Dreamweaver.Gr
  • Αρχική
  • Κατασκευή Ιστοσελίδων
  • Κατασκευή eshop
    • Ετοιμα πακετα e shop
    • Δημιουργία Facebook eshop
    • Κατασκευή Ηλεκτρονικού Φαρμακείου
  • Διαφήμιση στο Internet
    • Διαφήμιση στο facebook
    • Διαφήμιση στο google
    • Διαφήμιση στο Instagram
    • Προβολή
    • Internet Marketing
    • Πολιτική Διαφήμιση | Εκλογές 2019
    • Διαχείριση Social Media
  • Προώθηση Ιστοσελίδων
  • GDPRΤι πρέπει να κάνω – Κόστος
    • GDPR τι είναι | GDPR Ελλάδα
  • Συμβουλευτική
    • Δημιουργία startup
  • InSights
    • Video
  • Εκπαίδευση
    • Σεμινάριο GDPR | Εκπαίδευση GDPR
    • Σεμινάριο SEO
    • Σεμινάρια ecommerce ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Ποιοι είμαστε
    • Portfolio
    • Επικοινωνία
    • Τρόποι Πληρωμής
    • Email υποστήριξης
  • Κέντρο Απορρήτου
  • Menu
  • Rss
  • Twitter
  • Facebook
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Linkedin
  • Vimeo
  • Instagram
  • Youtube
  • Soundcloud
Social Media, Διαφήμιση στο internet, Καινοτομία στο διαδίκτυο, Προώθηση ιστοσελίδων

Διαφήμιση και facebook. Αλλαγές στον αλγόριθμο

Διαφήμιση και facebook. Αλλαγές στον αλγόριθμο

Πώς η τελευταία ενημέρωση αλγορίθμου του Facebook θα επηρεάσει τους Marketers;

edgerank-descriptionΤο Facebook αποφάσισε – καλώς ή κακώς – πως τα posts από φίλους θα λαμβάνονται περισσότερο υπόψη στο News Feed σε σχέση με τα posts από τρίτους όπως εκδότες ειδήσεων, brands και άλλοι, των οποίων οι σχέσεις με τους χρήστες του Facebook είναι πιο αδύναμες.

Η προβλέψιμη αντίδραση των εκδοτών – η επιβίωση των οποίων εξαρτάται όλο και περισσότερο από την ελεύθερη διακίνηση των μηνυμάτων τους στο Facebook – είναι απογοήτευση, φόβος και σύγχυση.

Όπως έγραψε ο Farhad Manjoo στους New York Times,

“Παρόλο που είναι διατυπωμένο στην αδιάφορη γλώσσα του επιχειρηματικού δελτίου τύπου, το μήνυμα του εγγράφου συγκλόνισε τους πάντες στον κλάδο των media. Σύμφωνα με αυτές τις αξίες, το Facebook έχει έναν μοναδικό βασικό στόχο και δεν είναι οι ειδήσεις. Το Facebook είναι κυρίως για να σας λέει τα νέα των φίλων σας και της οικογένειάς σας.”

Οι κοινωνικές απώλειες από την απόφαση του Facebook ενδέχεται να είναι πολύ έντονες, προειδοποίησε ο Casey Newton, γράφοντας στην The Verge (μια έκδοση που έχει υποστεί σοβαρή απώλεια κίνησης, σαν συνέπεια των προηγούμενων αλλαγών αλγορίθμου στο news feed του Facebook):

“Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ενώ το Facebook είναι αφοσιωμένο να κάνει τους χρήστες να νιώθουν ενημερωμένοι, δεν ενδιαφέρεται αν στην πραγματικότητα είναι στην ενημερωμένοι ή όχι. Η εταιρία ρωτάει άτομα, τα οποία μαθαίνουν τα νέα από το Facebook, αν νιώθουν ενημερωμένοι από ιστορίες, για παράδειγμα, άλλα δεν τους νοιάζει να δουν τι γνώση έχουν αποκτήσει… το ιδανικό News Feed οφείλει να προσφέρει περισσότερα από απλώς μια θολή αίσθηση ικανοποίησης ότι είστε περισσότερο “ενημερωμένοι.” Στην πραγματικότητα θα πρέπει, να σας κάνει αρκετά εξυπνότερους σχετικά με τι συμβαίνει στον κόσμο γύρω σας.

Βέβαια, “το να κάνει του ανθρώπους εξυπνότερους ” δεν είναι δουλειά του Facebook: άλλωστε, η νομική του ευθύνη είναι απέναντι στους μετόχους του και η μοίρα των εκδοτών, η οποία εξαρτάται από την κίνηση με βάση τις συστάσεις δεν είναι πρωτεύον μέλημά του. Αν ήταν, δεν θα μείωνε την απήχηση των εκδοτών κατά 42% τους τελευταίους 5 μήνες.

Αλλά ας προσπεράσουμε την ερώτηση – όσο σημαντική και να είναι – για την επίδραση της αλλαγής του αλγορίθμου στους εκδότες και γενικά στην κοινωνία.

Ας συζητήσουμε τί συνέπεια θα έχει για τους marketers που χρησιμοποιούν το Facebook για διαφημιστικούς σκοπούς.

Τί σημαίνει αυτό για τους marketers

Τα Brands – όπως και οι εκδότες – είναι οι χαμένοι τις υπόθεσης από αυτή την αλλαγή. Εκτός από αυτούς που έχουν υιοθετήσει στρατηγικές social media influence marketing κάτι που μας χαροποιεί ιδιαιτέρως στην DreamWeaver.Gr. Μια επίσκεψη στο dreamweavermediagroup.gr θα σας δώσει την απάντηση για την χαρά μας όπως και για τις χρησιμοποιούμενες από εμάς στρατηγικές.

Όπως και οι εκδότες, θα χρειαστεί είτε να πληρώσουν για να εμφανιστούν τα μηνύματά τους είτε να καταφέρουν να δημιουργήσουν νέες φόρμες περιεχομένου, τις οποίες είναι πιο πιθανόν να κάνουν share φίλοι οποιουδήποτε χρήστη Facebook. Αυτό ίσως σημαίνει:

  1. Υπερ-εξατομικευμένο περιεχόμενο που στοχεύει στον κάθε χρήστη του Facebook – Ειδησεογραφικοί οργανισμοί και brands δεν έχουν δημιουργήσει ποτέ τέτοιο περιεχόμενο, αλλά θα μπορούσαν, με την εφαρμογή της κατάλληλης τεχνολογίας.
  2. Διαδραστικό περιεχόμενο που εξαρτάται από τα share για να είναι ολοκληρωμένο – Ένα παράδειγμα θα ήταν μια διαδραστική δημοσκόπηση ή οτιδήποτε άλλο θα έκανε κάποιον να το στείλει και σε άλλον.
  3. Περιεχόμενο που περιλαμβάνει ένα συγκεκριμένο αμειβόμενο κίνητρο. – Για παράδειγμα, κουπόνια ή εκπτωτικές προσφορές “για όσους πατήσουν μέσα στα επόμενα πέντε λεπτά”. Ωστόσο, τέτοιου είδους περιεχόμενο είναι ακριβό αν χρησιμοποιείται σε μεγάλη κλίμακα…
  4. “Στρατηγικές για Like ” – Οι οποίες όπως και οι “Στρατηγικές για Links” δίνουν κίνητρο στους χρήστες του Facebook να προωθούν μηνύματα με αντάλλαγμα κρυφές αποζημιώσεις. Τέτοιες στρατηγικές – απαραίτητες τώρα μιας και οι φίλοι είναι οι νέοι φύλακες των μηνυμάτων – πιθανόν να παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης του Facebook και ίσως να είναι και παράνομες σύμφωνα με τους υπάρχοντες κανονισμούς της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου. Αλλά τέτοιοι αποτρεπτικοί παράγοντες ποτέ δεν έχουν φοβίσει τους marketers.

Βέβαια, τίποτα δεν διαρκεί για πάντα στο Facebook και η διοίκησή του μπορεί να αποφασίσει να αποσύρει αυτή την απόφαση αν τα δεδομένα (ειδικά τα έσοδα και τα δεδομένα αλληλεπίδρασης χρηστών) υπονοούν ότι έχει αρνητική επίδραση στον τρόπο συμπεριφοράς, τον οποίο θέλει να ενθαρρύνει το Facebook.

Αλλά η πιο σοβαρή ερώτηση είναι αν η συμπεριφορά που θέλει το Facebook να προωθήσει είναι καλή ή κακή γενικά για την κοινωνία, ειδικά με την έμμεση διατύπωση της ότι οι χρήστες του Facebook είναι πιο ευτυχείς να βλέπουν περιεχόμενο που – ενώ ίσως να είναι “αυθεντικό” ακόμα και “οικείο” επειδή προέρχεται από φίλους – τους αποθαρρύνει να βγαίνουν από τις φιλτραρισμένες με αλγόριθμο “φούσκες” τους για να αναζητήσουν πληροφορίες που μπορούν να τους κάνουν πραγματικά πιο ενημερωμένους πολίτες.

Αυτή η ερώτηση δεν μπορεί να απαντηθεί εδώ, αλλά σίγουρα θα είναι υπό συζήτηση καθώς τα πλήρη αποτελέσματα αυτής της μαζικής αλλαγής θα αρχίσουν να εξαπλώνονται, προκαλώντας μεταξύ άλλων μια περαιτέρω μείωση απήχησης για εκδότες ειδήσεων, των όποιων η αποστολή είναι (ας ελπίσουμε) να δημιουργήσουν μια πιο αντικειμενική γνώση – όχι απλώς υποκειμενικά θετικά συναισθήματα- στο ευρύ κοινό.

Μπορείτε να δείτε τις προτάσεις μας για διαφήμιση στο facebook ή γενικότερα για την προώθηση της ιστοσελίδας σας

Για την dreamweaver.gr

Θανάσης Δαβαλάς

 

 

9 Ιουλίου 2016/by newdream
Tags: Social Media Influencer, διαφήμιση & προβολή στο internet, διαφήμιση στο facebook, διαφήμιση στο internet, διαφήμιση στο διαδίκτυο
Share this entry
  • Share on Facebook
  • Share on Twitter
  • Share on Google+
  • Share on Pinterest
  • Share on Linkedin
  • Share on Tumblr
  • Share on Reddit
  • Share by Mail
https://www.dreamweaver.gr/wp-content/uploads/2016/07/facebook-algorithm.jpg 349 620 newdream https://www.dreamweaver.gr/wp-content/uploads/2019/08/dreamweaver_logo_sm1.png newdream2016-07-09 22:49:412016-07-09 22:49:41Διαφήμιση και facebook. Αλλαγές στον αλγόριθμο
You might also like
Πολυκαναλικό μάρκετινγκ για eshop
Social Media και Οργανικό SEO - 2016
Niche Marketing. MySize.Gr case
101 βήματα για ψηφιακό marketing- Μέρος 7ο – Internet και δημόσιες σχέσεις
Κορονοϊός και Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Influencer Marketing & eshop
Eshop Υποστήριξη Πελατών Εξυπηρέτηση πελατών σε eshop
Ανταγωνισμός eshop. Μελέτη
xpornplease pornjk porncuze porn800 porn600 tube300 tube100 watchfreepornsex

Η φιλοσοφία μας

Με το διαδίκτυο με χαμηλό κόστος μπορείτε να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα και παρουσία στα social media για να την προωθήσετε. Αυτό όμως θα σας κάνει μια ακόμη μέλισσα που κινείται και βουίζει σαν τις υπόλοιπες μέλισσες. Το μήνυμα σας θα χαθεί μέσα σε ένα βοητό.Δυο πράγματα θα σας ξεχωρίσουν . Το πρώτο είναι να έχετε να πείτε ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ και το δεύτερο αυτή να μπορέσει να ακουστεί. Αυτό κάνουμε εμείς για εσάς και αυτή αποτελεί την ειδοποιό διαφορά και φιλοσοφία μας.

Τελευταία Άρθρα

  • Τι είναι το SEO 22 Ιανουαρίου 2021
  • ΕΣΠΑ eshop 30 Δεκεμβρίου 2020
  • wordpress τι είναι 10 Δεκεμβρίου 2020
  • Σχεδιασμός eshop | Σχεδιασμόσ eshop 7 Δεκεμβρίου 2020
  • Web Design 2021 9 Νοεμβρίου 2020

Στοιχεία Επικοινωνίας

Λεωφ.Παπάγου 92 &  Ευθ.Κλάδου 5 ,Ζωγράφου
210 74 84 84 5
s@dreamweaver.gr

Υπεύθυνος Παραγωγής

Athanassios Davalas

2001-2020 DreamWeaver.Gr
  • Rss
  • Twitter
  • Facebook
  • Pinterest
  • Tumblr
  • Linkedin
  • Vimeo
  • Instagram
  • Youtube
  • Soundcloud
  • Όροι Χρήσης & Πολιτική Εμπιστευτικότητας
  • Πολιτική απορρήτου & συμμόρφωση GDPR
  • Αίτηση αποστολής έκθεσης / διαγραφής Προσωπικών Δεδομένων (Αρ.15 και Αρ.17 – GDPR)
  • Δήλωση Cookies
Διαφήμιση και Ψυχολογία Διαφήμιση στο internet δύναμη του linkedin και του slideshare Ανακαλύψτε τη δύναμη του linkedin και του slides...
Scroll to top
This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Cookie settingsΑΠΟΔΟΧΗ
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled

Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.

Non-necessary

Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.