Διαδικτυακό Marketing. Τα 10 κορυφαία πλεονεκτήματα του το 2017
Η εποχή κατά την διάρκεια της οποίας, μόνο οι κορυφαίες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνταν στο διαδικτυακό μάρκετινγκ έχει περάσει προ πολλού. Ήρθε η ώρα να μάθετε τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing το 2017!
Τώρα, το διαδικτυακό marketing είναι πολύ πιο αποδοτικό οικονομικά, περιλαμβάνει τα πάντα, είναι εύκολο στον χειρισμό και στην υλοποίηση ενώ μπορείτε και εσείς να υλοποιήσετε μόνοι σας ένα μεγάλο μέρος της εξειδικευμένης δουλειάς που απαιτείται , η οποία παλιότερα απαιτούσε ανάθεση σε έναν εξωτερικό συνεργάτη. Φυσικά αντιλαμβάνεστε ότι η ανάθεση της διαφήμισης σας στο internet σε ειδικούς και η αποτελεσματικότητα τους δεν μπορεί να αντισταθμιστεί από τις όποιες φιλότιμες δικές σας προσπάθειες. Η διαφορά ερασιτέχνη ακόμα και ενός ταλαντούχου με ένα επαγγελματία του χώρου θα είναι διακριτή όπως και σε όλους τους τομείς της επαγγελματικής δραστηριότητας εξάλλου.
Αυτό δίνει ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες σε επιχειρήσεις μικρής αλλά και μεγάλης κλίμακας, έτσι ώστε να βελτιώσουν τις πωλήσεις τους με αποτελεσματικό τρόπο.
Το διαδικτυακό marketing το 2017, αναπτύσσει ταχύτατα την παρουσία και την σπουδαιότητα του. Σήμερα, η προσοχή ολόκληρου του κόσμου εστιάζεται στο διαδίκτυο. Άτομα οποιασδήποτε ηλικίας, εθνικότητας και κοινωνικής θέσης συνδέονται στο διαδίκτυο, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο, για να διοχετεύσουν εκεί τις προσωπικές, επαγγελματικές ή επιχειρηματικές τους δραστηριότητες.
Αυτό κάνει το διαδικτυακό marketing ένα απαραίτητο εργαλείο της σύγχρονης εποχής, το οποίο πρέπει να χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, οι έμποροι και οι επιχειρηματίες για να βελτιώσουν την βάση των πελατών τους, το εύρος του μάρκετινγκ τους, την παραγωγή leads και την μετατροπή τους και τελικά να αυξήσουν τα έσοδα τους και να βελτιστοποιήσουν το εμπορικό τους όνομα.
Για να κατανοήσετε την αυξανόμενη σπουδαιότητα του διαδικτυακού marketing όπως αυτή διαφαίνεται μέσα στο 2017 απλά συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου.
Ρόλος του LinkedIn στο διαδικτυακό μάρκετινγκ. Ένας νέος βασικός παίκτης κάνει την εμφάνιση του
“Στο πρώτο τρίμηνο του 2017, υπάρχουν περισσότεροι από 500+ εκατομμύρια ακόλουθοι, σε αντίθεση με τους 32 εκατομμύρια του 2009.”
Το μεγαλύτερο μέρος των ειδικών δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο – και σταδιακά, οι οργανισμοί οι οποίοι γίνονται επιτυχημένοι, είναι αυτοί που γνωρίζουν πώς να χρησιμοποιούν κατάλληλα το διαδίκτυο κατάλληλα.
Ένας μεγάλος αριθμός ανεξάρτητων επιχειρηματιών με τους οποίους συναναστρέφομαι, είναι ιδιαίτερα περίεργοι με το διαδικτυακό marketing, παρόλα αυτά, δεν ξέρουν πως μπορεί να τους βοηθήσει να επεκτείνουν τις επιχειρήσεις τους. Πολλοί από αυτούς παρατηρούν μικρότερη ανταπόκριση από τις διαφημίσεις τους στα παραδοσιακά μέσα, όπως οι ημερήσιες εφημερίδες και τα διαφημιστικά έντυπα, και θέλουν να βρουν καλύτερες μεθόδους για να αποκτήσουν μεγαλύτερο μέρος της αγοράς.
Το διαδικτυακό marketing είναι το μέσο το οποίο μπορεί να τους βοηθήσει να επεκτείνουν την επιχείρηση τους και να απολαύσουν μεγαλύτερα κέρδη.Εδώ είναι τα 10 κορυφαία πλεονεκτήματα του διαδικτυακού μάρκετινγκ τα οποία μπορούν να βελτιστοποιήσουν την εξωστρέφεια και τις πωλήσεις μια επιχείρησης
Τα 10 Κορυφαία Πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing
1.) ΕΥΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ- ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ Η ΕΚΤΑΣΗ
Πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing
1. Φτάστε ένα μεγαλύτερο εύρος πιθανών πελατών
2. Λάβετε γρήγορα και πιο σταθερά αποτελέσματα
3. Αποκτήστε καλύτερο βαθμό ανταπόκρισης
4.Δίνει μακροπρόθεσμη δημοσιότητα
5.Ελαχιστοποιεί τον ανταγωνισμό
6.Δίνει το πλεονέκτημα της προσωπικής επαφής
7.Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη από τους καταναλωτές
8.Αυξημένη αναγνωρισιμότητα
Το πρώτο από τα πολλά πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing είναι η δυνατότητα να διαφημίσετε την επιχείρηση σας πέρα από τα όρια της περιοχής σας, και να στοχεύσετε σε περισσότερους πελάτες για καλύτερα αποτελέσματα. Το διαδίκτυο σας επιτρέπει να συνδεθείτε με άτομα από όλον τον κόσμο ταυτόχρονα. Δεν χρειάζεται να είσαστε εκεί, και δεν χρειάζεται να ταξιδέψετε, αφού το διαδικτυακό marketing σας επιτρέπει να είστε σε ένα μέρος και να έχει η επιχείρηση σας παγκόσμια ανταπόκριση απλά με την χρήση του υπολογιστή σας.
• Τίποτα δεν είναι πιο επιτακτικό για τους επιχειρηματίες και τους διαφημιστές από το να μπορεί να φτάσει η επιχείρηση τους σε μια ευρεία βάση με πιθανούς πελάτες, και με το διαδικτυακό marketing, οι επιχειρήσεις είναι προσβάσιμες σε εκατομμύρια διαδικτυακούς πελάτες.
• Η επιχείρηση σας επιτυγχάνει παγκόσμια παρουσία μέσω των διαφορετικών τεχνικών διαδικτυακού marketing, όπως η προώθηση μέσω email, η διαφήμιση σε blog/περιεχόμενο, το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η πληρωμή ανά κλικ (pay-per-click) και άλλα. Η διαφήμιση στο Google μέσω του Google AdWords και η διαφήμιση στο facebook αποτελούν πλέον ένα τολμούμε να πούμε παραδοσιακό τρόπο marketing και βασικό συστατικό στοιχείο κάθε ενέργειας διαδικτυακού marketing
• Οι πιθανοί πελάτες γίνονται προβάδισμα το οποίο μετατρέπεται τελικά σε πελάτες οι οποίοι σας βοηθούν να αυξήσετε τα κέρδη σας. Καθώς η επιχείρηση σας αυξάνει την ανταπόκριση της στο διαδίκτυο, προσελκύει περισσότερους πιθανούς πελάτες, παράγει περισσότερα leads και διασφαλίζει περισσότερα κέρδη.
• Στο σημείο που ο αριθμός των πιθανών πελατών εκτινάσσεται, έχετε ανοίξει την πόρτα για περισσότερους πελάτες και συμφωνίες, και λαμβάνετε περισσότερες επιστροφές από τις επενδύσεις σας, κάτι το οποίο είναι οπωσδήποτε ο αντικειμενικός σκοπός κάθε επιχείρησης.
2.) ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΣΡΑΜΟΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Ενώ με τις συμβατικές μεθόδους μάρκετινγκ, ελπίζετε να δουν την διαφήμιση σας άτομα τα οποία χρειάζονται τις υπηρεσίες που προσφέρετε, με το διαδικτυακό μάρκετινγκ, προσελκύετε στοχευόμενους πελάτες, οι οποίοι χρειάζονται αυτό που έχετε. Το καλύτερο είναι, ότι δεν χρειάζεται να είστε εκεί για να κάνετε μια συμφωνία αφού αυτό θα το κάνει το διαδικτυακό marketing με έναν καλά αυτοματοποιημένο και στοχευμένο τρόπο.
• Ένα από τα πιο σημαντικά σημεία του διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα να φροντίζει ένα μεγάλο αριθμό πελατών και αγοραστών ταυτόχρονα, κάτι που ονομάζεται πολυδιεργασία (multitasking).
• Αφού το γενικό πλαίσιο του ψηφιακού διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι αποδοτικό, μπορούν να γίνουν τεράστιες ποσότητες αγορών και προσφορών μέσα στον τομέα του μάρκετινγκ σας, χωρίς να μειώνεται η ικανοποίηση του κάθε πελάτη.
• Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing είναι η συνέχεια του. Η διαφήμιση περιεχομένου σε ιστότοπους και διαδικτυακά περιοδικά παραμένει λειτουργική και η προσπάθεια να συνεχίσετε να προωθείτε την επιχείρηση σας χρόνια μετά την διαφημιστική σας εκστρατεία για το σχετικό περιεχόμενο δεν είναι αναγκαία.
• Η διαφήμιση στα E-books παράγει viral αποτελέσματα σε μεγάλες αποστάσεις μετά την δημιουργία της. Για παράδειγμα, αν διεξάγετε μια διαδικτυακή καμπάνια για να αυξήσετε την κίνηση στον ιστότοπο σας, η εναπομένουσα δύναμη του διαδικτυακού marketing παραμένει ισχυρή για χρόνια μετά από την διακοπή της καμπάνιας.
3.) ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΜΕ ΜΙΑ 24/7 ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Για να είστε επιτυχημένοι στην συνωστισμένη από προσφορές αγορά, πρέπει να δημιουργήσετε και να κρατήσετε μια εποικοδομητική αναγνωρισιμότητα έτσι ώστε να διασφαλίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Εκτός από τις καθημερινές σας συζητήσεις και από την αξιοποίηση των συνεργασιών σας με τους πιστούς σας πελάτες, η αποτελεσματική διαδικτυακή εμφάνιση είναι το πιο σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ που μπορεί να έχει μια επιχείρηση.
Ένας ιστότοπος που ανανεώνεται συχνά, με προσεκτικά διαμορφωμένο και εντυπωσιακό περιεχόμενο που διατηρεί το ενδιαφέρον των πελατών, είναι βασικό για να δείχνει πως υποστηρίζετε και προσφέρετε τα καλύτερα κίνητρα στους πελάτες σας. Η προώθηση μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης περνάει μέσα από την δημιουργία θελκτικού και χρήσιμου για τους αναγνώστες – πελάτες περιεχομένου, Τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing, το διασφαλίζουν αυτό αποτελεσματικά και επιπλέον, αφήνουν την διαφημιστική σας καμπάνια ενεργή 24/7 με αντίστοιχη αποδοτικότητα.
• Με τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing, δεν περιορίζεστε από τις ώρες εργασίας, ούτε πρέπει να σκεφτείτε έξτρα πληρωμές στο προσωπικό σας. Η τοπική ή παγκόσμια διαφορά ώρας δεν επηρεάζει την προσβασιμότητα ή ανταπόκριση των διαδικτυακών διαφημιστικών καμπανιών.
• Οποιαδήποτε ώρα κάποιος ανοίγει τον υπολογιστή του και συνδέεται στο διαδίκτυο, η τάση του να δει την διαφημιστική σας καμπάνια είναι υψηλότερη από τις παραδοσιακές διαφημιστικές καμπάνιες που δεν διεξάγονται στο διαδίκτυο.
• Με τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing, οι πιθανοί πελάτες βλέπουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας με την δική τους ευκολία, όποτε θελήσουν– χωρίς βιασύνη, απειλές για κλείσιμο μαγαζιών, κτλ. Οι διαδικτυακές αγορές δεν γνωρίζουν από χρονικούς περιορισμούς. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου που συνοδεύτηκε από πλήθος κατασκευών eshop στο διαδίκτυο ξεκίνησε από φυσικά μαγαζιά που επιθυμούσαν να εξυπηρετήσουν περαιτέρω χρονικά το υπάρχον πελατολόγιο τους
4.) ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ MARKETING ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ & ΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ
Για να διοχετεύσετε μια καμπάνια διαδικτυακού marketing, χρειάζεστε ένα μικρό αρχικό κεφάλαιο. Μπορείτε να ξεκινήσετε με μια προώθηση σε blog, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαφήμιση με email, με μικρότερη επένδυση σε σχέση με τις παραδοσιακές διαφημιστικές μεθόδους, οι οποίες περιλαμβάνουν τα έξοδα από – τη γη, το κεφάλαιο, την δουλειά και τον επιχειρηματία. Αυτά δεν είναι απαραίτητα σε διαδικτυακές διαφημίσεις, οι οποίες σημαίνουν μειωμένο κόστος δημιουργίας, δημοσίευσης και διαφήμισης, αφού δεν απαιτούνται χρήματα για το προσωπικό και την απόκτηση εγκαταστάσεων και εκπροσώπων.
Η συμβατική προώθηση εκτός διαδικτύου όπως οι ημερήσιες εφημερίδες, το ραδιόφωνο, η τηλεόραση και τα πανό μπορεί να κοστίζουν αρκετά, ενώ απαιτείται ένα μικρό ποσοστό αυτών των χρημάτων για την διαφήμιση μέσω πληρωμής ανά κλικ στο Facebook, στην Google και σε άλλους οργανισμούς Pay per Click .
• Το αρχικό κόστος για το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι απλά ένα μικρό μέρος από τα πολλά χρήματα που κοστίζουν η τηλεόραση, οι τηλεφωνικοί κατάλογοι και οι ραδιοφωνικές διαφημίσεις. Για παράδειγμα, μπορείτε να πάρετε μια δωρεάν δημοσίευση στο Google Local, η οποία θα είναι το ίδιο επιτυχημένη σε σύγκριση με μια εξωφρενική διαφήμιση σε τηλεφωνικούς καταλόγους.
• Επιπλέον, ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις χρησιμοποιούνται για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, η χρήση μιας καμπάνιας διαδικτυακού μάρκετινγκ με τον καλύτερο τρόπο μπορεί να διασφαλίσει μακροχρόνια επιτυχημένα αποτελέσματα.
• Μπορείτε επίσης να κάνετε οικονομία με την διαδικτυακή διαφήμιση με Pay per Click, με την οποία μπορείτε εύκολα να δοκιμάσετε διαφορετικά πράγματα με ελάχιστους διαφημιστικούς όγκους μέχρι να καταλήξετε στην τεχνική που θέλετε, και μετά από αυτό να επεκτείνετε τις δαπάνες σας, αφού θα έχετε την εγγύηση θετικών επιστροφών.
• Το διαδικτυακό marketing είναι σχετικά εύκολο και απλό. Μπορείτε να ορίσετε την δική σας καμπάνια διαδικτυακού marketing όποτε θέλετε. Για παράδειγμα το μάρκετινγκ με email, μια διαδικασία που θεωρείται μια από τις καλύτερες διαφημιστικές διαδικασίες, μπορεί να ρυθμιστεί σε λίγες μόνο ώρες.
5.)ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΙΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Οι έξυπνες επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι κάθε δευτερόλεπτο και κάθε ευρώ μετράει στον δρόμο για την επιτυχία. Σαν επιχειρηματίας αν γνωρίζετε ότι οι τεχνικές μάρκετινγκ που δεν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο δεν είναι επικερδείς, το πιο πιθανό είναι να μην τις συνεχίσετε.
Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για το διαδικτυακό marketing. Οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν αναλυτικά δεδομένα για να μάθουν περισσότερα για τα ενδιαφέροντα των πελατών τους και για το πώς να τους προσελκύσουν. Αυτό θα βοηθήσει να βελτιώσουν την θέση τους, ενώ ταυτόχρονα θα τους εξοικονομήσει χρόνο και χρήματα.
Όταν βάζετε μια διαφήμιση σε μια ημερήσια εφημερίδα ή περιοδικό, μπορεί να είναι δύσκολο να έχετε πρόσβαση σε άμεσες συμφωνίες και οι πωλήσεις τους να επηρεάσουν τις πωλήσεις σας. Με τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing, μπορείτε να ακολουθήσετε και να εντοπίσετε τα πάντα, μέσα από λεπτομερή διαγράμματα τα οποία περιγράφουν την ανάπτυξη της δραστηριότητας, την αύξηση της κίνησης, τις μετατροπές των leads και των συμφωνιών από τις δικές σας συγκεκριμένες προσπάθειες αναζήτησης μάρκετινγκ.
Η αξιοποίηση δωρεάν εργαλείων ανάλυσης στατιστικών όπως το Google Analytics θα σας βοηθήσει να μετρήσετε την επιτυχία των δικών σας καμπανιών διαδικτυακού μάρκετινγκ. Είναι εύκολο να υπολογίσετε τις επιστροφές από την επένδυση σας στις καμπάνιες διαδικτυακού marketing, έτσι μπορείτε να αναλύσετε την φαινομενική αξία που δημιουργείται από τις καμπάνιες σας. Ένας έλεγχος στο διαδικτυακό marketing σας βοηθάει να αντιληφθείτε πόσα καλά αποδίδουν τα σχέδια σας στα πλαίσια του.
• Ένα άλλο σημαντικό όφελος από την χρήση διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι η δύναμη της εύκολης και αποτελεσματικής αυτοματοποίησης.
• Στα παραδοσιακό μάρκετινγκ εκτός διαδικτύου, οι διαφημιστές χρειάζεται να προσλάβουν τα καλύτερα χέρια για διαφορετικές αναθέσεις, ενώ το διαδικτυακό marketingέχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες που εξοικονομούν χρόνο.
• Τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing προσφέρουν την δυνατότητα να μηχανογραφήσετε ή να αυτοματοποιήσετε απόλυτα το κάθε μέρος της επιχείρησης σας.
• Μπορείτε να βρείτε εύκολα τα καλύτερα εργαλεία για τις δικές σας καμπάνιες διαδικτυακού marketing, τα οποία θα αυτοματοποιήσουν την καμπάνια σας με βάση τους στόχους που έχετε θέσει, έτσι ώστε να καταναλώσετε την ενέργεια σας φέρνοντας σε πέρας κάποια άλλη επιχειρηματική σας δραστηριότητα.
6.) ΙΣΧΥΡΟ ΣΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΕ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΠΑΡΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Το πόσο μπορεί μια διαδικτυακή προσπάθεια, να στοχεύσει και να μετρήσει την αντίδραση από συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες, είναι εκπληκτικό σε σχέση με τους επιχειρηματίες που χρησιμοποιούν πιο παραδοσιακά μέσα διαφήμισης. Νέα διαδικτυακά εργαλεία και πλατφόρμες διαδικτυακής διαφήμισης, σας επιτρέπουν να εστιάσετε λεπτομερώς σε κάθε συγκεκριμένη πληθυσμιακή ομάδα αγοραστών. Πιο συγκεκριμένα, στην περίπτωση που πρέπει να στοχεύσετε σε νέους ηλικίας 16-30, θα χρειαστείτε μια μεθοδολογία διαδικτυακού μάρκετινγκ για να έρθετε σε επαφή μαζί τους εκεί που περνούν τον περισσότερο χρόνο τους, δηλαδή στο διαδίκτυο.
• Με την διαδικτυακή διαφήμιση δεν χρειάζεται να περιμένετε εβδομάδες για να δείτε σημαντική ενίσχυση στην επιχείρηση σας. Με μια επί πληρωμή προσπάθεια διαδικτυακού μάρκετινγκ, μπορείτε να δείτε αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο. Κάτι που σας δίνει την ώθηση να ρυθμίσετε την καμπάνια του μάρκετινγκ, έτσι ώστε να πετύχετε τα αποτελέσματα που πάντα θέλατε.
• Στην περίπτωση που το διαδικτυακό σας marketing δεν είναι λειτουργικά εφικτό, η συνεχής παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο θα σας επιτρέψει να βρείτε που ακριβώς η καμπάνια του μάρκετινγκ δεν πάει καλά.
• Το διαδικτυακό marketing είναι απίστευτα βολικό καθώς περιλαμβάνει εύκολη προσβασιμότητα, και οι καταναλωτές δεν χρειάζεται να πληρώσουν τίποτα για να σας συναντήσουν οπουδήποτε στον κόσμο. Αυτό εξαλείφει το κόστος μεταφοράς για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών εκτός συνόρων.
• Η παράδοση αντικειμένων μπορεί να εντοπιστεί διαδικτυακά και οι πελάτες μπορούν να κατεβάσουν μηχανογραφημένα αντικείμενα με ένα μόνο κλικ, κάτι που επιτρέπει στο διαδικτυακό marketing να διασφαλίζει την καλύτερη εμπειρία προς τους πελάτες.
7.) ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΑ FOLLOW UPS ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ
• Είναι μια τυπική πρακτική στην παραδοσιακή αγορά να δίνουν οι έμποροι τις επιχειρηματικές τους κάρτες στους πελάτες μετά την συμφωνία. Τις περισσότερες φορές οι πελάτες, σε τέτοιες περιπτώσεις, ξεχνούν που τοποθετούν τις κάρτες και μόνο όταν παραστεί ανάγκη και πάλι για τέτοιου είδους υπηρεσία, αρχίζουν να αναζητούν την κάρτα και πάλι. Με το διαδικτυακό marketing, μπορείτε εύκολα να πάρετε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των αγοραστών αλλά και των πιθανών πελατών. Μπορείτε να ξεκινήσετε μάρκετινγκ με follow-up σε πιθανούς πελάτες, μέσω αυτόματων απαντητικών email και στην συνέχεια να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική σχέση μετά την ολοκλήρωση της πώλησης με τους ήδη υπάρχοντες αγοραστές σας.
• Τα email δίνουν κερδοφόρα δεδομένα για το αντικείμενο που αγοράστηκε, τις σχετικές εκπτώσεις και τα κουπόνια τα οποία είναι προσβάσιμα από διαφορετικά εμπορεύματα και υπηρεσίες, εξοικειώνοντας συνεπώς τους πελάτες με νέα αντικείμενα.
• Η διαδικτυακή δικτύωση ανοίγει δρόμους για να συνδεθείτε αξιόπιστα με τους πελάτες σας, κάνοντας τους το εκτιμώμενο σας κοινό. Επιπλέον, αφού οι αντικειμενικοί σας πιθανοί πελάτες είναι συχνά μόνοι ενώ παίρνουν τις αποφάσεις τους για τις αγορές τους στο διαδικτυακόmarketing, είναι δύσκολο να επηρεαστούν από την επιρροή άλλων.
• Ένα από τα ιδιαίτερα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing είναι η απόκτηση και η οργάνωση άμεσων απαντήσεων σε ερωτήματα και αμφιβολίες που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, και βοηθούν στην διασφάλιση καλύτερων υπηρεσιών κάτι που οδηγεί τελικά στην βελτιστοποίηση της επιχείρησης σας.
8.) ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΕΤΕ ΣΕ ΑΓΟΡΕΣ
Η εφαρμογή εργαλείων για τα αναλυτικά στοιχεία του διαδικτυακού μάρκετινγκ θα σας επιτρέπει να ελέγχετε τον ρυθμό μετατροπής και ανάλογα να βελτιώνετε το σχέδιο μάρκετινγκ το οποίο έχετε. Το μάρκετινγκ που βασίζεται στο διαδίκτυο κάνει τα πάντα ικανοποιητικά και επιτρέπει σε μικρές εταιρείες να μπαίνουν στο ανταγωνισμό στον τομέα του μάρκετινγκ, κάτι το οποίο παλιότερα ήταν μόνο για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις που μπορούσαν να διαθέσουν τεράστια ποσά για διαφημιστικούς λόγους.
Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε την επιστροφή της επένδυσης σας στις καμπάνιες διαδικτυακού μάρκετινγκ τις οποίες έχετε κάνει, και σας βοηθάει να τις προσαρμόσετε τέλεια ανάλογα με τον στόχο και τα αποτελέσματα τα οποία έχετε θέσει.
• Στα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing περιλαμβάνεται και η στόχευση των διαφημίσεων με βάση πολλούς παράγοντες όπως το φύλο, η ηλικία, η τοποθεσία, τα ενδιαφέροντα και τα χόμπι.
• Η διαφημιστική καμπάνια αλλά και αυτή του μάρκετινγκ μπορεί να προσαρμοστεί φιλτράροντας αυτούς τους δημογραφικούς παράγοντες. Μπορούν επίσης να συνδυαστούν δύο ή περισσότεροι παράγοντες ανάλογα με την αγορά στην οποία στοχεύετε.
• Μπορείτε επίσης να αποφασίσετε να στοχεύσετε την διαφήμιση σας σε γυναίκες ηλικίας 22-35 στην Ελλάδα ή σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου για ένα συγκεκριμένο προϊόν ή τοποθεσία, ενώ μπορείτε να στοχεύσετε σε μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους για μια άλλη υπηρεσία.
• Η στόχευση μπορεί να είναι υπερβολικά δύσκολη ,αν όχι αδύνατη, στις παραδοσιακές μεθόδους προώθησης όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά και οι εφημερίδες. Ενώ στο διαδικτυακό marketing, μπορείτε να διοχετεύσετε αποτελεσματικά καμπάνιες ανάλογα με τον στόχο τον οποίο έχετε θέσει, χρησιμοποιώντας εργαλεία για την συμπεριφορά των αναλυτικών στατιστικών διαφημιστικά δίκτυα με Pay per Click.
9.) ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗ, ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Τα οφέλη του διαδικτυακού marketing είναι πολύ ανώτερα από το παραδοσιακό συμβατικό μάρκετινγκ όσον αφορά την εξατομίκευση, την εκτέλεση συναλλαγών και την συλλογή δεδομένων. Ένας μεγάλος αριθμός πελατών μπορεί να εξυπηρετηθεί ταυτόχρονα με βάση τα συγκεκριμένα ενδιαφέροντα τους όπως αυτά φαίνονται από την White List τους, τα προηγούμενα αντικείμενα τα οποία αγόρασαν, τις διευθύνσεις IP, τις σελίδες που επισκέφτηκαν, τα cookies, κτλ.
Άλλες μέθοδοι για εξατομίκευση είναι έρευνα απόψεων, μελέτες, στόχευση με βάση την γεωγραφική θέση, κτλ. Αυτό διευκολύνει τους διαδικτυακούς καταναλωτές έτσι ώστε να μείνουν συνδεδεμένοι μαζί σας και να αποκτήσουν τα επιθυμητά προϊόντα τους με εύκολο τρόπο.. Το φιλτράρισμα προϊόντων είναι ένα ακόμα αποτελεσματικό παράδειγμα της εξατομικευμένης διαδικτυακής υπηρεσίας.
• Η διαδικτυακή συναλλαγή εκτελείται εύκολα με υπηρεσίες ψηφιακής πληρωμής, οι οποίες είναι αποτελεσματικές στην διασφάλιση άμεσης εκτέλεσης σε όλα τα είδη συναλλαγών με τον πιο ασφαλή τρόπο.
• Στο διαδικτυακό marketing όλες οι διαδικασίες επεξεργασίας πληρωμής και συναλλαγής εκτελούνται από μια τρίτη υπηρεσία επεξεργασίας πληρωμής για παράδειγμα το Paypal.
• Τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing περιλαμβάνουν επίσης την ευκολία στην συλλογή δεδομένων από τους πελάτες, κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα με λογισμικό καταγραφής και εργαλεία αυτοματοποίησης.
10.) ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ & ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΕΡΔΗ- ΣΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
Η διαφοροποίηση είναι πολύ σημαντική για την επισήμανση και την διαφήμιση της επιχείρησης σας προς μελλοντικές προοπτικές. Αυτό σημαίνει αξιοποίηση πολλών παραλλαγών της στρατηγικής σας για να φτάσετε τις προοπτικές και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Τα πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing κάνουν αυτήν την διαφοροποίηση ευκολότερη καθώς αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης αλλά και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, μπορείτε εύκολα να το κάνετε μέσα από διαφορετικά κανάλια όπως ενδεικτικά.
• Pay per Click μηχανή αναζήτησης ή Μάρκετινγκ Στα Κοινωνικά Μέσα.
• Καμπάνιες για την βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης κάνοντας ανάθεση σε έναν ειδικό για την βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης, ο οποίος θα μπορεί να βελτιστοποιήσει τον ιστότοπο σας και να διασφαλίσει περισσότερη κίνηση
• Παρομοίως, για μάρκετινγκ περιεχομένου, έχετε επιλογές όπως επιχειρηματικά blogs, περιεχόμενο σε landing page, e-books, lead magnets, cheat sheets και πολλά άλλα κανάλια για να βελτιώσετε την ανταπόκριση της διαφήμισης της επιχείρησης σας.
• Αυτό βοηθάει τις επιχειρήσεις να διοχετεύσουν τις καμπάνιες του μάρκετινγκ με πιο συμπεριληπτικό τρόπο, διασφαλίζοντας καλύτερη ανάπτυξη και περισσότερα κέρδη.
Ρόλος των διαδικτυακών leads στην επιχειρηματική ανάπτυξη
Έχουμε επίσης ανακαλύψει ότι οι ρυθμοί ανάπτυξης μιας επιχείρησης ανεβαίνουν μαζί το εύρος των leads που δημιουργήθηκαν στο διαδίκτυο. Οι επιχειρήσεις που παρήγαγαν 40 με 59% των leads στο διαδίκτυο ανέπτυξαν τέσσερις φορές τον ρυθμό σε σχέση με αυτούς που δεν το έκαναν.
Συμπεράσματα
Στις μέρες μας, αν διευθύνετε μια επιχείρηση εκτός διαδικτύου, τα Πλεονεκτήματα του διαδικτυακού marketing μπορούν εύκολα να την ανεβάσουν στο επόμενο επίπεδο εύκολα, δημιουργώντας μια βελτιστοποιημένη διαδικτυακή παρουσία για την επιχείρηση σας μέσα από:
• Κοινωνική διαφήμιση ( social media )
• Καμπάνιες Μάρκετινγκ με Email
• Καμπάνιες Μάρκετινγκ Περιεχομένου
• Pay per Click Διαφημιστική Αναζήτηση
• Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα
κ.α.
Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να έχετε ειδική γνώση των πλεονεκτημάτων του διαδικτυακού marketing, ή να προσλάβετε επαγγελματίες στην ομάδα σας, οι οποίοι να έχουν πιστοποίηση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ αλλά κυρίως γνώση της αγοράς και των τελευταίων τεχνολογιών που υπάρχουν σε αυτό,
Στην dreamweaver.gr θα χαρούμε να μας καλέσετε στο 210 77 13 284 για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας .
Για την dreamweaver.gr
Θανάσης Δαβαλάς