DreamWeaver.Gr

Δεν βιοπορίζουμε απλά από το διαδίκτυο. Πιστεύουμε σε αυτό

Κατασκευή ιστοσελίδων 2019. November 14, 2018

Κατασκευή ιστοσελίδων 2019. Τι προβλέπεται να κυριαρχήσει στην κατασκευή ιστοσελίδων το 2019 Το να ε...

περισσότερα...
Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 6ο November 12, 2018

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 6ο Τα εργαλεία σας για την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτηση...

περισσότερα...

Blog

November 8, 2018

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 4ο

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 4ο

Αποστολές σε eshop: Στρατηγικές και Βέλτιστες Πρακτικές

” Το παρών άρθρο αποτελεί μέρος μιας σειράς άρθρων για συμβουλές για όσους σκέφτονται να προχωρήσουν στην κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος και μπορείτε να βρείτε το πρώτο του μέρος κάνοντας κλικ εδώ. ”

Με μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις όπως η Amazon, να προσφέρουν δωρεάν αποστολή, οι άνθρωποι πλέον το αναμένουν. Παρομοίως φυσικά πράττουν και τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, μια μελέτη από την UPS αποκάλυψε ότι το 79% των καταναλωτών θεωρούν ότι τα έξοδα αποστολής ήταν το μεγαλύτερο εμπόδιο τους κατά την online αγορά. Οι άνθρωποι λοιπόν επιθυμούν και θέλγονται από την δωρεάν αποστολή, αυτό είναι προφανές. Αλλά πόση διαφορά κάνει η δωρεάν αποστολή στην απόφαση των ανθρώπων να κάνουν μια αγορά;

Οι έρευνες δείχνουν ότι:

  • Το 93% των ανθρώπων αισθάνεται ότι η δωρεάν αποστολή σε παραγγελίες θα τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα στο διαδίκτυο
  • Το 67% των διαδικτυακών αγοραστών δηλώνουν ότι αγοράζουν αντικείμενα σε ένα κατάστημα αντί στο ίντερνετ για να αποφύγουν τα έξοδα αποστολής
  • Οι παραγγελίες που προσφέρουν δωρεάν αποστολή έχουν αξία κατά μέσο όρο 30% υψηλότερη σε σχέση με εκείνες που χρεώνουν

Αλλά σας παίρνει οικονομικά να προσφέρετε δωρεάν αποστολή χωρίς να διαλύσετε τα περιθώρια κέρδους σας; Αποφασίστε μόνοι σας με αυτά τα 4 βήματα αξιολόγησης:

  1. Ξεκινήστε δημιουργώντας μια γραμμή βάσης

Κάντε τεστ A/B (a/b testing – μια διαδικασία με την οποία συγκρίνουμε δύο   διαφορετικές εκδοχές ενός στοιχείου για κάποιο χρονικό διάστημα και μετρώντας / αποτιμώντας τα αποτελέσματα καταλήγουμε στην καλύτερη επιλογή.)  στις τιμές μετατροπής σας με και χωρίς δωρεάν αποστολή. Αυτό θα αναδείξει τις δυνατότητές σας για ενίσχυση των μετατροπών και των κερδών.

Το a/b testing είναι μια διαδικασία και όρος που συνήθως χρησιμοποιείται στην κατασκευή μιας ιστοσελίδας και φυσικά στην κατασκευή ενός eshop  για την αξιολόγηση τόσο του σχεδιαστικού τμήματος μιας ιστοσελίδας όσο και της λειτουργικότητας της. Εδώ όι λέξεις κλειδιά  είναι δοκιμή και σύγκριση. Μια διαδικασία που δεν πρέπει να γίνεται μόνο στο αρχικό στάδιο κατασκευής μιας ιστοσελίδας ή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος αλλά και κατά την πορεία και αφορά όλα τα στάδια λειτουργίας της. Μπείτε στην θέση του πελάτη και φορέστε τα παπούτσια του. Έτσι θα εξάγετε χρήσιμα συμπεράσματα και όχι με την απλή διατύπωση της γνώμης σας. Το eshop μπορεί να είναι δικό σας. Η επιτυχία του όμως εξαρτάται αποκλειστικά από την γνώμη των τρίτων και όχι της δικής σας.

  1. Στη συνέχεια, αυξήστε την ελάχιστη παραγγελία για δωρεάν αποστολή

Ο σκοπός εδώ είναι να βρείτε το σημείο ισορροπίας μεταξύ αναπήδησης και μετατροπής. Ψάξτε για αυτή τη χρυσή τομή που δεν είναι ούτε πολύ υψηλή ή χαμηλή. Παν μέτρον άριστον έλεγαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι.

  1. Στη συνέχεια, δοκιμάστε να προσφέρετε δωρεάν αποστολή μόνο σε προϊόντα που κυριαρχούν στις πωλήσεις σας

Κατά προτίμηση, θα έχουν επίσης χαμηλό κόστος αποστολής. Εάν προσφέρετε μεγάλη ποικιλία προϊόντων, παραλείψτε αυτό το βήμα.

  1. Τέλος, προσπαθήστε να συνδυάσετε υψηλότερες τιμές με τη δωρεάν αποστολή

Ναι, μια αύξηση στην τιμή μπορεί να μειώσει τις μετατροπές, αλλά το κλειδί εδώ είναι το συνολικό καθαρό αποτέλεσμα της αύξησης των τιμών με τη μείωση της μετατροπής. Καθώς το κατάστημα/τα προϊόντα σας αναπτύσσονται και αλλάζουν, το ίδιο και η πολιτική αποστολών σας. Οι κύριες επιλογές αποστολής είναι:

  • Δωρεάν αποστολή: Θα έχει θετικό αντίκτυπο στις μετατροπές. Αν μόλις ξεκινάτε και θέλετε να προσφέρετε δωρεάν αποστολή, ένας τρόπος είναι να συμπεριλάβετε το τέλος αποστολής στις τιμές των προϊόντων.
  • Να χρεώνετε ακριβή έξοδα αποστολής
  • Κατ ‘αποκοπήν αποστολή: ή κατ’ αποκοπήν ποσά για κατηγορίες βάρους, προορισμούς ή τα σύνολα καλαθιού. Ισορροπίστε τα δικά σας έξοδα αποστολής και διακίνησης με ελκυστικές τιμές για τους πελάτες σας.

Ακολουθεί μια λίστα από κάποιους  δημοφιλείς εταιρείες  courier ώστε να μπορείτε να αρχίσετε να συγκρίνετε τις τιμές και τις επιλογές.

  • https://www.prismacourier.gr/synergates-courier-gia-eshop
  • https://www.redcourier.gr/ypiresies-courier/%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-eshop
  • https://www.acscourier.net/el/e-shops
  • https://www.delatolascourier.gr/
  • https://www.elta.gr/el-gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/eshop.aspx
  • και πολλές άλλες. Μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο και θα βρείτε πολλές για να συγκρίνετε.

Δεν είναι τυχαίο ότι σε κάθε eshop θα δείτε να υπάρχει ένα banner που να τονίζει την δωρεάν αποστολή από κάποιο ποσό και πάνω (π.χ. δωρεάν αποστολή σε αγορές άνω των 39 ευρώ) , αποτελεί με λίγα λόγια ένα βασικό λεκτικό σχήμα για την προώθηση του eshop σας ενώ οδηγεί πολλές φορές και σε αύξηση των αγορών μέσω της ενστικτώδους τάσης των καταναλωτών να αποκτήσουν αυτό το προνόμιο να παραγγέλνουν περισσότερα προιόντα.

Το βάρος βάσει διαστάσεων (DIM) αναλυτικά

Η άνοδος της Amazon και άλλων υπηρεσιών eCommerce έφεραν επανάσταση στον όγκο που κινούν καθημερινά επιχειρηματικοί αερομεταφορείς όπως η UPS και η FedEx αλλά και τα ΕΛΤΑ. Περισσότερα κιβώτια που καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο, αλλά δε ζυγίζουν απαραίτητα περισσότερο, αναγκάζοντάς τους να βρουν έναν νέο τρόπο να παράγουν έσοδα, διατηρώντας παράλληλα το κόστος μεταφοράς χαμηλό.

Η απάντηση ήταν η εφαρμογή του βάρους διαστάσεων (DIM) που υπολογίζει το κόστος αποστολής με βάση τον όγκο (διαστάσεις) κάθε συσκευασίας. Οι μεταφορείς θα καθορίσουν το βάρος DIM για κάθε συσκευασία καθώς και το κανονικό του βάρος, στη συνέχεια θα εφαρμόσουν έναν τύπο σε κάθε ένα για να καθορίσουν το κόστος αποστολής. Σας χρεώνεται η υψηλότερη από τις δύο τιμές.

Το βάρος DIM για ένα κουτί συγκεκριμένου μεγέθους είναι το ίδιο ανεξάρτητα από τι περιέχεται, οπότε μπορείτε να το σκεφτείτε σαν ένα κατ’ αποκοπή κουτί εφόσον δε στέλνετε κάτι βαρύ. Ορίστε ένας άλλος τρόπος να το εκφράσουμε:

Ας πούμε ότι πουλάτε εξοπλισμό γυμναστικής και στέλνετε ένα ποδήλατο γυμναστικής σε έναν πελάτη και ένα πλαίσιο ποδηλάτου τιτανίου σε έναν άλλο. Ποιο πιστεύετε ότι θα κοστίσει περισσότερο για την αποστολή;

Το ποδήλατο γυμναστικής αναδιπλωμένο χωράει σε κουτί 12″x”12″x14″ και εφαρμόζοντας μια τυποποιημένη τιμολόγηση DIM, παίρνετε ένα βάρος διαστάσεων 15 κιλά  για αυτό το κουτί. Επειδή το πραγματικό βάρος είναι υψηλότερο, θα πληρώσετε μια τιμή που βασίζεται στα 50 κιλά

Αλλά, το πλαίσιο ποδηλάτου τιτανίου είναι μια διαφορετική ιστορία. Ζυγίζει μόνο περίπου 5 κιλά, αλλά απαιτεί πολύ μεγαλύτερο κουτί: 44″x9″x35″. Ένα κουτί αυτού του μεγέθους έχει κατά προσέγγιση βάρος DIM 100 κιλά. Θα πληρώσετε το βάρος DIM και θα σας κοστίσει περισσότερο για να μεταφέρετε το πλαίσιο ποδηλάτου.

Υπάρχει μια πολύ σημαντική αλλαγή για την οποία πρέπει να ξέρετε. Το 2018, η UPS και η FedEx άρχισαν να χρησιμοποιούν ελαφρώς διαφορετικούς υπολογισμούς με βάση το μέγεθος του κουτιού για να καθορίσουν το κόστος σας.

Τα μεταφορικά αποτελούν ένα κομβικό σημείο για να σας επιλέξει ένας πελάτης , και αποτελεί ένα βασικό έξοδο για εσάς.  Απαιτείται εκ μέρους σας μια εκτεταμένη έρευνα αγοράς στις διάφορες εταιρείες courier , στον ανταγωνισμό κάτι που εύκολα μπορείτε να δείτε στο Σκρουτζ και φυσικά να έχετε γνώση των προιόντων σας . Το παράδειγμα που παραθέσαμε προηγουμένως με το ποδήλατο γυμναστικής και πλαίσιο ποδηλάτου τιτανίου  είναι ενδεικτικό νομίζουμε.

Για την dreamweaver.gr

‘Αννα Αγγελάκη – Θανάσης Δαβαλάς

 

Κατασκευή eshop , , , , ,