12 τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων για το 2020

Εν αναμονή για το 2020, ήρθε η ώρα να κάνουμε μια εκπαιδευτική εικασία σχετικά με τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν στον κόσμο του web design / κατασκευή ιστοσελίδων  κατά το επόμενο έτος.

Οι τάσεις σχεδιασμού είναι αντιδράσεις στις τεχνολογικές και πολιτισμικές αλλαγές. Οι δημιουργοί προϊόντων ακολουθούν τις τάσεις σχεδιασμού για έναν λόγο – η ενσωμάτωση νεότερων τάσεων σχεδιασμού στο σχεδιασμό ενός προϊόντος μπορεί να κάνει το προϊόν να φαίνεται φρέσκο και επιθυμητό στο κοινό που στοχεύουμε και αυτό δημιουργεί ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Αλλά το πρόβλημα με τις τάσεις σχεδιασμού είναι ότι πάνε και έρχονται, και μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζουμε ποια τάση πρέπει να ακολουθηθεί. Μια λάθος απόφαση μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα. Φανταστείτε ότι έχετε ξοδέψει πολύ χρόνο και έχετε καταβάλει πολύ προσπάθεια να ενσωματώσετε ένα συγκεκριμένο στυλ στις κατευθυντήριες γραμμές της μάρκας σας, και να ανακαλύψετε ότι αυτό το στυλ είναι πλέον ξεπερασμένο.

Τώρα, που είναι σχεδόν το τέλος του χρόνου, ήρθε η ώρα να κάνουμε μια εκπαιδευτική εικασία για το τι θα δούμε το 2020. Σε αυτό το άρθρο, συνοψίζω τις 12 πιο ισχυρές τάσεις σχεδιασμού που θα κυριαρχήσουν το 2020 και μετά.

1. Gradients 2.0

Ο Ultra Μινιμαλισμός κυριάρχησε στο σχεδιασμό του προϊόντος για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι σχεδιαστές προσπάθησαν να μειώσουν όλες τις οπτικές ιδιότητες και να αφήσουν μόνο βασικά όπως το βασικό περιεχόμενο και τα λειτουργικά στοιχεία. Ως αποτέλεσμα, δημιούργησαν προϊόντα που χρησιμοποίησαν υπερβολικές ποσότητες λευκού χώρου και πρακτικά καθόλου χρώμα. Ο Ultra μινιμαλισμός έκανε όλους τους περιβάλλοντες χώρους να φαίνονται παρόμοιοι.

Οι χρήστες βαρέθηκαν τα μουντά σχέδια, και οι σχεδιαστές άρχισαν να πειραματίζονται με διάφορα οπτικά στυλ. Ένα ιδιαίτερο στυλ που βρέθηκε στο προσκήνιο – οι κλίσεις. Το 2018 και το 2019, οι κλίσεις άρχισαν να αντικαθιστούν τα επίπεδα χρώματα. Οι κλίσεις προσθέτουν κάποιο βάθος σε επίπεδες διατάξεις και τις καθιστούν πιο οπτικά ενδιαφέροντες. Και οι διοικητικές ομάδες και οι επενδυτικές αγαπούν τις κλίσεις επειδή τα χρώματα επωνυμίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργηθούν.

Grammarly uses gradients created using their brand colors.

Οι κλίσεις είναι ένα πολυχρηστικό εργαλείο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως φόντο για περιεχόμενο, ως έγχρωμα φίλτρα πάνω στις εικόνες ή εικονογραφήσεις ή ως έμφαση σε λειτουργικά στοιχεία, όπως τα κουμπιά κλήσης για δράση.

Οι φωτεινές κλίσεις χρησιμοποιούνται ως χρώματα φόντου, φέρνοντας βάθος και διάσταση στο περιβάλλον του χρήστη. Διασύνδεση φωνητικών αγορών. Έργα τέχνης από τον Gleb Kuznetsov

Οι κλίσεις φαίνονται εξίσου καλά στη μεγάλη οθόνη της τηλεόρασης ή του υπολογιστή και σε μια μικρή οθόνη κινητής συσκευής.

Commerce Dashboard App από την Ghani Pradita

Αλλά σε σύγκριση με τις κλίσεις που χρησιμοποιούσαν οι σχεδιαστές τα προηγούμενα χρόνια, η νέα γενιά κλίσεων έχει διαφορετικό στυλ. Οι κλίσεις 2.0 μπορούν να είναι απαλές (δημιουργούνται με απαλά χρώματα) ή έντονα (δημιουργούνται με ζωντανά χρώματα), αλλά και στις δύο περιπτώσεις είναι σχετικά απλές, χρησιμοποιώντας μία ξεκάθαρη πηγή φωτός και δημιουργούνται χρησιμοποιώντας ένα ή δύο χρώματα.

2. Αφηρημένες εικονογραφήσεις

Είναι ένα πολύ γνωστό ότι η χρήση ενός προσαρμοσμένου στυλ εικονογράφησης είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεχωρίσετε ένα εμπορικό σήμα. Οι γνήσιες εικονογραφήσεις αποτελούν μέρος ενός προϊόντος ή του DNA μιας μάρκας. Οι ανταγωνιστές μπορούν να αντιγράψουν το χρώμα ή την τυπογραφία σας, αλλά όχι το στυλ εικονογράφησης.

Οι ψηφιακές εικονογραφήσεις κατέχουν κεντρική θέση τα τελευταία χρόνια. Το 2019 είδαμε μια έκρηξη εικόνων. Όλες οι μεγάλες εταιρείες εισήγαγαν εικονογραφήσεις στην οπτική τους γλώσσα. Παρακάτω μερικές αξιόλογες αναφορές:

Shopify

MailChimp

Doodles από την Google

Αλλά πρόσφατα, έχει γίνει φανερό ότι οι εικόνες δεν έχουν την ίδια εντυπωσιακή δύναμη που είχαν πριν. Με τόσες πολλές εικόνες τριγύρω, γίνεται δύσκολο για τους χρήστες να ταιριάζουν με ένα συγκεκριμένο στυλ σε μια συγκεκριμένη εταιρεία.

Σε μια προσπάθεια να καταστούν οι εικονογραφήσεις πιο αποτελεσματικές, οι σχεδιαστές άρχισαν να αγκαλιάζουν πιο αφηρημένες μορφές απεικόνισης και αυτό το στυλ θα κυριαρχήσει το 2020.

Οι εικόνες του Dropbox στην about σελίδα.. Έργα τέχνης από τον Justin Tran

Ωστόσο, υπάρχει ένα σημαντικό πράγμα που οι σχεδιαστές πρέπει να θυμούνται όταν εργάζονται σε αφηρημένα γραφικά. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας μπορεί να ερμηνεύσει αυτό που προσπαθείτε να πείτε. Οι απεικονίσεις που είναι υπερβολικά αφηρημένες δεν θα έχουν μεγάλη επιχειρηματική αξία και θα είναι περισσότερο σαν ένα έργο τέχνης παρά ένα λειτουργικό στοιχείο που εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο επιχειρηματικό σκοπό.

3. Γραμματοσειρές με έντονους χαρακτήρες

Αν επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες των ηγετών της βιομηχανίας, ίσως παρατηρήσετε ότι ο τίτλος, όχι οι εικόνες, είναι το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή σας. Οι τεράστιοι τίτλοι δεν αποτελούν καθόλου νέα τάση. Αλλά το ενδιαφέρον είναι ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται οι τίτλοι. Παρατηρήσατε ότι πολλοί από αυτούς τους τίτλους έχουν σχεδιαστεί με μεγάλες τολμηρές γραμματοσειρές; Οι βαριές γραμματοσειρές βάζουν περισσότερο το οπτικό βάρος στο μήνυμα και κατευθύνουν τον αναγνώστη στο σημείο που θα πρέπει πρώτα να κοιτάξει. Από αισθητική άποψη, οι τολμηρές γραμματοσειρές δίνουν επίσης στα σχέδια μια μοντέρνα και σύγχρονη αίσθηση.

Samsung Galaxy Note 10

Με την κυκλοφορία του Apple iOS 13, οι έντονες επικεφαλίδες γίνονται αναπόσπαστο μέρος των εφαρμογών για iOS. Εάν αξιολογηθεί αυτή η σχεδιαστική απόφαση από την άποψη της χρηστικότητας, θα είναι σαφές ότι οι έντονες γραμματοσειρές είναι τέλειες για τη δημιουργία αντίθεσης (που βελτιώνει την αναγνωσιμότητα του κειμένου) και την οπτική ιεραρχία των στοιχείων (που βελτιώνει την κατανόηση του περιεχομένου). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι τολμηρές γραμματοσειρές είναι τόσο δημοφιλείς μεταξύ των σχεδιαστών κινητών.

Ταυτόχρονα, όταν χρησιμοποιείτε βαριά ή τολμηρή γραμματοσειρά, είναι σημαντικό να μην το χρησιμοποιείτε υπερβολικά. Παρακάτω είναι μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψιν:

Η έντονη τυπογραφία μπορεί να είναι λίγο επιβαρυντική για τον αναγνώστη όταν υπάρχουν πολλά για να διαβάσετε. Εάν όλα είναι έντονα, τότε τίποτα δεν είναι έντονο. Γι ‘αυτό θα πρέπει να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις έντονες γραμματοσειρές μόνο για μικρά κομμάτια κειμένου ή κεφαλίδες / υποκείμενα.

Μην ξεχνάτε την αντίθεση – μια έντονη γραμματοσειρά θα έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο σε ένα ουδέτερο υπόβαθρο.

Χρησιμοποιήστε απλές γραμματοσειρές. Όταν πρόκειται για στοιχεία κειμένου, η πρώτη σκέψη πρέπει πάντα να είναι αναγνωσιμότητα. Προτείνεται να χρησιμοποιείτε Sans Serif γραμματοσειρές επειδή βαθμολογούνται καλά. Επίσης, όταν επιλέγετε μια έντονη γραμματοσειρά sans-serif, αναζητήστε γράμματα με στρογγυλό σχηματισμό.

4. Γεωμετρικά σχήματα

Τα γεωμετρικά σχήματα αποτελούν ένα απλό αλλά ισχυρό πλεονέκτημα που επιτρέπει στους σχεδιαστές να δημιουργούν πιο ελκυστικές οπτικές συνθέσεις. Συνήθως, τα γεωμετρικά σχήματα χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία οπτικών διαχωρισμών μεταξύ τμημάτων.

Αλλά το 2019, οι σχεδιαστές άρχισαν να βρίσκουν πιο ενδιαφέροντα μέσα χρήσης των γεωμετρικών αντικειμένων. Πολλές ομάδες προϊόντων χρησιμοποιούν γεωμετρικά σχήματα για να μεταφέρουν μια συγκεκριμένη αίσθηση. Για παράδειγμα, τα μαλακά γεωμετρικά σχήματα μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία μιας φουτουριστικής εμφάνισης:

Identity data visual by Gleb Kuznetsov

Ενώ οι αιχμηρές γραμμές και τα άκρα μπορούν να μεταφέρουν μια πιο μπρουτάλ αίσθηση:

Future London Academy

Αυτή η τάση λειτουργεί καλά με άλλες τάσεις οπτικού σχεδιασμού, όπως κλίσεις και έντονες γραμματοσειρές.Εάν σκέφτεστε να προσθέσετε γεωμετρικά σχήματα στο σχέδιο σας και αναζητάτε έμπνευση, μπορείτε να βρείτε τέλεια σχήματα στη φύση.

5. Συναισθηματικός σχεδιασμός

Τα σχέδια είναι επικοινωνία. Όταν σκεφτόμαστε την επικοινωνία, σκεφτόμαστε φυσικά να παραδίδουμε και να λαμβάνουμε πληροφορίες. Αλλά υπάρχει μια πτυχή της επικοινωνίας που μπορεί εύκολα να χαθεί – τα συναισθήματα. Για πολύ καιρό, οι διοικητικές ομάδες προϊόντων επικεντρώθηκαν στη δημιουργία εξαιρετικής χρηστικότητας. Αλλά σήμερα, η εστίαση έχει μετατοπιστεί προς μεγάλη χρηστικότητα και τις σωστές συναισθηματικές επιπτώσεις. Οι εταιρείες κινούνται γρήγορα από το ουδέτερο σχεδιασμό προς ένα σχέδιο που έχει συναισθηματικό αντίκτυπο.

Οι σχεδιαστές διαθέτουν πολλά εργαλεία στην εργαλειοθήκη που τους επιτρέπουν να δημιουργούν περισσότερες συναισθηματικές αλληλεπιδράσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να ενσωματώσετε λίγο χιούμορ σε ένα σχέδιο:

Cuberto – Βαθμολογήστε μια εμπειρία βόλτα

Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε απλά κινούμενα εφέ για να δημιουργήσετε ευχάριστες μικρο-αλληλεπιδράσεις.

Αντίδραση σε καταχώρηση χρήστη από τον Darin Senneff

Σκεφθείτε το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης το facebook. Κάθε προσπάθεια διαφήμισης στο internet δεν έχει στόχο την εκμαίευση ενός like και μιας φάτσας επιδοκιμασίας;

6. Οπτικοποίηση δεδομένων

Οι άνθρωποι είναι οπτικά πλάσματα. Για πολλούς ανθρώπους, είναι ευκολότερο να κατανοηθούν οι πληροφορίες όταν παρέχονται οπτικά, αντί σε κείμενο. Η απεικόνιση των δεδομένων γίνεται γρήγορα ένα ουσιαστικό εργαλείο για τη δημιουργία οπτικά γεμάτων ιστοριών. Οι ιστορίες, όπως αυτή που βλέπετε παρακάτω, μπορούν να αιχμαλωτίσουν το κοινό σας και να τους κάνουν να θέλουν να μάθουν περισσότερα για το εμπορικό σήμα σας.

Ένα ισχυρό μέρος της απεικόνισης δεδομένων είναι η οπτική αφήγηση και η τέχνη και η απεικόνιση των δεδομένων. Εικόνα: https://eng.uber.com/data-viz-intel/

7. Έντονες κεφαλίδες βίντεο

«Δείξε, μη λες» είναι μια θεμελιώδης αρχή του καλού σχεδιασμού των προϊόντων. Η απεικόνιση παίζει καθοριστικό ρόλο στον οπτικό σχεδιασμό, επειδή βοηθά τους σχεδιαστές να παραδώσουν γρήγορα την κύρια ιδέα.

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, οι σχεδιαστές ιστοσελίδων χρειάστηκε να χρησιμοποιούν στατικές εικόνες για να μεταδώσουν την κύρια ιδέα τους. Αλλά η κατάσταση έχει αλλάξει. Οι συνδέσεις υψηλής ταχύτητας καθιστούν πολύ πιο εύκολο για τους σχεδιαστές ιστοσελίδων να μετατρέψουν τις αρχικές τους σελίδες σε συναρπαστικές εμπειρίες ταινίας. Γι’ αυτό το 2019, είδαμε όλο και περισσότερες ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν σύντομα βίντεο κλιπ στις αρχικές τους σελίδες.

Το βίντεο κάνει την εμπειρία πιο ζωντανή και δυναμική. Ενεργοποιεί τους χρήστες, και είναι πιο πρόθυμοι να ξοδέψουν το χρόνο τους παρακολουθώντας κλιπ. Τα βίντεο κλιπ που χρησιμοποιούνται σε μια ενότητα μπορούν να διαφέρουν από μερικά δευτερόλεπτα επαναλαμβανόμενου βίντεο έως πλήρης έκτασης προεπισκόπηση κλιπ με ήχο.

Elium.studio

Επειδή σε εμάς η κατασκευή μιας ιστοσελίδας και η κατασκευή ενός eshop είναι ανούσια υπόθεση αν δεν έχουμε εξασφαλίσει την προώθηση της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα της Google και αλλού χρησιμοποιούμε το βίντεο ευρύτατα για να επιτύχουμε τον στόχο μας που σε κάθε ιστοσελίδα και σε κάθε eshop είναι πάντα ο ίδιος. Επίτευξη της δυνατόν μεγαλύτερης επισκεψιμότητας και της μέγιστης δυνατής χρηστικότητας. Αυτή δεν είναι εξάλλου και η συνταγή της επιτυχίας;

8. Σχεδίαση 3D και Faux-3D

Το χαρτοφυλάκιο του Bruno Simon είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς μπορείτε να συνδυάσετε κλίσεις με 3D αντικείμενα

Για πολύ καιρό, τα τρισδιάστατα αντικείμενα χρησιμοποιήθηκαν μόνο σε παιχνίδια και διασκέδαση. Με την άνοδο της δυναμικότητας της επεξεργασίας συσκευών, έχουμε 3D αντικείμενα που αναδύονται σε τακτικές ιστοσελίδες τόσο σε επιτραπέζιες όσο και σε κινητές εκδόσεις. Εισάγοντας τρισδιάστατα αντικείμενα και ψευδο-τρισδιάστατα αντικείμενα στην εμπειρία στον ιστότοπο, προσθέτετε ρεαλισμό στις αλληλεπιδράσεις.

Όσο αφορά την κατασκευή ενός eshop η χρήση τρισδιάστατων εικόνων προϊόντων είναι αυτές που προσδίδουν την μέγιστη δυνατή ρεαλιστική απεικόνιση τους και άρα είναι πιο θελκτικές για τον χρήστη – επισκέπτη – πιθανό αγοραστή τους.

9. Ιστοσελίδες που δημιουργούνται με κύλιση

Η δύναμη των σύγχρονων τεχνολογιών μπορεί να μας βοηθήσει να δημιουργήσουμε κάτι περισσότερο από μια απλή εμπειρία στο διαδίκτυο – μας επιτρέπουν να δημιουργούμε εμβληματικές οπτικές διαδρομές για τους επισκέπτες μας. Οι ιστότοποι που παράγονται με κύλιση παρακολουθούν την πρόοδο του χρήστη κατά την κύλιση της σελίδας και την εμφάνιση πληροφοριών σχετικών με τα συμφραζόμενα .

Οι ιστότοποι που παράγονται με κύλιση χρησιμοποιούν τη δύναμη της κίνησης και των εφέ κίνησης για να καταγράψουν την προσοχή του χρήστη και να εισαγάγουν δυναμισμό στις αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Αυτά τα αποτελέσματα προσθέτουν ένα επιπλέον επίπεδο σημασίας στο υπάρχον περιεχόμενο και δημιουργούν μια πιο αξέχαστη για τους χρήστες εμπειρία.

AirPods Pro by Apple

10. Dark UI

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες προσθέτουν ελαφρά και σκούρα modes στα προϊόντα τους. Μια σκοτεινή λειτουργία είναι μια διεπαφή χρήστη χαμηλού φωτισμού που εμφανίζει κυρίως σκοτεινές επιφάνειες. Η αίσθηση της διπλής έγχρωμης σχεδιαστικής τάσης έχει δύο σημαντικά οφέλη για την εμπειρία των χρηστών: τα σκοτεινά θέματα συμβάλλουν στη μείωση της πίεσης των ματιών ρυθμίζοντας τη φωτεινότητα της οθόνης στις τρέχουσες συνθήκες φωτισμού και διατηρώντας την ισχύ της μπαταρίας των κινητών συσκευών μειώνοντας τη χρήση φωτεινών εικονοστοιχείων .

Dual-colored design από τον Niclas Ernst

Εάν εργάζεστε σε σκούρο θέμα, φροντίστε να ελέγξετε τις οδηγίες σχεδίασης υλικού που περιέχουν πρακτικές συστάσεις για το πώς να σχεδιάσετε ένα σκοτεινό θέμα για το προϊόν σας. https://material.io/design/color/dark-theme.html#usage

11. Καλύτερη εξατομίκευση

Η ιδεολογία του «one-size-fit-all» δεν λειτουργεί για τους χρήστες του 2019. Οι εταιρείες αναζητούν τρόπους για την τελειοποίηση της εμπειρίας των χρηστών όσο το δυνατόν πιο σχολαστικά και μια εξατομικευμένη εμπειρία έχει μετακινηθεί γρήγορα από ένα «ωραίο να το έχει» σε ένα «πρέπει να το έχει».

Το SoundCloud είναι μια υπηρεσία μουσικής που λαμβάνει υπόψη τις προτιμήσεις των χρηστών του και τους προτείνει τη μουσική που τους αρέσει. Οι υπηρεσίες βασίζονται στη μουσική που παίζετε και τα κομμάτια που σας αρέσουν.

Dual-colored design από τον Niclas Ernst

Με την άνθηση της μηχανικής μάθησης και της τεχνητής νοημοσύνης, είναι πολύ πιο εύκολο να κάνετε την εμπειρία χρήστη πιο προσωπική.

Popular personalization tactics. Image Colin Eagan.

12. Σχεδιαστικά Συστήματα

Ο σύγχρονος σχεδιασμός του προϊόντος αφορά στην ταχύτητα και την ποιότητα. Οι διοικητικές ομάδες προϊόντων πρέπει να κινούνται γρήγορα χωρίς να χάνουν την ποιότητα κατά μήκος της διαδρομής. Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι ένα ενιαίο προϊόν πρέπει συνήθως να κυκλοφορήσει σε πολλές πλατφόρμες, μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Τα συστήματα σχεδιασμού είναι η απάντηση στις ανάγκες κλιμάκωσης των διοικητικών ομάδων προϊόντων.

Το 2019, περισσότερες ομάδες αρχίζουν να ενσωματώνουν μια συστηματική προσέγγιση στο σχεδιασμό. Ενώ τα συστήματα σχεδιασμού δεν είναι μια τάση σχεδιασμού ιστοσελίδων, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον σχεδιασμό ιστοσελίδων. Χάρη στα συστήματα σχεδιασμού, οι διοικητικές ομάδες προϊόντων μπορούν να μειώσουν την επαναλαμβανόμενη εργασία και, ακόμα πιο σημαντικό, να επιτύχουν συνοχή σε όλες τις πλατφόρμες που σχεδιάζουν.

Σύστημα σχεδιασμού. Εικόνα: Justin Reyna.

Συμπέρασμα
Ορισμένες από τις τάσεις που διαβάζετε σε αυτό το άρθρο θα σας είναι οικείες και κάποιες μπορεί να είναι εντελώς καινούργιες. Αλλά μην βιαστείτε να εφαρμόσετε όλες αυτές τις τάσεις στα προϊόντα σας.

Ανεξάρτητα από το πόσο εντυπωσιακές είναι οι τάσεις, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι η αποστολή του σχεδιαστή θα πρέπει να παραμείνει πάντοτε η ίδια: να βοηθήσει τους χρήστες να επιτύχουν τους στόχους τους δημιουργώντας πιο χρήσιμα προϊόντα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η μόδα δεν θα πρέπει ποτέ να επισκιάζει τη χρηστικότητα. Είναι ζωτικής σημασίας να αξιολογείτε κάθε τάση και να εφαρμόζετε μόνο λύσεις που δημιουργούν μια καλύτερη εμπειρία χρήστη για τους χρήστες σας.

Στην DreamWeaver.Gr δεν σταματούμε ποτέ να ενημερωνόμαστε για τις τελευταίες τάσεις στην κατασκευή ιστοσελίδων παγκοσμίως προκειμένου να τις μεταφέρουμε στις ιστοσελίδες και τα ηλεκτρονικά καταστήματα των πελατών.