Ηλεκτρονικό Κατάστημα

Ηλεκτρονικό Κατάστημα

4 καίρια σημεία για τη μετάβαση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος στον αυτοματισμό

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαχείριση του είναι μια υπόθεση που απαιτεί χρόνο. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων παραπονιούνται συνεχώς ότι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για να γίνουν τα πάντα. Στην πραγματικότητα, τα μισά από τα περισσότερα στελέχη βρίσκουν ότι περνούν σχεδόν το ήμισυ του χρόνου τους σε διοικητικά καθήκοντα, όπως η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι υπηρεσίες μάρκετινγκ.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ένα eshop και μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η ελευθερία να εργάζεστε από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή. Αυτός ο τρόπος ζωής είναι σίγουρα ιδανικός για πολλούς επιχειρηματίες, αλλά η λειτουργία μιας διαδικτυακής επιχείρησης, ιδίως της λιανικής, μπορεί να διαρκέσει πολλές ώρες.

Ευτυχώς, οι έμποροι λιανικής πώλησης μπορούν εύκολα να αυτοματοποιήσουν πολλά από αυτά τα χρονοβόρα καθήκοντα και να απελευθερώσουν χρόνο στην μέρα που μπορεί να αφιερωθεί σε πιο παραγωγικές εργασίες. Εδώ είναι τέσσερα συστήματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να μετατρέψετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα / e-shop σας σε μια αποτελεσματική, αυτοματοποιημένη επιτυχία.

 

1. Ρύθμιση ενεργοποιημένων απαντήσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Όταν πρόκειται για αυτοματοποίηση, η δημιουργία ενός συστήματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους εξοικονόμησης χρόνου που μπορείτε να εφαρμόσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο αυτοματοποίησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να ρυθμίσετε μια καμπάνια στάγδην που έχει προγραμματιστεί εκ των προτέρων.

Τα αυτοματοποιημένα προγράμματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να στείλουν πράγματα όπως διαφημιστικά μηνύματα, όπως ενημερωτικά δελτία ή ανακοινώσεις πωλήσεων, ή εξατομικευμένες απαντήσεις βάσει δράσης, όπως μια υπενθύμιση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την εγκατάλειψη του καλαθιού.

Η χρήση ενός συστήματος αυτοματισμού καθιστά εύκολη τη δημιουργία μηνυμάτων υψηλής ποιότητας με μετρήσιμα αποτελέσματα.
Η προσθήκη του ονόματος του πελάτη στο θέμα του μηνύματος μπορεί να αυξήσει το ποσοστό ανοίγματος του μηνύματος κατά 40%, έτσι προσθέτοντας μικρές πινελιές εξατομίκευσης μπορεί πραγματικά να κάνετε τη διαφορά στην επιτυχία της καμπάνιας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

2. Αποστολές μέσω τρίτων

Η αυτοματοποίηση των logistics και της αποθήκης όχι μόνο σας αφήνει πολύ ελεύθερο χρόνο αλλά μπορεί να σας γλιτώσει από πολλούς πονοκεφάλους. Με την εξάλειψη της ανάγκης για χώρο αποθεμάτων, παραγγελίες επεξεργασίας και συσκευασίας και προσωπικού αποστολής, η αποθήκευση και η λογιστική υποστήριξη από τρίτους μπορούν να αποτελέσουν πραγματική σωτηρία για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Χάρη στη νέα τεχνολογία και την επέκταση των συνδεδεμένων συσκευών, οι εταιρείες εφοδιαστικής αλυσίδας έχουν βελτιώσει σημαντικά τις ικανότητές τους και τις υπηρεσίες τους για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλοί προσφέρουν παρακολούθηση πακέτων, βελτιωμένες διαδικασίες παράδοσης και χαμηλού κόστους μεταφορικά τέλη, καθιστώντας την συνεργασία μαζί τους μια εξαιρετική προσθήκη σε μια επιτυχημένη επιχείρηση στο διαδίκτυο.

Εάν σκέφτεστε να χρησιμοποιήσετε μια εφοδιαστική εταιρεία για να χειριστείτε την αποθήκευση και τη αποστολή των προϊόντων σας, τότε πρέπει να είστε βέβαιοι ότι εξακολουθείτε να έχετε τον έλεγχο όταν πρόκειται για διασφάλιση ποιότητας για το προϊόν σας. Τα κατεστραμμένα προϊόντα ή η ακατάλληλη συσκευασία μπορούν να ζημιώσουν τα κέρδη της εταιρείας σας και στην πραγματικότητα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση του πελάτη σας: Οι δύο συχνότερες καταγγελίες για τη συσκευασία παραγγελιών ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν είτε ότι ήταν δύσκολο να ανοίξουν κιβώτια είτε ότι ήταν υπερβολική η συσκευασία.

Να είστε πολύ προσεκτικοί όταν επιλέγετε έναν τρίτο εταίρο, καθώς οι ενέργειές τους μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την επιχείρησή σας.

Στην δαδικασία προώθησης μιας ιστοσελίδας δίνουμε ιδιαίτερο βάρος στις κριτικές / reviews. Τόσο σε επίπεδο γνώμης των πελατών μας και φήμης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος όσο και στην προσπάθεια για ανάδειξη του eshop μας στην πρώτη σελίδα της Google οι κριτικές των πελατών μας παίζουν καταλυτικό ρόλο. Φανταστείτε λοιπόν μια άσχημη κριτική να ακυρώνει προσπάθειες δικές σας και αυτό να μην συμβαίνει καν από δική σας υπαιτιότητα αλλά από λάθος του συνεργάτη που επιλέξατε. Στην πορεία σας σαν μελλοντικός  ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος να θυμάστε ότι η φθηνή υπηρεσία που αγοράσατε μπορεί να γίνει ακριβή , εξαιτίας των ζημιών που τελικά σας δημιούργησε και ότι το λάθος του συνεργάτη σας βαραίνει εσάς. Εσείς τον επιλέξατε.

 

3. Παροχή αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι μεγάλη υπόθεση, ειδικά όταν πρόκειται για ηλεκτρονικές αγορές. Δεδομένου ότι οι πελάτες σας δεν μπορούν να μιλήσουν με κάποιον πρόσωπο με πρόσωπο, εξαρτάται από εσάς ως ιδιοκτήτης επιχείρησης να τους παράσχετε έναν τρόπο να επικοινωνήσουν μαζί σας αν χρειαστούν βοήθεια.

Περισσότεροι από τους μισούς πελάτες συμφωνούν ότι η άριστη εξυπηρέτηση υπερβαίνει σε σημασία το κόστος του ίδιου του προϊόντος και επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την αφοσίωσή τους στην επιχείρηση σας. Ένα από τα πιο συνηθισμένα παράπονα από τους πελάτες είναι ότι πολλές φορές χρειάζεται πολύς χρόνος για να επικοινωνήσουν με έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών.

Από τη στιγμή που χάνουν το χρόνο τους στην αναμονή, μεταφέρονται σε άλλο τμήμα ή περιμένουν μια απάντηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η απογοήτευση του πελάτη σας αυξάνεται, καθώς και η πιθανότητα να βρει μια άλλη εταιρεία για να συνεργαστεί.
Προσφέροντας μια άμεση, αυτοματοποιημένη επιλογή εξυπηρέτησης πελατών στον ιστότοπό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρέχετε εξαιρετική και άμεση επικοινωνία.

Χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα εξυπηρέτησης πελατών AI (τεχνητής νοημοσύνης), το οποίο μεν ακούγεται σαν ένα φουτουριστικό όνειρο για πολλές μικρές επιχειρήσεις στο διαδίκτυο, αλλά είναι στην πραγματικότητα αρκετά εφικτό και πρακτικό.

Chatbots, όπως το ChatCompose, μπορoύν να οδηγήσει σε αύξηση έως και 40% στις πωλήσεις. Το αυτοματοποιημένο bot όχι μόνο βοηθά τους πελάτες με οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες, αλλά επιπλέον μπορεί να βοηθήσει προτείνοντας σχετικά προϊόντων ή υπηρεσίες με βάση την αναζήτηση που έκαναν στο e-shop σας.

Είναι μια λειτουργική επιλογή που προκρίνουμε στην dreamweaver.gr στην διαδικασία κατασκευής ενός eshop και για αυτό φροντίζουμε στην τοποθέτηση  ενός chat bot είτε στο ηλεκτρονικό κατάστημα του πελάτη μας είτε στην σελίδα του στο facebook . Προσοχή όμως σε αυτό το σημείο. Οι αυτοματισμοί μπορούν να υποβοηθήσουν το έργο του διαχειριστή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν μπορούν όμως να τον αντικαταστήσουν. Σκοπός της χρήσης αυτών των εργαλειών δεν είναι να μην εργαστείτε αλλά να υποβοηθείτε στην άσκηση της επικοινωνίας σας με τους πελάτες σας  και να βελτιώσετε τους χρόνους επικοινωνίας μαζί τους αυξάνοντας τον βαθμό ευχαυρίστησης τους.

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να γίνει μηχανή παραγωγής χρημάτων. Αυτό που ΔΕΝ μπορεί να γίνει είναι άκοπη μηχανή παραγωγής χρημάτων.

4. Βγείτε μπροστά με το SMS Marketing

Δεν είναι μυστικό ότι οι άνθρωποι αυτές τις μέρες ξοδεύουν ένα σημαντικό κομμάτι του χρόνου τους κοιτώντας στα τηλέφωνά τους. Δεδομένου ότι η ιδιοκτησία κινητής τηλεφωνίας συνεχίζει να αναπτύσσεται παντού στον αναπτυσσόμενο κόσμο, η αξιοποίηση των παλαιών καλών μηνυμάτων κειμένου SMS είναι μια τακτική που δεν πρέπει να ξεχνά καμιά επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το SMS μάρκετινγκ έχει δει μια μεγάλη αύξηση της δημοτικότητας του κατά τα τελευταία χρόνια. Αυτή η στρατηγική μπορεί να υπερηφανεύεται για τον υψηλότερο ρυθμό απόκρισης από πολλές άλλες μορφές διαφημίσεων για κινητά. Mια πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι το μέσο ποσοστό απόκρισης σε μαζικές SMS καμπάνιες είναι 32%. Εκτός από αυτό το υψηλό ποσοστό υπάρχουν και άλλα οφέλη από τη διεξαγωγή μιας sms καμπάνιας.

Πρώτον, είναι γρήγορο. Η παράδοση των προωθητικών σας διαφημίσεων ή οποιουδήποτε είδους μηνυμάτων της επιχείρησης σας πραγματοποιείται σε λίγα δευτερόλεπτα.

Δεύτερον, είναι πολύ ευέλικτο. Μπορείτε είτε να στείλετε το περιεχόμενό σας σε μια μικρή στοχευμένη ομάδα είτε σε ολόκληρη τη λίστα επαφών σας. Η δυνατότητα αυτή καθιστά υπερβολικά απλή τη διαμόρφωση μιας καμπάνιας γύρω από τις ακριβείς σας ανάγκες. Επιπλέον, αντίθετα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, οι χρήστες μπορούν να κάνουν απεγγραφή από τη λήψη μελλοντικών μηνυμάτων με το πάτημα ενός κουμπιού – αντί να χρειάζεται να μεταβούν σε μια συγκεκριμένη σελίδα και να προχωρήσουν σε μια σειρά από ενέργειες .

Τρίτον, δεν χρειάζεται να καταπολεμήσετε το χαρακτηρισμό του μηνύματος σας ως spam ή να ξεπεράσετε φίλτρα email. Δεν υπάρχουν εμπόδια ή περισπασμοί για την εμφάνιση του μηνύματος σας στον παραλήπτη του. Τα μηνύματα κειμένου δεν θα φύγουν σύντομα από το προσκήνιο. Το μέλλον είναι λαμπρό για το SMS μάρκετινγκ.

Μπορείτε να συνδέσετε μια πλατφόρμα αποστολής sms στο e-shop σας και να δημιουργήσετε αυτοματοποιημένες καμπάνιες με λεπτομερείς αναφορές για όλες τις προσπάθειές σας.

Στην dreamweaver.gr χρησιμοποιούμε αυτή την πρακτική πολλές φορές όχι μόνο για να αντιμετωπίσουμε φαινόμενα spam όπου οι διάφοροι συνεχώς μεταβαλλόμενοι αλγόριθμοι στο διαδίκτυο , που σημειωτέον είναι διαφορετικοί για κάθε παροχέα (π.χ. άλλοι για yahoo, για hotmail ,  για gmail κ.ο.κ ) εμποδίζουν την παραλαβή των emails..

Συμπέρασμα

Με την τεχνολογία να προχωράει πιο γρήγορα από ποτέ, η ενεργοποίηση των αυτόματων αντιδράσεων στις επιχειρήσεις μπορεί να σημαίνει κάτι περισσότερο από τη ρύθμιση της αυτόματης απάντησης στα μηνύματα εκτός γραφείου. Ο αυτοματισμός είναι πραγματικά κλειδί για την εξοικονόμηση χρόνου και την παραγωγή περισσότερων χρημάτων σε μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου. Μετατρέποντας την ηλεκτρονική επιχείρησή σας σε μια καλά λαδωμένη μηχανή, μπορείτε να κερδίσετε περισσότερο χρόνο για να εργαστείτε σε άλλες παραγωγικές εργασίες ή για να μεγεθύνετε την επιχείρησή σας σε μια πιο διευρυμένη λειτουργία

[yotuwp type=”videos” id=”a7iNDE2og58″ ]

 

Rate this post
Close Popup