DreamWeaver.Gr

Δεν βιοπορίζουμε απλά από το διαδίκτυο. Πιστεύουμε σε αυτό

Δημιουργία ιστοσελίδας wordpress January 9, 2019

Δημιουργία ιστοσελίδας wordpress WordPress 5.0: Τι είναι ο Gutenberg editor; Μπορεί να έχετε αισθανθ...

περισσότερα...
Ηλεκτρονικά Καταστήματα January 3, 2019

Ηλεκτρονικά Καταστήματα. Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος. Μέρος 18ο “Το παρόν άρθρο αποτελεί μέρ...

περισσότερα...

Blog

December 24, 2015

Μη γράφετε άρθρα στενά δεμένα με το eshop, αλλά μην ξεχνάτε και τα προϊόντα

Μη γράφετε άρθρα στενά δεμένα με το eshop, αλλά μην ξεχνάτε και τα προϊόντα

Ας υποθέσουμε οτι δημιουργούμε προωθητικά άρθρα για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Κανείς δεν θέλει να διαβάσει μια διαφήμιση σε μορφή άρθρου. Αυτό σταμάτησε να λειτουργεί εδώ και πολύ καιρό. Καλό θα είναι να αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε πολύ εμπορικές φράσεις, αλλά και έντονη προβολή των τάσεων στις η εταιρεία θέλει να τονίσει. Καλό θα είναι να επικεντρωθείτε στην παροχή πραγματικά ισχυρού, χρήσιμου και συναρπαστικού περιεχομένου.

Από την άλλη όμως, είναι αναγκαίο να κάνουμε προώθηση των προϊόντων του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Από την άποψη της προώθησης ιστοσελίδας είναι πολύ καλύτερο να βάλουμε στο προωθητικό άρθρο ένα ζευγάρι από links, το καθένα για συναφή προϊόντα ή συναφείς κατηγορίες. Αυτό το ζευγάρι από links πρέπει να μπει σε ένα βελτιστοποιημένο άρθρο.

Μια πολύ καλή ιδέα είναι να δημιουργήσουμε ένα πλαίσιο κειμένουμε τίτλο “Σχετικά προϊόντα” ή στα Αγγλικά “related products”. Αυτό συνηθίζεται να μπαίνει στις σελίδες των προϊόντων ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Εάν καταφέρετε να το τοποθετήσετε σε κάποια προωθητικά άρθρα τότε αυτό θα είναι οτι καλύτερο για την προώθηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Ακόμα καλύτερο θα είναι εάν βάλετε ωραία γραφικά και από κάτω link προς τα συγκεκριμένα προϊόντα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Αυτή η πρόταση θα φανεί πολύ πιο φυσική στους αναγνώστες του άρθρου και θα είναι ξεκάθαρο οτι η πρόταση για τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι κάτι ξεχωριστό από το ίδιο το άρθρο. Αρκεί βέβαια το περιεχόμενο του άρθρου να έχει πραγματική συνάφεια με τα συγκεκριμένα προϊόντα.

Ας υποθέσουμε οτι κάνουμε προώθηση της ιστοσελίδας ηλεκτρονικού φαρμακείου. Ας υποθέσουμε οτι γράφουμε άρθρα για να κάνουμε προώθηση ιστοσελίδας. Η σελίδα είναι ηλεκτρονικό κατάστημα και περιέχει προϊόντα. Κανένας αναγνώστης δεν θα ήθελε να διαβάσει ένα άρθρο για συγκεκριμένο προϊόν. Κανένας δεν θα ήθελε να πλοηγείται από άρθρο σε άρθρο που το καθένα αναφέρεται σε συγκεκριμένα προϊόντα.

Ας υποθέσουμε οτι θέλουμε να προωθήσουμε τα αντηλιακά. Το καλύτερο είναι να γράψουμε πολλά άρθρα που να μιλάνε γενικά για τις βλαβερές συνέπεις του ήλιου, για την ανάγκη προστασίας από τον ήλιο, να ενσωματώσουμε γνώμες ιατρών. Και δίπλα στο άρθρο να έχουμε το πλαίσιο “Σχετικά προϊόντα” όπου να έχουμε links τόσο προς τη σχετική κατηγορία του eshop όσο και προς επιλεγμένα προϊόντα τα οποία θέλουμε να προωθήσουμε.

Αυτό είναι που θέλει να διαβάσει ο κόσμος. Όσο πιο ενδιαφέρον είναι το άρθρο, τόσο πιθανότερο είναι να επιλέξει ο επισκέπτης και τα σχετικά προϊόντα.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων και την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος στα ακόλουθα links

Κατασκευή eshop

Προώθηση ιστοσελίδων

Για την DreamWeaver.Gr
Θανάσης Δαβαλάς

Κατασκευή eshop, Προώθηση ιστοσελίδων , , , , , , ,