Κατασκευή ιστοσελίδας κόστος / Κατασκευή ιστοσελίδας τιμή

Ποιοι είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν την κατασκευή ιστοσελίδων και τι πρέπει να ξέρετε και να υπολογίσετε σε αυτή την διαδικασία.

Office workplace table with coffee cup, supplies and computer Flat lay. Top view with space for your goals

Φανταστείτε αυτό: Μόλις συναντήσατε έναν πιθανό συνεργάτη και όλα φαίνονται υπέροχα. Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την συνεργασία σας  και στη συνέχεια σας προσκαλούν στο «γραφείο τους»  – μια καφετέρια της περιοχής σας ή της περιοχής τους λόγω έλλειψης γραφείου ουσιαστικά. Σας βάζει σε δεύτερες σκέψεις όσον αφορά το να δουλέψετε μαζί, έτσι δεν είναι;

Λοιπόν, έτσι αισθάνονται οι πελάτες και οι πιθανοί επενδυτές σας όταν φτάνουν σε μια κακή ή ξεπερασμένη αισθητικά και λειτουργικά ιστοσελίδα. Είμαι σίγουρος ότι θα προτιμούσατε να τους δίνατε μάλλον μια κομψή και λειτουργική ιστοσελίδα για να τους ενθουσιάσετε ώστε να συνεργαστούν μαζί σας.

Αλλά πόσο θα σας κοστίσει ;

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το 75% των χρηστών κρίνουν την αξιοπιστία μιας εταιρίας βάση του σχεδιασμού που έχει η ιστοσελίδας της, μια επένδυση σε έναν καλύτερο ιστότοπο σχεδόν πάντα αποδίδει. Το πρόβλημα είναι η εύρεση της σωστής τιμής σχεδιασμού ιστοσελίδας που να ταιριάζει στον προϋπολογισμό σας.

Σε αυτό το άρθρο, μιλάμε άμεσα και ειλικρινά για το κόστος κατασκευής ιστοσελίδων. Θα σας εξηγήσουμε τι μπορείτε να έχετε ως εύρος τιμών και τι να περιμένετε ώστε να μην αλλάξετε σύντομα.

Η πρώτη και ίσως πιο σημαντική σκέψη όταν συζητάμε για το κόστος σχεδιασμού ιστοσελίδων είναι ότι είναι εξ ‘ολοκλήρου διαβαθμισμένο. Μέσα από τα κατάλληλα κανάλια, θα μπορούσατε να διαχειριστείτε έναν ιστότοπο με λίγα ευρώ το χρόνο… αλλά δεν θα είναι όμορφος (ή χειρότερα, λειτουργικός). Και αυτό είναι το νόημα: αυτό που βγάζετε από το σχεδιασμό ιστοσελίδων εξαρτάται από αυτό που διαθέτετε, αλλά αυτό που βάζετε εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς.

Παρακάτω, διαχωρίζουμε τις καλύτερες μεθόδους σχεδιασμού ιστοσελίδων σε 3 κατηγορίες, αλλά μπορούν επίσης να αναγνωσθούν ως «χαμηλό, μεσαίο και υψηλό κόστος κατασκευής ιστοσελίδων».

Οι χαμηλότερες τιμές σχεδιασμού ιστοσελίδων ανήκουν στις μεθόδους DIY (do it yourself – κάντα μόνος σου) όπως τα πρότυπα / templates. Αυτά τα οικονομικά κόστη αντικαθιστούν το χρόνο και τον κόπο. Αλλά αν χρησιμοποιείτε ένα δωρεάν πρότυπο και θέλετε να πάρετε περισσότερα από αυτό, ο ιστότοπός σας θα επωφεληθεί από έναν επαγγελματία σχεδιαστή σε κάποιο σημαντικό βαθμό.

Το επίπεδο μεσαίων κοστολογίων και πιο κοινή μέθοδος είναι να συνεργάζεσαι άμεσα με ανεξάρτητους σχεδιαστές για να ετοιμαστεί η ιστοσελίδα σας. Ανάλογα με τον σχεδιαστή, αυτό θα μπορούσε να είναι η ιδανική σας ισορροπία μεταξύ κόστους και ποιότητας. Χρειάζεται να περάσετε κάποιο χρόνο και προσπάθεια για να συνεργαστείτε με τον σχεδιαστή σας, αλλά θα καταλήξετε με κάτι μοναδικό και κατά παραγγελία βάσει των ιδιαίτερων αναγκών και απαιτήσεων σας..

Το κόστος ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή βασίζεται στο δικό του επίπεδο δεξιοτήτων. Ένας web designer  με πολλά χρόνια εμπειρίας  και μια ομάδα γραφιστών και coders να τον υποστηρίζει κοστίζει προφανώς περισσότερο από έναν πρόσφατο μεταπτυχιακό φοιτητή  στην πρώτη του αποστολή.

Ακόμα, όταν λαμβάνεις υπόψιν όλα τα αποτελέσματα, ένας ελεύθερος επαγγελματίας είναι σχεδόν πάντα φθηνότερος από τον εκάστοτε οργανισμό, ακόμα και στο ίδιο επίπεδο δεξιοτήτων. Οι οργανισμοί θα παρέχουν πρόσθετες υπηρεσίες, αλλά με τους ελεύθερους επαγγελματίες πληρώνετε μόνο για το έργο του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας και τίποτα περισσότερο.

Το πιο ακριβό κόστος για το σχεδιασμό ιστοσελίδας έρχεται με τα εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων. Κυρίως για τις επιχειρήσεις και τις ήδη καθιερωμένες εταιρείες, οι εταιρείες αυτές φροντίζουν τα πάντα και απαιτούν ελάχιστη προσπάθεια εκ μέρους σας. Το τελικό προϊόν είναι συνήθως πολύ καλό , αλλά ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας είναι η αυξημένη τιμή κατασκευής μιας ιστοσελίδας. Όπως και στα πάντα στην ζωή όμως μην ξεχνάτε. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Ναι αν είσαι ευφυής στην αναζήτηση των υπηρεσιών και σε κάποιο παζάρι θα μπορέσεις να επιτύχεις μια έκπτωση – ελάφρυνση της τάξης μετά βίας του 20%. Ότι το παραπάνω δεν είναι ένδειξη ευφυίας αλλά αφέλειας δικής σας.

Ένας άλλος κρίσιμος παράγοντας για τη διαχείριση του κόστους σχεδιασμού των ιστοσελίδων σας είναι η διάκριση μεταξύ του τρόπου εμφάνισης του ιστότοπού σας και του τρόπου λειτουργίας του. Μη μπερδέψετε έναν ιστότοπο που φαίνεται καλός με έναν ιστότοπο που είναι πραγματικά καλός δηλαδή να είναι λειτουργικός . Η αλήθεια είναι ότι η λειτουργικότητα ενός ιστοτόπου είναι πάντα πιο σημαντική από την εμφάνισή του.

Το μυστικό της επιτυχίας επικεντρώνεται στο μέγιστο της μοντερνιστικής αρχιτεκτονικής στη δεκαετία του 1940, «η μορφή ακολουθεί πάντα τη λειτουργία», που σημαίνει ότι ο σκοπός ενός κτιρίου έρχεται πρώτα και καθορίζει πώς φαίνεται το κτίριο. Έτσι, πριν αρχίσετε να σκέφτεστε το σχεδιασμό του ιστότοπού σας, θα πρέπει να ξέρετε τι πρέπει να κάνετε.

Για να γίνει αυτό πιο σαφές , εδώ είναι μια γρήγορη επισκόπηση: «Web design» είναι ένας όρος ομπρέλα που περιλαμβάνει μερικά διαφορετικά πεδία, αν και τείνουν να αλληλεπικαλύπτονται:

Σχεδιασμός του περιβάλλοντος του χρήστη (UI) : Οι έλεγχοι στον ιστότοπό σας, πόσο εύκολο/δύσκολο είναι να μετακινηθούν οι επισκέπτες, να αλληλεπιδράσουν με τον ιστότοπο και να ολοκληρωθούν οι εργασίες.

Γραφική σχεδίαση : Η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω οπτικών (συμπεριλαμβανομένων των εικόνων, των χρωμάτων, των κουμπιών, των εικονιδίων και της τυπογραφίας), ικανή να αυξήσει τις μετατροπές, να εμφανίζει την προσωπικότητα του εμπορικού σήματος και να βελτιώνει την ευχρηστία επηρεάζοντας πρώτα αυτό που βλέπουν οι χρήστες.

Δοκιμή χρήστη (UX) Σχεδιασμός : Πώς αισθάνεται ο χρήστης κατά τη χρήση του ιστότοπου: είναι η εμπειρία διαισθητική ή απογοητευτική, χαλαρωτική ή ενοχλητική;

Στο τέλος της ημέρας, ο σχεδιασμός του UI του ιστότοπού σας αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα. Ξεκινήστε να σκέφτεστε για λειτουργικότητα αντί για μορφή, τι θέλετε να κάνει ο ιστότοπός σας, όχι πως θέλετε να μοιάζει. Μην μας παρεξηγήσετε, τα γραφικά είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχημένη κατασκευή ιστοσελίδων ιστοσελίδων – αλλά θα πρέπει να αξιολογούνται μόνο μετά από έλεγχο της χρηστικότητας της ιστοσελίδας σας.

Αυτό δεν είναι μόνο γενικές συμβουλές. Αυτό που θέλετε να κάνει ο ιστότοπός σας καθορίζει την τιμή κατασκευής της ιστοσελίδας σας. Τα σύνθετα περιβάλλοντα, τα πρόσθετα χαρακτηριστικά και οι πρόσθετες σελίδες προσθέτουν επιπλέον αμοιβές στο κόστος σχεδιασμού και ανάπτυξης. Πριν να ξοδέψετε δεκάρα στο σχεδιασμό των ιστοσελίδων, περιγράψτε πρώτα τι χρειάζεστε για τον ιστότοπό σας. Αυτό οδηγεί στη μέθοδο που είναι η πιο αποδοτική χρήση των χρημάτων σας.

Οι 3 βασικές επιλογές κατασκευής ιστοσελίδων σας βάσει κόστους / τιμής

Τώρα που έχουμε παραθέσει κάποιο υπόβαθρο για το πως να επιλέξετε το πως θα σχεδιαστεί ο ιστότοπός σας, ας εξετάσουμε κάθε μία από τις μεθόδους ξεχωριστά. Εδώ μπορείτε να δείτε πού πηγαίνουν τα χρήματά σας, τι μπορείτε να περιμένετε, ποιες μορφές εταιρειών λειτουργούν καλύτερα, και ακόμη και μερικές απλές συμβουλές για να αξιοποιηθεί στο έπακρο η απόφασή σας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι τιμές ΔΕΝ περιλαμβάνουν πράγματα όπως ανάπτυξη, φιλοξενία, συντήρηση ιστοσελίδων ή άλλα τέλη που και αυτά έχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στην τιμή αναλόγως των ιδιαιτέρων αναγκών και απαιτήσεων σας..

1. DIY χρησιμοποιώντας ένα πρότυπο ιστοτόπου (template) 
Εύρος τιμών:  200 –  500 ευρώ

Ιστοσελίδες όπως το WordPress, το Wix , το SquareSpace , το Weebly και το Shopify εισάγουν μια νέα εποχή του DIY web design, επιτρέποντας σε κάποιον με βασικές γνώσεις διαδικτύου να δημιουργήσει και να διαχειριστεί το δικό του site με το ελάχιστο κόστος. Το Template Monster και άλλες παρόμοιες εταιρείες προσφέρουν επίσης ένα ευρύ φάσμα προτύπων ιστοτόπων που έχουν σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από εμπειρογνώμονες.

Η πρώτη επιλογή που κάνετε είναι ποιόν ιστότοπο να χρησιμοποιήσετε. Διαφορετικοί χώροι προσελκύουν διαφορετικά στυλ και βιομηχανίες. Το Shopify είναι αποκλειστικά ηλεκτρονικό εμπόριο, το WordPress διαθέτει μια μεγάλη κοινότητα σχεδιαστών τρίτων για περισσότερες επιλογές προσαρμογής κ.λπ.

Οι κατασκευαστές ιστοτόπων, όπως ο Wix, επιμερίζουν μια ιστοσελίδα στις συνιστώσες της και σας επιτρέπουν να επιλέγετε πώς να χειρίζεστε καθεμία από αυτές μεμονωμένα.

Αυτές οι τοποθεσίες απευθύνονται σε άτομα με ελάχιστες ή καθόλου προηγούμενες γνώσεις σχεδίασης, επομένως η χρηστικότητα τους βασίζεται στην ευκολία χρήσης, συχνά με λειτουργικότητα drag-and-drop. Η απειρία σχεδιασμού δεν πρέπει να σας αποτρέψει από τη χρήση ενός εξ αυτών των ιστοτόπων, αλλά αν χρειαστείτε μερικές προηγμένες τεχνικές σχεδιασμού, θα πρέπει να εξετάσετε τη δική σας προσωπική επένδυση χρόνου στην έρευνα και τη μάθηση.

Ο τρόπος με τον οποίο αυτές οι σελίδες απλοποιούν μια τόσο περίπλοκη διαδικασία είναι μέσω προτύπων. Οι περισσότερες από αυτές τις σελίδες είναι δομημένες γύρω από τα συστατικά του προτύπου, τα προϋπάρχοντα θέματα και τα πρόσθετα, μπορείτε είτε να επιλέξετε μία από μια σειρά προεπιλογών είτε να κάνετε λήψη των συγκεκριμένων επιλογών και λειτουργιών που θέλετε.

Το μειονέκτημα είναι λιγότερες επιλογές προσαρμογής. Αν έχετε νέες ή πρωτότυπες ιδέες, τα πρότυπα μπορούν να καταπνίξουν τη δημιουργικότητα, είστε περιορισμένοι σε αυτό που έχει γίνει ήδη. Ενώ μερικές φορές βρίσκετε το τέλειο κομμάτι ή αυτό που επιτάσσει η μόδα για κάτι κοντά στο όραμά σας, πιο συχνά από ότι απομένετε απογοητευμένοι μετά από σπατάλη ωρών περιήγησης σε καταλόγους. Και για να κάνουμε τα πράγματα χειρότερα, υπάρχει η πιθανότητα ότι άλλοι ιστότοποι (ακόμη και ανταγωνιστές) να χρησιμοποιούν ίδια μέρη με εσάς.

Το κόστος των προτύπων και των πρόσθετων εξαρτάται, αρχής γενομένης από τις δωρεάν για τα βασικά. Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις είναι ότι αυτές οι ιστοσελίδες DIY είναι μια κατ ‘αποκοπή αμοιβή, αλλά στην πραγματικότητα συχνά ξοδεύετε επιπλέον για αγορά νέων εξαρτημάτων, θεμάτων ή προσθέτων γεγονός που μπορεί να ανεβάσει το κόστος σημαντικά . Αυτές οι σελίδες συχνά κρύβουν τα καλύτερα «σχεδιαστικά μέρη» τους πίσω από ένα paywall ή απλά χρεώνουν υψηλότερη τιμή από τα τυποποιημένα στοιχεία. Ορισμένες τοποθεσίες όπως το WordPress επιτρέπουν πρόσθετα από τρίτους που μπορούν να χρεώνουν ό, τι θέλουν.

Για να υπολογίσετε μια ακριβή τιμή σχεδιασμού ιστοσελίδων, ερευνήστε το κόστος των εξαρτημάτων, των πρόσθετων, των προτύπων ή των θεμάτων που χρειάζεστε. Μερικές φορές αυτό που χρειάζεστε είναι υπερβολικά ακριβό ή δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, γι ‘αυτό σχεδιάστε το νωρίς, ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις αργότερα.

Σε γενικές γραμμές, αυτή η μέθοδος λειτουργεί καλά για τις εταιρείες που μόλις ξεκινούν και δεν έχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις πέρα απο μια βασική παρουσία στο διαδίκτυο.. Βασικές σελίδες προορισμού,  σελίδες χαρτοφυλακίου – τίποτα που δεν μπορεί να υποστηρίξει μεμονωμένα μια επιχείρηση μακροπρόθεσμα. Μπορεί να αποτελέσει ένα καλό σημείο εκκίνησης όχι μόνο για την είσοδο σας στον χώρο του διαδικτύου αλλά κυρίως για να αποκτήσετε εσείς την τεχνογνωσία του πως πρέπει να κινηθείτε για το επόμενο στάδιο ανάπτυξης της ιστοσελίδας σας.

Προσοχή μόνο σε αυτό το σημείο μην σας απογοητεύσουν τα πενιχρά αποτελέσματα μιας τέτοιας προσπάθειας. Μια ιστοσελίδα , πρόχειρα στημένη και κυρίως χωρίς καμία διαφήμιση στο internet δεν μπορεί να παράγει πρακτικά αποτελέσματα πέραν της εμπειρίας σας και μιας πρώτης παρουσίας που θα δουν κυρίως οι υπάρχοντες πελάτες σας. Σκεφτείτε το απλό. Όσο εύηχο και σύντομο να είναι το domain name που επιλέξατε πως θα σας ανακαλύψει ο οποιοσδήποτε αν δεν είστε στις λεωφόρους του διαδικτύου όπως το Google, το Facebook, το Instagram , το Youtube , το Skroutz, Ebay κ.α.;

Η  συμβουλή του επαγγελματία:
Αν έχετε λίγα επιπλέον χρήματα για να διαθέσετε, μπορείτε πραγματικά να προσλάβετε έναν σχεδιαστή ιστοσελίδων για να βοηθήσει στην προσαρμογή του δικτυακού σας τόπου. Ο μισθός ενός σχεδιαστή για να δουλέψει σε ένα site template κοστίζει λιγότερο από την ανάθεση ενός αρχικού ιστότοπου και το επίπεδο ποιότητας θα είναι καλύτερο από το εάν το κάνατε μόνοι σας.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα αν προσλάβετε έναν σχεδιαστή που ειδικεύεται στην πλατφόρμα σας. για παράδειγμα, το WordPress διαθέτει μια εκτεταμένη βιβλιοθήκη πρόσθετων, οπότε θα ήταν χρήσιμο να προσλάβετε κάποιον που ξέρει τι ψάχνει.

Τουλάχιστον, εξετάστε την πρόσληψη ενός σχεδιαστή για να εργαστεί στα υλικά επωνυμίας σας όπως ένα λογότυπο ή την ταυτότητα της μάρκας. Ένα γυαλισμένο λογότυπο ή ένα επαγγελματικά επιμελημένο σχέδιο χρωμάτων μπορεί να εγχύσει σε ένα site DIY  επιπλέον ποιότητα και τάξη, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχετε πάρει το λογότυπό σας από έναν επαγγελματία σχεδιαστή.

2. Μίσθωση ανεξάρτητου σχεδιαστή ιστοσελίδων

Εύρος τιμών: 500 – 1500  + ευρώ

Η πιο κοινή μέθοδος για το σχεδιασμό ιστοσελίδων, η πρόσληψη ενός ελεύθερου επαγγελματία, ισορροπία στο κόστος και την ποιότητα του τελικού προϊόντος. Είναι επίσης ένα σταθερή μεσαία λύση μεταξύ του να τα κάνεις όλα μόνος σου και να μην κάνεις τίποτα μόνος σου.

Η πρόσληψη ενός ελεύθερου επαγγελματία είναι περισσότερο μια συνεργασία και λιγότερο σαν εξωτερική ανάθεση. Εσείς ή κάποιος που εργάζεστε στην ομάδα σας πρέπει να μεσολαβήσετε και να εξηγήσετε το όραμα της εταιρείας σας και κάποιο υπόβαθρο σχεδίασης βοηθά στην επικοινωνία.

Επιπλέον, εσείς και η εταιρεία σας πρέπει πρώτα να γνωρίζετε τι θέλετε, με ρεαλιστικές προσδοκίες και ενημερωμένες αποφάσεις σχεδιασμού. Εάν αφήσετε όλες τις αποφάσεις σχεδιασμού σας στο freelancer σας, οι πιθανότητες είναι ότι θα αποδειχθούν όλα πολύ διαφορετικά από ό,τι περιμένατε. Αλλά είστε σίγουροι ότι ένας επαγγελματίας σχεδιαστής θα δημιουργήσει κάτι που είναι τόσο λειτουργικό όσο και όμορφο.

Ανάλογα με το είδος της λειτουργικότητας που θέλετε, ίσως χρειαστεί επίσης να βρείτε έναν προγραμματιστή. Οι προγραμματιστές ασχολούνται με τις τεχνικές πτυχές της οικοδόμησης ενός χώρου, ενώ οι σχεδιαστές χειρίζονται τις πτυχές που μπορείτε να δείτε και να αλληλεπιδράσετε. Η ανάπτυξη είναι ένα πρόσθετο κόστος που προσφέρεται με την πρόσληψη ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή (εκτός εάν προσλαμβάνετε έναν σχεδιαστή για να εργαστείτε σε μια πλατφόρμα DIY) και οι προμήθειες προγραμματιστών κατά μέσο όρο κυμαίνονται από 50 – 150 ευρώ την ώρα σε Αμερική και Ευρώπη. Μπορεί να είναι φθηνότερες εάν το αναθέσετε σε ελεύθερο επαγγελματία που ζει σε χώρες της Ασίας αλλά να ξέρετε ότι εκεί θα έχετε περισσότερα προβλήματα επικοινωνίας.

Μερικές φορές μπορείτε να προσλάβετε έναν σχεδιαστή που είναι επίσης προγραμματιστής για το πλήρες πακέτο, αλλά θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον σχεδιαστή σας για να μάθετε ποιες υπηρεσίες προσφέρει.

Όταν πρόκειται για την τιμολόγηση ανεξάρτητου σχεδιαστή ιστότοπων, το κόστος ποικίλλει ανάλογα με το φόρτο εργασίας και το επίπεδο δεξιοτήτων του σχεδιαστή. Όσες περισσότερες σελίδες χρειάζεστε, τόσο περισσότερη δουλειά πρέπει να γίνει και επομένως τόσο υψηλότερο είναι το κόστος σχεδιασμού ιστοσελίδων.

Εάν χρειάζεστε πολλές σελίδες με την ίδια δομή και εμφάνιση, ένας τρόπος να περιορίσετε αυτή την τιμή είναι να προσλάβετε έναν σχεδιαστή για να δημιουργήσετε σελίδες «πρότυπα» που συμπληρώνετε με το περιεχόμενο σας. Για παράδειγμα, εάν εκτελείτε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μπορείτε να προσλάβετε έναν σχεδιαστή για να δημιουργήσετε ένα μοναδικό πρότυπο σελίδας, το οποίο μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε για κάθε προϊόν.

Ένα πράγμα που πρέπει να θυμάστε, είναι ότι αν χρειάζεστε βαρύτερη συντήρηση από το κανονικό, ίσως να θέλετε να εξετάσετε την πρόσληψη ενός εσωτερικού σχεδιαστή. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες συμφέρουν περισσότερο τους περισσότερους ιστότοπους, αλλά μια μειοψηφία σελίδων θα χρειαστεί συνεχή ενημέρωση και αναθεώρηση.

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι μια κλασική τέτοια περίπτωση. Οι απαιτήσεις τους σε για την φιλοξενία  και την συντήρηση τους είναι απείρως μεγαλύτερες από μια ενημερωτική σελίδα. Για αυτό όταν επιλέξετε να κατασκευάσετε ένα eshop πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή και στην επόμενη ημέρα λειτουργίας του με την καλύτερη συμβουλή ο άνθρωπος – εταιρεία που θα κατασκευάσει το eshop σας να είναι και αυτός που θα σας υποστηρίζει μετά σε όλα τα επίπεδα.

Ως μεσαίου κόστους επιλογή , η πρόσληψη ανεξάρτητου σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι μια πιο έξυπνη επιλογή για τις περισσότερες εταιρείες. Η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχουν ηλεκτρονικές ανάγκες που εμπίπτουν στις δυνατότητες των ελεύθερων επαγγελματιών. οι μοναδικές εξαιρέσεις είναι οι επιχειρήσεις με μοναδικές λειτουργίες ή περίπλοκες ανάγκες ή την συντήρηση ενός eshop όπως προαναφέραμε.

Η πρόσληψη ελεύθερων επαγγελματιών είναι επίσης μια έξυπνη κίνηση για επιχειρήσεις που είναι αρκετά μεγάλες ώστε να χρειάζονται τακτικές εργασίες σχεδιασμού, αλλά είναι πολύ μικρές για να απασχολήσουν μόνιμα άτομο για εσωτερικό σχεδιασμό. Με πολλούς τρόπους, η διαδρομή ελεύθερου επαγγελματία αποτελεί ένα μεταβατικό βήμα προτού φθάσει σε πιο φιλόδοξους στόχους.

Η συμβουλή του επαγγελματία:

Μιλήσαμε πολύ για το τι μπορούν να κάνουν οι ελεύθεροι επαγγελματίες, αλλά το πιο δύσκολο μέρος της πρόσληψης ενός ανεξάρτητου είναι η πραγματική διαδικασία πρόσληψης. Για ένα πράγμα, είναι δύσκολο να μετρήσετε τις δεξιότητες ενός σχεδιαστή εάν δεν είστε εξαιρετικά ενημερωμένος για την διαδικασία κατασκευής μιας ιστοσελίδας  αλλά οι σχεδιαστικά – αναλφάβητοι ωφελούνται περισσότερο από την βοήθεια επαγγελματιών στην κατασκευή ιστοσελίδων. Μην παραβλέψετε τις  λεπτομέρειες υλικοτεχνικής υποστήριξης, όπως το πού να τις βρείτε και να γνωρίζετε ποιο είναι το κατάλληλο κόστος.

Αν πραγματικά θέλετε να βρείτε τον καλύτερο σχεδιαστή στην περιοχή τιμών σας ή απλά δε θέλετε να αντιμετωπίσετε την ταλαιπωρία της διαδικασίας ενοικίασης, κάντε όχι μια καλή αναζήτηση αλλά καταγράψτε πρώτα ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ τις ανάγκες και τις επιθυμίες σας και κάντε ραντεβού προσωπικά με όσους σας τραβήξουν το ενδιαφέρον από τις ιστοσελίδες τους , την τηλεφωνική και μέσω email επικοινωνία σας πάντα στα γραφεία τους  , στον χώρο εργασίας τους. Όχι στον δικό σας. Η πιθανή τεμπελιά εκ μέρους σας για να κάνετε αυτά τα βήματα να ξέρετε ότι είναι κάτι που θα το πληρώσετε. Τόσο σε χρόνο όσο και σε χρήμα. Αν δεν έχετε τον απαιτούμενο χρόνο τότε ΜΗΝ ξεκινήσετε τώρα αλλά κάντε το όταν θα είστε έτοιμος.

3. Ανάθεση σε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων

Εύρος τιμών: 2.000 € +

Κάποια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων είναι η καλύτερη επιλογή σχεδιασμού ιστοσελίδων  που μπορούν να αγορασθεί με χρήματα (αν και η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών κάθε εταιρείας φυσικά ποικίλλει). Η πρόσληψη μιας εταιρείας για τον σχεδιασμό του ιστότοπού σας παρέχει πλήρη μεταχείριση, αλλά σε βάρος του κόστους σχεδιασμού των ιστοσελίδων, μερικές φορές μέχρι και 6 αριθμούς.

Εταιρεία σημαίνει ότι έχετε μια ολόκληρη ομάδα που εργάζεται για σας … αλλά πρέπει επίσης να πληρώσετε για όλη την ομάδα.

Εκεί δεν πληρώνετε μόνο το ταλέντο και τις γνώσεις όπως στην περίπτωση ενός μεμονωμένου ανεξάρτητου κατασκευαστή ιστοσελίδων. Εκεί τα  επιπλέον χρήματα σας πηγαίνουν σε πρόσθετα οφέλη. Η ομορφιά των οργανισμών είναι ότι έχετε μια ολόκληρη ομάδα που εργάζεται για εσάς αντί για έναν μόνο υπάλληλο. Αυτό σημαίνει ότι έχετε ξεχωριστούς ειδικούς – έναν ξεχωριστό γραφίστα, σχεδιαστή UX, συγγραφέα περιεχομένου, μηχανικό SEO, προγραμματιστή κλπ.

Η διαδικασία της προώθησης μιας ιστοσελίδας είναι ένας από τους πολλούς λόγους για να επιλέξετε αυτή την επιλογή. Στην διαδικασία της προώθησης μιας ιστοσελίδας εμφιλοχωρούν παράγοντες τόσο σχεδιαστικοί και λειτουργικοί όσο και δυνατότητας συγγραφής περιεχομένου και σωστού μοιρασμού του στο διαδίκτυο. ΠΟΤΕ δεν θα βρείτε ένα καλό ταλαντούχο κατασκευαστή ιστοσελίδων που να γνωρίζει καλά και αποτελεσματικά να κάνει προώθηση της ιστοσελίδας γιατί αποτελούν ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ κατηγορία εργασίας που απαιτεί και τελείως διαφορετικές σπουδές , γνώσεις και ικανότητες.

Αυτή η μορφή τείνει να παράγει πληρέστερα αποτελέσματα από ό,τι ένα άτομο που χειρίζεται τα πάντα. Θα τελειώσετε με ένα πλήρες πακέτο.

Το άλλο βασικό πλεονέκτημα των εταιρειών είναι ότι, μόλις τις υπογράψετε για το έργο, η δουλειά σας λίγο πολύ θεωρείται τελειωμένη. Μπορείτε ακόμα να επιβλέπετε την πρόοδό τους και να δίνετε σημειώσεις, αλλά δεν θα ενοχλούνται από την πραγματική καθημερινή εργασία ή τα ασήμαντα οδοφράγματα.

Αν πείτε ΝΑΙ σε μια εταιρεία, θα κάνουν όλα τα όνειρά σας να γίνουν πραγματικότητα. Αλλά θυμηθείτε τον παράγοντα της τιμής / κόστους για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας.

Ωστόσο, αν επιλέξετε τη λανθασμένη εταιρεία, αυτά τα «πλεονεκτήματα» μπορούν να στραφούν εναντίον σας. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε ένα που ταιριάζει με το στυλ που θέλετε. Επίσης, να θυμάστε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις περισσότερο ανθρώπινο δυναμικό μπορεί να μετατραπεί σε σενάριο «πολλοί άνθρωποι για την ίδια δουλειά». Και αν προτιμάτε μια πρακτική προσέγγιση, η προσέγγιση αυτή  μπορεί να είναι απογοητευτική.

Εάν ενδιαφέρεστε να προσλάβετε μια αντιπροσωπεία σχεδιασμού, όπως πάντα θα πρέπει να περιγράψετε τις απαραίτητες λειτουργίες σας πρώτα για να καθορίσετε εάν το υψηλό κόστος είναι δικαιολογημένο.

Οι περισσότεροι ιστότοποι δεν απαιτούν μια τέτοια εντατική θεραπεία, αλλά εάν, για παράδειγμα, χρειάζεστε ένα προσαρμοσμένο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για να χειριστείτε όλες τις απαιτήσεις ευχρηστίας σας, αυτά είναι πολλά για να τα ζητήσετε από έναν ελεύθερο επαγγελματία. Μια εταιρεία μπορεί να κάνει οτιδήποτε για εσάς, από το σχεδιασμό ιστοσελίδων έως το branding και ακόμη και τη δημιουργία περιεχομένου. Αυτό κάνουμε εμείς στην DreamWeaver.Gr από το 2001 επιτυχημένα. Η συνεχής παρουσία μας εδώ και 20 σχεδόν χρόνια νομίζουμε ότι αποτελεί αυταπόδεικτο γεγονός.

Λειτουργεί καλύτερα για …

Εκτός από τις επιχειρήσεις και τους ομίλους επιχειρήσεων, οι οργανισμοί είναι επίσης η καλύτερη επιλογή για εταιρείες με πολύπλοκες ανάγκες στο χώρο. Οι ιστότοποι που χρησιμοποιούν πειραματική τεχνολογία ή φιλοξενούν υπερβολικό αριθμό σελίδων απαιτούν τα επιπλέον χέρια των πρακτορείων. Εάν το σχέδιό σας είναι περισσότερο εντός των κανονικών απαιτήσεων του σχεδιασμού ιστοσελίδων, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής θα πρέπει να είναι σε θέση να το καλύψει, και στο ένα κλάσμα του κόστους.

Η συμβουλή του επαγγελματία:

Ρωτήστε τις εταιρείες για μια ανάλυση τιμών για να βεβαιωθείτε ότι πληρώνετε μόνο για τις υπηρεσίες που χρειάζεστε. Ορισμένοι εταιρείς κατασκευής ιστοσελίδων αναθέτουν το έργο τους σε ελεύθερους επαγγελματίες και χρεώνουν τους πελάτες τους για το ότι χειρίστηκαν τα πάντα γι ‘αυτούς.

Εάν δεν σας πειράζει να το κάνετε μόνοι σας, θα μπορούσατε εύκολα να παρακάμψετε αυτό το ποσό με την πρόσληψη ενός σχεδιαστή ή άλλου ειδικού. Με άλλα λόγια, επιλέξτε ποιες υπηρεσίες θα χρησιμοποιηθούν οι ελεύθεροι επαγγελματίες και σε ποιες από αυτές θα χρησιμοποιηθεί εταιρεία. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε πάντα να έχετε την καλύτερη προσφορά. Ένα απλό παράδειγμα. Δώστε σε ένα γραφίστα την κατασκευή του λογοτύπου σας ή και των εικόνων της ιστοσελίδας σας και ζητήστε μια ανανεωμένη προσφορά της τιμής βάσει αυτού. Αν η τιμή που σας είπαν μείνει η ίδια τότε έχετε απέναντι σας μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που δεν κοστολογεί βάσει των επιθυμιών και των αναγκών σας αλλά μιας εταιρείας που το κάνει στην βάση των δικών της επιθυμιών και αναγκών.

Επιμερίσαμε τις βασικές μεθόδους σχεδιασμού ιστοσελίδων σε 3 βασικές κατηγορίες για να καταστήσουμε το κόστος κατασκευής ιστοσελίδων πιο κατανοητό, αλλά η αλήθεια είναι ότι το επίπεδο ποιότητας σε κάθε κατηγορία ποικίλλει σημαντικά.

Ορισμένοι κορυφαίοι ελεύθεροι επαγγελματίες κοστίζουν περισσότερο από τις λιγότερο δαπανηρές εταιρείες, ορισμένες σελίδες DIY κοστίζουν περισσότερο από την πρόσληψη ενός ελεύθερου επαγγελματία.

Δεν είναι αρκετό να επιλέξετε τη μέθοδο σας, πρέπει επίσης να βρείτε τη σωστή πλατφόρμα, ελεύθερο επαγγελματία ή εταιρεία για εσάς ανάμεσα στους πολλούς. Αλλά, για άλλη μια φορά, το να γνωρίζεται τι χρειάζεστε προηγουμένως κάνει ευκολότερες όλες τις μεταγενέστερες αποφάσεις, συμπεριλαμβανομένης της εύρεσης του σχεδιαστή που σας ταιριάζει.

Στην DreamWeaver.Gr θα χαρούμε ιδιαίτερα αν μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 ή μας στείλετε email στο s at dreamweaver.gr για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες και προτιμήσεις σας .

Θανάσης Δαβαλάς