προσαρμόσετε τον ιστότοπο που χρειάζεστε στον προϋπολογισμό σας.