Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας(On-Site Search Engine Optimization)

Το On-site SEO (search engine optimization που μπορείτε να κάνετε μέσα στη σελίδα σας) γνωστό επίσης και ως προώθηση ιστοσελίδων είναι κεντρικής σημασίας για οποιαδήποτε ψηφιακή εκστρατεία μάρκετινγκ, καθώς η ιστοσελίδα σας είναι το επίκεντρο του διαδικτυακού περιεχόμενού σας και το μέρος όπου πραγματικά θα πάρετε μετατροπές (conversions). Όλα τα άλλα μέρη της ψηφιακής καμπάνιας σας – από ιστολόγια εως μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή εισερχόμενα links – πάντα διοχετεύονται πίσω στην πραγματική ιστοσελίδα σας, γί’αυτό είναι καίριας σημασίας να είναι εξαίσια.
31. XML sitemap.
Ένα XML sitemap είναι ίσως ένα από τα πιο θεμελιώδη βήματα για τη δημιουργία μιας εκστρατείας ψηφιακού μάρκετινγκ. Ένα XML sitemap υποβάλλεται σε μεγάλες μηχανές αναζήτησης όπως τη Google και περιέχει πληροφορίες σχετικά με όλες τις ιστοσελίδες του δικτυακού σας χώρου, γεγονός που καθιστά πιο αποτελεσματική την αναζήτηση και εξεύρεση του περιεχομένου σας. Μια ιστοσελίδα που μπορεί να ανιχνευτεί εύκολα έχει, συνεπώς, μεγάλες πιθανότητες για υψηλή κατάταξη SERP.
32. Χρησιμοποιήστε δυναμικά meta tags που καλούν τον αναγνώστη να «αναλάβει δράση».
Τα meta tags είναι απόσπασμα του κειμένου που εμφανίζεται κάτω από το link της ιστοσελίδας της εταιρείας σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων. Για να αποφευχθεί από το να αποκοπεί το κείμενο, τα meta tags δεν πρέπει να είναι περισσότερο από 155 χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένων των διαστημάτων. Θα πρέπει επίσης να προσφέρει στους αναγνώστες μια συνοπτική περιγραφή του τι μπορεί να βρεθεί στην ιστοσελίδα σας. Τα meta tags θα πρέπει επίσης να βελτιστοποιηθούν για να περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά για κατάταξη της επιχείρησής σας και να καλούν τους αναγνώστες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.
33. Δημιουργήστε links.
Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας περιλαμβάνει διασύνδεση μεταξύ των σελίδων, χρησιμοποιώντας κείμενο που έχει βελτιστοποιηθεί με λέξεις-κλειδιά για υψηλή κατάταξη. Εάν ένα link κατευθύνει τους επισκέπτες στην σελίδα σας για προϊόντα ενδυμασίας ανδρών, το κείμενο για αυτό το link θα πρέπει να περιλαμβάνει μία από τις λέξεις-κλειδιά για τη σελίδα ενδυμασίας ανδρών. Το γνωστό ως backlink
34. Αποτελεσματικές ετικέτες τίτλου και επικεφαλίδες.
Χρησιμοποιήστε ετικέτες τίτλου (title tags) που είναι μέχρι 60 χαρακτήρες και περιλαμβάνουν το όνομα της εταιρείας σας, εαν απομένουν χαρακτήρες. Η επικεφαλίδα θα πρέπει επίσης να είναι σχετικά σύντομη και ακριβής, και, όπως και ένας τίτλος, πρέπει να περιλαμβάνει λέξεις ή φράσεις κλειδιά. Εκεί στοχεύουμε ότι το πιο σημαντικό. Όχι όλες τις λέξεις κλειδιά που θα επιθυμούσαμε.
35. Βελτιστοποίηση γραφικών για ταχύτερο χρόνο φόρτωσης.
Ο αργός χρόνος φόρτωσης σίγουρα θα αποφέρει υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης στην ιστοσελίδα σας. Για να σιγουρευτείτε οτι η σελίδα σας φορτώνει γρήγορα, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας δεν καταλαμβάνουν πολύ χώρο·η μείωση ανάλυσης μιας εικόνας ή η χρήση συμπίεσης αρχείων, zip, συχνά λύνει εύκολα το πρόβλημα. Η κατασκευή ιστοσελίδων όπως υποψιάζεστε ήδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ένα γραφιστικό αποτέλεσμα. Προτιμήστε για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας μια εταιρεία που μπορεί να αναλάβει όλο το πακέτο ( φιλοξενία – δημιουργία – συντήρηση – προώθηση ιστοσελίδας) για έναν απλό λόγο. Γνωρίζει όλη την διαδρομή που ακολουθεί ένα site προς την επιτυχία του και όχι μόνο ένα κομμάτι του όσο καλή και αν αυτή είναι ενδεχομένως σε ένα τμήμα. Όλα αυτά αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία
36. Δημιουργήστε δυναμικό περιεχόμενο ιστοσελίδων με λέξεις-κλειδιά.
Όπως έχουμε προαναφέρει, το δυναμικό περιεχόμενο ιστοσελίδων πρέπει να είναι κατατοπιστικό, καλογραμμένο, και να περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά. Το περιεχόμενο που παρουσιάζεται στις σελίδες του διαδικτυακού σας χώρου θα πρέπει επίσης να είναι τουλάχιστον 200-300 λέξεις και να περιέχουν πρωτότυπο περιεχόμενο· τα διπλά αντίγραφα περιεχομένου υπόκεινται σε τιμωρία. Η Google θα τιμώρήσει επίσης τις σελίδες που πλημμυρίζουν απο λέξεις-κλειδιά, γι’αυτό βεβαιωθείτε οτι οι λέξεις και φράσεις κλειδιά περιλαμβάνονται λιτά και είναι πραγματικά σχετικές με το περιεχόμενο σε μια σελίδα ή τη σελίδα με την οποία συνδέεται.
37. Image alt tags
Κάθε εικόνα που περιλαμβάνεται στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να συνοδεύεται με την κατάλληλη ετικέτα alt που περιγράφει την εικόνα με λίγα λόγια. Μπορεί να περιλαμβάνει μια λέξη-κλειδί, αλλά η ετικέτα πρέπει να εξακολουθεί να είναι σχετική με την εικόνα που περιγράφεται. Θεωρείστε αυτές τις περιγραφές ως αναγκαιότητα, αντί για μέσο βελτίωσης της ιστοσελίδας. Δείτε το παράδειγμα με την φωτογραφία του άρθρου αυτού.
38. Επιλέξτε τον διακομιστή φιλοξενίας προσεκτικά.
Η υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων έχει σημασία, λόγω του ότι το είδος φιλοξενίας που θα επιλέξει η εταιρεία σας μπορεί είτε να εμποδίσει ή να βελτιώσει το χρόνο φόρτωσης, την ταχύτητα και τη διαθεσιμότητα του δικτυακού σας χώρου. Όλα αυτά τα στοιχεία επηρεάζουν την εμπειρία του χρήστη και την κατάταξή σας στη Google. Μια εταιρεία φιλοξενίας που δίνει έμφαση στον τομέα αυτό καθώς και στην υποστήριξη ιστοσελίδων – συντήρηση ιστοσελίδων είναι η Hoster.Gr.
39. Κάντε την πλοήγηση της ιστοσελίδα σας πιο εύκολη και διαισθητική
Η δομή μιας ιστοσελίδας είναι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που καθορίζουν την μακροπρόθεσμη επιτυχία της. Για να σιγουρευτείτε ότι οι επισκέπτες μπορούν γρήγορα και αποτελεσματικά να πλοηγήσουν σε μια ιστοσελίδα, πρέπει να δημιουργήσετε μια ιεραρχία που περιλαμβάνει μεταξύ 5 και 10 κύριες σελίδες, υπο τις οποίες οι επισκέπτες μπορούν να εντοπίσουν πιο συγκεκριμένες υποσελίδες. Αυτές οι κύριες σελίδες πιθανότατα θα προσελκύσουν τη περισσότερη κίνηση της ιστοσελίδας, γι’αυτό σιγουρευτείτε ότι έχουν βελτιστοποιηθεί με λέξεις-κλειδιά και έχουν δημιουργηθεί είτε με CMS ή HTML (και τα δύο είναι «φιλικά» προς μηχανές αναζήτησης για ευρετηρίαση του περιεχοµένου και προς τους επισκέπτες).
40. Google Analytics, Open Tracker, και Omniture.
Στον κόσμο του SEO, τα analytics είναι απαραίτητα. Πώς αλλιώς θα ξέρω αν μια εκστρατεία SEO είναι αποτελεσματική αν δεν έχω πληροφορίες όσον αφορά την κυκλοφορία ή τα ποσοστά μετατροπής; Χρησιμοποιήστε analytics για να καθοδηγήσετε τη στρατηγική SEO της εταιρείας σας, και αν τα συμπεράσματά σας αποκαλύψουν ελλείψεις στους στόχους της εταιρείας σας, η μέθοδος σύγκρισης A/B (A/B testing) μπορεί να καθορίσει πώς να κάνετε βελτιώσεις.
41. Αφαιρέστε όλα τα links που δεν λειτουργούν.
Τα links που οδηγούν τους επισκέπτες σας σε 404 σελίδες θα τους οδηγούν σχεδόν σίγουρα μακρυά από την ιστοσελίδα σας και θα εμποδίσουν τις πιθανότητες της εταιρείας σας από τα να φτάσει ψηλά στη κατάταξη SERP της Google. Κατ’ ακρίβειαν, όταν μια μηχανή αναζήτησης ανιχνεύει μια ιστοσελίδα και συναντά ένα link που δεν λειτουργεί θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα εντελώς. Για να εντοπίσετε αυτά τα δυσλειτουργικά links (ή αυτά που συνδέονται με την ιστοσελίδα σας από άλλους και δεν λειτουργούν πλέον), πρέπει να ελέγχετε συχνά το Webmasters της Google.
42. Προσοχή στις διευθύνσεις URL.
Μια διεύθυνση URL που δεν έχει δημιουργηθεί σωστά μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην αποτελεσματική ανεύρεση απο μηχανές αναζήτησης, υψηλή κατάταξη, και αύξηση της κυκλοφορίας. Αυτός είναι και ο λόγος που κάθε διεύθυνση URL της ιστοσελίδας θα πρέπει να σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι εντός του μέγιστου ορίου των 256 χαρακτήρων, να διαθέτει λέξεις με μόνο μικρούς χαρακτήρες, και να περιλαμβάνει σχετικές περιγραφές με λέξεις-κλειδιά. Τα URL δεν πρέπει να περιέχουν σειρές απο τυχαίους αριθμούς ή κενά, καθώς και όλες οι λέξεις πρέπει να διαχωρίζονται με ενωτικό.
Σε ένα eshop η διαδικασία αυτή κρύβει κινδύνους και ευκαιρίες. Να κερδίσετε πολλές πρωτιές σε τίτλους προιόντων (που ενώ είναι λίγες όταν ο χρήστης τις αναζητά ήδη έχει ανοίξει το πορτοφόλι του δεν κάνει μια γενική έρευνα) ή να χαθείτε στον χαοτικό κόσμο του διαδικτύου που είναι οι δεκάδες χιλιάδες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης του Google εξαιρουμένης φυσικά της πρώτης σελίδας. Ξέρουμε ότι τα πακέτα μας κατασκευής ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πλήρη ως προς αυτή την ανάγκη
Ακολουθεί το ιδιαίτερα βαρύνουσας σημασίας κομμάτι του offsite seo
Για την dreamweaver.gr
Θανάσης Δαβαλάς