Ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων

Ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων

Ελληνικά eshop ρούχων

Ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων – Ελληνικά eshop ρούχων: Μια κατηγορία , δυστυχώς από τις πολλές , που γνώρισε την κρίση της πανδημίας είναι και τα καταστήματα ρούχων.  Όσοι κατάφεραν να διασώσουν κομμάτι της πελατείας τους είναι αυτοί που είχαν προνοήσει μαζί με το φυσικό κατάστημα ρούχων να δημιουργήσουν και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων.

Δεν έμειναν μόνο σε αυτό όμως αφού διεκδικούν , απλά και λόγω της παρουσίας τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο μέσω του e-shop τους, ένα κομμάτι των καταναλωτών που στρέφεται λόγω της κατάστασης στο διαδίκτυο για τις αγορές του σε ρούχα αλλά και άλλα καταναλωτικά αγαθά,

Όσοι όμως πιστεύουν ότι αυτό θα είναι ένα πρόσκαιρο κέρδος δεν έχουν εκτιμήσει σωστά τα πράγματα. Κάθε αγορά από ένα eshop δημιουργεί ένα ευχαριστημένο ή ένα δυσαρεστημένο πελάτη. Ο ευχαριστημένος πελάτης πλέον είναι ο δικός σας πιστός πελάτης, ο οποίος θα παραμείνει και πολύ μετά την πάροδο της κρίσης. Η νέα εποχή , αυτή μετά την κρίση θα είναι μια τελείως διαφορετική εποχή σε όλα τα επίπεδα.

Ήδη υπάρχουν αρκετά ελληνικά eshop ρούχων.  Ένας αριθμός όμως που απέχει μακράν από τις σημερινές και τις αυριανές ανάγκες. Τι λοιπόν πρέπει να προσέξουν όσοι σκέφτονται να επεκτείνουν το υπάρχον φυσικό τους κατάστημα ρούχων με ένα eshop ή να λειτουργήσουν ως μεταπωλητές μιας ξένης συνήθως φίρμας ρούχων.

Θα μας επιτρέψετε να δώσουμε ένα αληθινό παράδειγμα. Αυτό του modagalaxy.gr που μπορείτε να δείτε εδώ

Το modagalaxy λειτουργεί από το 2015 και δραστηριοποιείται στον χώρο της ένδυσης. Μπορείτε όμως να δείτε τα γρήγορα αντανακλαστικά της εταιρείας όταν ρίξετε μια ματιά στα νέα προϊόντα του. Εκεί θα βρείτε υφασμάτινες μάσκες παραγωγής της ίδιας επιχείρησης. Θα μας πείτε έχει κάποια σχέση αυτό; Μόνο όσο αφορά το θέμα της γρήγορης ανταπόκρισης των ιδιοκτητών του eshop μπροστά στην κρίση.

Παρατηρήστε το live chat. Μια προσθήκη που έγινε από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του eshop. Δεδομένου ότι όλα τα μαγαζιά ρούχων δεν λειτουργούν αυτή την στιγμή και η τηλεφωνική επικοινωνία γίνεται μέσω προώθησης των κλήσεων σε κάποιον άλλον αριθμό στην καλύτερη των περιπτώσεων το live chat αποτελεί ένα σημαντικό δίαυλο επικοινωνίας με τους επισκέπτες του eshop.

Στην dreamweaver.gr χρησιμοποιούμε το live chat, όπως θα δείτε στην ιστοσελίδα μας, και το συστήνουμε ανεπιφύλακτα σε όλους τους πελάτες μας στην δημιουργία eshop  . Ακόμα και αν δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν άμεσα λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού που απαιτείται (μια ιδιαίτερα απλή υπόθεση , ένα παράθυρο απλά ακόμη ανοικτό στον browser) να που στιγμές σαν και αυτές που βιώνουμε με την παρούσα κρίση της πανδημίας  οι πελάτες μας βλέπουν τα πλεονεκτήματα της προνοητικότητας

Ας δούμε όμως και τα δεδομένα της χρήσης live chat σε ένα eshop προ της κρίσης.

  •  Η ζωντανή συνομιλία έχει αποδειχθεί ότι δύναται να οδηγήσει σε 3 έως και  5 φορές περισσότερες μετατροπές (conversions). Αύξηση των πωλήσεων με απλά λόγια.
  • Μια  έρευνα της  eDigital Customer Service Benchmark  κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το live chat και η επικοινωνία μέσω αυτού αυξάνει τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών επισκεπτών σε ποσοστό 73% σε σύγκριση με ένα 61% όταν η υποστήριξη γίνονταν μόνο μέσω email και μειωνόταν περαιτέρω στο  44%  όταν η υποστήριξη παρέμενε μόνο στο επίπεδο της τηλεφωνικής επικοινωνίας.
  • Μια άλλη έκθεση της  Econsultancy κατέδειξε ότι ο βασικός λόγος που το 51% των πελατών προτιμούσαν το live chat ήταν για  λόγους multitasking (δηλαδή έκαναν και άλλα πράγματα ταυτόχρονα) ενώ ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 21% το προτιμούσαν γιατί μπορούσαν να κάνουν τις αγορές τους και να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους κατά την διάρκεια της εργασίας τους από τα pc τους σε ένα περιβάλλον και μια ώρα δηλαδή που δεν θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το κατάστημα

Όπως κάθε e-shop έτσι και ένα e-shop ρούχων χρειάζεται κάποια φίλτρα αναζήτησης, όπως χρώμα και μέγεθος . Δεν σταματάμε όμως μόνο σε αυτά τα πεδία, γιατί εδώ η διαθεσιμότητα ενός προϊόντος ποικίλει ανά μέγεθος και χρώμα. Αυτό πρέπει να είναι ξεκάθαρο στον επισκέπτη – αγοραστή αλλά και σε marketplace που ίσως θελήσετε να ενταχθείτε, όπως το glami.gr (πρώην ntynomai.gr ) και το skroutz  που ενημερώνουν ανά δίωρο συνήθως τα αποθέματα και τα προϊόντα κάθε συνεργαζόμενου eshop.

Η αναζήτηση μπορεί να μην περιορίζεται μόνο στα χρώματα και το μέγεθος. Μπορούμε να έχουμε και επιλογή σωματότυπου, ώστε ο κάθε πελάτης να μπορεί να φιλτράρει τα ρούχα σε μόνο αυτά που κολακεύουν τον σωματότυπο του.Επιπλέον, θέλοντας να αυξήσουμε τις πωλήσεις των e-shop μας που εμπορεύονται ενδύματα είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε ενότητες Get the look, όπου κάθε στοιχείο της φωτογραφίας π.χ μπλουζάκι, παντελόνι, τσάντα μπορεί να παραπέμπει στο συγκεκριμένο προϊόν που συνθέτει το look της φωτογραφίας μας.

Ιδιαίτερα ελκυστική μπορεί να φανεί στους πελάτες e-shop νεανικών ρούχων η δυνατότητα να προβληθούν οι φώτογραφίες τους με προϊόντα που αγόρασαν από εσάς σε μια ενότητα Lookbook. Οι νέοι άνθρωποι αγαπούν τις φωτογραφίες. Δεν είναι τυχαίο πως ένα ως επί το πλείστον δίκτυο κοινοποίησης φωτογραφιών, όπως το Instagram, έχει τόση επισκεψιμότητα και συμμετοχή από νεαρές ηλικίες. Δεδομένου ότι οι νέοι αντιγράφουν στυλ και τρόπο ζωής είναι πολύ πιθανό πως μια ενότητα με φωτογραφίες των πελατών σας θα φέρει περισσότερες πωλήσεις από φίλους και γνωστούς, ίσως και μόνο για να αποκτήσουν και αυτοί μια θέση στο look book του e-shop σας.

 

Σημαντικός παράγοντας για να κερδίσετε πελάτες θα παίξει και η πολιτική επιστροφών, που θα αναπτύξεται στο e-shop σας. Σίγουρα κι εσείς θα έχετε ακούσει για τις επιφυλάξεις των ανθρώπων να αγοράσουν ρούχα και παπούτσια online. Τι θα γίνει αν δεν μετρηθώ σωστά και τελικά δεν μου κάνει ή αν με στενεύει; Ασφαλώς είστε υποχρεωμένοι να δέχεστε επιστροφές. Πόσο εύκολη είναι όμως για τον πελάτη σας η διαδικασία της επιστροφής; Φροντίστε με απλά βήματα να συντάξετε για το e-shop σας την πολιτική επιστροφών. Δείξτε στον πελάτη σας πως του επιτρέπετε το λάθος. Θα το εκτιμήσει.

 

H διαφήμιση στο διαδίκτυο ήταν καθοριστικής σημασίας πιο πριν. Τώρα ακόμη περισσότερο. Το modagalaxy επενδύει σε διαφήμιση στο facebook, όπως μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία.  Φυσικά η διαφήμιση στο fb είναι κάτι που απαιτεί ειδικές γνώσεις .Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά άρθρα μας στην σχετική κατηγορία στο blog μας εδώ  )  όπως απαιτεί και προηγουμένως να έχετε ένα ξεκάθαρο business plan για το eshop σας

Ένα παράδειγμα. Όταν  πουλάμε μέσω διαδικτύου γυναικεία ρούχα μια κατάλληλη στόχευση κοινού θα μπορούσε κάλλιστα να είναι  ηπειρωτική Ελλάδα όπου έχουμε μικρότερο κόστος σαν μεταφορικά, σαν φύλλο  γυναίκες , ηλικία έως 55 ετών καθώς αυτό το κοινό είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένο στο online shopping.

Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο κάνουμε εξοικονόμηση στο διαφημιστικό μας budger αλλά και να επιτύχουμε την μεγαλύτερη δυνατή αποτελεσματικότητα αυτής σε επίπεδο πωλήσεων.

Υπάρχουν πολλές άλλοι παράμετροι για να στηθεί ένα επιτυχημένο eshop / ηλεκτρονικό κατάστημα ρούχων.  Θα χαρούμε ιδιαίτερα αν μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 ή μας στείλετε email στο s at dreamweaver dot gr για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να βρούμε τρόπους για το πως θα αποκτήσετε μια επιτυχημένα πορεία στον χώρο του διαδικτύου.

 

 

 

 

Rate this post
Close Popup