Κατασκευή ιστοσελίδας προσφορά

Κατασκευή eshop προσφορά.

Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας / eshop

 

Κατασκευη ιστοσελιδας προσφορα. Το πρώτο βήμα για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι η αναζήτηση προσφορών από διάφορους επαγγελματίες / εταιρείες του χώρου. Μια σειρά κριτηρίων είναι αυτά που βαραίνουν στην υπό διαμόρφωση  κρίση ενός  ανθρώπου που αναζητά συνεργάτη για την δημιουργία μιας ιστοσελίδας.

Η τιμή είναι ένα βασικό κριτήριο αναντίλεκτα. Όσοι δε προσπαθήσουν να ξεπεράσουν το ζήτημα του κόστους κατασκευής μιας ιστοσελίδας με απλοϊκούς ισχυρισμούς της μορφής «ότι πληρώνεις παίρνεις» και άλλους παρόμοιους δεν θα σταθούμε σε αυτούς. Είναι μέσα στην φύση των πραγμάτων ο κάθε επαγγελματίας να προσπαθεί να δικαιολογήσει / τεκμηριώσει την προσφορά του.

Υπάρχει όμως και η άλλη όψη του νομίσματος που είναι «Ότι συμφωνήσεις, παίρνεις» . Αυτή την οπτική γωνία θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε στο άρθρο μας αυτό , κάνοντας μια πρώτη προσέγγιση γιατί για το ζήτημα αυτό θα μπορούσαν να γραφτούν πάρα πολλά. Μπορείτε στο blog μας να βρείτε πολλά άρθρα που αφορούν είτε την κατασκευή μιας ιστοσελίδας κάνοντας κλικ εδώ είτε για την κατασκευή ενός eshop κάνοντας κλικ εδώ

Δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι  η κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι μια υπηρεσία και όχι ένα προϊόν. Τι σημαίνει αυτή η βασική παραδοχή; Αν αγοράσουμε ένα Η/Υ ένα συγκεκριμένο μοντέλο μιας εταιρείας μπορούμε να πάμε σε ένα marketplace, όπως το skroutz, και να κάνουμε τις συγκρίσεις τιμών μας.

Δεν απαιτείται να κοιτάξουμε τα επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά. Το μοντέλο που έχουμε επιλέξει έχει standard τυποποιημένα χαρακτηριστικά από όποιον έμπορο και αν το προμηθευτούμε όπως μνήμη, επεξεργαστή, οθόνη και άλλα χαρακτηριστικά που καθορίζουν την αξία και χρησιμότητα του. Είτε το αγοράσουμε από το Public , είτε από τον Κωτσόβολο είτε από κάποιο μικρό συνοικιακό κατάστημα ο υπολογιστής είναι ακριβώς ο ίδιος.

Ακόμα και το support / υποστήριξη  σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να είναι το ίδιο αν π.χ. η εγγύηση προβλέπει ότι για κάθε πιθανό πρόβλημα στον Η/Υ θα πρέπει να αποταθείτε στο support της μητρικής εταιρείας χωρίς την μεσολάβηση του εμπόρου. Όμως αν χρειαστεί η μεσολάβηση του ήδη έχουμε την πρώτη ειδοποιό διαφορά σε αυτό που αποκαλείται after sales support ( υποστήριξη μετά την πώληση ).

Μια ιστοσελίδα όμως ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν είναι η ίδια υπόθεση. Παρότι η πλατφόρμα πάνω στην οποία θα γίνει η ανάπτυξη της ιστοσελίδας σας μπορεί να είναι το wordpress ή αν αφορά eshop να είναι το OpenCart αυτό δεν σημαίνει τίποτα άλλο από το ότι η σελίδα σας αποκτά κάποιες τεχνικές και επιχειρησιακές προδιαγραφές βάσει αυτής.

Από εκεί και πέρα αρχίζουν να καταμετρούνται οι εξειδικευμένες εργατοώρες, που απαιτούνται για την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας.

Αν στηριχτείτε σε ένα πρότυπο / template θα έχετε μια γρήγορη ανάπτυξη της ιστοσελίδας / eshop σας αν αποφασίσετε να αλλάξετε τα χρώματα , τις εικόνες ( λογότυπο, banners κ.α) και δεν κάνετε κάποια αλλαγή στην δομή του προτύπου. Φυσικά αυτό θα επηρεάσει τις εργατοώρες που απαιτούνται.

Ακόμα και σε αυτό το σενάριο μπορούν να προκύψουν σημαντικές διαφοροποιήσεις τόσο στο κόστος όσο και στον χρόνο παράδοσης / υλοποίησης. Αν π.χ. δημιουργηθεί ένα λογότυπο πόσες προτάσεις από την πλευρά του γραφίστα περιλαμβάνει ; 2 , 5 , 10 ; Πιθανόν θα απαντήσετε τόσες όσες για να φτάσουμε στο αποτέλεσμα που σας αρέσει. Κατανοητό και αποδεκτό.

Αν όμως εκμισθώνατε έναν ελαιοχρωματιστή να σας βάψει το σπίτι και αλλάζατε το χρώμα δεν θα είχε αυτό μια χρέωση τόσο για το κόστος των υλικών ( στην περίπτωση μας αγορά νέων προτύπων εικόνων και υλικού ) αλλά και εργατοωρών;

Καμία συμφωνία δεν μπορεί να είναι ανοικτή επιταγή, όπως και δεν είναι ανοικτό το ποσό που καλείτε να πληρώσετε φυσικά. Ουσιαστικά είναι μια συμφωνία μεταξύ εσάς και του web designer σας κάνοντας αμφότεροι μια ΕΚΤΙΜΗΣΗ εργατοωρών.

Αν ο συνάδελφος δεχθεί κάτι τέτοιο απλά, να ξέρετε ότι τον έχετε ωθήσει να σας πει συνειδητά ψέματα ή το κάνει ασυνείδητα υπερεκτιμώντας τις δυνατότητες του. Με την ανεργία που μαστίζει την χώρα μας και δεδομένου ότι στον χώρο αυτό έχουν εισέλθει στρατιές ερασιτεχνών είναι σχεδόν μαθηματικά βέβαιο ότι αν αναζητήσετε να σας εξαπατήσουν, θα βρείτε κάποιον.

Δουλειά του επαγγελματία είναι να καθήσει μαζί σας και να συζητήσετε αναλυτικά τις ανάγκες σας και όχι η συζήτηση να γίνει στην βάση θέλω μια ιστοσελίδα περίπου σαν αυτήν. Αν δεν έχετε την υπομονή να καθήσετε σε ένα τραπέζι και να συζητήσετε αναλυτικά τις ανάγκες σας με τον πιθανό αυριανό  ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ σας και θέλετε να σας πετάξουν απλά μια τιμή τότε έχετε αντιληφθεί λάθος όχι μόνο το διαδικτυακό επιχειρείν, αλλά το επιχειρείν στο σύνολο του.

Αν ο αυριανός ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ σας θέλει απλά να «κλείσει την δουλειά» , χωρίς να αναλύσετε μαζί όλες τις ανάγκες σας και να βρείτε μαζί τις βέλτιστες λύσεις τότε σίγουρα δεν αξίζει να είναι ο αυριανός συνεργάτης σας. Θεωρούμε ότι η δουλειά μας είναι σημαντική . Ακόμα σημαντικότερη όμως είναι αυτή του ξυλουργού που φτιάχνει τραπέζια και καρέκλες. Πάνω σε αυτά κάθονται οι άνθρωποι και συζητάνε και βρίσκουν λύσεις.

Ένα σημαντικό σημείο στην διαμόρφωση τιμής είναι η ομάδα που θα δημιουργήσει τον ιστοτόπο σας. Πρέπει κατά το ελάχιστο να περιλαμβάνει έναν γραφίστα και ένα web developer με γνώσεις κώδικα και όχι απλά χειριστή μιας πλατφόρμας όπως το wordpress / opencart κ.α. . Βλέπετε ποτέ ένας coder δεν είναι καλός γραφίστας (συνήθως δεν ασχολείται ή τα γραφιστικά του αποτελέσματα είναι άθλια) και το αντίθετο ένας γραφίστας δεν τα πάει καλά με τον κώδικα.

Το ένα είναι καλλιτεχνικής φύσεως (βλ γραφιστική) το δεύτερο (βλ προγραμματιστής / coder ) απαιτεί μια τελείως δομημένη προσωπικότητα. Γι’ αυτό αν την δώσετε σε ένα μεμονωμένο freelancer είτε θα είναι (στην καλύτερη των περιπτώσεων ) καλός γραφίστας είτε καλός coder.

Στο επιχείρημα ότι θα χρησιμοποιηθεί πρότυπο , αυτό θα ίσχυε ΜΟΝΟ αν ακολουθούσατε μέχρι κεραίας το πρότυπο που επιλέξατε. Πιστέψτε με δεν θα το κάνετε είτε σε μικρότερο είτε σε μεγαλύτερο βαθμό.

Επειδή λοιπόν αλλαγές θα γίνουν καλό είναι αυτές στο μεγαλύτερο μέρος τους να αποσαφηνιστούν αρχικά. Συζητώντας τις αλλαγές θα διαπιστώσετε ότι κάποιες που φαντάζουν απλές είναι πολυσύνθετες και χρονοβόρες άρα και κοστοβόρες, ενώ κάποιες άλλες που φαίνονται δύσκολες είναι απλές.

Ο σωστός συνεργάτης σας θα σας τα εξηγήσει αναλυτικά, τα υπέρ και κατά κάθε επιλογής και θα σας δώσει να επιλέξετε μέσα από ένα πλήθος επιλογών. Δεν θα κοιτάξει να δραχμοποιήσει κάθε ανάγκη και απαίτηση σας, αλλά θα σκεφθεί ευέλικτα. Φυσικά αυτό εκτός από εντιμότητα και επαγγελματισμό απαιτεί και ευρεία και εκτεταμένη γνώση των εργαλείων και της αγοράς, αφού κάθε πλατφόρμα έχει ολόκληρες κοινότητες να τα υποστηρίζουν με την ανάπτυξη προσθέτων , γνωστών ως add-ons / extensions

Υπάρχουν μια σειρά ζητημάτων που δεν αγγίξαμε καθόλου, όπως το κομμάτι της συγγραφής των κειμένων ( μπορεί άραγε ένας coder ή ένας γραφίστας να το κάνουν αυτό επιτυχημένα; ) , το κομμάτι της προώθησης μιας ιστοσελίδας στα πρώτα αποτελέσματα της google το οποίο κατά ένα ελάχιστο τμήμα του αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές ενός ιστοτόπου / eshop (μικρότερο του 5% επι του συνόλου των κριτηρίων που έχει η google )  , τον έλεγχο της λειτουργικότητας – που αφορά κυρίως τα ηλεκτρονικά καταστήματα / eshops κ.α.

Το άρθρο αυτό π.χ. δεν έχει γραφτεί τυχαία. Αφορά την λέξη κλειδί κατασκευη ιστοσελιδασ προσφορα .Ακόμα και το η λάθος χρήση του σ αντί του τελικού ς δεν είναι τυχαία γιατί έτσι το αναζητούν στην google οι χρήστες. Το ξέρουμε γιατί έχουμε τα εργαλεία που μας δίνουν πρόσβαση στα μαζικά δεδομένα ( big data ) της Google. Τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα, όπως λέει και ο σοφός ελληνικός λαός.

Κατασκευή eshop προσφορά

Όσο αφορά την προσφορά για την κατασκευή ενός eshop  εμπλέκονται μια σειρά ζητημάτων, όπως η διασύνδεση με marketplaces ( skroutz, bestprice ) , με τραπεζικά ιδρύματα για την αποδοχή πληρωμών μέσω καρτών , με μεταφορικές εταιρείες για τον αυτόματο υπολογισμό των μεταφορικών και πολλά άλλα.

Εδώ και αν είναι αδύνατον να παρέχει την υπηρεσία ένας μεμονωμένος επαγγελματίας , όσο ταλαντούχος και αν είναι αυτός. Φυσικά το κρίσιμο κομμάτι της υποστήριξης και εδώ διαφέρει. Όπως και αν το κάνουμε είναι άλλο να αντιμετωπίσεις ένα τεχνικό ζήτημα που θα αφήσει εκτός λειτουργίας την ιστοσελίδα παρουσίασης σας και άλλο να χάνετε πωλήσεις από το eshop σας και να ρισκάρετε το πιο σημαντικό παράγοντα επιτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Την φήμη και την αξιοπιστία σας.

Το πόσο και πως τα αξιολογείται όλα αυτά εναπόκειται σε εσάς. Από την πλευρά μας θα χαρούμε ιδιαίτερα αν μας καλέσετε στο 210 74 84 845  ή μας στείλετε ένα email στο s at dreamweaver dot gr με τις ανάγκες σας να αναζητήσουμε μαζί τις βέλτιστες λύσεις.