Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Πως η AI θα επηρεάσει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα το 2020

 

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2020 | Ηλεκτρονικό Εμπόριο Ελλάδα : Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια αγορά 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως και περιμένουμε από την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) να αυξήσει ακόμη περισσότερο αυτόν τον αριθμό. Να γιατί:

Το AI μπορεί να βοηθήσει τους εμπόρους να κάνουν καλύτερες μελλοντικές προβλέψεις σχετικά με τις πωλήσεις, να παρέχουν καλύτερη υποστήριξη πελατών και να επαναπροσδιορίσουν τους πελάτες που διέφυγαν.

Όταν ξεκινήσατε για πρώτη φορά το ηλεκτρονικό σας κατάστημα /eshop, το τελευταίο πράγμα που πιθανότατα σκεφτήκατε είναι ότι μια μέρα θα πρέπει να εργαστείτε παράλληλα με ρομπότ! Λοιπόν, αυτή η ημέρα έχει φτάσει τώρα με τη μορφή της AI και της μηχανικής μάθησης ( machine learning )

Η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, με στοιχεία που δείχνουν ότι – από όλους τους τομείς – το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένα από τα κορυφαία που είναι ώριμα για επενδύσεις σε AI.

Η AI θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες απολαμβάνουν μια ευκολότερη, πιο απρόσκοπτη, πιο βολική, πιο εξατομικευμένη και ταχύτερη εμπειρία αγορών από ποτέ. Αντί να φοβούνται την AI , οι έμποροι πρέπει να συνεργάζονται μαζί τους.

Φυσικά, για κατόχους ενός eshop, δεν έχει σημασία η ίδια η τεχνολογία. Δεν χρειάζεται να είστε ειδικός στην AI εδώ. Αυτό που έχει ουσιαστική σημασία είναι οι μετατροπές και οι πωλήσεις σας.

Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς η AI και η μηχανική μάθηση θα επηρεάσουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αρον άρον? Ακολουθούν 5 οφέλη από τη χρήση της AI και της μηχανικής μάθησης για την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου:

  • Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών προσφέροντάς 24/7 υποστήριξη
  • Διευκόλυνση εξυπνότερων αναζητήσεων
  • Αποκτήστε  εξατομικευμένη προσέγγιση πελάτη – επισκέπτη με προτάσεις προϊόντων ειδικά για αυτόν
  • Ξεφορτωθείτε στοκ  με καλύτερη διαχείριση αποθέματος
  • Κατανοήστε καλύτερα τους πελάτες σας

1. Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών προσφέροντάς την 24/7

Η AI και η μηχανική μάθηση βοηθούν την εξυπηρέτηση πελατών . Ας μην ξεχνάμε ότι ένα e-shop  / κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι είναι πάντα ανοιχτό σε σχέση με ένα φυσικό κατάστημα.

Σκεφτείτε το. Αυτό σημαίνει ότι είναι ακόμη ανοιχτό όταν κοιμάστε!

Πριν από λίγα χρόνια, αυτό θα αποτελούσε πρόβλημα:

Ποιος θα ήταν εκεί για να απαντήσει σε ερωτήσεις πελατών το συντομότερο δυνατό;

Θα ήσασταν εκείνος που θα σηκωθεί από το κρεβάτι στις 3 το πρωί, για να απαντήσετε σε έναν πελάτη στην Ρωσία που ζητά να μάθει αν στέλνετε στην Μόσχα;

Στη συνέχεια, μόλις επιστρέψετε στο κρεβάτι στις 3:20, το email σας ή το live chat που έχετε βάλει στο eshop σας σας ενημερώνει για ένα νέο πελάτη εκτός ΕΕ για τον οποίο η ώρα αυτή επικοινωνίας δεν είναι ακατάλληλη λόγω της διαφοράς ώρας;

Τώρα όμως εν έτη 2020  έχουμε την AI με τη μορφή chatbots για να παρέχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Τα Chatbots είναι αναμφισβήτητα η πιο προσιτή μορφή AI. Ανταποκρίνονται άμεσα στους πελάτες και επειδή χρησιμοποιούν μηχανική μάθηση για να μάθουν περισσότερα για κάθε πελάτη συγκεκριμένα, είναι σε θέση να παρέχουν ικανοποιητικές, εξατομικευμένες απαντήσεις που ωθούν έναν πελάτη πιο κοντά σε μια μετατροπή.

Τα Chatbots συλλέγουν δεδομένα, παρακολουθούν τη συμπεριφορά και βοηθούν στην παροχή μιας απρόσκοπτης εμπειρίας αγορών.

Επιπλέον, επειδή τα chatbots είναι ένας άγραφος πίνακας ουσιαστικά αυτό  σημαίνει ότι μπορείτε να τα εναρμονίσετε, μέχρι ενός σημείου φυσικά , με τις αξίες και την προσωπικότητα της εταιρείας σας, έτσι ώστε να αποτελούν την προέκταση της επωνυμίας σας όπως εσείς θέλετε αυτή να “κυκλοφορεί” στον κόσμο του διαδικτύου.

Όχι άλλες καθυστερήσεις, όχι άλλες απρόσωπες συνδέσεις. Αντ ‘αυτού, περισσότερες μετατροπές.

Τι μπορείτε να κάνετε
Ξεκινήστε με την ενσωμάτωση ενός chatbot στην ιστοσελίδα σας το οποίο να είναι συμβατό με την εταιρική σας εικόνα.

Δημιουργήστε μια εμπειρία για τον χρήστη που αντικατοπτρίζει την επωνυμία σας, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι απαντήσεις του bot είναι σύντομες, άμεσες και πάντα προσεγγίζουν έναν πελάτη πιο κοντά στην επίλυση των προβλημάτων τους.

Αυτό πρακτικά μπορεί να το κάνει όποιος αναλάβει να κατασκευάσει την ιστοσελίδα σας.  Υπάρχουν πολλά εργαλεία AI τα οποία ενοικιάζονται και παρέχουν μια προέκταση για να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας , συνήθως στο τελείωμα αυτής ( footer ) και ένα περιβάλλον διαχείρισης για να το παραμετροποιήσετε.

Σκεφθείτε όμως. Ο web designer που έχει αναλάβει την δημιουργία του website σας έχει τις τεχνικές γνώσεις για να το κάνει. Έχει όμως την δυνατότητα να αντιληφθεί την εταιρική σας ταυτότητα και να την προβάλλει σωστά και αποτελεσματικά;

Μια συζήτηση μαζί του η οποία να ξεφεύγει από τεχνικές και αισθητικές λειτουργίες της ιστοσελίδας σας και παράγοντες όπως το κόστος κατασκευής μιας ιστοσελίδας θα σας βοηθήσουν να αντιληφθείτε αν μπορεί ή όχι να το κάνει.

2. Διευκόλυνση εξυπνότερων αναζητήσεων

AI και μηχανική μάθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Εξυπνότερες αναζητήσεις

Προσπαθήσατε ποτέ να βρείτε κάτι σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να τα παρατήσατε;

Συμβαίνει σε όλους μας – αλλά δεν πρέπει να συμβαίνει τώρα που η AI είναι εδώ.

Στα φυσικά καταστήματα, οι ανθρώπινοι βοηθοί είναι συνήθως διαθέσιμοι για να μας κατευθύνουν σε αυτό που θέλουμε. Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου δεν μπορούν να αντικαταστήσουν ανθρώπινους βοηθούς, αλλά μπορούν να χρησιμοποιήσουν AI και μηχανική μάθηση για να ενισχύσουν τις αναζητήσεις του καταστήματός τους, ώστε να μπορούν να κατανοήσουν τόσο τους μακροχρόνιους όρους αναζήτησης όσο και την πρόθεση ενός πελάτη.

Όχι μόνο αυτό, αλλά η μηχανική μάθηση μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια τι θέλει ένας πελάτης και, στη συνέχεια, να προσαρμόσει τις προτάσεις του ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες του. Ως εκ τούτου, η αναζήτηση αλλάζει από απλώς αξιοπρεπή σε εξαιρετική.

Προχωρώντας περαιτέρω με αυτό, η φωνητική αναζήτηση είναι κάτι που πρέπει να παρακολουθείτε. Παρόλο που δεν έχει διαταράξει τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου ακόμη, η έρευνα δείχνει ότι η φωνητική αναζήτηση μπορεί να αποτελεί το ήμισυ όλων των αναζητήσεων έως το 2020.

Σύμφωνα με μελέτες, η χρήση της φωνητικής αναζήτησης στην Αμερική αποτελείται κυρίως από λίγα πράγματα: εύρεση εστιατορίων, παιχνίδια , έλεγχος οικιακών έξυπνων συσκευών… και προσθήκη πραγμάτων στη λίστα αγορών μας.

Οι αγορές μέσω φωνητικής αναζήτησης είναι ένα σύνολο αλλαγών στον τρόπο που λειτουργεί το διαδίκτυο. Μην επαναπαυτείτε ότι ακόμα στην Ελλάδα δεν γνωρίζει άνθηση. Και τα e-shops δεν γνώριζαν μέχρι να έρθουν και αυτά από την Αμερική.

Αν μπορούσατε να δείτε πελάτες μας όταν προτείναμε να κατασκευάσουμε ένα e-shop για αυτούς το 2003 , την εποχή που δημιουργούσαμε το πρώτο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο για τις Εκδόσεις Κλειδάριθμος θα μπορούσατε να πάρετε την αίσθηση του τότε για τι είναι ένα e-shop και το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα του τότε.

Μια αίσθηση που δεν μεταφέρεται με λίγες γραμμές κειμένου. Μπορείτε όμως σίγουρα να υποψιαστείτε.

Τι μπορείτε να κάνετε

Βεβαιωθείτε ότι το πλαίσιο αναζήτησης είναι εύχρηστο για να βρει ο επισκέπτης – πελάτης του e-shop αυτό που ζητά και προσθέστε μια δυνατότητα αυτόματης συμπλήρωσης. Αυτό βελτιώνει την εμπειρία αναζήτησης επειδή περιορίζει τον αριθμό των πραγμάτων που πρέπει να κάνει ένας χρήστης για να βρει αυτό που θέλει.

Αποτρέπει επίσης ορθογραφικά λάθη και χαμένες ευκαιρίες τόσο για τον πελάτη όσο και για τον έμπορο.

Επιτρέψτε στους χρήστες να κάνουν αναζήτηση και σε ένα συγκεκριμένο τμήμα και να βελτιώσουν την επισήμανση των προϊόντων και τα μετα δεδομένα σας για να ενισχύσουν την ακρίβεια των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Αυτό θα βοηθήσει σε πολλά επίπεδα και κάθε προσπάθεια σας για προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης.  Όταν αντιληφθείτε την σημασία των meta δεδομένων που περιλαμβάνονται σε κάθε σελίδα σας, εσωτερική σελίδα και σελίδες προϊόντων τόσο θα καλύπτετε κενά που αγνοούσατε πρωτύτερα  αλλά πιστέψτε μας το αυτό και οι μηχανές αναζήτησης και οι επισκέπτες σας που δεν μπορούσαν να ταυτοποιήσουν σωστά μια σελίδα με αποτέλεσμα αυτή να παραμένει αόρατη στην google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης.

Ο χρόνος παραμονής των επισκεπτών σε κάθε σελίδα σας σαν αποτέλεσμα του chatbot θα είναι αυξημένος και αυτό έχει ευεργετικό αποτέλεσμα στην θέση σας στην google. Το ξέρατε ότι ένας μεγάλος χρόνος παραμονής των επισκεπτών σας αυξάνει την καταταξιμότητα  σας στην Google ενώ ένας σύντομος χρόνος παραμονής την μειώνει λειτουργώντας σαν negative seo ;

3. Αποκτήστε υπερ-εξατομικευμένες  προτάσεις προϊόντων

Πλεονεκτήματα AI και μηχανικής μάθησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Υπερ εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να προβλέψει τη συμπεριφορά των πελατών σε οποιονδήποτε ιστότοπο, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους για να κάνει μια ακριβή πρόβλεψη σχετικά με τα προϊόντα που θα θέλουν οι πελάτες μας. Στη συνέχεια, κάνει μια πρόταση για την οποία είναι πιθανότερο να ενεργήσει ο πελάτης σας.

Το Amazon το κάνει ήδη. Χρησιμοποιεί το ιστορικό περιήγησής σας και το ιστορικό αγορών σας για να σας προτείνει περισσότερα προϊόντα που θα θέλατε. Αυτό δεν είναι μόνο καλό για το Amazon. σας ωφελεί επίσης τον πελάτη.

Αντί να σας υποδεχτούν σαν επισκέπτη – υποψήφιο πελάτη τόνοι προϊόντων που δεν σας ενδιαφέρουν, μπορείτε γρήγορα να διαλέξετε πράγματα που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να σας ενδιαφέρει. Είναι αυτό το είδος υπερ-εξατομίκευσης που θέλουν οι πελάτες από το 2018 και μετά.

Μακριά από τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, το Netflix είναι ένα άλλο παράδειγμα του τρόπου λειτουργίας των συστάσεων που βασίζονται σε AI. Χρησιμοποιώντας την προηγούμενη συμπεριφορά και προτιμήσεις ενός πελάτη, το Netflix θα προτείνει περισσότερες εκπομπές που πιστεύει ότι θα απολαύσουν.

Όταν εξετάζετε πόσες εκπομπές υπάρχουν στο Netflix, αυτή η χρήση AI εξοικονομεί πολύ χρόνο στον καταναλωτή.

Αυτό το είδος προσαρμοσμένης πρότασης αντιπροσωπεύει ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός από την εποχή που οι λιανοπωλητές ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούσαν να προτείνουν μόνο τα ίδια μπεστ σέλερ σε όλους.

Αυτό σήμαινε ότι οι μετατροπές μειώθηκαν, επειδή δεν μπορέσαμε να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας σε συγκεκριμένους πελάτες.

Τι μπορείτε να κάνετε

Για να βελτιώσετε τις προτάσεις του καταστήματός σας, εμφανίστε μια λίστα προτεινόμενων προϊόντων που βασίζονται στο παρελθόν του ιστορικού περιήγησης ενός πελάτη. Προσθέστε τη λειτουργία “συχνά αγοράζετε μαζί”, καθώς και τη λειτουργία “που σχετίζεται με αντικείμενα που έχετε δει”.

Μπορείτε επίσης να εξατομικεύσετε την εμπειρία χρήστη εμφανίζοντας στοιχεία που σχετίζονται με προηγούμενες αγορές.

4. Ξεφορτωθείτε με καλύτερη διαχείριση αποθέματος

Όφελος AI και μηχανικής μάθησης για το ηλεκτρονικό εμπόριο: Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων

Εάν έχετε υπερβολικό απόθεμα, χάνετε μετρητά και ενδεχομένως αποκτάτε μια μελλοντική ζημία σε περίπτωση μη διάθεσης του.

Εάν έχετε ένα απόθεμα, χάνετε τις πωλήσεις.

Είναι το είδος της τραμπάλας που κάποια στιγμή θα κληθούν να ισορροπήσουν όλοι οι κάτοχοι ενός eshop σε κάποιο σημείο.Σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.

Και ναι τα εργαλεία ΑΙ μπορούν να μας βοηθήσουν.

Η διαχείριση αποθέματος δεν είναι μόνο ένα χαλίκι στο παπούτσι κάθε κατόχου ενός ηλεκτρονικού καταστήματος / e-shop αλλά μπορεί ακόμη και να είναι το αίτιο πτώσης – αποτυχίας ενός  καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το 46% των αμερικανικών εταιρειών παραδέχτηκαν ότι δεν παρακολουθούν το απόθεμά τους, ενώ περισσότερα από 1 τρισεκατομμύρια δολάρια κεφαλαίου έχουν δεσμευτεί στο απόθεμα.

Για την Ελλάδα δεν έχουμε στατιστικά στοιχεία και δεδομένα αλλά από την πρακτική μας εμπειρία έχοντας κατασκευάσει εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα και έχοντας την διαχείριση – υποστήριξη πάνω από 350 e-shops αυτή την στιγμή τα ποσοστά είναι ανάλογα .

Είτε έχετε ένα υπερβολικό απόθεμα είτε ένα απόθεμα, η διαχείριση αποθέματος μπορεί να τραβήξει το χαλί από κάτω από τα πόδια σας. Όταν γίνεται χειροκίνητα, είναι δύσκολο να είναι αδύνατο να κάνετε ακριβείς προβλέψεις για τις πωλήσεις. Ως αποτέλεσμα, καταλήγουμε σε πρόβλημα ταμειακών ροών.

Μόλις το AI τεθεί σε κίνηση, οι προβλέψεις για μελλοντικές απαιτήσεις γίνονται πολύ πιο ακριβείς. Αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε την αλυσίδα εφοδιασμού σας με ευκολία και διασφαλίζει επίσης ότι γνωρίζετε περισσότερα για τους πελάτες σας και τις συμπεριφορές τους.

Ως αποτέλεσμα, η συρρίκνωση μειώνεται και εξοικονομείτε χρόνο και μετρητά.

Τι μπορείτε να κάνετε

Για να βελτιώσετε τη διαχείριση του αποθέματός σας, είναι καλή ιδέα να αλλάξετε από ποιοτικές μεθόδους πρόβλεψης σε ποσοτικές. Αυτό συμβαίνει όταν χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο διαχείρισης αποθέματος για να λάβετε καλύτερες αποφάσεις που βασίζονται στην προηγούμενη απόδοση των προϊόντων σας.

Αξιολογήστε το κόστος μεταφοράς σας όταν έρθει η ώρα για την παραγγελία αποθέματος. Όταν γνωρίζετε το κόστος μεταφοράς, είναι πιο εύκολο να διατηρήσετε ένα πιο υγιές επίπεδο αποθέματος.

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ΑΙ  για να σας βοηθήσουν να αποφύγετε το υπερβολικό απόθεμα ή το μικρό απόθεμα που θα σας κάνει να χάσετε πωλήσεις και ενδεχομένως να αποκοπείτε από συνεργασίες με feeds όπως του Skroutz που απαιτούν ακρίβεια σε αυτόν τον τομέα.

Αμφότερα  είναι εξαιρετικά δαπανηρά στο κόστος λειτουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος / e-shop, αλλά αποτελούν συνηθισμένο φαινόμενο, ειδικά στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου.

5. Κατανοήστε καλύτερα τους πελάτες σας

Όπως αν δεν καταλάβετε το αντίθετο φύλο, η σχέση σας δεν πρόκειται να στεριώσει έτσι και εάν δεν μπορείτε να καταλάβετε τον πελάτη σας, χάνετε στην μάχη του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Το AI μπορεί να βελτιώσει την αφοσίωση στην επωνυμία σας  μαθαίνοντας περισσότερα για τον πελάτη σας από ό, τι ονειρευτήκατε ποτέ.

Χρησιμοποιώντας τη μηχανική εκμάθηση, ξεκινά και αναλύει τα δεδομένα των πελατών τα οποία μπορείτε στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε για να λάβετε καλύτερες αποφάσεις για εμπορεύματα και μάρκετινγκ.

Τελικά, η AI αξιολογεί το απόθεμα και τις συμπεριφορές των μεμονωμένων πελατών για να προβλέψει ακριβώς τι θέλουν. Μπορεί να εμβαθύνει σε πολύπλοκα και τεράστια αναλυτικά διαδικτυακά ταξίδια ενός επισκέπτη – υποψήφιου πελάτη και να αποκαλύψει ευκαιρίες που δεν γνωρίζατε καν ότι υπήρχαν έτσι ώστε να είστε σε θέση να παρέχετε μια υπερ-εξατομικευμένη εμπειρία.

Όσο περισσότερα γνωρίζετε για τον πελάτη σας, τόσο πιο εύκολο είναι να τους δώσετε ό, τι θέλουν.

Facebook AI και Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Το Facebook πιέζει σκληρά στο ηλεκτρονικό εμπόριο για αρκετό χρόνο τώρα και μεγάλο μέρος του λόγου για τον οποίο συμβαίνει αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά χρήματα που μπορούν να κερδίσουν σε αυτόν τον συγκεκριμένο κλάδο . Η διαφήμιση στο facebook και τα ποσά που διακινούνται μέσω αυτής θα σας προξενήσουν ίλιγγο.

Δεδομένου ότι το Facebook κάνει επίσης πολλή έρευνα για την τεχνητή νοημοσύνη, φαίνεται πιθανό ότι η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σύντομα θα αρχίσει να χρησιμοποιεί αυτήν την τεχνολογία για να βοηθήσει τις προσπάθειές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και φαίνεται ότι έφτασε επιτέλους η ώρα.

Ενώ η ενσωμάτωση των τεχνολογιών AI στις προσπάθειες ηλεκτρονικού εμπορίου του Facebook δεν είναι τόσο εκτεταμένη όσο σε άλλες πλατφόρμες  εξακολουθεί να είναι ένα αρκετά χρήσιμο εργαλείο που θα το έκανε έτσι ώστε πολύ περισσότεροι άνθρωποι να καταλήγουν να προσπαθούν να λάβουν μέρος στις προσφορές ηλεκτρονικού εμπορίου του Facebook πολύ με τον ίδιο τρόπο που κάνουν με παρόχους υπηρεσιών όπως η Amazon και σε μικρότερο βαθμό το eBay.

Η τεχνητή νοημοσύνη που ξεκινά το Facebook από την άποψη αυτή ονομάζεται καθολικό μοντέλο αναγνώρισης προϊόντων. Αυτό που μπορεί να κάνει είναι ότι μπορεί να ανιχνεύσει ποιο προϊόν είναι σε μια εικόνα και να το επισημάνει αυτόματα.

Αυτό θα καθιστούσε πολύ ευκολότερο για τους χρήστες να ανεβάζουν μεγάλες ποσότητες από τις καταχωρίσεις προϊόντων τους στον ιστότοπο και πιθανότατα θα καθιστούσαν τη διαδικασία πιο γρήγορη και εύχρηστη για τους ιδιοκτήτες e-shop.

Το Facebook εισέρχεται σε μια βιομηχανία που έχει ήδη μερικούς από τους μεγαλύτερους παίκτες. Η Amazon είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο και το eBay είναι τόσο δημοφιλές που μπορείτε να βρείτε σχεδόν οτιδήποτε σε αυτό.

Ως εκ τούτου, το Facebook πρέπει να στραφεί στην τεχνολογική καινοτομία, προκειμένου να παρέχει στους πιθανούς νέους χρήστες του κάτι που δεν κάνουν οι ανταγωνιστές του.

Την ειδοποιό διαφορά κάτι που μπορεί να είναι κάτι απλό αλλά  εξαιρετικά χρήσιμο και  θα παρέχει στους ανθρώπους ένα πολύ πρακτικό κίνητρο για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν  τη νέα πλατφόρμα του.

Αυτό εξάλλου είναι ο ορισμός της καινοτομίας. Όχι μια μεγάλη ανακάλυψη αλλά ακόμα και η χρήση υπάρχουσων τεχνολογιών που προσδίδουν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα.

Θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον να δούμε τι άλλα όπλα ΑΙ πρόκειται να χρησιμοποιήσει το Facebook στην κατεύθυνση αυτή.

Οι τεχνολογίες AI είναι για σήμερα, όχι μόνο για το  αύριο

Συνολικά, η AI και η μηχανική μάθηση θα επηρεάσουν το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά θα επηρεάσουν επίσης το παρόν. Είναι εδώ τώρα και η ώρα για τους ιδιοκτήτες ενός e-shop να δουλέψουν παράλληλα με τις άλλες προωθητικές / διαχειριστικές τους ενέργειες όσο το δυνατόν συντομότερα.

Ευτυχώς, δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο πιθανότατα ακούγεται την πρώτη φορά. Μόλις αφιερώσετε χρόνο για να μάθετε πώς λειτουργεί, τότε είναι μια περίπτωση να το εφαρμόσετε έτσι ώστε η εμπειρία των πελατών σας να βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό.

Θέλετε να δείτε πώς οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου υψηλής ανάπτυξης χρησιμοποιούν την πλατφόρμα εμπορίου που παρέχουμε σαν dreamweaver.gr ;  Ας συζητήσουμε. Καλέστε μας στο 210 74 84 84 5 ή στείλτε μας email στο s at dreamweaver dot gr για να αναλύσουμε μαζί τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.