Αύξηση πωλήσεων μέσω του eshop σας

Αύξηση των πωλήσεων στην κρίση . Αύξηση πωλήσεων μέσω ιντερνετ. Πως να το επιτύχετε

 

Αύξηση πωλήσεων eshop: Πιθανότατα έχει δει αυξηση πωλησεων στην κριση . Μια κρίση που οδήγησε στην αυξηση πωλησεων μεσω ιντερνετ.  Το μέτρο αξιολόγησης ενός e-shop είναι οι πωλήσεις του εξάλλου. Τι να το κάνεις ένα e-shop που βραβεύτηκε σε διαγωνισμό αισθητικής αλλά δεν έχει επισκεψιμότητα και δεν κάνει πωλήσεις;

Ας δούμε λοιπόν πως μπορούμε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα ενός eshop και πως μετατρέπουμε τους επισκέπτες αυτούς σε πελάτες.

Ανακαλύψτε το μυστικό της μετατροπής των επισκεπτών του ιστότοπου σας σε πελάτες

Μόλις τελειώσετε με τη δημιουργία του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου / e-shop σας και ήδη σκέφτεστε τη μετατροπή των επισκεπτών σε πωλήσεις. Αύξηση πωλήσεων με λίγα λόγια.

Υπάρχουν πολλές επιλογές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας όπως οι  διαφημίσεις μέσω Google Ads  ,  το μάρκετινγκ συνεργατών , η διαφήμιση στο facebook αλλά και σε άλλα social media κ.λπ. για να κερδίσετε από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα / e-shop αυξάνοντας την επισκεψιμότητα του.

Όμως, ο κύριος στόχος σας είναι να κερδίσετε από τις πωλήσεις από την υπάρχουσα επισκεψιμότητα του e-shop σας.

Ωστόσο, η μετατροπή δεν είναι τόσο εύκολη και πρέπει να αρχίσετε να συγκεντρώνετε το κοινό πρώτα.

Όταν προωθείτε τον ιστότοπό σας στα κοινωνικά κανάλια / social media και τους ιστότοπους καταχώρισης επιχειρήσεων, σίγουρα θα αρχίσετε να λαμβάνετε πολλή κίνηση. Ο πραγματικός σας αγώνας δεν αφορά μόνο τη μεταφορά των επισκεπτών στο κατάστημά σας, αλλά και την ποιοτική επισκεψιμότητα.

Προτού όμως ασχοληθούμε με την ποιοτική επισκεψιμότητα ρίξτε μια ματιά σας παρακαλούμε σε αυτό το σύντομο βίντεο και διαβάστε τα σχόλια του. Θα σας φανεί χρήσιμο στην περαιτέρω ανάγνωση και κατανόηση του παρόντος άρθρου.

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

Ποια είναι η ποιοτική επισκεψιμότητα;

Για παράδειγμα, έχετε ένα κατάστημα παιχνιδιών όπου λαμβάνετε πολλούς πελάτες που ρωτούν για φωτισμό παιδικών δωματίων επειδή σε κάποιο κείμενο προϊόντος βρήκε την συγκεκριμένη φράση – κλειδί.

Η ποιοτική επισκεψιμότητα είναι εκείνοι οι πελάτες που έρχονται στο κατάστημα παιχνιδιών σας, οι οποίοι αναζητούν μια ποικιλία παιχνιδιών και είναι πρόθυμοι να τα αγοράσουν. Πρέπει να βελτιστοποιήσετε το κατάστημά σας για να συγκεντρώσετε την επισκεψιμότητα που μπορεί να φέρει πωλήσεις στην επιχείρησή σας.

Η βελτιστοποίηση SEO μπορεί να κάνει θαύματα και είναι ικανή να προσελκύσει τεράστια κίνηση στο κατάστημά σας. Όμως, το ποσοστό μετατροπής του καταστήματός σας εξαρτάται από διαφορετικές μεταβλητές.

Τέτοιες μεταβλητές μπορεί να είναι ο ιστότοπος UI και UX, η κατανόησή σας για τις προσδοκίες των πελατών, η κατηγορία επισκεψιμότητας καθώς και η ποιότητα του περιεχομένου του ιστότοπού σας.

Για αυτό κατά την δημιουργία του e-shop σας τα κείμενα και οι περιγραφές σε αυτό, στις κατηγορίες του, στα προϊόντα του, στις ενημερωτικές σελίδες του όπως φυσικά και οι διάφορες seo “σημάνσεις” (βλ meta tags, meta titles, meta description κλπ)

Εάν έχετε μπερδευτεί σχετικά με τον υπολογισμό του ποσοστού μετατροπής του καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου σας μπορείτε απλά να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τύπο:

Ποσοστό μετατροπής = Συναλλαγές πωλήσεων / Σύνολο περιόδων σύνδεσης ( Conversion rate = Sales Transactions / Total sessions )

Conversion-rate

Το ποσοστό μετατροπών είναι ένας ισχυρός βασικός δείκτης απόδοσης (KPI) για την αξιολόγηση της απόδοσης της επιχείρησής σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αξιολογήσετε τα σκαμπανεβάσματα της επιχείρησής σας με πιο ακριβή και καλύτερο τρόπο.

Ας λύσουμε το μυστικό πίσω από τη βελτίωση του ποσοστού μετατροπών του ηλεκτρονικού καταστήματος / eshop σας.

Κατανοήστε τους πελάτες-στόχους σας

Αυτό μπορεί να ακούγεται πολύ γενικό, αλλά η πώληση ξεκινά ακόμη και πριν ο επισκέπτης φτάσει στον ιστότοπό σας. Γνωρίζετε ήδη πώς να ευχαριστείτε τους πελάτες σας όταν σας επισκέπτονται.

Όμως, πριν από αυτό πρέπει να γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας. Αυτό σας επιτρέπει να κάνετε τις στρατηγικές για να μεταφέρετε ποιοτική επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας.

Για αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό να έχετε κάνει ένα business plan για το e-shop σας το οποίο να εμπεριέχει όλα αυτά τα δεδομένα και συγκεκριμένες συμβουλές αξιοποίησης τους.

Τρόποι κατανόησης του κοινού-στόχου

Αυτές οι ιδέες θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τα δημογραφικά στοιχεία, τη συμπεριφορά και τις προσδοκίες των πελατών. Αυτό σίγουρα θα βελτιώσει τις πιθανότητες μετατροπής πελατών και μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε καινοτομία στην επιχείρησή σας.

Διαχειριστείτε τις προσδοκίες των πελατών σας

Ξέρετε τι περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς; Εάν δεν γνωρίζετε,  μεταβείτε στο Google Analytics και κατανοήστε ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στο κατάστημά σας ή γενικά οι επισκέπτες σας. Μπορείτε να τα καταγράψετε σε ένα χαρτί και να αρχίσετε να τα απαντάτε ένα προς ένα.

Ακολουθούν ορισμένα από τα κοινά ζητήματα που συναντούν οι πελάτες:

UI / UX ιστότοπου: Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ο ιστότοπος είναι η διαδικτυακή πηγή από όπου αλληλεπιδρούν οι πελάτες σας. Τις περισσότερες φορές, μπορεί να υπάρχουν ορισμένα ζητήματα στο UX του ιστότοπου, μπορεί να είναι στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς ή σε άλλες σελίδες με τους σπασμένους συνδέσμους.

Όταν δεν το διορθώσετε, χάνετε τους πελάτες σας καθημερινά. Και, γι ‘αυτό πρέπει να παρακολουθείτε τον ιστότοπό σας και να διορθώσετε τα προβλήματα μόλις υποπέσουν στην αντίληψη σας

Φυσικά κατά την κατασκευή ενός eshop όπως και κάθε web site εξάλλου πρέπει να ακολουθεί πάντα ένας αναλυτικός και ενδελεχής έλεγχος της λειτουργικότητας του.

Ταχύτητα του ιστότοπου: Κανένας από τους πελάτες δεν θα περιμένει λίγα λεπτά για να φορτώσει πλήρως τον ιστότοπό σας, θα φύγει απλώς σε λίγα δευτερόλεπτα. Και γι ‘αυτό πρέπει να βελτιστοποιήσετε όλες τις εικόνες του καταστήματός σας στο Web.

Διαβάστε εδώ να δείτε τι πρέπει να προσέξετε κατά την διαδικασία αυτή . Το άρθρο αυτό αφορά την βελτιστοποίηση ενός wordpress αλλά σε συνδυασμό με το woocommerce αποτελεί μια δημοφιλή πλατφόρμα για την ανάπτυξη ενός e-shop.

Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την ταχύτητα του ιστότοπου και να μην χάνετε πελάτες σαν αποτέλεσμα της αργής φόρτωσης του.

Ποιες είναι οι προκλήσεις;

Σε αντίθεση με ένα φυσικό κατάστημα, έχετε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου / e-shop. Έτσι, όλοι δεν μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας, αλλά μιλούν μέσω του ιστότοπου  σας.  Γι ‘αυτό, είναι κρίσιμης σημασίας , ο ιστότοπός σας να έχει όλες τις απαντήσεις στις ερωτήσεις του.

Το περιεχόμενο του ιστότοπού σας μπορεί να λύσει αυτό το πρόβλημα πιο ευχάριστα. Γι ‘αυτό θα ήταν καλύτερα να προσλάβετε ένα ειδικό στο περιεχόμενο για την προβολή των προϊόντων σας πιο επαγγελματικά.

Ακολουθούν  μερικές χρήσιμες συμβουλές για τη βελτίωση του περιεχομένου του ιστότοπού σας:

Χρησιμοποιήστε λέξεις κλειδιά Apt

Είναι μέρος της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) και μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τους επισκέπτες του ιστότοπού σας. Καταχωρίστε τους όρους αναζήτησης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αναζητήσετε το ίδιο προϊόν που πουλάτε. Αυτό μπορεί να σας δώσει μια καλύτερη κατανόηση της βελτίωσης των επισκεπτών του ιστότοπου.

Για παράδειγμα: Εάν οι πελάτες σας αναζητούν “παπούτσια κάτω των 100”, πρέπει να αναφέρετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στην λίστα προϊόντων και όχι “οικονομικά παπούτσια”. Βελτιστοποιήστε τις καταχωρίσεις σας με τις λέξεις-κλειδιά που αναμένεται να αναζητήσουν οι πελάτες.

Πως θα ξέρετε ποιες είναι αυτές και τι επισκεψιμότητα μπορεί έκαστη να προσφέρει στο e-shop σας όπως και τον βαθνό δυσκολίας εκάστης φράσης – κλειδιού για να επιτύχετε την πολυπόθητη εμφάνιση του eshop σας στην πρώτη σελίδα της Google;

Η προώθηση ιστοσελίδων βασίζεται σε εργαλεία εξειδικευμένα που δίνουν πρόσβαση σε μεγάλα δεδομένα (γνωστά ως big data ) . Όπως και σε άλλους κλάδους έτσι και εδώ στην προώθηση ιστοσελίδων είναι τα εργαλεία που κάνουν τον μάστορα και στην περίπτωση μας τον seo specialist – seo expert

Εκπαιδεύστε τους πελάτες σας

Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου / eshop, έχετε μια τεράστια κατηγορία θεμάτων για να γράψετε. Ξεκινήστε ένα ιστολόγιο που στοχεύει τη θέση της επιχείρησής σας στην αγορά, τονίστε τα σημεία που σας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό και αναδείξτε  τη γκάμα των προϊόντων σας.

Μπορείτε να μοιραστείτε ορισμένα γεγονότα και να επισημάνετε τη χρήση ορισμένων προϊόντων. Αυτό θα βελτιώσει την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, καθώς και τη βάση των αναγνωστών σας.

Θυμηθείτε να προσαρμόσετε τον τόνο που είναι πιο ομιλητικός και ενημερωτικός σε σχέση με το βαρετό, μονότονο και διαφημιστικό ύφος που απαντάται στην μεγάλη πλειοψηφία των ηλεκτρονικών καταστημάτων / eshops .

Μην καυχηθείτε για τις δυνατότητες

Θα ήταν καλύτερα αν εξηγήσετε πώς τα προϊόντα σας μπορούν να ωφελήσουν τους πελάτες σας. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώσετε τους πελάτες σας.

Για παράδειγμα: Αντί να εξηγήσετε ότι το υφασμάτινο υλικό που χρησιμοποιείτε είναι καθαρό βαμβάκι, μπορείτε να εξηγήσετε πώς αυτό θα έδινε απαλή αφή στο δέρμα. Γράψτε το τι έχει να κερδίσει ο πελάτης σας αν επιλέξει το προϊόν σας. Μην κάνετε απλά copy – paste από κάποιο άλλο eshop την περιγραφή των προϊόντων.

Σχεδιάστε μια διοχέτευση πωλήσεων για τη σελίδα προορισμού σας

Όταν ο επισκέπτης σας κάνει ένα βήμα στη μελέτη του προϊόντος σας, αυτός βρίσκεται στη σελίδα προορισμού και έχει περισσότερες πιθανότητες να φέρει μετατροπή στην επιχείρησή σας.
Για να κατανοήσετε καλύτερα το ταξίδι του αγοραστή σας, πρέπει να σχεδιάσετε μια διοχέτευση πωλήσεων για τις σελίδες προορισμού του ιστότοπού σας.

Όταν δημιουργείτε ένα, απλώς αναρωτηθείτε ποιες είναι οι ερωτήσεις που είναι επωφελείς για την περαιτέρω επιχείρησή σας και τι περισσότερο θέλετε να μάθετε για τους πελάτες σας.

Για παράδειγμα, η διοχέτευση πωλήσεων θα έχει τους διαφορετικούς στόχους που θέλετε να επιτύχετε από το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου / eshop.

Αυτό μπορεί να είναι:

  • Αγορά συγκεκριμένων προϊόντων
  • Δημιουργήστε δυνητικούς πελάτες
  • Βελτιώστε τη μετατροπή
  • Επαναλαμβανόμενοι πελάτες:
  • Βελτίωση εσόδων:
  • Λήψη συνδρομητών στο Newsletter κ.λπ.

Σχεδιάστε μια διοχέτευση πωλήσεων

Η διοχέτευση πωλήσεων βοηθά στην καλύτερη αξιολόγηση της διάρκειας και του βαθμού στον οποίο έχετε επιτύχει τους επιχειρηματικούς σας στόχους και πώς μπορείτε να τους βελτιώσετε.

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θέλουν να μάθουν πώς να μετατρέπουν τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες. Εξάλλου στόχος μιας επιχείρησης είναι τα χρήματα.

Καλό είναι να έχετε προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας και σε μια καλή σχέση τιμής και αξίας. Ωστόσο, το να έχετε προϊόντα καλής ποιότητας στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου σας χωρίς δυνητικούς πελάτες δεν θα σας οδηγήσει πουθενά.

Οπότε πρέπει να δημιουργήσετε ένα σύστημα  συλλογής δυνητικών πελατών, ώστε οι υποψήφιοι πελάτες σας να μπορούν να σας ανακαλύψουν και να  επικοινωνήσουν μαζί σας εύκολα.

Εάν υιοθετήσετε τις παραπάνω αλλαγές, θα αξιοποιήσετε στο έπακρο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Μην διστάσετε να μας καλέσετε στο 210 74 84 84 5 ή να μας στείλετε email στο s at dreamweaver dot gr για να ανακαλύψουμε μαζί πως θα επιτύχουμε αύξηση των πωλήσεων στο eshop σας.