Δημιουργία eshop τι χρειάζεται

Τι πρέπει να ξέρετε σχετικά με την δημιουργία ενός eshop

Δημιουργία eshop τι χρειάζεται: Την περίοδο της οικονομικής κρίσης πολλοί λόγοι οδήγησαν στο να δημιουργηθούν πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα ( e-shops) . Η δραματική μείωση των πωλήσεων σε πολλά φυσικά καταστήματα που οδήγησε τους ιδιοκτήτες να αναζητήσουν νέες αγορές, εκτός αυτής της φυσικής τους παρουσίας, η ανεργία που οδήγησε πολλούς νέους ανθρώπους να ξεκινήσουν μια διαδικτυακή επιχειρηματική πρωτοβουλία είναι μόνο κάποιοι από αυτούς .

Η κρίση που βιώνουμε έχει και αυτή σαν αποτέλεσμα να ξεφυτρώνουν πολλά καινούργια eshop / ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία προσπαθούν να ξεπεράσουν τους περιορισμούς της μετακίνησης.

Για την επίδραση του κορωνοιού στο ηλεκτρονικό εμπόριο μπορείτε να διαβάσετε άρθρο μας εδώ και για την επίδραση του στο Amazon με ειδική αναφορά για την χώρα μας εδώ.

Το άρθρο αυτό έχει σαν στόχο να δώσει μια πρώτη εικόνα για του τι χρειάζεται προκειμένου να σπάσετε το φράγμα της μετακίνησης και να δημιουργήσετε το δικό σας eshop

Κατοχύρωση ενός domain name:  Το πρώτο βήμα ξεκινά από την διαδικτυακή σας διεύθυνση. Είτε επιλέξετε ένα .gr domain name ( π.χ. το δικό μας είναι το dreamweaver.gr ) είτε κάποιο σε κατάληξη .com ή .net το μόνο που απαιτείται είναι αυτό να είναι διαθέσιμο / ελεύθερο προς κατοχύρωση.

Αν σκοπεύετε να δραστηριοποιηθείτε κυρίως στην ελληνική αγορά προτιμήστε ένα domain name σε κατάληξη .gr . Θα σας ευνοήσει σε όλες τις προσπάθειες σας για προώθηση της ιστοσελίδας σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης γιατί το κοινό που απευθύνεστε απαντά στο Google.gr το οποίο εμφανίζει διαφορετικά αποτελέσματα από ότι

π.χ. το Google Ιταλίας (google.it ) ή το Google Γαλλίας ( google.fr) που δίνει έκαστο προτεραιότητα σε αποτελέσματα στην γλώσσα του και στην τοποθεσία φιλοξενίας  και δραστηριοποίησης του eshop

Γιαυτό ακόμα και αν το eshop σας θα φιλοξενηθεί στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό παίζει ρόλο στην σειρά εμφάνισης του eshop σας στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

Αντιλαμβανόμαστε σε αυτό το σημείο ότι θα θέλατε ένα domain name που να σας ευνοεί σε όλα τα επίπεδα. Δεν γίνεται και όποιος σας το ισχυριστεί είτε δεν γνωρίζει είτε , ακόμη χειρότερα, χαϊδεύει τα αυτιά σας με θελκτικές ανακρίβειες.

Άλλη μια περίπτωση που θα πρέπει να κάνετε θυσίες είναι η επιλογή του domain name. Εκτός και αν έχετε ένα πολύ ισχυρό brand name το οποίο είναι ΗΔΗ γνωστό στο διαδίκτυο , κάτι ιδιαίτερα σπάνιο, θα πρέπει να επιλέξετε μια φράση κλειδί που να είναι το πρώτο ενδιαφέρον σας.

Ένα αληθινό παράδειγμα. Πελάτης μας ενδιαφέρεται να δραστηριοποιηθεί στον χώρο του business coaching αλλά και των συγγενικών χώρων του personal coaching , nlp coaching . executive coaching . Με ένα domain name που να εμπεριέχει μια από αυτές τις λέξεις θα καταφέρει σε αυτήν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στις προσπάθειες μας για αναρρίχηση στις πρώτες 10 θέσεις της google σε αυτή την φράση κλειδί (δεν αρκεί μόνο αυτό φυσικά) .

Τι θα γίνει με τις άλλες φράσεις; Θα δημιουργήσουμε εσωτερικές σελίδες που θα περιέχουν αυτές τι φράσεις κλειδιά. Το “βαρύ χαρτί” όμως κάθε ιστοσελίδας / e-shop είναι η πρώτη του σελίδα .

Πως θα γίνει η επιλογή; Σίγουρα όχι εμπειρικά αλλά ούτε και με όπλα την διαίσθηση και μόνο την εμπειρία σας στον χώρο. Όταν έχεις δεδομένα ( big data ) από την Google και το Facebook το τι και πως το αναζητούν οι χρήστες θα βασιστείς σε αυτά και θα ακολουθήσεις τις καλύτερες δυνατές πρακτικές για να επιτύχεις την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα γιατί αυτή ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.

Απολύτως απαραίτητο λοιπόν να έχει γίνει ένα business plan για το eshop σας και με οδηγό και γνώμονα τα πορίσματα του να κινηθείτε.  Όταν ξέρεις που πας θα φτάσεις στον προορισμό σου. Αλλιώς το ένστικτο , ακόμα και οι γενικότερες γνώσεις δεν συνιστούν ΓΝΩΣΗ. Γιαυτό δεν λέμε εξάλλου ότι ένας άνθρωπος μπορεί να έχει γνώσεις αλλά δεν έχει γνώση;

Η  κατοχύρωση του domain name μπορεί να γίνει τόσο στο εταιρικό σας ΑΦΜ όσο και στο προσωπικό στην περίπτωση που δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα κάποια επιχειρηματική δραστηριότητα. Δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα στην μετέπειτα επιχειρηματική σας δραστηριότητα αρκεί να είστε ένας εκ των εταίρων της επιχείρησης.

Το δεύτερο σημείο είναι η επιλογή της πλατφόρμας πάνω στην οποία θα δημιουργηθεί το eshop σας.

Στην dreamweaver.gr συνήθως προτείνουμε την λύση του OpenCart  γιατί διαθέτει μια σειρά χαρακτηριστικών όπως ευκολία διαχείρισης, ταχύτητα φόρτωσης το οποίο το καθιστούν ιδανική επιλογή για ένα eshop.

Δεν περιοριζόμαστε όμως σε αυτό . Έχουμε δημιουργήσει πληθώρα καταστημάτων / eshops βασισμένα σε πλατφόρμες όπως το cs-cart, το magento, το prestashop αλλά φυσικά και την ιδιαίτερα δημοφιλή επιλογή του wordpress με την χρήση woocommerce

Εξαρτάται πάντα από τις ανάγκες του πελάτη. π.χ. άν έχει ένα σύστημα erp για να διασυνδέσει με το eshop του και υπάρχει έτοιμη πλατφόρμα σύνδεσης με κάποια πλατφόρμα eshop δεν θα επιμείνουμε στο opencart αλλά θα προτιμήσουμε την βέλτιστη οικονομικά και πρακτικά λύση για τον πελάτη μας. Όχι αυτή που εξυπηρετεί εμάς.

Να φοβάστε τον κατασκευαστή της μιας πλατφόρμας (γιατί αυτή μόνο ξέρει) όπως και τον άνθρωπο του ενός βιβλίου. Θα σας οδηγεί εκεί που μπορεί και όχι εκεί που σας συμφέρει.

Ακολούθως θα επιλέξουμε ένα σχεδιαστικό πρότυπο στο οποίο θα  αλλάξουμε τα χρώματα με αυτά της αρεσκείας μας, τις εικόνες , θα περάσουμε τα κείμενα μας , θα δημιουργήσουμε το λογότυπο μας . Με λίγα λόγια όλα τα συστατικά στοιχεία του θα αλλαχθούν.

Τι θα μείνει; Η δομή η οποία θα είναι η βάση πάνω στην οποία θα ξεκινήσουμε εντός ενός 24ώρου κυριολεκτικά να χτίζουμε το eshop σας. Από την πρώτη ημέρα εσείς θα μπορείτε να καταχωρείτε τα προϊόντα σας και τις κατηγορίες και υποκατηγορίες πάνω στις οποίες αυτά θα στέκονται .

Μια τυπική δενδροειδής δομή όπου τα κλαδιά είναι οι κατηγορίες σας και τα φύλλα επάνω σε αυτά τα προϊόντα σας. Παράλληλα εμείς θα σας εκπαιδεύουμε στο διαχειριστικό κομμάτι του eshop του οποίου το σημαντικότερο και καθημερινό κύριο τμήμα της ενασχόλησης σας με το eshop σας είναι η καταχώρηση / ενημέρωση των προϊόντων και η διαχείριση των παραγγελιών σας.

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να ρίξετε μια ματιά στο pdf μας που αναλύουμε εκτενώς τα βήματα για την κατασκευή του eshop σας και τα πακέτα κατασκευής που σας προτείνουμε κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο που ακολουθεί prosfora-eshop-2020

Ειδικά για τα πακέτα μας που περιλαμβάνουν διαφημιστικές ενέργειες στο διαδίκτυο μπορείτε να δείτε ποιες είναι αυτές ακριβώς στον σύνδεσμο που ακολουθεί eshop-optimization-1990

Διαβάζοντας αυτά τα δυο pdf με την σειρά που τα παραθέσαμε , είναι σίγουρο ότι θα εκμαιεύσετε πολλές χρήσιμες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν ιδιαίτερα στην έρευνα αγοράς που κάνετε.

Μια έρευνα που ΠΡΕΠΕΙ να κάνετε και μην θεωρήσετε αλαζονικό εκ μέρους μας αν πούμε ότι ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ αυτή την έρευνα έχοντας την πεποίθηση ότι θα καταλήξετε να συνεργαστείτε με εμάς επιλέγοντας μας μέσα από μια σειρά εξαιρετικών συναδέλφων που θα βρείτε στον χώρο της κατασκευής ιστοσελίδων 

Η αυτοπεποίθηση μας πηγάζει από την συνεχή παραμονή στην αγορά από το 2001 . Επιβιώσαμε της μεγάλης κρίσης βοηθώντας τους πελάτες μας να την ξεπεράσουν και αυτοί. Ότι κάναμε στην προηγούμενη κρίση θα κάνουμε και σε αυτή. Ότι πρέπει και απαιτείται .

Προτού σας μιλήσουμε όμως για δυο σημαντικά κομμάτια λειτουργίας του eshop σας που είναι τα μεταφορικά / παραδόσεις και η αποδοχή πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών σε συνεργασία με κάποιο τραπεζικό ίδρυμα ή μέσω άλλων φορέων όπως το PayPal , η Viva Payments και άλλοι πρέπει να μιλήσουμε για το νομικό / διαδικαστικό κομμάτι της εταιρείας σας

Διαδικαστικά στοιχεία για την επιχείρηση / eshop  σας

Αν έχετε ήδη μια εταιρεία και εκδίδεται  κάποιο τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών ή κάποια απόδειξη από ταμειακή μηχανή νομικά είστε έτοιμος να ξεκινήσετε. Παρότι θα χρειαστεί , ενδεχομένως , ο λογιστής σας να δηλώσει την έναρξη του eshop , μια διαδικασία απλής δήλωσης, αν στα πακέτα που θα στέλνετε υπάρχει η αντίστοιχη απόδειξη που θα δίνατε και στο φυσικό σας κατάστημα είστε πλήρως καλυμμένος.

Η Εφορία ενδιαφέρεται να της αποδίδετε τον ΦΠΑ και τον φόρο που σας αναλογεί.  Είστε απλά έτοιμος να ξεκινήσετε ουσιαστικά.

Δυο μόνο βήματα θα χρειαστείτε. Να επικοινωνήσετε με μια εταιρεία courier για να σας δώσει ένα πίνακα μεταφορικών βάσει βάρους και απόστασης ο οποίος θα περαστεί στο eshop σας και θα υπολογίζει αυτόματα τα μεταφορικά στις παραγγελίες των πελατών σας βάσει βάρους και τόπου παράδοσης.

Το επόμενο βήμα είναι να απευθυνθείτε σε κάποια τράπεζα για να δέχεστε πληρωμές μέσω πιστωτικών καρτών. Προτιμήστε την τράπεζα με την οποία ήδη συνεργάζεστε παρότι να ξέρετε ότι γραφειοκρατικοί λόγοι απαιτούν  μια περίοδο τουλάχιστον 15 εργάσιμων ημερών από την στιγμή που θα κάνετε την αίτηση.

Για πιο γρήγορα μπορείτε να προτιμήσετε την υπηρεσία viva payments  όπου όλα τα βήματα γίνονται ηλεκτρονικά και είναι σαφώς πιο γρήγορη η διεκπεραίωση τους.

Για όσους θέλουν να ξεκινήσουν ένα eshop με έδρα το σπίτι κάντε κλικ στον προηγούμενο σύνδεσμο και εκεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται για κάποιον που επιθυμεί τώρα να ξεκινήσει επιχειρηματική δραστηριότητα στο διαδίκτυο.

Εκεί αναλύουμε μια σειρά ζητημάτων τα οποία θα βρουν ιδιαίτερα χρήσιμα τόσο υπάρχοντες επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν ένα eshop παράλληλα με την φυσική τους επιχείρηση όσο και άνθρωποι που θέλουν τώρα να ξεκινήσουν την δραστηριοποίηση τους στον χώρο. Τα θέματα οπού αναλύουμε σε αυτό είναι τα ακόλουθα:

1) Η έδρα της επιχείρησης

2) Ορισμός επιχειρηματικής δραστηριότητας

3) Προμηθευτές

4) Εταιρίες ταχυμεταφορών (courier)

5) Σύμβουλοι Marketing και Σύμβουλοι GDPR

6) Κατασκευή Eshop

7) Προώθηση ιστοσελίδας

7.1 Marketplaces (skroutz, bestprice κ.α.)

7.2 Διαφήμιση στην Google

7.3 Διαφήμιση στο facebook / Διαφήμιση στο InstaGram

8. Ηλεκτρονικό Κατάστημα νομοθεσία

9. Ηλεκτρονικό Κατάστημα Φορολογία / Φορολογία eshop

Φυσικά θα βρείτε μια σειρά άρθρων στο blog μας που αφορούν την κατασκευή eshop κάνοντας κλικ εδώ

Θα χαρούμε να μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 για να συζητήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες σας και να συζητήσουμε όχι μόνο θέματα κατασκευής και προώθησης του eshop σας αλλά για το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται για την δημιουργία ενός eshop.

Το μεγάλο μας πλεονέκτημα είναι ότι αναλαμβάνουμε από το Α ως το Ω την υπόθεση δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος