101 βήματα για ψηφιακό marketing- Μέρος 6ο – Διαφήμιση στο Google

Διαφήμιση στο Google

Διαφήμιση στο GoogleΤο Google AdWords είναι μια διαφημιστική υπηρεσία πληρωμής ανα κλικ (pay-per-click) που επιτρέπει στις εταιρείες να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google, και έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα πολύ αποτελεσματικό μέσο διαφήμισης. Δεδομένου ότι περισσότερο από το 80 τοις εκατό των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης περιέχει τώρα διαφημιστικές καταχωρήσεις μέσω του Google AdWords, είναι σαφές ότι η πλειοψηφία των ανταγωνιστών σας ήδη χρησιμοποιούν αυτή την υπηρεσία – οπότε μην χάσετε και σεις την ευκαιρία! Σαν dreamweaver.gr στο πλαίσιο της διαφήμισης στο internet παρέχουμε αυτή την υπηρεσία και θα χαρούμε με την ολοκλήρωση της ανάγνωσης του συγκεκριμένου άρθρου να μας καλέσετε στα 210 74 82 987 – 210 74 82 904 για να συζητήσουμε αναλυτικά τις ιδιαίτερες ανάγκες σας.
51. Προσδιορίστε το κοινό σας.
Ξέρωντας ότι το Google AdWords επιτρέπει στις εταιρείες να τροποποιήσουν τις προβολές διαφημίσεων τους, το να γνωρίζεις καλά τις ομάδες-στόχους σας είναι ζωτικής σημασίας. Ερευνώντας στοιχεία της εταιρείας σας, διεξάγωντας δημογραφικές έρευνες για κάποιο προϊόν το τελευταίο τρίμηνο, καθώς και η ανάλυση των πληροφοριών από το Google Analytics, σίγουρα θα σας δώσουν μια πολύ καλύτερη εικόνα για το κοινό που σκοπεύετε να προσεγγίσετε.
52. Καθορίστε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Η διαφήμιση σας στο Google AdWords θα εμφανίζεται μόνο σε εκείνους που ψάχνουν για τις λέξεις ή φράσεις κλειδιά που δώσατε στο AdWords πριν από την δημοσίευση· ως εκ τούτου, για να προσελκύσετε το σωστό κοινό, χρησιμοποιήστε το Google Webmaster για να καθορίσετε ποιές λέξεις και φράσεις κλειδιά ψάχνει η ομάδα-στόχος σας όταν επισκέπτεται ιστοσελίδες των ανταγωνιστών σας. Για την διαδικασία επιλογής και την σημασία τους μπορείτε να διαβάσετε στις οδηγίες που δίνουμε στην σελίδα μας που αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας για προώθηση ιστοσελίδων. Η λογική εξάλλου είναι η ίδια. Προσέλκυση όσο το δυνατόν μεγαλύτερου αριθμού υποψηφίων πελατών πάντα σχετικών με τα προιόντα και τις υπηρεσίες μας.
53. Πληρώστε μόνο για τις διαφημίσεις που έχουν απήχηση.
Μία από τις πιο θετικές πτυχές του Google AdWords είναι ότι οι εταιρείες πληρώνουν για τις διαφημίσεις μόνο όταν ο επισκέπτης κάνει κλικ πάνω τους· αυτό προσφέρει στις εταιρείες ένα εξαιρετικά οικονομικό μέσο ψηφιακού μάρκετινγκ αν έχει φυσικά γίνει σωστός σχεδιασμός.

54. Ορίστε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό.
Αν και το Google AdWords είναι μια υπηρεσία pay-per-click, θα πρέπει πάλι να ορίσετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό για τις διαφημίσεις σας· αυτό αποτρέπει περιστατικά όπου θα λάβετε ένα υψηλότερο αριθμό κλικ απ’ότι σας επιτρέπει η οικονομική σας ευχέρεια.
55. Σιγουρευτείτε ότι οι διαφημίσεις σας είναι λειτουργικές.
Κάθε διαφήμιση στο Google AdWords πρέπει να είναι αυτό που λέμε «clickable»·αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, δεδομένου ότι η υπηρεσία είναι «pay-per-click», αλλά αξίζει να το τονίσουμε. Όταν κάνετε κλικ, η κάθε διαφήμιση πρέπει να περιλαμβάνει ένα σχετικό link με μία από τις ιστοσελίδες της εταιρείας σας, είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή την αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας. Εαν δεν περιληφθούν links στις διαφημίσεις σας τότε η πλοήγηση προς στο προϊόν ή την ιστοσελίδα σας θα γίνει πιο δύσκολη και σίγουρα θα χάσετε πιθανές μετατροπές.
56. Η διαφήμιση είναι σχετική με την αντίστοιχη σελίδα προορισμού της;
Το περιεχόμενο της διαφήμισής σας αντιστοιχεί με τη σελίδα στην οποία παραπέμπονται οι επισκέπτες όταν κάνουν κλικ; Αν όχι, θα χρειαστούν μετατροπές. Οι σελίδες προορισμού πρέπει να παρέχουν στους επισκέπτες όλες τις σχετικές πληροφορίες που χρειάζονται για το διαφημιζόμενο προϊόν.
57. Μην ξεχνάτε ότι η Google ανταμείβει τις σελίδες με “Υψηλό Δείκτη ποιότητας”.
Σε κάθε διαφήμιση στο Google δίνεται μια «Βαθμολογία Ποιότητας» με βάση τα ακόλουθα χαρακτηριστικά της διαφήμισης: σχετικότητα και ενδιαφέρον, ποσοστό click-through, συνάφεια με τη σελίδα προορισμού και η προηγούμενη απόδοση του λογαριασμού σας. Γιατί στόχος μας η υψηλή βαθμολογία; Η Google θέλει οι επισκέπτες να μένουν ευχαριστημένοι απο τις διαφημίσεις της, γι’αυτό στα άτομα με υψηλή βαθμολογία θα δωθεί καλύτερη τοποθέτηση στο AdWords σε σελίδες και, συνεπώς, περισσότερη επισκεψιμότητα.
58. Κάλεσμα για δράση.
Μια διαφήμιση στο Google μπορεί μεν να προσφέρει στο κοινό το πιο περιγραφικό και καλογραμμένο περιεχόμενο στο κόσμο, αλλά, αν δεν ωθεί τον αναγνώστη να κάνει κάτι, απλούστατα, θα αγνοηθεί απο όλους τους επισκέπτες. Το μυστικό για ένα επιτυχημένο διαφημιστικό μήνυμα είναι η σαφήνεια και η επιβλητικότητα. Στο τέλος κάθε περιγραφής, καλέστε τους αναγνώστες να κάνουν κάτι.
59. Συμπεριλάβετε επεκτάσεις προώθησης.
Η διαφήμισή σας στο Google AdWords μπορεί επίσης να περιλαμβάνει επεκτάσεις προώθησης, οι οποίες προσφέρουν επιπλέον πληροφορίες για την επιχείρησή σας. Αυτές οι επεκτάσεις μπορεί να προστεθούν αυτόματα αν η Google αποφασίσει ότι αυτό θα βοηθήσει τη διαφημιστική καμπάνια σας, και εάν η κατάταξη της διαφήμισής σας (Ad Rank) είναι αρκετά υψηλή. Οι επεκτάσεις αυτές είναι δωρεάν για τις επιχειρήσεις.

Σαν dreamweaver.gr σε όλα μας τα πακέτα κατασκευής ιστοσελίδων παρέχουμε και ένα αριθμό εμφανίσεων στις λέξεις κλειδιά της επιθυμίας του πελάτη αφενός για να δώσουμε ένα μικρό push τις πρώτες ημέρες “κυκλοφορίας” του ιστοτόπου και αφετέρου να εισάγουμε τον πελάτη μας στην διαδικασία του ψηφιακού – internet marketing η οποία είναι το αμέσως επόμενο στάδιο μετά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας αφού web site χωρίς επισκέπτες είναι μια ιστοσελίδα άνευ νοήματος. Όπως δεν έχει νόημα ένα φυσικό μαγαζί χωρίς επισκέπτες – αγοραστές το αυτό ισχύει και για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα γιαυτό και στα πακέτα μας κατασκευής eshop σαν dreamweaver.gr έχουμε εισάγει την διαφήμιση ως ζωτικό και αναπόσπαστο μέρος της δημιουργίας του.

Το επόμενο άρθρο μας αφορά το internet και τις δημόσιες σχέσεις σε αυτό.

Για την DreamWeaver.Gr

Θανάσης Δαβαλάς